käsittämätöntä vedätystä OPssa

ja OKOssa

OP ei näköjään millään halua luopua minusta asiakkaana... tämmöinen tositarina:

Äitini aikanaan hankki minulle rahasto-osuuksia OP:n rahastoista. Helsinkiin siirtyessäni tuli siirrettyä päivittäiset raha-asiat OKO:on. Kuitenkin kun ostin asunnon, niin siirryin pääasiassa toisen pankin asiakkaaksi, vain nuo rahastot ja tyhjät tilit jäi OKO:on ja OP:hen.

1. Kusetus:
Kun täytin 28 vuotta, niin rahastojen säilytys tuli maksulliseksi. Itse huomasin tämän kuitenkin vasta kun muutaman kuukauden päästä kun nämä kuukaudet veloitetiin kerralla ja tili meni miinukselle. Veloitus OP:n säilytyksessä olleista osakkeista tehtiin OKO:n tililtä?? Millähän valtuuksilla se tehtiin?

2. Kusetus:
Kävin heti myymässä rahasto-osuudet, että saan juoksevat kustannukset pysähtymään. kolmesta rahastosta meni jokaisesta myyntikulut erikseen (pari kymppiä per rahasto) joten sain n. 150 euron osakkeista jopa noin puolet itselleni!! Kukahan näitä rahastoja kehtaa myydä piensijoittajille? Sääli äitiäni joka hyvässä uskossa luuli tehneensä minulle hyvän sijoituksen.

3. Kusetus:
Lopetettuani rahastot olin suht. tyytyväinen, en sentään joutunut maksamaan, että pääsen niistä eroon. Mutta n. 2kk päästä myymisestä kotiini tuli tiliote, jossa näkyy, että tililtäni on veloitettu kaksi euroa per kuukausi tyhjän osakesalkun säilyttämisestä! Siis salkun jonka juuri luulin lopettaneeni.

4. kusetus:
Takaisin pankkiin enemmän kuin vihaisena. Pankkineiti huomasi tapahtuneen virheen ja suosiolla lupasi lopettaa salkun ja hyvittää nuo muutamat eurot jotka olivat tyhjästä salkusta koituneet. Mutta nyt n. 2 kuukautta kotiini tuli taas tiliote ja samat palvelumaksut juoksevat edelleen.

EI OIKEASTI VOI OLLA NOIN SAATANAN HÖLMÖJÄ PANKKINEITEJÄ USEAMPAA KAPPALETTA!!! Tuommoisen on pakko olla jo tahallista! Miten voi olla niin vaikeaa saada rahastot myytyä ja sijoitussalkku lopetettua?

Onko sinulla käynyt samalla lailla? Itse en suosittele OP:ssa asiointia omien kokemuksieni perusteella enää kenellekkään.

21

8130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup.

itse asiassa miksi en pysynyt OKOn asiakkaana, johtui siitä, että he eivät myöntäneet minulle asuntolainaa koska olin vielä opiskelija.

Pystyin osoittamaan, että tuloni riittävät hoitamaan lainaa ja myös elämiseen, mutta tämä ei riittänyt OKO:lle. No eipä siinä mitään, kävin hakemassa lainan muualta.

Opintolainani oli kuitenkin OKOssa ja nostin asuntoa (remppaa jne.) varten lisää opintolainaa. Opintolainan myöntäjä sattui olemaan sama henkilö, joka oli antanut kieltävän päätöksen asuntolainaani. Hän kysyi, että mihinkäs aion käyttää opintolainan ja siihen rehellisesti vastasin, että uuteen asuntoon. Silloin tämä virkailija muisti minut (lainaneuvottelut) ja kysyi, että miksi en ottanut asuntolainaa OKO:sta! Siihen vaan tokaisin, että kun ette myöntänyt. Virkailija vielä kehtasi sanoa, että oltaisiinhan nyt varmaan johonkin sopimukseen päästy.

Montakohan kertaa tältä kyseiseltä virkailijalta pitäisi anella lainaa, että semmoisetn voisi saada? Itselleni riitti ainakin yksi kieltävä päätös.

