itsekin biisejä levyihinsä vai laulaako se vaan muiden tekemiä biisejä? Sanoittaako se edes joitakin biisejään?
Tekeekö Hanna...
4
1094
Vastaukset
- Sähkis
Tuskinpa tekee itse mitään muuta kuin laulaa ja sitäkin tosi surkeasti.
- Älä nyt viitsi......
Hanna on pitkään aikaan jotain hyvää suomalaisessa naislaulajakaartissa.
Yllättävän hyvä ! - hemmetti
Ei niin! Olette kakki tympejä ketkä lähettävät tummoisia viestejä!!!!!!!!! Lopetaka lähettämään tyhmiä viestejä !! Oletteko lukenneet seskaa lehden Hannasta? Jos olette niin sanoka mitä vsiellä oli kirjoitettu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- .*.Hannastars.*.
Hanna ei tee itse biisejä. Johtuu siitä, ettei hän (omiensa sanojensa mukaan) : "En mie nuoteista ymmärrä mitää.. Mie vaan laulan!"
Siinä se tulikin. Toiseksi, hän ei osaa vissii soittaa mitään soitinta. Mutta kertoo harjoittelevansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332743
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292379
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202198- 451952