OINAS JA SKORPIONI!!!???

mjuu..

oinas ja skorpioni on paras pari..!! :) oon kokenut sen..
ottakaa kantaa!!!!

34

21374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntuu siltä!

      Ainakin "vielä" viiden viikon kiihkeän yhdessäolon jälkeen ;o). Vähän täytyy oinaana sanojaan yrittää välillä hillitä, ettei toinen loukkaannu. Ikä ja äiteys on onneks vähän opettanut diplomatiaa ja neuvottelutaitoa ja itsehillintää. Temperamentti on kuitenkin mikä on ja vaikea on aina pysyä hillittynä ja tyynenä ;o)

      • Anonyymi

        Oinas haluaa olla boss


    • Aikuinen

      Takana elämänkokemusta ja -viisauttakin. Rakastanut aikoinaan skorpparina kahtakin oinasta. Suhteet alkaneet rajulla ihastuksella, voimakas fyysinen vetovoima ja seksuaalinen lataus, ihmisluonteina yhdessä liian tulinen ja voimakas pari. Oinaat usein piinaavaan pitkittäviä asioiden suhteen ja osaavat esittää hyvinkin vaikeasti tavoiteltavia. Aika aikaansa kutakin, skorpparina kyllästyin viimein kaikkeen: kaikkea tunnetta oli aivan liikaa ja elämä oinaan rinnalla jotenkin vaikeaa. Ravut, kauriit, härät "kahjlattu" läpi. Olen viimein löytänyt sielulleni rauhan tasaisen ja elämänmyönteisen ja aikuisen neitsyen kanssa. Onnea kuitenkin kaikille sarvipäiden kesyttäjille.

      • Anonyymi

        Playboy


    • Marrasmainen

      Ystäväkemia ainakin toimii näiden kahden merkin välillä.
      En ole koskaan kyllä ihastunut oinasmieheen.
      Oikeastaan en tunne oinasmiehiä.

    • nenta

      Rakastuin, ja palavasti... minä nainen hiukan vanhemmalla iällä jo. Jäin totaalisesti kiinni. Aina kun oltiin yhdessä koin sielujen kiinnittymisen ja mitä upeinta seksiä.
      Asumme molemmat omissa kämpissä, eri kaupungeissa.
      Mutta yhtääkkiä - noin kahden kk yhdessä olon jälkeen ei mitään, ei viestiä, ei mailia, ei puheluita eikä myöskään puheluun vastattu. En voi kuin ihmetellä - mikä ihme tuli - en ole saanut tietää mikä meni vikaan ....mitä mahdollisesti tein väärin tai tekemättä jätin. Vain itku kurkussa menen eteenpäin... Elämän on jatkuttava.

    • ja skorpioni

      jos omast kokemuksest voi sanoo niin oinaksen ja skorpionin suhde melko tulinen..
      ei välttämättä kestä just sen takia, että yhteenottoja sattuu usein kun kumpika ei oo se "rauhoittava osapuoli"..

      • toimia-

        eli kyllä voi toimia kunhan vaan puhutaan asioista eikä jätetä riitoja kytemään :) intohimoa riittää.. :)


    • ittellinen oinas

      Allekirjoitan edellisen! Pian 23 tulista ja intohimoista vuotta takana.

      • Skorpparinainen

        Törmäsinpä Oinasmieheen ja sydämeni on mennyttä... Huh huh sitä tulisuutta, eipä mies jää kuppaamaan, vaan tarttuu toimeen ja naiseen... Ja toki skorpionina osaan vastata haasteeseen... Ja kun muutenkin seura tuntuu mukavalta, niin eipä valittamista. Jatkosta en tiedä, mutta olen huippuonnellinen, että tälläinen Oinas sattui kohdalle!


      • Oinas N.
        Skorpparinainen kirjoitti:

        Törmäsinpä Oinasmieheen ja sydämeni on mennyttä... Huh huh sitä tulisuutta, eipä mies jää kuppaamaan, vaan tarttuu toimeen ja naiseen... Ja toki skorpionina osaan vastata haasteeseen... Ja kun muutenkin seura tuntuu mukavalta, niin eipä valittamista. Jatkosta en tiedä, mutta olen huippuonnellinen, että tälläinen Oinas sattui kohdalle!

        Seksisuhde oinaana skorpparin kanssa;) Voiko olla parempaa? Pystytään myös puhumaan syvällisesti ja kemiat kohtaa. Ainoastaan se arkipäivän riitely jää pois kun suhde on avoin.


      • oinas vaan

        kokemusta 20v avioliittoa skorpparin kanssa ja tuloksena että skorppari petti, se siitä sitten:) Muutenkin yhdistelmä tosi vaikee.....


    • Mahtavaa!

      Ihanaa jos on kokenut tuon suhteen onnistumisen :D Rakas oinas bestikseni ja veljeni scorppari on niin upee pari näin vuosienkin jälkee

      • Oikkuli neiti

        heheh Aivan kuin bestikseni olisi käynyt kirjoittelemassa minusta ja skopustani


    • neiti-oinas

      varmaan on paras pari jos onnistuu. ite sain ikuiset traumat. yhteensä melkein puolivuotta seurustelin skorppari miehen kans ja säädettiin melkein kaksi vuotta. sain vain syviä haavoja sieluun. no ainakin tiedän et miltä tuntuu kun petetään ja jätetään ja tehdään se viel uudestaa. että näin.

