Gallup: mikä keikassa parasta?

Fani 4ever

Mikä oli sun mielestä BSB:n keikassa parasta? Tässä oma tarinani.

BSB:n konsertti oli tosi mahtava, aivan mieletön! Show oli luonnollisesti erilainen, mitä BSB:n ekalla Suomen keikalla, mutta niinhän sen pitääkin olla. Ekassa konsertissa tykkäsin paljon siitä, että esiintymislava oli laitettu keskelle, kun nyt se oli ns. "normaalilla paikalla". Keskellä oleva lava loi "intiimin tunnelman". Nyt pidin paljon siitä, että oli sekä ilotulitteita, että meille suomalaisille niin tuttua "lunta" mukana luomassa tunnelmaa! =) Mielestäni toisella keikalla yleisö oli enemmän mukana jammaamassa / bailaamassa, kuin ekalla keikalla! Keikka oli sekä räväkkä että tunnelmallinen! =)

Hienoa oli nähdä, että paikalla oli sekä uudempia / nuorempia, että vanhempia faneja. Eräskin noin 10 -vuotias tyttö oli ilmeisesti äitinsä kanssa siellä. Tyttö oli hienosti mukana jammailemassa musan tahdissa! BSB tosiaankin on mieletön bändi, ottaen huomioon, että em. tyttökin oli ihan pikkuvauva silloin, kun BSB teki läpimurron! =) Itse olen fanittanut BSB:tä vuodesta -95 ja ikääkin pian 25. Eli ns. aktiivinen poikabändivaihe on jo historiaa. Mutta silti fanitan ja tulen aina fanittamaan BSB:tä!

Kaiken kaikkiaan mahtava keikka ja ihaninta oli nähdä, kuinka pojat olivat aikuistuneet ja kasvaneet sexyiksi miehiksi. =) Musiikki on mahtavaa ja fanit uskollisia. Kiitos myös siis kaikille BSB:n faneille: te olitte osana tekemässä ikimuistoisen konsertin! =) Pidetään lippu korkealla ja fanitetaan jatkossakin: sekä nuoremmat että vanhemmat BSB-fanit! =)

9

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani myös...

      joo keikka oli tosiaan upee mut mulle upein hetki oli ku brian tarttu mun käteen kahdesti peräkkäin...täytyy myöntää et sillon mä oikeen tajusin että ne on aitoja!! hehheh.

      mua harmitti suuresti monet muut fanit jotka röyhkeesti töni toisia pois riveistä. olis tosiaan ihanaa fanittaa porukalla mutta sellasten tyyppien kaa on vähän vaikeeta.

      muistan keikalta pikkutytön joka yritti yleisön keskeltä napata kuvaa pojista...minä pitempänä kysyin haluisiko hän että ottaisin hänelle kuvan...ja niin sai tyttö ikuistettua idolinsa kameran muistikortille! tämä oli ele jonka minä tein...olisi kivaa jos joku muukin tarjoutuisi auttamaan pienempiä fanittajia!

      ja hei, mäkin oon jo 20 wee...mut bsb ei lähde mun sydämestä minnekään! kaiken kaikkiaan upee keikka! kiitos pojille siitä!!! ja sinä fani 4ever, fanitetaan yhdessä!!!

    • ...

      BSB:n keikalla oli aivan uskomattomat energiat! Ihan alussa muutaman biisin aikana tuntu, että katto lähtee irti ja kunditkin sen huomasivat ja vaikuttivat nauttivan tilanteesta ja fanien palautteesta ihan täysillä. Siellä oli aivan järjettömän hauskaa, vaikken ihan kaikkia sanoja osannutkaan. Ei voi kun kunnioittaa kaikkia faneja, jotka ovat täysillä messissä. Fanina oon ollut oikeastaan Greatest Hits -levystä saakka. Näin hauskaa on keikalla harvoin ollut. Sellainen äärettömän mukava ja hyvä fiilis! Ja mikä huomattavaa, yleisöstä puuttui ne tavalliset koomakännissä heilujat, mikä on aina plussaa.

    • joo-o ;D

      JOO se keikka oli aivan mieletön!! rakastan niitä poikia aina!! Oon ite fanittanu niitä jo reilut 9 vuotta xD

    • Nimetön

      Parasta keikassa oli ku Kevin,vilkutti mulle,koska olin yläkatsomossa :)

      • annabelle

        et mä oon neljäkymmentä ja ihan hulluna noihin poikiin...apuva


      • Katie_84
        annabelle kirjoitti:

        et mä oon neljäkymmentä ja ihan hulluna noihin poikiin...apuva

        Moi kaikki!
        Backstreet Boysien keikka oli aivan huippu. Munkin mielestä ihmisten ei tarvitsisi töniä toisiaan. Mun suosikki on A.J. Se on niin tosi hyvännäkönen ja hyvä laulaja. Mä oon 21 vuotta ja olen fanittanut niitä 8 vuotta. Vaikka BSB oli tauolla, mä kuuntelin niitten musiikkia melkein joka päivä. Onks kaikilla BSB:n uusi levy Never Gone? Mä rakastan sitä levyä. Mä kuuntelen sitä melkein joka päivä. Kiitos kaikille Suomen BSB-faneille ikimuistoisesta konsertista. kiitokset myös tietenkin BSB:lle.


      • mami
        annabelle kirjoitti:

        et mä oon neljäkymmentä ja ihan hulluna noihin poikiin...apuva

        Helou annabelle!
        Et oo ainoo nelikymppinen bäkkärifani. olin konsertissa tyttäreni kanssa ja meillä meni tosi lujaa. Olen aina digannut BSB:n musasta, mutta vasta tyttäreni myötä "tutustuin" poikiin. A.J on suosikini...


      • annabelle
        mami kirjoitti:

        Helou annabelle!
        Et oo ainoo nelikymppinen bäkkärifani. olin konsertissa tyttäreni kanssa ja meillä meni tosi lujaa. Olen aina digannut BSB:n musasta, mutta vasta tyttäreni myötä "tutustuin" poikiin. A.J on suosikini...

        Mekin suunniteltiin tytön kans et lähetään sinne konserttiin ,mutta se sit tyrehtyi jostain syystä se lähtö.Ehkäpä ensi kerralla päästään matkaan.Söpöjä poikia.


    • jenninenni

      Ihan tajuttoman ihana bändi! Taas se on ihan ykkönen! Konsertti oli ihana, kaikki siinä oli ihanaa. Se vaan vähän harmittaa, ettei paljon muista siitä (muuta kuin että ihanaa oli;) niin ne sekoitti pään :D Toivotaan että tulevat vielä joskus Suomeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe