Sitten pukkaa riitaa...

MillaN

...ja heitellään kaikenkarvaisia marjoja.

Pitäisikö meidän kohta sopia ettei Kaffeella järjestetä minkäänlaisia kilpailuja eikä sanailuja mistään valtakunnan asioista kun herneet vedetään nokkaan jokaikisestä asiasta.

Ja tällä kritisoinnilla tarkoitan Idols-kilpailun jälkeistä spekulointia. Nyt perskeles hymyä huulen tai käsken Psykolookia ruuttaamaan jokaikisen persuuksiin samanlaisen härvelin kuin Tähtikselle.

Ihan minnuu jonkun verran nyt suututtaa...kerrankin...ainakin ihan vähän.

35

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillaN

      ...huuleen eikä huulen.

    • MillaN

      ...olet, mielipiteitä saa ja pitääkin sanoa, niin minäkin tällä avauksellani tein.

      Toisaalta, joskus olisi hyvä olla puuttumatta asianosaisten juttuun, varsinkin tämänkaltaisissa ja tällä puuttumisella tarkoitan myös itseäni.

      Näkyy olevan ettei yhtään kisaa mene kympillä läpi, aina sieltä jotain pientä känää syntyy...mutta, ei se virtuaalielämäkään niin auvvoista aina ole.

      • MillaN

        ...siis Taikikselle piti menemän.


    • Kansan ääni

      Mutta se mehevä riita kisailun päätteeksi?

      Miksi oikein kuvittelet ihmisten kilpailevan toistensa kanssa? Se on aggressiivisuuden sallittu ilmaus.

      • MillaN

        ...sitä ajatella noinkin...mutta tuskin kukaan kisaan lähti aggressiivisena.


      • AisakelloM
        MillaN kirjoitti:

        ...sitä ajatella noinkin...mutta tuskin kukaan kisaan lähti aggressiivisena.

        ketjun kirjoituksesta on 5 MillaNin;)))))
        Kertookohan se jotain?


      • MillaN
        AisakelloM kirjoitti:

        ketjun kirjoituksesta on 5 MillaNin;)))))
        Kertookohan se jotain?

        ...viidestä kaksi korjausta, jää neljä.:D


    • pojat

      Mitä missattiin? Missä kinkerit? Häh!

    • ...ei tässä kukaan tosissaan ole ählämöitsin äärirajoilla.
      Waffen vain sai ansaittua limboilua omien alimitotettujen aitotojensa alitse.

      Toisaalta tuo itsensä sietokyvyn testaus on aina paikallaan. Hillinän oppiminen kun on elämänikäistä touhua ja just ku oppii niin on niin viimesenpäälle tyyni jotta pääsee syvään rauhaan.

      Sitäpaitti johan minäkin itse syyllistyin P.Pikkaraisen roolissa Taikiksen aloittamaa kisaa härnäämään. Sai sitä sitten selvittää sen sivun verran.

      Heittelee tuhkaa ylleen vielä varmuudeksi ...Huh***

      • MillaN

        ...taisi olla eilen minullakin sietokyky äärirajoilla...mutta tänään on huomattavasti parempi mieli, hyvät yöunet, maukas aamiainen ja vielä tästä suihkuun, niin jaksaa päivystää palstalla.:D

        Ja kaikilta osapuolilta syvästi anteeksi sekaantumiseni koko jutskaan.


      • Näin on, ei tässä tarvi herneitä nenuliin ottaa. Ei kenenkään.


      • MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

        Näin on, ei tässä tarvi herneitä nenuliin ottaa. Ei kenenkään.

        ...kaivoin eilen illalla neljä isoa hernettä nenästäni...nyt on taas hyvä hengittää.:D

        Muuten vaan kysäisen...istutko nojatuolissa? :D

        *pinkoo pakoon*


      • MillaN kirjoitti:

        ...kaivoin eilen illalla neljä isoa hernettä nenästäni...nyt on taas hyvä hengittää.:D

        Muuten vaan kysäisen...istutko nojatuolissa? :D

        *pinkoo pakoon*

        Noh noh, Milla:)

        Juokse vaan, kyllä kiinni sinut saan:)


      • MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

        Noh noh, Milla:)

        Juokse vaan, kyllä kiinni sinut saan:)

        ...kiinni jos saat.:D

        *pinkoo minkä kintuista ehtii*


      • MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

        Noh noh, Milla:)

        Juokse vaan, kyllä kiinni sinut saan:)

        ...ote suomalaisesta elokuvasta.:D

        "Milla juoksee kesäisessä mekossa metsässä niityn laidassa minkä kintuistaan ehtii. Waffe juoksee perässä hiki päässä yrittäessään saada Millaa kiinni. Milla huutaa, ota kiinni jos saat ja lisää vauhtia, onhan hän viime aikoina harrastanut reipasta sauvakävelyä. Milla juoksee ympäri puuta eikä Waffe saa kiinni. Milla kirmaisee keskelle niittyä, Waffe perässä, Milla kompastuu, Waffe saa kiinni...*ritinää, rätinää ja taivasta näytetään ja musiikki soi taustalla helkatin kovaa, puut heiluvat...*...


