Hei!
OOn menossa alle viikon päästä tähystykseen.mutta..oon välttänyt kaikkia siemeniä sisältäviä ruokia. Kysyisin teiltä että onko puuro sallittua?neljän viljan puuro ja hapankorput?Kun söin niitä vahingossa :/
Pelottaa hirveetsi koko tähystys..onneks se on kohta ohi.
paksusuolen tähystys
11
3007
Vastaukset
- ......
Itse vältin kaikkea missä on selvästi siemeniä. Eli vaikkapa mustikkasoppaa, lappapuuroa.. Luulisin että puuroa voi syödä jos siinä ei näy kokonaisia siemeniä. Joidenkin leipien päällä on siemeniä, mutta kannattaa ajatella jos siemenet ei pistä silmään ei siitä silloin ole haittaa. Kannattaa vältää kaikkea hitaasti sulavaa rasvaista ruokaa ja suosia nestemäisiä. Helpottaa paljon tyhjennyksen kanssa jos sitä nestettä ei pysty juomaan kokonaan. Tulee siemenetkin paremmin suolen mutkista ulos mitä tyhjempänä vatsa on.
- tes
Koita nyt jatkossa välttää kaikkea vastaavaa. Se juomasi litku kyllä tyhjentää aika tehokkaasti suolen ennen tähystystä.
Älä turhaan jännitä sitä tähystystä. Se ei satu, vaan tuntuu lähinnä ilkeälle.
Näin jälkeenpäin ajatellen sen litkun juominen on pahempaa :) Muista sotkea se litku sitten niin kylään veteen kun vain voit. Litku on todella pahaa ja kylmyys hiukan auttaa nielemään sitä.- tatti
Kyllä vaan sattui ja kovaa...mutta se on yksilöllistä.
- se se on niin
tatti kirjoitti:
Kyllä vaan sattui ja kovaa...mutta se on yksilöllistä.
KAMALAA!!!! yök. se oli kyllä koko tähystystä 100-kertaa pahempi juttu. ei menny sit uudessa tähystykseen valmistautumisessa ees alas. jalkaa poljin, itku tuli ja yrjö lens... :D jälkikäteen naurattaa! mut siitä sitten selvisin peräruiskeel. ei se suoli nimittäin (tietyst) tyhjentyny kun phosphoral tuli väärää kautta ulos :(
t:minäkin tähystyksen kokenut
- Ite olin tiistaina
Ite olin tiistain tähytyksessä. Tähystys ei ollu kamala kokemus. Mutta litku mitä piti juoda päivää ennen. Voiko mikään maistua niin pahalle?!?! Niitä voi olla eri merkkisiä, mutta kait ne kiakki pahalle maistuu. Itse en pystynyt juoda kuin 1,5 litraa ja sitten oksensin kokoajan. Suoli oli kuitenkin tosi puhdas!
- Strooper
Mitä se litku on mistä puhuttu?
Pitääkö sitä juoda kotona vai sairaalassa ennen tähystystä?Miltä se maistuu..(kuulin, että)pahalta) mutta millaiselta? - meitsi
Strooper kirjoitti:
Mitä se litku on mistä puhuttu?
Pitääkö sitä juoda kotona vai sairaalassa ennen tähystystä?Miltä se maistuu..(kuulin, että)pahalta) mutta millaiselta?se juodaan kotona päivää ennen tähystystä. se on todella voimakkaan makuista suolaliuosta, jota on yritetty maustaa inkiväärillä ja sitruunalla. SE ON AIVAN HIRVEÄÄ!!!
- tatti
meitsi kirjoitti:
se juodaan kotona päivää ennen tähystystä. se on todella voimakkaan makuista suolaliuosta, jota on yritetty maustaa inkiväärillä ja sitruunalla. SE ON AIVAN HIRVEÄÄ!!!
Se mitä mä join maistui aivan lämpimältä vichyltä.Siis järkyttävää! jotenkin ei ainakaan vuoteen tehny mieli tippaakaan "vissyä".Panin sekaan laimentamatonta mehutiivistettä ja kiskoin alas sisulla.Herrkua se ei ole todellakaan...
- minä
tatti kirjoitti:
Se mitä mä join maistui aivan lämpimältä vichyltä.Siis järkyttävää! jotenkin ei ainakaan vuoteen tehny mieli tippaakaan "vissyä".Panin sekaan laimentamatonta mehutiivistettä ja kiskoin alas sisulla.Herrkua se ei ole todellakaan...
Minä join Klean-Preppia ja se ei varsinaisesti maistunut pahalle mutta jokin siinä aineessa oli vastenmielistä, se oli jotenkin "öljymäistä" tai jotain. Vaikea selittää. Pistin pullot pakkaseen ja ainetta oli helpompi juoda kun se oli ihan jääkylmää, miltei hileistä. Ja aina otettuani kulauksen imeskelin päälle turkinpippuria.
- Hannele
Kävin viime ke tähystykses ja sain ohjeet et puuroja,vellejä ei saa syödä. Saa syödä maustamatonta jogurttia, viiliä, mehuja, vähärasvasta kalaa ja lihaa, kananmunaa. Ohjees oli et 3 päivää ennen tutkimusta pitää olla täl ruokavaliolla.
- Jomppa
Kiitos kaikille viesteistä, vihdoin se on ohi! ei se nyt niin kamala ollutkaan kuin olin kuvitellut. Onneksi sain esilääkityksen.
Tsemppiä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804