Jani on surkea

metalloidi

Käsittämättömän karmeen näköne heppu ja musa ihan ahterista.. ps. tän palstan seriffi on Jani ite.

46

6367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarno trolli

      musiikki on huonoa, mutta ei mennä henkilökohtaisuuksiin..

    • hohoh

      Jani on mukava, mutta musa ihan surkeeta nykyään.

    • äityli

      Eka levy oli hyvä mutta tää toinen on kyllä epäonnistunut pahasti.

    • Emma

      Ettekö te keksi mitään positiivista juttua Janista???

      • tarvitsis

        alkaa keksimään. Niitä positiivisiä juttuja. Ei vaan tuu heti mieleen!


    • Musiikin ammattilainen

      Janin musiikki on loistavaa. hienosti tuotettua, ja miehellä on hieno ääni. Hyvin "tunteikas" ja pehmeä. Laulaa puhtaasti ja harvinaisen kauniilla miehen äänellä. Musiikki on mahtavasti tuotettua ym. Ainoa mikä minua häiritsee on se että Jani ei tee itse musiikkiaan, niin kuin on vaan ikävä kyllä vikana kaikissa muissakin suomalaisissa artisteissa. Jani hallitsee myös kitaran aivan "virtuoosimaisen hyvin. veikkaan että miehelle tarjotaan hommia myös studioissa kitaristina hamassa tulevaisuudessa. Musikaalinen typpi ! siitä ei pääse kyllä mihinkään. On paikkansa ansainnut Jani.

      • JW-Fani

        >Jani ei tee itse musiikkiaan>

        Ensimmäisellä levyllä olivat suureksi osaksi Wickholmin käsialaa biisit Siivet (säv.Jani Wickholm) ja Saat mut uskomaan (säv.Jani Wickholm/san. Jani Wickholm ja Edu Kettunen), uudella levyllä puolestaan biisi Ikävä sua, ikävä mua (säv. Jani Wickholm/san. Jani Wickholm ja Sinikka Svärd).

        Jani Wickholm on useasti sanonut että on vasta aloittelija biisinteossa ja toivoo kehittyvänsä taitavien ammattilaisten ohjauksessa. Ammattilaisten joiden avusta hän on kiitollinen.

        Plussaa vielä, että Jani osallistuu biisiensä sovituksiin ja soittaa instrumenttinsa itse.


      • H.I.

        Esim. viimeisen biisin Vielä virtaat suonissain koko upean piano-osuuden Jani soittaa itse. Ja kuulostaa loistavalta !


      • jarno trolli

        Lähes kaikki suomalaiset vakavasti otettavat bändit/artistit tekevät biisinsä itse.


      • musiikin ammattilainen....
        JW-Fani kirjoitti:

        >Jani ei tee itse musiikkiaan>

        Ensimmäisellä levyllä olivat suureksi osaksi Wickholmin käsialaa biisit Siivet (säv.Jani Wickholm) ja Saat mut uskomaan (säv.Jani Wickholm/san. Jani Wickholm ja Edu Kettunen), uudella levyllä puolestaan biisi Ikävä sua, ikävä mua (säv. Jani Wickholm/san. Jani Wickholm ja Sinikka Svärd).

        Jani Wickholm on useasti sanonut että on vasta aloittelija biisinteossa ja toivoo kehittyvänsä taitavien ammattilaisten ohjauksessa. Ammattilaisten joiden avusta hän on kiitollinen.

        Plussaa vielä, että Jani osallistuu biisiensä sovituksiin ja soittaa instrumenttinsa itse.

        ei kyllä ole mitään. Ja eikö mies osaa tehdä kokonaan omia laulujaan ? Sanat ja sävel pitäis kyllä laulajalauluntekijällä tulla kokonaan ja kaikki laulut pitäisi tehdä itse. (itselläni on 10 kappaletta itse sanoitettuja ja sävellettyjä biisejä) laulan ja soitan kitaraa myös. Kyllä tuon tason muusikon pitäisi pystyä itse tekemään kaikki biisindä kokonaan


      • musiikin ammattilainen
        musiikin ammattilainen.... kirjoitti:

        ei kyllä ole mitään. Ja eikö mies osaa tehdä kokonaan omia laulujaan ? Sanat ja sävel pitäis kyllä laulajalauluntekijällä tulla kokonaan ja kaikki laulut pitäisi tehdä itse. (itselläni on 10 kappaletta itse sanoitettuja ja sävellettyjä biisejä) laulan ja soitan kitaraa myös. Kyllä tuon tason muusikon pitäisi pystyä itse tekemään kaikki biisindä kokonaan

        itselläni on n. 100 kappaletta itse kokonaan tehtyjä lauluja, sanoitettuja ja sävellettyjä. jos on säveltänyt 1-2 kappaletta levylle niin se nyt ei ole mitenkään ihmeellistä.


      • .....
        jarno trolli kirjoitti:

        Lähes kaikki suomalaiset vakavasti otettavat bändit/artistit tekevät biisinsä itse.

        Kirka, SAmuli Edelman, Antti Tuisku, Jani Wickholm, Christian forss, Gimmel, Nylon beat, Laura Hänninen, Laura Voutilainen, Jonna Tervomaa, Pmmp, Reijo Taipale, Jari Sillanpää, Yölintu, hanna Pakarinen. eli kovin paljoa niitä laulajalauluntekijöitä ei ole. En tuollaisia juuri arvosta.


      • Fanijanille
        musiikin ammattilainen kirjoitti:

        itselläni on n. 100 kappaletta itse kokonaan tehtyjä lauluja, sanoitettuja ja sävellettyjä. jos on säveltänyt 1-2 kappaletta levylle niin se nyt ei ole mitenkään ihmeellistä.

        Juttu taitaa mennä niin, että Jani ottaa levylleen biisejä, jotka ovat JUST sitä mitä hän haluaa. Tämä Alumiinitähdet-levy on nyt sisällöltään hyvin yhteneväinen, ja ehkäpä ne Janin omat biisit eivät nyt tähän aiheteemaan sopineet. Tästä syystä vain yksi biisi omia mukana.


      • tiedän tämän
        Fanijanille kirjoitti:

        Juttu taitaa mennä niin, että Jani ottaa levylleen biisejä, jotka ovat JUST sitä mitä hän haluaa. Tämä Alumiinitähdet-levy on nyt sisällöltään hyvin yhteneväinen, ja ehkäpä ne Janin omat biisit eivät nyt tähän aiheteemaan sopineet. Tästä syystä vain yksi biisi omia mukana.

        Hullu hän olisi jos osaisi lauluja tehdä ja laittaisi muiden lauluja levylleen.


      • Sahajauho
        musiikin ammattilainen kirjoitti:

        itselläni on n. 100 kappaletta itse kokonaan tehtyjä lauluja, sanoitettuja ja sävellettyjä. jos on säveltänyt 1-2 kappaletta levylle niin se nyt ei ole mitenkään ihmeellistä.

        Uhoat ensin tehneesi noin 10 kappaletta, sen jälkeen korjaat luvun sadaksi. Herää vain kysymys oletko levyttänyt? Onko jokin suuri levy-yhtiö julkaissut kappaleesi? Anna jotakin konkreettista näyttöä siitä että olet parempi.


      • Sahajauho
        Fanijanille kirjoitti:

        Juttu taitaa mennä niin, että Jani ottaa levylleen biisejä, jotka ovat JUST sitä mitä hän haluaa. Tämä Alumiinitähdet-levy on nyt sisällöltään hyvin yhteneväinen, ja ehkäpä ne Janin omat biisit eivät nyt tähän aiheteemaan sopineet. Tästä syystä vain yksi biisi omia mukana.

        Luuletko ettei levy-yhtiöllä ja tuottajilla ole yhtään sananvaltaa siinä millaista levyä tehdään? Todella lapsellista kuvitella, että Janilla on täysi sanavalta...


      • Sahajauho
        tiedän tämän kirjoitti:

        Hullu hän olisi jos osaisi lauluja tehdä ja laittaisi muiden lauluja levylleen.

        Herra on itse sanonut olevansa vasta aloittelija kappaleiden tekijänä. Siinä mielessä ei alkuunkaan hullu jos käyttää muiden ammattiapua hyväkseen. Ja kuten todettu se ei edes ole kovin harvinaista. Ei Suomessa eikä maailmalla.


      • jarno trolli
        ..... kirjoitti:

        Kirka, SAmuli Edelman, Antti Tuisku, Jani Wickholm, Christian forss, Gimmel, Nylon beat, Laura Hänninen, Laura Voutilainen, Jonna Tervomaa, Pmmp, Reijo Taipale, Jari Sillanpää, Yölintu, hanna Pakarinen. eli kovin paljoa niitä laulajalauluntekijöitä ei ole. En tuollaisia juuri arvosta.

        kaikki tekstit on tyttöjen itsensä tekemiä (ja pirun hyviä tekstejä ovatkin). lisäksi pmmp ei ole pelkkä paula ja mira.


      • asianlaita on.
        Sahajauho kirjoitti:

        Herra on itse sanonut olevansa vasta aloittelija kappaleiden tekijänä. Siinä mielessä ei alkuunkaan hullu jos käyttää muiden ammattiapua hyväkseen. Ja kuten todettu se ei edes ole kovin harvinaista. Ei Suomessa eikä maailmalla.

        >>Herra on itse sanonut olevansa vasta aloittelija kappaleiden tekijänä. Siinä mielessä ei alkuunkaan hullu jos käyttää muiden ammattiapua hyväkseen. Ja kuten todettu se ei edes ole kovin harvinaista. Ei Suomessa eikä maailmalla.


      • jarno trolli
        musiikin ammattilainen kirjoitti:

        itselläni on n. 100 kappaletta itse kokonaan tehtyjä lauluja, sanoitettuja ja sävellettyjä. jos on säveltänyt 1-2 kappaletta levylle niin se nyt ei ole mitenkään ihmeellistä.

        mä voin tehdä yhdessä illassa kymmenen biisiä ja kymmenessä illassa sata. Eri asia on sitten se, jaksaako niitä kukaan kuunnella.


      • Ota selvää
        ..... kirjoitti:

        Kirka, SAmuli Edelman, Antti Tuisku, Jani Wickholm, Christian forss, Gimmel, Nylon beat, Laura Hänninen, Laura Voutilainen, Jonna Tervomaa, Pmmp, Reijo Taipale, Jari Sillanpää, Yölintu, hanna Pakarinen. eli kovin paljoa niitä laulajalauluntekijöitä ei ole. En tuollaisia juuri arvosta.

        Laura tekee biisejään itse. Kaikki levyillä olevat biisit eivät ole Lauran käsialaa. Uusimmalla Tässä hetkessä -levyllä suurin osa on Lauran säveltämiä ja sanoittamia. Edellisellä levyllä Laura sanoitti useita biisejään.

        Myös Anna Eriksson tekee biisejään nykyään itse..


    • jania äänestänyt

      miksi lupaava ja lahjakas kaveri laitettiin laulamaan tällaista tuubaa?

      Mulla meni monta euroa hukkaan.

      • Snoopy

        Samaa mieltä.


      • JW-Fani
        Snoopy kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Koen saaneeni tuplasti rahoilleni vastinetta. Minusta levy on täysi kymppi, parempi kuin eka, monipuolisempi.


      • jarno trolli
        JW-Fani kirjoitti:

        Koen saaneeni tuplasti rahoilleni vastinetta. Minusta levy on täysi kymppi, parempi kuin eka, monipuolisempi.

        jos sä pidät levystä niin siisti juttu sulle. Moni muukin varmasti pitää. Toi voivottelija varmaan nyt tarkoitti vaan sitä että oli odottanut jotain muuta. Kummasti niitä pettyneitä vaan täälläkin nykyään pyörii vai mitä? Onko ne kaikki sitten väärässä? Ajattelin vaan kun sulla on tapana käydä ikäänkuin puolustelemassa jokaista kommenttia, jossa ei maestroa ylistetä.