      • MillaN kirjoitti:

        ...ote suomalaisesta elokuvasta.:D

        "Milla juoksee kesäisessä mekossa metsässä niityn laidassa minkä kintuistaan ehtii. Waffe juoksee perässä hiki päässä yrittäessään saada Millaa kiinni. Milla huutaa, ota kiinni jos saat ja lisää vauhtia, onhan hän viime aikoina harrastanut reipasta sauvakävelyä. Milla juoksee ympäri puuta eikä Waffe saa kiinni. Milla kirmaisee keskelle niittyä, Waffe perässä, Milla kompastuu, Waffe saa kiinni...*ritinää, rätinää ja taivasta näytetään ja musiikki soi taustalla helkatin kovaa, puut heiluvat...*...

        Sitten tulee Peter von Bagh ja alkaa selitämään posket punaisina elokuvan taiteellista puolta. Kertoilee nasevasti kamera työskentelystä ja ohjaajan aiemmista filmeistä, samalla sivuten käsikirjoittajan traakista elämää.

        Unohtaen mainita, mistä tämäkin elokuva on tullut kuuluisaksi:)


      • tukkusutija
        MillaN kirjoitti:

        ...ote suomalaisesta elokuvasta.:D

        "Milla juoksee kesäisessä mekossa metsässä niityn laidassa minkä kintuistaan ehtii. Waffe juoksee perässä hiki päässä yrittäessään saada Millaa kiinni. Milla huutaa, ota kiinni jos saat ja lisää vauhtia, onhan hän viime aikoina harrastanut reipasta sauvakävelyä. Milla juoksee ympäri puuta eikä Waffe saa kiinni. Milla kirmaisee keskelle niittyä, Waffe perässä, Milla kompastuu, Waffe saa kiinni...*ritinää, rätinää ja taivasta näytetään ja musiikki soi taustalla helkatin kovaa, puut heiluvat...*...

        muuten ei ois kiinni saanu. kun todistteu on, että milla juokseen helmat korvissa kovempaa kuin waffe housut kintussa.


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        muuten ei ois kiinni saanu. kun todistteu on, että milla juokseen helmat korvissa kovempaa kuin waffe housut kintussa.

        ...*mätkii palikoilla tukkusutijan päässä olevaa ämpäriä*

        Siitäs sait.:D


      • MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

        Sitten tulee Peter von Bagh ja alkaa selitämään posket punaisina elokuvan taiteellista puolta. Kertoilee nasevasti kamera työskentelystä ja ohjaajan aiemmista filmeistä, samalla sivuten käsikirjoittajan traakista elämää.

        Unohtaen mainita, mistä tämäkin elokuva on tullut kuuluisaksi:)

        ...mainoksia.:D

        Pakko lopettaa päivystäminen hetkeksi...muuten, elokuva ei kertonut saitko minut kiinni...*siis jatketaan juoksemista* :D


      • tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

        ...*mätkii palikoilla tukkusutijan päässä olevaa ämpäriä*

        Siitäs sait.:D

        *kumauttaa tukkiksen ämpäriä*

        Hyvät yöt hänelle, minulle ja muille. Ave.


      • tukkusutija
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

        *kumauttaa tukkiksen ämpäriä*

        Hyvät yöt hänelle, minulle ja muille. Ave.

        kannattelet mua kuin hirttoköysi. ihanaa.


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        kannattelet mua kuin hirttoköysi. ihanaa.

        ...sit ämpäripäätä lisää. *rummuttaa palikoilla tukkiksen ämpäriä* :D


    • tukkusutija

      on pienikin kiukun liekki pissitty varhain sammuksiin.

      hivenen olisin toivonut sappea ja hurmetta tantereelle.

      nääs olisi päässyyt korpit kisaan mukaan.

      • MillaN

        ...sappea ja hurmetta sitä kaivataan...jos tinttaisit Massen kanssa vodkapullon mieheen, niin eikös seuraavana aamuna sitä sappea ja hurmosta riittäisi vähän aikaan.:D


      • tukkusutija
        MillaN kirjoitti:

        ...sappea ja hurmetta sitä kaivataan...jos tinttaisit Massen kanssa vodkapullon mieheen, niin eikös seuraavana aamuna sitä sappea ja hurmosta riittäisi vähän aikaan.:D

        massea votkapullolla mieheen.

        moon kaappijuoppo ja pullollinen häviää jo hampaankoloihin.

        ps. olis vaan ollu taas pitkästä aikaa sirpakkaa seurata, kun pitkä tukka olis edes ihan vähän pöllynny.


      • tähtitoimittaja ejk

        siinä toivoa tappelusta kun on ittelläs ämpäri päässä. Miten siihen sitten muksii...


      • tukkusutija
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

        siinä toivoa tappelusta kun on ittelläs ämpäri päässä. Miten siihen sitten muksii...

        ruumiinosiin.

        vyönaluslaakit saavat kohtuullisen hellän vastaanoton. ilmeet on ainakin muikeat jos vaikka huikeat.


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        massea votkapullolla mieheen.

        moon kaappijuoppo ja pullollinen häviää jo hampaankoloihin.

        ps. olis vaan ollu taas pitkästä aikaa sirpakkaa seurata, kun pitkä tukka olis edes ihan vähän pöllynny.

        ...vai sirpakkaa seurata...minä kohta mätkäsen ämpäriis, niin että korvas soi tilliä monta tuntia ja laitan Psykolookin hoitamaan sen korvatillis.:D


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        ruumiinosiin.

        vyönaluslaakit saavat kohtuullisen hellän vastaanoton. ilmeet on ainakin muikeat jos vaikka huikeat.

        ...me Tähtiksen hoidellaan ne pal...siis huidellaan palikoilla ämpäriin.:D


      • Tiedä vaikka Stone ilmaantuu ruudulle, lähetetään sut sitten etulinjaan. :))


      • Jermu
        Waffen-ss kirjoitti:

        Tiedä vaikka Stone ilmaantuu ruudulle, lähetetään sut sitten etulinjaan. :))

        korpin nokkaan..Kjäh!


      • Masse-setä
        MillaN kirjoitti:

        ...sappea ja hurmetta sitä kaivataan...jos tinttaisit Massen kanssa vodkapullon mieheen, niin eikös seuraavana aamuna sitä sappea ja hurmosta riittäisi vähän aikaan.:D

        aletaan votkapulloja tinttaamaan, niin setä ottaisi sitten perhepullon.
        Ja ehkä yhden mäyriksen voisi myös varata, jos sattuu nestetasapaino liikaa heilumaan.


      • MillaN
        Masse-setä kirjoitti:

        aletaan votkapulloja tinttaamaan, niin setä ottaisi sitten perhepullon.
        Ja ehkä yhden mäyriksen voisi myös varata, jos sattuu nestetasapaino liikaa heilumaan.

        ...oikein perhepullolla aloittaisit ja jälkkäriksi mäyriksen...oletkos varma että huomenaamulla ei tule sapet ym.:D


      • Masse-setä
        MillaN kirjoitti:

        ...oikein perhepullolla aloittaisit ja jälkkäriksi mäyriksen...oletkos varma että huomenaamulla ei tule sapet ym.:D

        Setä on kuullut, että täällä kovasti podetaan pöönauttia. Onkohan sedälläkin nyt sellainen kehittymässä ihan kovaa vauhtia, kun ei meinaa keritä miettimään uusia pisneksiäkään.

        Saatikka, että kerkiäisi tuota mäyristäkään enää tänään paljon ulkoiluttamaan. No, jälkkärithän ei aina ole edes kovin terveellisiäkään.


      • MillaN
        Masse-setä kirjoitti:

        Setä on kuullut, että täällä kovasti podetaan pöönauttia. Onkohan sedälläkin nyt sellainen kehittymässä ihan kovaa vauhtia, kun ei meinaa keritä miettimään uusia pisneksiäkään.

        Saatikka, että kerkiäisi tuota mäyristäkään enää tänään paljon ulkoiluttamaan. No, jälkkärithän ei aina ole edes kovin terveellisiäkään.

        ...tähtis on hyvää vauhtia toipumassa pöönautista. Psykolookin härveli kankuissa häviää pöönautti ja näyttää tykkäävän niin kovasti ettei suostu härvelistä luopumaan.:D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe