mistä saa jos tekee itse moottorikelkan , niin reen jalaksia tai jalasprofiilia
reen jalas moottorikelkan rekeen
6
4659
Vastaukset
- Kaarjaa
" mistä saa jos tekee itse moottorikelkan , niin reen jalaksia tai jalasprofiilia"
Luulen että ei saa mistään mutta kelkkailutarvikeliikkeet kyllä myyvät valmiita suksia kelkkoihin.- Kartsa
Vanhoja laskettelusuksia oon antanut tohon käyttöön...
ei muutakuin pulttaat kiinni ja menoksi ...
uusia saa ilmaiseksi
- sakke
Onko vielä tarvetta/kiinnostusta moottorikelkan reen jalaksista ??
Minä tiedän keltä niitä saa, ilmota jos vielä on kiinnostusta tänne.- jarip
olen kiinnostunut reen jalaksista. annatko yhteys
tiedot mistä saa - eero.ahlstrom
Terve,
Tarvitsisin moottorikelkan rekeen jalaksia enkä ole läytänyt vielä jalasprofiilin tekijää, joten otan tiedon kiitollisuudella vastaan, jotta ei tarvitse itse ihan alkutekijöistä tehdä.
Terveisin
Eero puh 0400 945 495 - Reki
eero.ahlstrom kirjoitti:
Terve,
Tarvitsisin moottorikelkan rekeen jalaksia enkä ole läytänyt vielä jalasprofiilin tekijää, joten otan tiedon kiitollisuudella vastaan, jotta ei tarvitse itse ihan alkutekijöistä tehdä.
Terveisin
Eero puh 0400 945 495Pohjanmaan ylijäämä tuote
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432897Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572653Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562525- 422293
- 251753
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251659- 481546
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691490- 1001469
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391425