      • Janittajanainen
        jarno trolli kirjoitti:

        jos sä pidät levystä niin siisti juttu sulle. Moni muukin varmasti pitää. Toi voivottelija varmaan nyt tarkoitti vaan sitä että oli odottanut jotain muuta. Kummasti niitä pettyneitä vaan täälläkin nykyään pyörii vai mitä? Onko ne kaikki sitten väärässä? Ajattelin vaan kun sulla on tapana käydä ikäänkuin puolustelemassa jokaista kommenttia, jossa ei maestroa ylistetä.

        Kai sitä saa sanoa puolesta tai vastaan. Joku tykkää, toinen taas ei. Pitäisikö kieltää vasta-argumentit niiltä jotka pitää Janin musasta? Minä pidän. Mutta ei kaikkien tarvi pitää.


    • äänestin monesti

      Noh, ulkonäkö.. eipä puututa siihen. Kaveri on tosi symppis, herkkä, musiikille antautunut. Laulaa hyvin. Ja tulee varmaan vielä pysymään pinnalla.. Sais vain monipuolisempia biisejä. Parempi on kuin Hanna!

      • Akseli aivolohko

        Kyllä hanna ja antti pesee tupla-v:n mennen tullen . Tänään julkaistu Top 40 lista paljastaa että suunta janilla on alaspäin ja pysyy.


      • Raipe
        Akseli aivolohko kirjoitti:

        Kyllä hanna ja antti pesee tupla-v:n mennen tullen . Tänään julkaistu Top 40 lista paljastaa että suunta janilla on alaspäin ja pysyy.

        Taitaa olla sulla vaan toinen puolisko käytössä niccistä päätellen. Mutta missä se antti on ku ei ole kistalla ja hanna pudonnut sijalle 22????
        Nyt on julkaistu viime viikkojen aikana hurjan paljon levyjä joten revi siitä jos lohko toimii!!!


      • ei ole
        Raipe kirjoitti:

        Taitaa olla sulla vaan toinen puolisko käytössä niccistä päätellen. Mutta missä se antti on ku ei ole kistalla ja hanna pudonnut sijalle 22????
        Nyt on julkaistu viime viikkojen aikana hurjan paljon levyjä joten revi siitä jos lohko toimii!!!

        uutta levyä kahdessa viikossa myyty kultalevyyn oikeuttavaa 15 000 kpl. Eka levy möi kultaa kahdessa päivässä. Onhan siinä vähän eroa.


      • hemmo
        Akseli aivolohko kirjoitti:

        Kyllä hanna ja antti pesee tupla-v:n mennen tullen . Tänään julkaistu Top 40 lista paljastaa että suunta janilla on alaspäin ja pysyy.

        sama A.A. kuka kirjoitteli kesällä Janin virallisella foorumilla?

        Oi jos minäkin saisin oman trollin.


      • Akseli aivolohko
        Raipe kirjoitti:

        Taitaa olla sulla vaan toinen puolisko käytössä niccistä päätellen. Mutta missä se antti on ku ei ole kistalla ja hanna pudonnut sijalle 22????
        Nyt on julkaistu viime viikkojen aikana hurjan paljon levyjä joten revi siitä jos lohko toimii!!!

        Ei taida poju tuntea Top 40 listahistoriaa jossa Hanna ja Antti pesee W mennen tullen.


      • kommentti
        Raipe kirjoitti:

        Taitaa olla sulla vaan toinen puolisko käytössä niccistä päätellen. Mutta missä se antti on ku ei ole kistalla ja hanna pudonnut sijalle 22????
        Nyt on julkaistu viime viikkojen aikana hurjan paljon levyjä joten revi siitä jos lohko toimii!!!

        Antti oli TOP 40 listalla 20 viikkoa ja möi platinaa jo alkumetreillä, joten Antti on Wickholmin peitonnut molemmilla levyillään mennen tullen. Janin levymyynti näyttää olevan huonommalla tolalla myös Pakariseen nähden. En kyllä yhtään ihmettele, sillä Wickholmin musiikki on todella tylsää ja mitäänsanomatonta, eikä mies juuri säväytä muutenkaan. Menestyvälle artistille ei nykyisessä kovassa musabisneksessä riitä pelkkä kohtalainen laulutaito, vaan artistin pitää säväyttää myös persoonallaan. Tätä säväytystäkään ei Wickholmista valitettavasti löydy. Tylsä persoona ja tylsä musiikki ei myy!


      • james.burton
        hemmo kirjoitti:

        sama A.A. kuka kirjoitteli kesällä Janin virallisella foorumilla?

        Oi jos minäkin saisin oman trollin.

        . .silmät pyöreinä vielä niitä "myyntilistoja".
        Musiikki tulee työllistämään tätä kaveria vielä pitkään. Parin levyn päästä tyyli vaihtuu ja mahtava lauluääni on parantunut entisestään. Katsotaan sitten niitä listoja ;o)
        Taatusti niitä omiakin biisejä on enemmän kuin kaksi.

        JB!


      • Kikka
        james.burton kirjoitti:

        . .silmät pyöreinä vielä niitä "myyntilistoja".
        Musiikki tulee työllistämään tätä kaveria vielä pitkään. Parin levyn päästä tyyli vaihtuu ja mahtava lauluääni on parantunut entisestään. Katsotaan sitten niitä listoja ;o)
        Taatusti niitä omiakin biisejä on enemmän kuin kaksi.

        JB!

        Mistäs sä Burton olet niin varma tyylin vaihtumisesta? Mä uskon kyllä, että sama tyyli jatkuu...tai ennemminkin menee iskelmällisempään suuntaan.


      • ex fani
        Kikka kirjoitti:

        Mistäs sä Burton olet niin varma tyylin vaihtumisesta? Mä uskon kyllä, että sama tyyli jatkuu...tai ennemminkin menee iskelmällisempään suuntaan.

        uudet idolssit tulee ja vanhat jää


      • Janittajanainen
        ex fani kirjoitti:

        uudet idolssit tulee ja vanhat jää

        Janin ura tulee taatusti kestämään pisimpään kolmesta ekan IDOLSin kärkinimistä. Ja kun levy-yhtiö ei pääse enää sanelemaan jossain vaiheessa liian kanssa mitä Janin levyille tulee, niin pääsevät miekkosen omatkin lahjat paremmin esiin ja biiseihin tulee enämpi vauhtia. Hyvä juttu että tälle kakkoslevyllekin tuli useampi nopea biisi eikä pelkkiä pehmoiluja. Vaikka Janin ääni kyllä sopii balladeihinkin erittäin hyvin!:)


      • Viude
        Kikka kirjoitti:

        Mistäs sä Burton olet niin varma tyylin vaihtumisesta? Mä uskon kyllä, että sama tyyli jatkuu...tai ennemminkin menee iskelmällisempään suuntaan.

        Minä taas uskon että tulevaisuudessa levyille päätyy samaa menoa kuin keikoille. Eikä tähän kovin kummosia faktoja tarvita.

        Nykyinen tuotantoyhtiö ja vastaavat instanssit haluavat tehdä Janista selkeästi popahtavan hieman iskelmäisen tähden. Ei tarvitse kuin katsoa radiosoittoon valittuja kappaleita. Alumiinitähdet ja Suomenneito ovat molemmat levyn iskelmäiset.

        Keikoilla on taiteilijalla vapaus esittää musiikkiaan niin kuin haluaa. Kas kummaa se on selkeästi rockimpaa.

        Eli tästä pääsen loppupäätelmään: Jani haluaisi olla rockimpi ja koska levysopparit on yleensä määräaikaisia tai tietyn levymäärän sisältäviä niin on helppo uskoa että tyyli voi muuttua.


    • seuraava idoli

      jani on musiikin ammattilainen, harva osaa tehdä noin hyviä biisejä( ja vielä itse) jani on huippu tyyppi ja mukava, keikallakin jani ottaa kaikki fanit huomioon.. toisin kuin eräät...!
      ymmärrän että kaikki eivät janin biiseistä tykkää, mutta pitäisi aikusten ihmisten osata ajatella jania musiikin ammattilaisena eikä arvostella ulkonäköä/musiikkia, kuitenkin suurin osa suomen kansalaisista tykkää janista.

      • niinku ei

        Pysytään nyt tosiasioissa.

        Siis Janihan ei niitä biisejä itse tee. Uudella levyllä on ainoastaan yksi Janin _melkein_ oma biisi.

        Tämä on juuri syy, miksi en Wickholmia (enkä muitakaan idolsseja) arvosta.

        Muuten Wickholm on kyllä mainio muusikko ja onnistunut suhteellisen hyvin pysymään poissa juorulehtien palstoilta.


      • sitten
        niinku ei kirjoitti:

        Pysytään nyt tosiasioissa.

        Siis Janihan ei niitä biisejä itse tee. Uudella levyllä on ainoastaan yksi Janin _melkein_ oma biisi.

        Tämä on juuri syy, miksi en Wickholmia (enkä muitakaan idolsseja) arvosta.

        Muuten Wickholm on kyllä mainio muusikko ja onnistunut suhteellisen hyvin pysymään poissa juorulehtien palstoilta.

        mainitseppa sitten sellaisia artisteja joiden musiikkia arvostat. Katsotaan kuinka moni heistä tekee kappaleensa 100% itse.


      • sama sama
        sitten kirjoitti:

        mainitseppa sitten sellaisia artisteja joiden musiikkia arvostat. Katsotaan kuinka moni heistä tekee kappaleensa 100% itse.

        Maija Vilkkumaa, Zen Cafe, Anssi Kela, Neljä ruusua, Apulanta, Eppu Normaali, Ismo Alanko ja PMMP nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.


      • se vasta

        tortun väänsit! Ja minkä gallupin olet tehnyt kun voit sanoa että suurin osa kansalaisista tykkää Janista?! Ja kuinkahan monta biisiä herra on itse väsännyt?


      • janittajanainen
        se vasta kirjoitti:

        tortun väänsit! Ja minkä gallupin olet tehnyt kun voit sanoa että suurin osa kansalaisista tykkää Janista?! Ja kuinkahan monta biisiä herra on itse väsännyt?

        Jani osallistuu kaikkien biisiensä tekoon, sovituksiin kaikkien kohdalla. Hän myös soittaa suurimman osan levyjensä instrumenteista itse, mikä on kunnioitettavaa. Janin omimpia biisejä (joko säveltänyt, sanoittanut, sovittanut tai jotakin näistä tai kaikkia yhdessä) ovat Saat mut uskomaan, Siivet ja Ikävä sua, ikävä mua. Kun levy-yhtiön ote joskus vähän herpoaa, niin eiköhän Janin levyjen taso vielä entisestäänkin nouse, kun saa mies platoille omia biisejään nykyistä enempi. Levy-yhtiöhän petaa pitkälti varman päälle. Mutta onneksi vauhtipotkujakin uudelta levyltä löytyy. Mm. Mul on sun kuva on tosi mieleenpainuva ja vauhtia piisaa.


      • vaan!
        janittajanainen kirjoitti:

        Jani osallistuu kaikkien biisiensä tekoon, sovituksiin kaikkien kohdalla. Hän myös soittaa suurimman osan levyjensä instrumenteista itse, mikä on kunnioitettavaa. Janin omimpia biisejä (joko säveltänyt, sanoittanut, sovittanut tai jotakin näistä tai kaikkia yhdessä) ovat Saat mut uskomaan, Siivet ja Ikävä sua, ikävä mua. Kun levy-yhtiön ote joskus vähän herpoaa, niin eiköhän Janin levyjen taso vielä entisestäänkin nouse, kun saa mies platoille omia biisejään nykyistä enempi. Levy-yhtiöhän petaa pitkälti varman päälle. Mutta onneksi vauhtipotkujakin uudelta levyltä löytyy. Mm. Mul on sun kuva on tosi mieleenpainuva ja vauhtia piisaa.

        Ihanaa että faneilla uskoa riittää.


    • Fani.

      Hyvää musaa, tarttuvia melodioita. Aina ottamassa meitä faneja huomioon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe