Kalakukkoleipomo

Entinen asiakas

Asioin taannoin(viime viikolla) Irene Partasen torivaunulla ja enpä voi kun moittia kyseisen vaunun ns.myyjää.Ei mitään tietoa asiakaspalvelusta ja hymystä varsinkaan.Munkki sinänsä oli hyvä mutta tää myyjäntekele vielä meinasi ottaa liikaa rahaa.Sain jotenkuten asian selväksi ja eipä tietenkään myyjältä anteeksi pyyntökään ehei!

Onko jollakin samanlaisia kokemuksia I.Partasen myyjistä?

17

5357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työmies

      Olen asioinut vuosia ja saanut aina hyvää palvelua.

    • Hevosenkenkää

      Ettei olis myyjä ihan vaan väsynyt ollut. On asiakkaatkin joskus niin rasittavia että voi ku saiskin päinnaamaa vastata, siinä vielä hymyilemään

    • näreet

      Vilkaiskaapa vain Hanna Partasen vaunun edessä olevaa jonoa ja Irene Partasen vaunua, jolle ei kukaan halua, niin huomaatte asian olevan yleisessä tiedossa.

      Tärkeämpää on vielä tuotteiden maku ja laatu. Siksi kaikki ostavat Hannan eikä Irenen.

      • munkit

        Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.


      • Lihadosentti
        munkit kirjoitti:

        Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.

        Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!

        Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa!


      • Taijat olla itse irene...
        Lihadosentti kirjoitti:

        Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!

        Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa!

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.


      • Kuori tyhjän päällä
        Taijat olla itse irene... kirjoitti:

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.

        Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.

        Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles.


      • ????????????????????
        Kuori tyhjän päällä kirjoitti:

        Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.

        Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles.

        Kuka idiootti nostaa näitä vuosia vanhoja viestejä?

        Edellinen viesti oli kirjoitettu 29.10.2005. Yli kuusi vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Taijat olla itse irene... kirjoitti:

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.

        Kai ne lihapiirakat ovat taivaallisia Hanna kun kuoli 1969.


    • Antipukki

      Joku pässi joka on löytänyt arkisto-linkin. Ressukan äly ei vaan riitä sen pidemälle...

    • Anonyymi

      Joo, Määkin on se kumma

    • Anonyymi

      Aloittaja kuitenkin söi kalakukon ja oli tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Vanhojen aloitusten nosteluun ei voi olla kuin tyytyväinen, siinä palstakin aktivoituu silleen huomaamatta !

    • Anonyymi

      Söin tänään Irene Partasen lihakukon. Ai herranen aika miten hyvää! Ei ne turhaan kehu.

      • Anonyymi

        Minäpä sain emännältä lihakukkoa.


    • Anonyymi

      Irene vai Hanna Partasen kalakukko? Tai alkuperäisempi?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe