Back street boys

emmi

Tarkoittaako back street boys samaa kuin takatien pojat?

14

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi jo

      aika hälyyyyttävää.........

      • tarkoittaako

        plack on siis takaovi.Onko cawboys sonni mullikka,vai lehmään sekaantuja.


    • man...

      I.m a back door man, the men dont know but little giels understand

    • - - -

      vapaasti suomennettuna bacstreet boys tarkottaa vissiin "takakadun pojat"... Mut bändin nimihän poikien itsensä mukaan tulee siitä että niillä sillon bändin perustamisaikoihin oli tapana hengailla jollain ostarilla jonka nimi oli Backstreet... Näin oon ainakin kuullut... =)

      • annabelle

        Olen aina tykänny tosta kappaleesta.Kiitos että laitoit sen tohon.En vaan ole koskaan kuunnellut sen sanoja...Olen hieman hämilläni.


      • Sunflower
        annabelle kirjoitti:

        Olen aina tykänny tosta kappaleesta.Kiitos että laitoit sen tohon.En vaan ole koskaan kuunnellut sen sanoja...Olen hieman hämilläni.

        ..ihan oikeasti luule että biisi menee noin.. ;) et varmaan mutta varmuuden vuoksi, niin biisin nimi on I Want it that way =)


      • annabelle
        Sunflower kirjoitti:

        ..ihan oikeasti luule että biisi menee noin.. ;) et varmaan mutta varmuuden vuoksi, niin biisin nimi on I Want it that way =)

        muokannu sen sanoja?Mä en oikeesti tunne niitä ja olin jo ihan kauhuissani et onkse totta..vaik sama se mulle.en varmaan koskaan tuu näkemään niitä.mitäpä se kellekään kuuluu.toi on kuitenki panettelua ja pahan puhumista toisesta.Miksi teet sellasta.Et säkään tykkäis jos susta levitetään perättömiä juttuja.Ei julkisuus oikeuta kohtelemaan ketään väärin.ne on myös ihmisiä ja niillä on oma elämä.ne on julkimoita koska niistä tykätään.rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.


      • nöpö
        annabelle kirjoitti:

        muokannu sen sanoja?Mä en oikeesti tunne niitä ja olin jo ihan kauhuissani et onkse totta..vaik sama se mulle.en varmaan koskaan tuu näkemään niitä.mitäpä se kellekään kuuluu.toi on kuitenki panettelua ja pahan puhumista toisesta.Miksi teet sellasta.Et säkään tykkäis jos susta levitetään perättömiä juttuja.Ei julkisuus oikeuta kohtelemaan ketään väärin.ne on myös ihmisiä ja niillä on oma elämä.ne on julkimoita koska niistä tykätään.rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

        sä et siis tajunnut tota biisiä, siis että se oli vitsi!!?? Täytyy sanoa, että etpä ole vuosien varrella kovinkaan tarkkana kuunnellut kyseisen biisin sanoja. Ja hei, älä pliis laulele sitä kovin julkisilla paikoilla nyt kun sait sanat ja kaikki..;)


      • annabelle
        nöpö kirjoitti:

        sä et siis tajunnut tota biisiä, siis että se oli vitsi!!?? Täytyy sanoa, että etpä ole vuosien varrella kovinkaan tarkkana kuunnellut kyseisen biisin sanoja. Ja hei, älä pliis laulele sitä kovin julkisilla paikoilla nyt kun sait sanat ja kaikki..;)

        olinpas mä tietämätön...en kyllä ole koskaan niin tarkkaan kuunnellutkaan et olisin jotain voinu huomata.so what se on elämää!mut hienosti oli tehty se "karaoke juttu".osasitko ihan itte?


      • .....
        annabelle kirjoitti:

        olinpas mä tietämätön...en kyllä ole koskaan niin tarkkaan kuunnellutkaan et olisin jotain voinu huomata.so what se on elämää!mut hienosti oli tehty se "karaoke juttu".osasitko ihan itte?

        Kai tää on läppä? Ei kukaan voi oikeesti olla noin tyhmä :P Se pilaversio on vitsi, huono ja vanha sellainen kylläkin.


    • chica

      sis backstreet boys tarkottaa takakadun pojat

    • Nimetön

      Se kirjoitetaan BackStreet Boys (ei:back street boys)

      • BSB

        Se muuten kirjoitetaan Backstreet Boys ei BackStreet Boys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe