Tampereella on Suomen kieroin parkkisakko touhu. Tänään sain juuri sakot TAYS:in parkkipaikalla. On merkki jossa lukee riviparkki ja kun siihen jättää niin sakot tulee. Pitää kuulema tietää ettei saa laittaa kun pysäköintikielto on sairaalan alueelle tullessa. Tulin vain Kaupin suunnasta josta merkkiä ei voi nähdä kun se on toisesta suunnasta tuleville.
Laittavat merkin riviparkki ja kun siihen jättää niin sakottavat.
Aivan selvää rahastusta. Kieroilua.
Vääryyttä
14
1583
Vastaukset
- Lappu-Liisat
Ovat oikeita epäinhimillisyyden perikuvia. Juuri tuo Keskussairaalan seutu on heidän mielipaikkaansa.
- thrower
Eikös P-merkki kumoa pysäköintikieltoalue-merkin?
- siinäkin onnistunut
Tee asianmukainen reklamaatio pysäköinninvalvojalle. Jos sinua on sakotettu väärin, se kyllä oikaistaan.
Siitä olen samaa mieltä, että TAYSIn parkkitilanne on surkea. Pysäköintikieltoalue on oikea lappuliisan unelma.- linikkakin kulkee
Juu näin on,ja haapalinnakin on hyvä sakko paikka.Ainakin enne,kun ei ole asukkailekaan parkkipaikkoja.Eli vieras paikoista turha unelmoirakaan.
Onneksi linikka kulkee ja jopa osaan käyttääkin kyseistä kulkuneuvoa.Mutta niille jotka ei voi linikkaan nousta vaan tarvii oman auton on sit toinen ääni kellossa.
- autoilija
totta on, että TAYSin alueelta ei tahdo löytyä parkkitilaa. Mutta useasti TAYSissa asioinneena olen nähnyt että ihmiset parkkeeraa autojaan aivan miten sattuu. Vedetään autoa puoliksi kanttarin päälle, osittain parkkiruutuun..tukitaan toinen puoli parkkipaikasta (siis se PIRAMKin puoleinen) niin että ei pääse ajamaan läpi...ym. ym.
mutta tuo riviparkki juttu ihmetyttää..tiedän mitä tarkoitat. olen itsekin pysäköinyt sinne, mutta en ole koskaan nähnyt pysäköintikielto merkkiä...- reunalla merkit
Eikös ne siellä jossain reunoilla olevat merkit ole juuri sitä varten, että ko alue on sitä p-kielto aluetta. Eihän sitä merkkiä P-merkki kumoa ?
Käsittääkseni sairaalan ympäristössä EI OLE ilmaisia p-paikkoja, kyllä ihmiset kynitään rahattomaksi kehdosta hautaan saakka.
- Manselainen
Joo ja kaupunki hastoi aikoinaan oikeuteen erään entisen kauppiaan joka laittoi parkkimittareihin rahaa ettei saaneet sakkoja.
Syyttivät tätä vanhaa miestä pysäköinninvalvonnan häiritsemisestä.
No oikeus vapautti miehen kaikista syytteistä.
Tampereella on tosi niljakkeita valvojina. Aikoinaan eräs otti mittareista rahoja itselleen.- sakotettu
tampereella lappuliisat saavat tulospalkkiota. mitä enemmän sakottaa sitä suurempi on tuleva tili
- Kärsinyt.
sakotettu kirjoitti:
tampereella lappuliisat saavat tulospalkkiota. mitä enemmän sakottaa sitä suurempi on tuleva tili
Lappuliisoilla on provikkapalkka ja kaupunki saa rahaa mitä enemmän sakottavat. Ilmankos ne merkinnät siellä on tehty mahdollisimman sekaviksi ja jätetty osa merkitsemättä.
Roistomaista touhua.
No se on Tampereen herrojen tyyli kyniä autoilijoilta rahat pois. - taksari
sakotettu kirjoitti:
Tulospalkkaukseen vaikuttavat laskevasti myös sakotetuilta tulleet reklamaatiot. Eli aivan mielivaltaisesti eivät voi sakottaa isomman provikan toivossa.
Työtään ne vaan tekevät. Eivätkä tuollaiset sakkorysät ole lappuliisojen keksintöä.
- Sanat
Aivan selvää rahastusta. Tahallaan laitetaan epäselvät merkit että ihmiset erehtyisi.
- Lappuliisat
on tosiaan suomen pahimpia. Tamperelaisessa oli joskus juttua että niillä on koviin sakotustulos per lärvi koko suomessa, että siitä vaan
- Täkäläinen
Tamperelaiset on vaan Suomen tyhmimpiä parkkeeraajia... Kannattaa käyttää bussia, jos ei osaa lukea liikennemerkkejä.
- Asiaan ....
Tampereen kaupungin pysäköinnin valvonta pääsivu:
http://www.tampere.fi/pyto/kysy/index.htm
Kysymys ja vastaus:
http://www.tampere.fi/pyto/kysy/karttanettiin.htm
Vastaus selkokielellä: "Luulexä hallintoalamainen että me ollaan joku vitun veronmaksajien varoilla kustannettu palveluyksikkö, häh?"
Tuosta näkyy hyvin miten viranomainen aloittaa hallintoalamaisen pallottelupelin. Viesti on selkeä. Hallintoalamainen on viranomaista varten eikä päinvastoin.
Jos joku lähtee tuohon pallopeliin potkupalloksi ja käy niin ikävästi, että joku viranomainen on tosiaankin yksikäsitteisesti ketjun viimeinen lenkki niin se voi puolustella tekemättömyyttään sanomalla, ettei poliitikot anna rahaa.
Periaatteessa kaupungin tietoinfrasta vastaaminen kuuluu kaupunginvaltuutetuille tai jopa paikalliselta lehdistöltä voisi odottaa aloitekykyä, mutta tähän mennessä ne eivät ole siis hievauttaneet persettään, koska ovat arvelleet, ettei siitä ole heille riittävää hyötyä. Tästä puuttuu enää, että joku selittäisi Tampereella olevan liian vähän poliitikkoja ja kaupungilla väkeä töissä, jotta moinen olisi ehtinyt pälkähtää kenenkään päähän.
Tämä pysäköinninvalvonnan palveluhaluttomuus pitäisi nyt jollain aasin sillalla saada kytkettyä presidentin vaaleihin, pikaratikkaan, gryndereihin tai paikallispoliitikkojen lahjuksiin. Joulukin on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576