• alkup.

toinen ongelma palvelumaksuista tuli nettitunnuksista. Ne kun alkavat maksaa 27 vuoden iässä. Itselläni oli siis joskus tunnukset OKO:on, mutta ne olivat hukkuneet aikoja sitten ja siitä olin myös OKO:on ilmoittanut.

Pari kuukautta synttäreistäni kotiin tuli tiliote, missä näkyi, että tilini oli 7,5 palvelumaksujen takia miinuksella. Nettitunnuksetkin piti käydä erikseen konttorissa lopettamassa. Nuo palvelumaksutkin pitäisi veloittaa kuukausittain, niin olisi edes saanut tiliotteen kotiin heti ensimmäisten maksujen takia.

Alkaa tuntumaan, että sekä OP:sta että OKO:sta on mahdotonta päästä eroon ja mikään muukaan ei tunnu onnistuvan. Lisäksi ihan kaikesta yritetään veloittaa palvelumaksuja.

On niin uskomattoman tuntuista toimintaa kautta linjan, että ajattelin kysyä täällä, onko muilla samanlaisia kokemuksia?

• The Guru

Mistähän tällaisia pellejä riittää.

Vastaukset:

1)Olet niin pässi ettet ymmärrä sijoitusrahaston ja arvo-osuustilin eroa. Rahastojen säilyttäminen on AINA ollut maksutonta ja olet maksanut ainoastaan arvo-osuustilin kuukausimaksua, joka on varsin kilpailukykyinen 2 €/kk. Se että äitisi on laittanut maksuttomat rahastot arvo-osuustilille on vain äitisi vika, ei pankin.

2)Osakerahastojen myyntikulu on tiskillä 1%, vähintään 8 €. Rahastosi eivät tämän takia olleet miinuksella, vaan siksi että äitisi merkkasi tuottamattomille markkinoille sijoittavia rahastoja, kuten IT tai metsäteollisuus. Jälleen kerran voit syyttää äitiäsi, et pankkia. 150 € sijoitukselle et varmasti oleta saavasi kovin aktiivista varainhoitoa.

3)Vaikka arvo-osuustili on tyhjä, ei tiliä tietenkään lopeteta ennen kuin asiakas niin haluaa. Miten muutenkaan asia voisi olla? Arvo-osuustili ei lopu rahastot lunastamalla. Olit taas käsittänyt asiat väärin.

4)Et ilmeisesti osannut kertoa pankkivirkailijalle mitä olet lopettamassa ja hän siitä huolimatta, hyvää hyvyyttään, hyvitti oman mokasi.

5)Pankki ei tietenkään myönnä asuntolainoja opiskelijoille, joilla ei ole maksukykyä lainaa hoitaa. Ryhdikästä toimintaa OP:lta ja se oli myös oman etusi mukaista.

6)Verkkopalvelu on sopimus, joka pitää erikseen lopettaa. Miten muutenkaan nämä asiat voisivat olla? Se että et ollut lukenut hinnastoa, on oma mokasi. Palvelumaksut veloitetaan OP-Ryhmässä kuukausittain. Olet jälleen pihalla.

Lisäksi olet sekoittanut OKOn ja Osuuspankin. Pääkaupunkiseudulla toimii Okopankki, ei OKO tai osuuspankki. Et siis edes tiedä missä pankissa sinulla on tili.

Loppuyhteenveto:

Olet jättänyt asiasi hoitamatta Okopankissa ja kärsit siitä muutaman euron kulut palvelumaksuina. Tästä saat syyttää ainoastaan itseäsi, kun et lopettanut asiakkuuttasi kunnolla.

Kaltaisiasi poskisolisteja on tämä maa tulvillaan - valitettavasti. Toivottavasti menet itseesi, tunnustat virheesi ja pyydät häiriökäyttäytymistäsi anteeksi pankissa.

