Kalakukkoleipomo

Entinen asiakas

Asioin taannoin(viime viikolla) Irene Partasen torivaunulla ja enpä voi kun moittia kyseisen vaunun ns.myyjää.Ei mitään tietoa asiakaspalvelusta ja hymystä varsinkaan.Munkki sinänsä oli hyvä mutta tää myyjäntekele vielä meinasi ottaa liikaa rahaa.Sain jotenkuten asian selväksi ja eipä tietenkään myyjältä anteeksi pyyntökään ehei!

Onko jollakin samanlaisia kokemuksia I.Partasen myyjistä?

17

4018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työmies

      Olen asioinut vuosia ja saanut aina hyvää palvelua.

    • Hevosenkenkää

      Ettei olis myyjä ihan vaan väsynyt ollut. On asiakkaatkin joskus niin rasittavia että voi ku saiskin päinnaamaa vastata, siinä vielä hymyilemään

    • näreet

      Vilkaiskaapa vain Hanna Partasen vaunun edessä olevaa jonoa ja Irene Partasen vaunua, jolle ei kukaan halua, niin huomaatte asian olevan yleisessä tiedossa.

      Tärkeämpää on vielä tuotteiden maku ja laatu. Siksi kaikki ostavat Hannan eikä Irenen.

      • munkit

        Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.


      • Lihadosentti
        munkit kirjoitti:

        Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.

        Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!

        Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa!


      • Taijat olla itse irene...
        Lihadosentti kirjoitti:

        Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!

        Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa!

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.


      • Kuori tyhjän päällä
        Taijat olla itse irene... kirjoitti:

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.

        Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.

        Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles.


      • ????????????????????
        Kuori tyhjän päällä kirjoitti:

        Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.

        Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles.

        Kuka idiootti nostaa näitä vuosia vanhoja viestejä?

        Edellinen viesti oli kirjoitettu 29.10.2005. Yli kuusi vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Taijat olla itse irene... kirjoitti:

        Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.

        Kai ne lihapiirakat ovat taivaallisia Hanna kun kuoli 1969.


    • Antipukki

      Joku pässi joka on löytänyt arkisto-linkin. Ressukan äly ei vaan riitä sen pidemälle...

    • Anonyymi

      Joo, Määkin on se kumma

    • Anonyymi

      Aloittaja kuitenkin söi kalakukon ja oli tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Vanhojen aloitusten nosteluun ei voi olla kuin tyytyväinen, siinä palstakin aktivoituu silleen huomaamatta !

    • Anonyymi

      Söin tänään Irene Partasen lihakukon. Ai herranen aika miten hyvää! Ei ne turhaan kehu.

      • Anonyymi

        Minäpä sain emännältä lihakukkoa.


    • Anonyymi

      Irene vai Hanna Partasen kalakukko? Tai alkuperäisempi?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe