suklaapoika?Siitä se sitten on itselleen hermostunut ja dokaa ja on agressiivinen.
Ei kai Matista
6
1107
Vastaukset
- alpo
missään nimessä matti ei niihin hommin ala, jätetään ne teuvvoille ja muille vastaavville
- pahat pojat on opettanu
Siitä sen näkee mitä vankila ihmiselle tekee. Kunnollisestakin urheilijanuorukaisesta tulee tuommoinen hermostunut ja agressiivinen ressukka joka ei enää hallitse itseään eikä tekemisiään. Pitäisi lakkauttaa kaikki vankilat ja ihmiset avohoitoon jotakin hyödyllistä tekemään. Asia on katsokaas niin, että jos ihmisellä ei ole hyödyllistä ja motivoivaa tekemistä hänestä kehittyy vähitellen epäsosiaalisesti käyttäytyvä. Olen lausunut totuuden!
- pelkkää kuraa.
Haha salli minun nauraa. Olet lausunut totuuden... Et ole lausunut muuta, kuin sangollisen paskaa.
Olet hyvä esimerkki siitä heikkoluontoisesta ihmisestä, jonka on pakko syyttää virheistä jotain muuta kuin peilikuvaasi :D Noniin syytetään vankilaa siitä, että Matti on väkivaltainen ja syytetään toki samalla alkoholin valmistajia siitä, että Matti on juoppo! voi ristus.. Opettele käyttämään aivojasi ennenkuin syljet suustasi mitä sattuu.
Luotan siihen, että sinulla kuitenkin aivot on vaikka näyttäisi, että tuskin ollenkaan niitä hyödynnät. - Kerho Ukkonen
KEKKOSEN SYYTÄ KAIKKI: Vapautti keskioluen ja alkoholisoitti Suomen kansan. Jäljet näkyvät eikä loppua näy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661996Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90946
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760