Asioin taannoin(viime viikolla) Irene Partasen torivaunulla ja enpä voi kun moittia kyseisen vaunun ns.myyjää.Ei mitään tietoa asiakaspalvelusta ja hymystä varsinkaan.Munkki sinänsä oli hyvä mutta tää myyjäntekele vielä meinasi ottaa liikaa rahaa.Sain jotenkuten asian selväksi ja eipä tietenkään myyjältä anteeksi pyyntökään ehei!
Onko jollakin samanlaisia kokemuksia I.Partasen myyjistä?
Kalakukkoleipomo
17
4467
Vastaukset
- työmies
Olen asioinut vuosia ja saanut aina hyvää palvelua.
- Hevosenkenkää
Ettei olis myyjä ihan vaan väsynyt ollut. On asiakkaatkin joskus niin rasittavia että voi ku saiskin päinnaamaa vastata, siinä vielä hymyilemään
- näreet
Vilkaiskaapa vain Hanna Partasen vaunun edessä olevaa jonoa ja Irene Partasen vaunua, jolle ei kukaan halua, niin huomaatte asian olevan yleisessä tiedossa.
Tärkeämpää on vielä tuotteiden maku ja laatu. Siksi kaikki ostavat Hannan eikä Irenen.- munkit
Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.
- Lihadosentti
munkit kirjoitti:
Irenen possut vielä jotenkin menettelee, mutta kukot ja lihikset on syytä ostaa Hannalta.
Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!
Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa! - Taijat olla itse irene...
Lihadosentti kirjoitti:
Asia on just toisinpäin. Irenen ja Hannan munkit on kyllä suunnilleen yhtä hyviä, mutta lihikset on kyllä selvästi parempia ja isompia Irenellä. Tämä on tieteellisesti testattua ja todistettua faktaa!
Se Hannan kojulla joskus harvoin oleva pitempi jono johtuu ainoastaan siitä, että Hanna on jollain vippaskonsteilla onnistunut keräämään itselleen suuremman maineen ulkopaikkakunnilla. Senpä vuoksi ne Hannan kojulle jonottajat ovatkin enimmäkseen muualta tulleita turisteja, jotka eivät vaan vielä tiedä että Irenen kopilta saisi paljon parempaa tavaraa!Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.
- Kuori tyhjän päällä
Taijat olla itse irene... kirjoitti:
Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.
Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.
Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles. - ????????????????????
Kuori tyhjän päällä kirjoitti:
Uskon Sinua, Hah. Kuopijossa suattaapi hanna olla se parrain - kun Irene ei siellä hommaile.
Mutta että muka Iisalmessa - Hah! Ittselles.Kuka idiootti nostaa näitä vuosia vanhoja viestejä?
Edellinen viesti oli kirjoitettu 29.10.2005. Yli kuusi vuotta sitten. - Anonyymi
Taijat olla itse irene... kirjoitti:
Olen asunut ikäni Kuopiossa ja kyllä on pakko sanoa, että Hanna Partasen lihapiirakat on kyllä ehdottomasti Kuopion parhaita ja tämän totuuden kyllä tietää jokainen joka on päässyt maistelemaan Hannan taivaallisia piirakoita.
Kai ne lihapiirakat ovat taivaallisia Hanna kun kuoli 1969.
- Antipukki
Joku pässi joka on löytänyt arkisto-linkin. Ressukan äly ei vaan riitä sen pidemälle...
- Anonyymi
Joo, Määkin on se kumma
- Anonyymi
Aloittaja kuitenkin söi kalakukon ja oli tyytyväinen.
- Anonyymi
Vanhojen aloitusten nosteluun ei voi olla kuin tyytyväinen, siinä palstakin aktivoituu silleen huomaamatta !
- Anonyymi
Söin tänään Irene Partasen lihakukon. Ai herranen aika miten hyvää! Ei ne turhaan kehu.
- Anonyymi
Minäpä sain emännältä lihakukkoa.
- Anonyymi
Irene vai Hanna Partasen kalakukko? Tai alkuperäisempi?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781