• alkup.
        The Guru kirjoitti:

Vastaukset:

1)Olet niin pässi ettet ymmärrä sijoitusrahaston ja arvo-osuustilin eroa. Rahastojen säilyttäminen on AINA ollut maksutonta ja olet maksanut ainoastaan arvo-osuustilin kuukausimaksua, joka on varsin kilpailukykyinen 2 €/kk. Se että äitisi on laittanut maksuttomat rahastot arvo-osuustilille on vain äitisi vika, ei pankin.

2)Osakerahastojen myyntikulu on tiskillä 1%, vähintään 8 €. Rahastosi eivät tämän takia olleet miinuksella, vaan siksi että äitisi merkkasi tuottamattomille markkinoille sijoittavia rahastoja, kuten IT tai metsäteollisuus. Jälleen kerran voit syyttää äitiäsi, et pankkia. 150 € sijoitukselle et varmasti oleta saavasi kovin aktiivista varainhoitoa.

3)Vaikka arvo-osuustili on tyhjä, ei tiliä tietenkään lopeteta ennen kuin asiakas niin haluaa. Miten muutenkaan asia voisi olla? Arvo-osuustili ei lopu rahastot lunastamalla. Olit taas käsittänyt asiat väärin.

4)Et ilmeisesti osannut kertoa pankkivirkailijalle mitä olet lopettamassa ja hän siitä huolimatta, hyvää hyvyyttään, hyvitti oman mokasi.

5)Pankki ei tietenkään myönnä asuntolainoja opiskelijoille, joilla ei ole maksukykyä lainaa hoitaa. Ryhdikästä toimintaa OP:lta ja se oli myös oman etusi mukaista.

6)Verkkopalvelu on sopimus, joka pitää erikseen lopettaa. Miten muutenkaan nämä asiat voisivat olla? Se että et ollut lukenut hinnastoa, on oma mokasi. Palvelumaksut veloitetaan OP-Ryhmässä kuukausittain. Olet jälleen pihalla.

Lisäksi olet sekoittanut OKOn ja Osuuspankin. Pääkaupunkiseudulla toimii Okopankki, ei OKO tai osuuspankki. Et siis edes tiedä missä pankissa sinulla on tili.

Loppuyhteenveto:

Olet jättänyt asiasi hoitamatta Okopankissa ja kärsit siitä muutaman euron kulut palvelumaksuina. Tästä saat syyttää ainoastaan itseäsi, kun et lopettanut asiakkuuttasi kunnolla.

Kaltaisiasi poskisolisteja on tämä maa tulvillaan - valitettavasti. Toivottavasti menet itseesi, tunnustat virheesi ja pyydät häiriökäyttäytymistäsi anteeksi pankissa.

Ilmeisesti itse olet OP:ssa töissä tai muuten niin kiinnostunut asioista, että luet aina kaikki sopimukset läpi kuukausittain, että muistat mitä niihin on kirjoitettu. Totta on, että jos aina välillä kertauksen vuoksi lukisin sopimukset uudestaan, niin joitan palvelumaksuja olisin välttänyt. Mutta tapanani ei kuitenkaan ole lueskella aina "edes" vuosittain sopimusten sisältöä uudestaan.

Vastaukset vastauksiisi:

1) Rahastojen säilyttäminen on maksutonta, nyt oli kyse salkunhoitokustannuksista. Tarkkana sopimusten lukijana varmaan tajusitkin sen viestistäni. Pienille muutaman sadan euron sijoituksille tuo 2e ei mielestäni ole kohtuullinen kuukausimaksu (24e vuodessa jos et osaa laskea)

2)rahasto-osuuden hoito on sama riippumatta, onko rahastoon sijottanut euron vai miljoona euroa. Mitähän erityiskohtelua odotat saavasi suuremmalla sijoituksella? Jälleen kohtuuttomia käsittelykustannuksia jos liikutaan vain satojen eurojen sijoituksissa.

3) Kyseessä siis salkunhoitokustannukset. olen kaksi kertaa ilmoittanut, että haluan juoksevat kustannukset katkeamaan, toisella kerralla erikseen sanoin, että haluan lopettaa osakesalkun ja jos näistä ei pankkivirkailija tajua mitä haluan, niin kerro minulle miten asia pitää tämmöiselle virkailijalle ilmoittaa?

4) Miten sitten pitää pankkivirkailijalle ilmoittaa, että haluan kaikki juoksevat kustannukset loppumaan, siis haluan lopettaa salkun ja kaikki muut maksulliset palvelu? Tällä tavalla ilmoitettuna ei tuntunut vielä menevän jakeluun, että haluan oikeasti lopettaa kaikki maksulliset palvelut. Lupauksesta huolimatta tuota mokaa ei ollut hyvitetty. Virkailijan ei siis näköjään tarvitse pitää lupauksiaankaan.

5)Itselläni oli maksukykyä, työskentelin samalla kun opiskelin. Tähän asti olen aina hoitanut lainani ajoissa ilman minkäänlaisia ongelmia. Pointti oli kuitenkin siinä, että virkailija kehtasi kysellä, miksi en ottanut OKO:sta lainaa vaikka oli vähän aikaisemmin itse antanut kieltävän lainapäätöksen. Lainan olisi siis saanut OKO:sta sen jälkeen kun hän sai tietää, että olen saanut/saamassa lainan muualta.

6) Kyse oli siis siitä, että minulta veloitettiin kolme kuukautta kerralla eli 7,5 euroa. Jos olisin saanut heti tiliotteen ensimmäisen kuukauden veloituksesta olisin sentään säästänyt 5 euroa tilini ei olisi mennyt miinukselle.

Lisäksi en ole sekoittanut OKO:a ja OP:ta. En nyt jaksa lukea aikaisempia postejani katsoakseni mistä sait tuommoisen käsityksen. Ihmettelin vain miten OP:ssa olevasta osakesalkusta voidaan veloittaa palvelumaksut OKO:n tilitäni ilman minun suostumustani?

Loppuyhteenveto:

Olen kohteliaasti yrittänyt nyt kaksi kertaa lopettaa osakesalkkuni OP:sta. Tosin kävin asioimassa OKO:n konttorissa, mutta sen piti onnistua sitäkin kautta. Näköjään eivät suostu sitä lopettamaan, joten näköjään vanha viisaus taitaa pitää paikkansa: "vittumainen asiakas saa aina parempaa palvelua".

Eli tarinan opetuksena en aio enää olla kohtelias OKO:ssa asioidessani. Näköjään täysin turhaa ja asiat jäävät kuitenkin hoitamatta.

• Osuuspankista
        alkup. kirjoitti:

Ilmeisesti itse olet OP:ssa töissä tai muuten niin kiinnostunut asioista, että luet aina kaikki sopimukset läpi kuukausittain, että muistat mitä niihin on kirjoitettu. Totta on, että jos aina välillä kertauksen vuoksi lukisin sopimukset uudestaan, niin joitan palvelumaksuja olisin välttänyt. Mutta tapanani ei kuitenkaan ole lueskella aina "edes" vuosittain sopimusten sisältöä uudestaan.

Vastaukset vastauksiisi:

1) Rahastojen säilyttäminen on maksutonta, nyt oli kyse salkunhoitokustannuksista. Tarkkana sopimusten lukijana varmaan tajusitkin sen viestistäni. Pienille muutaman sadan euron sijoituksille tuo 2e ei mielestäni ole kohtuullinen kuukausimaksu (24e vuodessa jos et osaa laskea)

2)rahasto-osuuden hoito on sama riippumatta, onko rahastoon sijottanut euron vai miljoona euroa. Mitähän erityiskohtelua odotat saavasi suuremmalla sijoituksella? Jälleen kohtuuttomia käsittelykustannuksia jos liikutaan vain satojen eurojen sijoituksissa.

3) Kyseessä siis salkunhoitokustannukset. olen kaksi kertaa ilmoittanut, että haluan juoksevat kustannukset katkeamaan, toisella kerralla erikseen sanoin, että haluan lopettaa osakesalkun ja jos näistä ei pankkivirkailija tajua mitä haluan, niin kerro minulle miten asia pitää tämmöiselle virkailijalle ilmoittaa?