    • 2 vuotta yhdessä

      Ihastuessa meiltä molemmilta meni jalat alta. Todella kiihkeä ja intohimoinen suhde!

      Olen kokeillut: skorpioni, rapu, neitsyt, jousimies, vesimies, kalat.
      Mutta oinas kiehtoo minua eniten.
      Suhteessa on yhteenottoja, mutta myös parasta seksiä.

      Pieni vinkki:
      Skorpioni, yritä ymmärtää miksi oinas haluaa olla riippumaton ja itsenäinen.
      Oinas, koita olla kärsivällisempi.

      Suhde tulee varmasti toimimaan, jos riidat sovitaan heti eikä kumpikaan saa haluamaansa valta-asemaa: vaan ollaan tasa-vertaisia suhteessa!

      Minulla ja oinaallani on mennyt hyvin, mitä nyt minua skorpionina vähän on ottanut päähä oinaan halu omistaa ja määräillä minua.
      Mutta ei oinaallakaan ole ollut helppoa, sillä skorpioni on kostonhimoinen ja mustasukkainen.
      Oikeastaan skorpionilla ja oinaalla on samat vahvuudet ja heikkoudet. Sekä sama määränpää.

      Onnea yritykselle!

    • mieOInasN

      Hmm... seksin olen kokenut skorpparin kanssa ja wau wau wau wau. Ah!!!! Aivan mahtavaa.

      Oli selkeesti seksisuhde alkamassa, mutta juoksin karkuun. Olisi vain sattunut. Uskon et vain harvalla suhde pysyy "4ever"

    • hunkiu

      Minä oinas, mies skorppari. Pitkä suhde takana ja kuolemaan asti samaa laatua edessä. Petipuuhat todellakin sujuu, mutta lisäksi arki on tosi aurinkoista yhdessä. Puhumme suumme heti puhtaaksi, jos jokin mättää, ja sitten mennään eteen päin eikä jäädä vellomaan.

      Olen uskollinen ja sitoutunut, ja tarvitsen hyvin vähän omaa tilaa (omaa aikaa kotona ainostaan, en kylillä). Skorpprimies sitävastoin tarvitsee mahdollisuuden harrastaa kodin ulkopuolella.

      Sopii.

    • Tiedän kyllä

      oinasnainen ja takuulla ikuisesti yhdessä skorpparin kanssa, se on nimittäin mun nouseva merkki. Intohimoa ja v-mäistä temperamenttia riittää, mutta myös elämäniloa! Välillä analysoidaan kaikkee mun neitsyt-Kuun kanssa ja olisko se oinas-Venukseni, joka saa aikaan että mä pystyn pettämään jopa itseäni? nytkin mun pitäisi nimittäin olla töissä mut paskat, suomi24:ään vaan kirjottelen :)

    • isäntä80

      Olen oinas mies. Olen todella tulisesti rakastunut skorppioni naiseen, hän on todella itseppäinen, niinkuin minäkin, juuri siintä minä hänessä pidänkin. En haluaisi naista joka olisi aina samaa mieltä kanssani, se tekisi suhteesta todella tylsän ja ehkä ahdistavankin, Pitää välillä pistää vastaankin. No... onhan meillä paljon riitojakin, mutta kyllähän niistä puhumalla selviää. Niin.... tuntuu kyllä siltä, että ne riidat vaan vahvistavat rakkautta. Itse haluan ehkä vähän ärsyttääkkin häntä, flirttailemalla toisille naisille, sillätavalla tiedän kuinka paljon hän minusta välittää. En todellakaan voisi pettää häntä koskaan, oinas kuitenkin rakastaa koko loppu elämänsä, mutta, jos kumppani tekee jotakin... tulee ehkä tunne, että itsekkin saa tehdä noin ja kärpäsestä tuleekin härkänen, niinhän se vaan menee. 4v takana, eikä päivääkään ole mennyt hukkaan.

    • oikkari934285879529

      pari ja pari... ei välttämättä rakkaudessa mutta usein ystävyydessä, kyllä.. oma paras ystäväni on skorppari.

    • jynbf

      riippuu tietenkin siitä miten muut kuviot natsaavat yhteen..

    • love is..

      meillä!!Itse oinas nainen ja skorpparimiehen kanssa mahtava suhde, rakkautta ja hellyyttä annetaan toisillemme paljon, kaikesta voidaan puhua, suhde toimii hienosti,enpä olisi uskonut tällaista miestä kohtaavani:)

    • Oikukas Oinas

      Olen oinas, tulinen, itsepäinen ja kiireinen tapaus. Tutustuin skorppariin ja kyllä meillä pitkäänkin synkkasi kaverina, muttan kun toisella oli kiire pidemmälle ja halusin vitkastella ja sitten se päätty nii epäymmärrykseen ettei tosikaan. Minusta ei sovi keskenään (paitsi kaverina, jos haluaa jotain samanluontoista) ja onnittelet onnistujille!

    • kissanminttu-59

      Olen ollut skorpionmiehen kanssa 30 vuotta niistä 21 vuotta naimisissa hänen kanssaan . Itse olen tyypillinen oinas ja mieheni tyypillinen skorppari . Rakkautta on riittänyt aina . Välillä emme ymmärrä toisiamme ollenkaan mutta aina löytyy sopu . Mustasukkaisuutta riittää miehen taholta mutta minä tarvitsen paljon omaa tilaa sekä omaa aikaa tehdä itselleni tärkeitä asioita . Mieskin on oppinut paljon asioita parisuhteesta .

    • amber5

      Itse olen oinas nainen ja mieheni skorppari. Olemme olleet nyt yhdessä 5 vuotta ja olemme naimisissa, sekä meillä on lapsia. Suhteemme on vieläkin ERITTÄIN intohimoinen, seksi toimii joka kerta upeastija sitä on Paljon!
      Arkemme on vauhdikasta ja riitelemme toki, mutta kaikki asiat saa aina sovittua. Olemme molemmat hyvin mustasukkaisia toisistamme, mutta kumpikin osaa käsitellä toista vaatimalla tavalla. Omat isovanhempani olivat samanlainen tähtimerkkipari ja he olivat onnellisia loppuun asti :)

    • 2late

      Oinas skorpioniparissa tuntuu tosiaan olevan jotain taikaa, itellä (skorpioni) KAIKKI parhaat kaverit ja ihastukset on aina ollu oinaita!! :D parisuhteeseen en ole vielä ehtinyt, mutta toivon kyllä senki tapahtuvan jonku oinaan kanssa, toimis varmasti ;)

    • forever4me

      Mieheni on oinas ja itse skoppari. Yhdessä olemme olleet 23 vuotta, josta 20 naimisissa. Viimisinkin lapsemme täyttää ensi vuonna 18. Tunnumme aiheuttavan välillä ihmetystä ystäviemme keskuudessa, sillä saatamme edelleen käydä kutittamassa toista, josta seuraa takaa-ajotilanne tai saatamme ohikävellessämme halata ja suudella toisiamme. Rakastan yli kaiken miestäni ja elämä on sen verran lyhyt, että se pitää käyttää niinkuin itselle sopii. Kuolisin tylsään suhteeseen.

    • ei hassumpi

      Itse olen tullut hyvin toimeen skorpionien kanssa, kavereina/ystävinä. Olen oinas jolla monta planeettaa härässä, ja neitsyt nouseva merkki.

      Rakastunut en ole koskaan ollut skorppariin joten siitä en osaa sanoa. Mielestäni skorppari on hyvä merkki omien kokemusten mukaan. Joskus vähän ärsyttää niiden salailu mutta perimmältään ymmärrän niitä.

      • tuli-vesi

        Joskus onnistuu suhde varsinkin jos mies on Oinas.
        Muuten vesi sammuttaa tulen! Skorpioni veden merkki,Oinas tulen merkki.


    • Bollocksss

      Tiesittekö että horoskoopit on täyttä huuhaata.. Mielenne luomaa illuusiota. Kun opettelette ihmisen psykologiaa tajuatte ettei horoskoopit hallitse meidän kohtaloa vaan meidän suhtautuminen horoskooppeihin. Nämä kaksi asiaa olisi järkevää oppia erottamaan toisistaan ja tajuta että taikausko on ns. Self fullfilling prophecy. Teidän omat asenteet ja aiemmat elämänkokemukset on niitä jotka ne suhteet saa kestämään tai kariutumaan ei mitkään helvetin symboolit.

      • jages

        Symboolit on kyllä eri asia kuin ihmisen luonne, symboolit ovat väriä paperilla, luonteet ovat ihmisen ikiomia luonteita ja käyttäytymismalleja. Nämä luonnemerkit tarkoittavat näitä viimeksimainittuja eikä symboleja.

        Tottakai ikä, perhe, jossa on kasvanut, ja elämänkokemukset vaikuttavat luonnemerkkeihin eli horoskooppimerkkeihin.

        Päivittäiset horoskoopit ovat kyllä ihan eri asia kuin itse luonteesta kertovat luonnemerkit. Yhteen päivään tai viikkoon ei saada puristettua ihmisen koko luonnetta ja käyttäytymistä.


    • 1983-oinas

      Olen oinasmies ja ollut skorpioninaisen kanssa kohta olisi 14vuotta yhdessä ja n.10vuotta naimisissa.. nyt suhde koetuksella... Viimeaikoina olen ollut turhan mustasukkainen ja vähän ärsyttänyt tunnepuolta... Ei kannattaisi.. Eikä tarvi.
      Skorpioninainen parasta mitä olen kokenut.

    • Oinaspässi

      Skorpioninainen "Vau".
      "Aivan makia paketti". On hyvät keskustelut ja huippua seksiä👌.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe