Miksi ihmiset ovat niin uteliaita, että entisen mäkisuuruuden tekemiset jaksavat kiinnostaa ja niitä sitten päivitellään ja juoruillaan vaikka esimerkiksi täällä. Siis mulla Jumaliste tulee jo pää kipeäksi koko touhun naurettavuudesta. Ei Kristus kun iltalehteäkään ei voi enää ostaa että Matti ei olisi kannessa... siis luoja paratkoon jotain rajaa ja yksityistä peliin jo!!!
Miksi miksi ja vielä kerran miksi
10
1182
Vastaukset
- vanha kiväärimies
ei ole niiiin nautinnollista kun toinen putoaa korkeuksista ja laittaa itsensä todella alas.Se on jotakin enenmpää kuin vahingonilo...
- Tykkimies
Puolet suomen kansasta on vain säälittäviä kateellisia paskiaisia???!!!
- Matti
Monta kertaa suomen kaikkien aikojen urheilijaksi äänestetty legenda, jollaisia ei meillä ole monta.. vain yksi..
- yks vaan
Matti oli urheilija nyt yksi tyhjänpäiväinen kahjo vaan, koka putosi kovaa ja korkealta. Aivan tyhjän päiväinen julkkis. Ei enää uutis arvoa. Kahjo, mikä kahjo. Ei siinä järki-ainakaan Matin päätä pakota.
- kyllästynyt
Oli kyllä legenda ja urheilija vailla vertaa ja jos olisi edes vähän älyä päässä, niin olisi tänään rikas mies. Mutta kun järki puuttuu ja koulupohja. Nyt on sitten legenda sieltä pimeältä
puolelta ja tuollaisia on se yksikin liikaa. Ja sitten vielä muka laulaja! Matissa on yhtä vähän
laulajaa kuin kirvesmiehessä lääkäriä. Kun on
kerran hyvän maineensa pilannut tietoisesti, niin
saisi painua mediasta mahdollisimman etäs ja pysyä siellä. Hölmöilköön sitten miten lystää.
Saisi varmaan olla rauhassa ja sivistyneet ihmiset saisivat lukea lehdistä jotain kiinnostavampaa kuin Nykänen. Ei kyllä ole kiinnostanut enää vuosiin.
- purppura
olen täysin samaa mieltä sun kanssa. ketä oikeesti jaksaa enää kiinnostaa mitä joku häiriintyny ex-urheilija tekee enää nykyään? sehän toistaa sitä samaa kaavaa koko ajan, mervin kanssa ilman merviä mervin kanssa ilman merviä.....
olen sitä mieltä et jos lehdet lakkais kirjottamasta siitä, se ehkä vois vähän rauhottuakin.. se pyrkii vaan ja ainoastaan herättämään mahdollisimman paljon huomiota. pahus vaan, kun se kusee jo omaan saappaaseensa. luulis ton linnakeikan saavan ihmisen edes vähän ymmärtämään. sit taas tullaan tähän kysymykseen, et rangaistaanko suomessa rikoksista tarpeeks, jos kerran ei näy minkäänlaisia katumuksen merkkejä eikä näyttöä parannuksesta??- kuolinvuoteellaan
vain sitä,että tuli dokattua liian vähän.
- salpo
totta on että iltalhddessä on nyt joku ihme masinointi mattia vasttaan, olisivakko suuttuneita kun matin luottotoimittaja onkin ihan toisesta lehdestä?
- miävaantässä
älkääpäs nyt liioitelko!
- viestimies
Roskalehdet voi jättää kaupan hyllylle. EVVK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279