olen hulluna kun nainen hieroo penistäni pitkäkyntisillä sormilla ja raapii ja nipistelee välillä,onko muilla samanlaisia tuntemuksia ja löytyisikö naista joka tekisi niin
naisten kynnet
12
2205
Vastaukset
- kuului kait olla,
Olen hullu.
- tinde
Niin olet! Mene siis etsimään apua.
- kynnet
Todella seksikästä! Kauniit sormet lakattuine ja hoidettuine kynsineen runkkaamassa kaluani. Tulen yleensä paljon nopeammin, kuin perinteisessä panossa. Ja tuntuu taivaalliselta, omalla kädellä ei osaa läheskään niin herkästi käsitellä. Ja sitten kun neito vielä katsoo tarkasti, ni pulp pulp.
Tosin täytyy sanoa, että jenkit on vetänyt tänkin asian överiksi. Hirvittävän pitkät käyrät rakennekynnet...YÖK!- bmad-29
Minusta puolipitkät huolitellut kynnet
(ehkä lakatutkin) on paras vaihtoehto naiselle. Ylipitkät kynnet tai kynnentyngät eivät ole yhtä hmm, "purevat" ja naiselliset. Kalun masturboinnissa myös sievistä sormuksista ja pitkistä sormista on kummasti iloa. - vaimon
vaimollani on myös kauniit kädet ja yli sentin pituiset kynnet aina lakassa usein veren punaiset,hän saa minut tulemaan tosi nopeasti hiljaa raaputamalla kovaa varttani eri kohdista ensin yhdellä kädellä hetken päästä toinen käsi tulee mukaan puristellen kiveksiä ja kohta olen kuin tulessa koko alapäästäni ja käsittely kovenee kunnes pamahdan..joskus hän kokeilee pikkusormen tosi pitkää kynttä painaa virtsa putken päästä varoen sisään mutta en kestä kun tulen..toisinaan joudun katselemaan kun hän lakkaa kynnet ensin kun alkaa runkata minua
- varpailla
eniten mua kiihottaa kun nainen runkkaa kaluani varpaillaan. joiden kynnet on maalattu räikeän punaisiksi. on kiihottavaa laueta varpaiden päälle ja levittää spermat käsillä varpaisiin/väleihin
- paineet
joo naisystäväni myös runkkaa minua punakyntisillä varpaillaan ja välillä ohuet sukat tai verkkosukat jalassa, pidän siitä enemmän kuin varsinaisesta yhdynnästä,hänellä aika pitkät kynnet ja kun ne kevyesti raapivat kaluni vartta en kestä kuin hetken kun laukean.usein hän pitkittää nautintoani nuolettamalla varpaitaan minulla jos hän haluaa laukaista minut nopeasti alkaa aika raju kynsiminen heti niin että leikki ei kestä kauaa..
- Jake
paineet kirjoitti:
joo naisystäväni myös runkkaa minua punakyntisillä varpaillaan ja välillä ohuet sukat tai verkkosukat jalassa, pidän siitä enemmän kuin varsinaisesta yhdynnästä,hänellä aika pitkät kynnet ja kun ne kevyesti raapivat kaluni vartta en kestä kuin hetken kun laukean.usein hän pitkittää nautintoani nuolettamalla varpaitaan minulla jos hän haluaa laukaista minut nopeasti alkaa aika raju kynsiminen heti niin että leikki ei kestä kauaa..
näköjään yleinen!
- pete
Kuka tykkää mistäkin, mutta pakko sanoa etten tiedä paljon mitään inhottavampaa kuin pitkät kynnet ja vielä enempi yök jos on punaista lakkaa.
Mutta makunsa kullakin.- miäs
en taas tiedä mitään yhtä ihanaa kuin nainen jolla pitkät, punaiset kynnet....
- lisäksi
vaimoni käyttää runkkaamiseen siroja kauniita varpaitaan punaisine kynsineen. se on vieläkin kiihottavampaa katseltavaa.orgasmin tullessa mua kiihottaa eniten hieroa sperma siroihin/kiihottaviin varpaisiin.on kiihottavaa sitten katella varpaita. jotka ovat paksun valkoisen sperman peitossa.
- tätini
minua runkkaa tätini joka sai selville että olen jalkafetisti,hän on tosi taitava ja omistaa tosi upeat sääret ja varpaat,aina ensin nain häntä normaalisti kumin kanssa ja kun hän on lauennut on minun vuoroni saada varvashieronta ,täti käyttää välillä sukkia joissa ei kärkeä,varpaiden kynnet ovat usein eri lakalla maalatut välillä mustatkin..joskus nopeasti ja joskus tosi hitaasti hän ottaa mehut minulta ja tietää että haluan aina uudestaan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321