4) Miten sitten pitää pankkivirkailijalle ilmoittaa, että haluan kaikki juoksevat kustannukset loppumaan, siis haluan lopettaa salkun ja kaikki muut maksulliset palvelu? Tällä tavalla ilmoitettuna ei tuntunut vielä menevän jakeluun, että haluan oikeasti lopettaa kaikki maksulliset palvelut. Lupauksesta huolimatta tuota mokaa ei ollut hyvitetty. Virkailijan ei siis näköjään tarvitse pitää lupauksiaankaan.

5)Itselläni oli maksukykyä, työskentelin samalla kun opiskelin. Tähän asti olen aina hoitanut lainani ajoissa ilman minkäänlaisia ongelmia. Pointti oli kuitenkin siinä, että virkailija kehtasi kysellä, miksi en ottanut OKO:sta lainaa vaikka oli vähän aikaisemmin itse antanut kieltävän lainapäätöksen. Lainan olisi siis saanut OKO:sta sen jälkeen kun hän sai tietää, että olen saanut/saamassa lainan muualta.

6) Kyse oli siis siitä, että minulta veloitettiin kolme kuukautta kerralla eli 7,5 euroa. Jos olisin saanut heti tiliotteen ensimmäisen kuukauden veloituksesta olisin sentään säästänyt 5 euroa tilini ei olisi mennyt miinukselle.

Lisäksi en ole sekoittanut OKO:a ja OP:ta. En nyt jaksa lukea aikaisempia postejani katsoakseni mistä sait tuommoisen käsityksen. Ihmettelin vain miten OP:ssa olevasta osakesalkusta voidaan veloittaa palvelumaksut OKO:n tilitäni ilman minun suostumustani?

Loppuyhteenveto:

Olen kohteliaasti yrittänyt nyt kaksi kertaa lopettaa osakesalkkuni OP:sta. Tosin kävin asioimassa OKO:n konttorissa, mutta sen piti onnistua sitäkin kautta. Näköjään eivät suostu sitä lopettamaan, joten näköjään vanha viisaus taitaa pitää paikkansa: "vittumainen asiakas saa aina parempaa palvelua".

Eli tarinan opetuksena en aio enää olla kohtelias OKO:ssa asioidessani. Näköjään täysin turhaa ja asiat jäävät kuitenkin hoitamatta.

on varmasti monella muullakin.

Asiakkaan pitää olla todella perillä asioista, että asiat hoituvat, kun nääs osuuspankin pankkineidit eivät saa kertoa oma-alotteisesti yhtään mitään.

Tarkkana pitää olla noiden palvelumaksujenkin kanssa, sillä maksut lähtevät yllättäin tililtä. Muuttuvista palvelumaksuista pitää itse ottaa selvää, sillä pankki ei lähetä mitään infoa asiasta. Kun opiskelee toisella paikkakunnalla pitää muuttuvien palvelumaksujen tiedon saamiseksi tehdä ylimääräisiä järjestelyitä.

• älä valita jos et ole allek...
        alkup. kirjoitti:

Vastaukset vastauksiisi:

Loppuyhteenveto:

Hei
        aina kun olen lopettanut jonkin sopimuksen esim. arvo-osuustilin (2 euroa per kk) tai verkkopalvelusopimuksen (2,5 euroa per kk) olen allekirjoittanut poistetun sopimuksen ja maksut ovat loppuneet siihen hetkeen.
        Toki sinäkin teit niin. Näin ollen sinulla on kotona arkistoituna sopimuspaperi josta näkyy lopetuspäivämäärä. Kyseisen paperin kanssa asioimisen pankissa pitäisi olla selvää.Näytät vain pankin ja sinun välisesi sopimuksen josta näky palvelujen loppumispäivämäärä jos jälkikäteen ilmenee asiasta epäselvyyttä.
        Itse en ainakaan koskaan lopettele enkä tee mitään sopimuksia enkä lopetuksia vain suullisesti, ethän sinäkään niin tee. Muuten voi syyttää vain itseään ei pankkia.

• The Guru
        alkup. kirjoitti:

Vastaukset vastauksiisi:

Loppuyhteenveto:

Sinulla ovat termit osakesalkku, arvo-osuustili, OP ja OKO täysin sekaisin. OKOlla ei ole mitään konttoria missä sinä voisit asioida. OKO hoitaa yritysrahoitusta. Okopankilla sensijaan konttoreita löytyy.

Suosittelen lukemaan nimimerkin "älä valita jos et ole allek..." kirjoituksen tarkkaan.

Lauseesi "vittumainen asiakas saa aina parempaa palvelua" kertoo sinusta kaiken.

Pelle, mikä pelle.

• alkup.
        älä valita jos et ole allek... kirjoitti:

Hei
        aina kun olen lopettanut jonkin sopimuksen esim. arvo-osuustilin (2 euroa per kk) tai verkkopalvelusopimuksen (2,5 euroa per kk) olen allekirjoittanut poistetun sopimuksen ja maksut ovat loppuneet siihen hetkeen.
        Toki sinäkin teit niin. Näin ollen sinulla on kotona arkistoituna sopimuspaperi josta näkyy lopetuspäivämäärä. Kyseisen paperin kanssa asioimisen pankissa pitäisi olla selvää.Näytät vain pankin ja sinun välisesi sopimuksen josta näky palvelujen loppumispäivämäärä jos jälkikäteen ilmenee asiasta epäselvyyttä.
        Itse en ainakaan koskaan lopettele enkä tee mitään sopimuksia enkä lopetuksia vain suullisesti, ethän sinäkään niin tee. Muuten voi syyttää vain itseään ei pankkia.

Kirjalliset sopimukset esim. tilinlopetuksesta on tullut säästettyä vähän vaihtelevalla menestyksellä.

Siinä vaiheessa, jos pankkiin voi luottaa niin vähän, ettei tilin, rahasto-osuuden, osakesalkun tms. lopetus onnistu ilman, että muistaa aina säästää kaikki kuitit yms. niin mulla menee pankki vaihtoon. Pankki on sentään vastuussa rahoistanikin ja jos pankkiin ei voi luottaa, niin sellaista pankkia en tarvitse.

Ja suullinen sopimus on juridisesti pätevä vaikka ikinä ei yhtään kuittia säästäisikään, asioiden todistaminen menee tietysti vaan vaikeaksi.

• alkup.
        The Guru kirjoitti:

Sinulla ovat termit osakesalkku, arvo-osuustili, OP ja OKO täysin sekaisin. OKOlla ei ole mitään konttoria missä sinä voisit asioida. OKO hoitaa yritysrahoitusta. Okopankilla sensijaan konttoreita löytyy.

Suosittelen lukemaan nimimerkin "älä valita jos et ole allek..." kirjoituksen tarkkaan.

Lauseesi "vittumainen asiakas saa aina parempaa palvelua" kertoo sinusta kaiken.

Pelle, mikä pelle.

Valitan etten tiennyt, että OKO ja OKO pankki ovat eri asia. Vaikka olisin tiennytkin, niin olisin sen varmaan kuitenkin lyhentänyt OKO:ksi.

en ole ollut vittumainen asiakas, olisi varmaan pitänyt olla, jotta olisi saanut asiat kerralla hoidettua ilman että tarvitsee juosta koko ajan konttorissa.

Luulisi ettei tarvitse minkäänlaista tietämystä maksullisten palveluiden lopettamiseen. Huom. en ole itse hankkinut rahastoja, minulla ei ole niistä mitään sopimuspapereita eikä muitakaan papereita. Pitäisikö minun tutustua sijoitusmaailmaan päästäkseni eroon salkunhoitokustannuksista. Eikö nämä sijoitusneuvojat ole juuri sitä varten, että he auttavat myös näissä asioissa, nyt oli kuitenkin kyse ainoastaan rahastojen myymisestä ja salkun lopettamisesta?

Ilmeisesti itselläsi on jokin alennuskompleksi tms. koska käyt näillä palstoilla haukkumassa ihmisiä, tällä kertaa pelleksi. Jos termien väärinkäyttö häiritsee, niin ainahan voit oikolukea ja laittaa korjatut versiot omien versioideni alle.

• The Guru
        alkup. kirjoitti:

Valitan etten tiennyt, että OKO ja OKO pankki ovat eri asia. Vaikka olisin tiennytkin, niin olisin sen varmaan kuitenkin lyhentänyt OKO:ksi.

en ole ollut vittumainen asiakas, olisi varmaan pitänyt olla, jotta olisi saanut asiat kerralla hoidettua ilman että tarvitsee juosta koko ajan konttorissa.

Luulisi ettei tarvitse minkäänlaista tietämystä maksullisten palveluiden lopettamiseen. Huom. en ole itse hankkinut rahastoja, minulla ei ole niistä mitään sopimuspapereita eikä muitakaan papereita. Pitäisikö minun tutustua sijoitusmaailmaan päästäkseni eroon salkunhoitokustannuksista. Eikö nämä sijoitusneuvojat ole juuri sitä varten, että he auttavat myös näissä asioissa, nyt oli kuitenkin kyse ainoastaan rahastojen myymisestä ja salkun lopettamisesta?

Ilmeisesti itselläsi on jokin alennuskompleksi tms. koska käyt näillä palstoilla haukkumassa ihmisiä, tällä kertaa pelleksi. Jos termien väärinkäyttö häiritsee, niin ainahan voit oikolukea ja laittaa korjatut versiot omien versioideni alle.

Onhan tuo surkuhupaisaa kun "asiakas" ei tiedä edes minkä nimisessä pankissa asioi.

Suosittelen edelleen termien "arvo-osuustili" ja "salkunhoitokustannus" selvittämistä. Sinulla tuskin oli salkunhoitosopimusta Okopankki Privaten kanssa.

Nöyryyttä, poika, sitä suosittelen sinulle lämpimästi ja omista virheistä oppimista.

• alkup.
        The Guru kirjoitti:

Onhan tuo surkuhupaisaa kun "asiakas" ei tiedä edes minkä nimisessä pankissa asioi.

Suosittelen edelleen termien "arvo-osuustili" ja "salkunhoitokustannus" selvittämistä. Sinulla tuskin oli salkunhoitosopimusta Okopankki Privaten kanssa.

Nöyryyttä, poika, sitä suosittelen sinulle lämpimästi ja omista virheistä oppimista.

ihan oikeasti, ei kaikkia kiinnosta nuo asiat. Itse olet varmaankin alalla töissä kun tuntuu kiinnostavan.

Itse ainoastaan halusin näistä "arvo-osuustili" ja "salkunhoitokustannus" eroon.

perspektiiviä poika, perspektiiviä.

• selvähän se
        The Guru kirjoitti:

Vastaukset:

Loppuyhteenveto:

Maalaisten pankki on maalaisten pankki!

• Kuka on pelle?
        The Guru kirjoitti:

Guru, tekstisi ovat ala-arvoisia ja osoittavat sinusta (ja pankistasi) todella paljon. Painu häpeämään pankkitiskisi alle niin et pääse nöyryyttämään ketään asiakasta.

• Crakkeri
        The Guru kirjoitti:

Pelle, mikä pelle.

Eli otin juuri osoitteesi selville.Katsotaan. Teen töitä kansalais aktiivina, asianajotöitä..

• miten niin kusetusta

Osallistun minäkin tuohon teidän keskusteluihinne. Oletatko että joku hoitaa sinun raha-asiasi tässä maailmassa ilmaiseksi?

Eiköhän jokaisella pitäisi olla sen verran kiinnostusta omiin asioihin että selvittää säilytys ym. maksut. Jos näin ei tee niin mitäs sitä sitten valittelemaan. Maksut ovat joka paikassa hyvin esillä. Jos kerran kirjoittelet nettiin niin esim. sieltä asiat on helppo selvittää, Verkkoviestillä allekirjoitat sähköisesti viestisi esim. lopetuksesta eikä tarvitse mennä itse pankkiin.

Itse asiassa Sinä aloitit haukkumalla aika rankasti muita ihmisiä.

• alkup.

ok, tunnustan että tuli kiivastupäissäni kirjoitettua tylystikkin, osaksi provosoidakseni, mutta en vaan voinut uskoa, että kaksi konttorikäyntiä eri virkailijoilla ei riitä yhden sijoitussalkun lopettamiseen.

Tuossa yhdessä viestissäni kirjoittelinkin, että irtisanoin OKO:n nettitunnukset, koska se maksoi 2,5 euroa kuukaudessa. Mielestäni kohtuuton korvaus, pidän OKO:ssa tiliä ainoastaan siksi, että opintolaina on siellä.

Kaikki ongelmat varmaan johtuvatkin siitä, että OKO on "kakkospankki" eli en käytä OKO:n palveluita mihinkään.

Ja kyllä, oletan voivani irtisanoa kaikki sopimukset pankin kanssa ilmaiseksi jos toisin ei ole mainittu sopimusta tehdessä.

• on pässi
        alkup. kirjoitti:

ok, tunnustan että tuli kiivastupäissäni kirjoitettua tylystikkin, osaksi provosoidakseni, mutta en vaan voinut uskoa, että kaksi konttorikäyntiä eri virkailijoilla ei riitä yhden sijoitussalkun lopettamiseen.

Tuossa yhdessä viestissäni kirjoittelinkin, että irtisanoin OKO:n nettitunnukset, koska se maksoi 2,5 euroa kuukaudessa. Mielestäni kohtuuton korvaus, pidän OKO:ssa tiliä ainoastaan siksi, että opintolaina on siellä.

Kaikki ongelmat varmaan johtuvatkin siitä, että OKO on "kakkospankki" eli en käytä OKO:n palveluita mihinkään.

Ja kyllä, oletan voivani irtisanoa kaikki sopimukset pankin kanssa ilmaiseksi jos toisin ei ole mainittu sopimusta tehdessä.

Irtisano myös verkkopankkitunnukset, niin ei tartte maksaa tuota 2.5E:a.
        Mikä siinä on,ettei pankeille haluata maksaa mistään mutta kaikki palvelut pitää saada?.

sinun motiivisi on Sama kuin kävisi kiskalla hakemassa vaikka maitopurkin ilmaiseksi,koska pääsääntöisesti ei käytä tätä kioskia :-)

Vuosia on jo ollut selvää,että pelkästään pankin palvelumaksujen takia asiakkaan tili ei voi mennä miinukselle. OP:ssa varsinkin tämä tiedetään hyvin.

• palkkionmetsästäjä

Eli nämä pankin rikolliset virkamiehet etsitään.

• ota selvää
        on pässi kirjoitti:

Irtisano myös verkkopankkitunnukset, niin ei tartte maksaa tuota 2.5E:a.
        Mikä siinä on,ettei pankeille haluata maksaa mistään mutta kaikki palvelut pitää saada?.

sinun motiivisi on Sama kuin kävisi kiskalla hakemassa vaikka maitopurkin ilmaiseksi,koska pääsääntöisesti ei käytä tätä kioskia :-)

Vuosia on jo ollut selvää,että pelkästään pankin palvelumaksujen takia asiakkaan tili ei voi mennä miinukselle. OP:ssa varsinkin tämä tiedetään hyvin.

Mikähän fakta tämäkin taas on:
        "Vuosia on jo ollut selvää,että pelkästään pankin palvelumaksujen takia asiakkaan tili ei voi mennä miinukselle. OP:ssa varsinkin tämä tiedetään hyvin."

Itselläni tili meni miinukselle OP:ssa ja juuri noiden pelkkien palvelumaksujen takia. Mistä olet tietosi saanut ettei muka menisi?

• political

Kerro nimet tähän palstaann niin saat apua! Meidän suomalaisten pitää pitää yhtä. Pankin virkamiesrikollisia vastaan.

• political

Eli pidetään yhtä pankkien virkamiesrikollisia vastaan.Suomen kansa on oikeassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2698
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2217
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2026
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1884
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1874
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1725
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      73
      1355
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1315
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1260
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1201
    Aihe