Koneessa on tällainen ongelma, että 98 ei suostu näytämään videoleikkeitä. Ennen ne toimivat, mutta jonkin mediasoitin-päivityksen jälkeen alkoi herjaaminen. Tällaisia ilmoituksia tulee:
1)Virhe ohjelman käynnistämisessä; Tiedosto QUARTZ:DLL on linkitetty puuttuvaan export-funktioon KERNEL32.DLL:delayloadfailurehook
2)C:\Ohjelmatiedostot\Windows Media Player\mplayer2.exe, Järjestelmään kytketty laite ei toimi.
3)aikaisemmin herjasi amovie.ocx:stäkin
En millään jaksaisi asentaa tuon takia Windowsia uudestaan, jos sen saisi korjattua jotenkin muuten.
Oon asentanut multimedia-osuuden uudestaan 98-levyltä, mutta se ei riitä korjaamaan vikoja.
Windowsin 98:iin sopiva codec-pack ei myöskään asennu loppuun saakka. Ehdotuksia, muita kuin käyttöjärjestelmän kokonaan uudelleenasennus?
Win98 ei näytä videoita
msa
1
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089