Tarkoittaako back street boys samaa kuin takatien pojat?
Back street boys
14
1760
Vastaukset
- olisi jo
aika hälyyyyttävää.........
- tarkoittaako
plack on siis takaovi.Onko cawboys sonni mullikka,vai lehmään sekaantuja.
- man...
I.m a back door man, the men dont know but little giels understand
- - - -
vapaasti suomennettuna bacstreet boys tarkottaa vissiin "takakadun pojat"... Mut bändin nimihän poikien itsensä mukaan tulee siitä että niillä sillon bändin perustamisaikoihin oli tapana hengailla jollain ostarilla jonka nimi oli Backstreet... Näin oon ainakin kuullut... =)
- annabelle
Olen aina tykänny tosta kappaleesta.Kiitos että laitoit sen tohon.En vaan ole koskaan kuunnellut sen sanoja...Olen hieman hämilläni.
- Sunflower
annabelle kirjoitti:
Olen aina tykänny tosta kappaleesta.Kiitos että laitoit sen tohon.En vaan ole koskaan kuunnellut sen sanoja...Olen hieman hämilläni.
..ihan oikeasti luule että biisi menee noin.. ;) et varmaan mutta varmuuden vuoksi, niin biisin nimi on I Want it that way =)
- annabelle
Sunflower kirjoitti:
..ihan oikeasti luule että biisi menee noin.. ;) et varmaan mutta varmuuden vuoksi, niin biisin nimi on I Want it that way =)
muokannu sen sanoja?Mä en oikeesti tunne niitä ja olin jo ihan kauhuissani et onkse totta..vaik sama se mulle.en varmaan koskaan tuu näkemään niitä.mitäpä se kellekään kuuluu.toi on kuitenki panettelua ja pahan puhumista toisesta.Miksi teet sellasta.Et säkään tykkäis jos susta levitetään perättömiä juttuja.Ei julkisuus oikeuta kohtelemaan ketään väärin.ne on myös ihmisiä ja niillä on oma elämä.ne on julkimoita koska niistä tykätään.rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
- nöpö
annabelle kirjoitti:
muokannu sen sanoja?Mä en oikeesti tunne niitä ja olin jo ihan kauhuissani et onkse totta..vaik sama se mulle.en varmaan koskaan tuu näkemään niitä.mitäpä se kellekään kuuluu.toi on kuitenki panettelua ja pahan puhumista toisesta.Miksi teet sellasta.Et säkään tykkäis jos susta levitetään perättömiä juttuja.Ei julkisuus oikeuta kohtelemaan ketään väärin.ne on myös ihmisiä ja niillä on oma elämä.ne on julkimoita koska niistä tykätään.rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
sä et siis tajunnut tota biisiä, siis että se oli vitsi!!?? Täytyy sanoa, että etpä ole vuosien varrella kovinkaan tarkkana kuunnellut kyseisen biisin sanoja. Ja hei, älä pliis laulele sitä kovin julkisilla paikoilla nyt kun sait sanat ja kaikki..;)
- annabelle
nöpö kirjoitti:
sä et siis tajunnut tota biisiä, siis että se oli vitsi!!?? Täytyy sanoa, että etpä ole vuosien varrella kovinkaan tarkkana kuunnellut kyseisen biisin sanoja. Ja hei, älä pliis laulele sitä kovin julkisilla paikoilla nyt kun sait sanat ja kaikki..;)
olinpas mä tietämätön...en kyllä ole koskaan niin tarkkaan kuunnellutkaan et olisin jotain voinu huomata.so what se on elämää!mut hienosti oli tehty se "karaoke juttu".osasitko ihan itte?
- .....
annabelle kirjoitti:
olinpas mä tietämätön...en kyllä ole koskaan niin tarkkaan kuunnellutkaan et olisin jotain voinu huomata.so what se on elämää!mut hienosti oli tehty se "karaoke juttu".osasitko ihan itte?
Kai tää on läppä? Ei kukaan voi oikeesti olla noin tyhmä :P Se pilaversio on vitsi, huono ja vanha sellainen kylläkin.
- chica
sis backstreet boys tarkottaa takakadun pojat
- Nimetön
Se kirjoitetaan BackStreet Boys (ei:back street boys)
- BSB
Se muuten kirjoitetaan Backstreet Boys ei BackStreet Boys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768