Antille vilautettii tissejä!

Sara

Hih hih.... Joku innokas fani kuulema päätti pilata maineesa ja vilautti sitte tissejää Antille:) Voi luoja sentää...

191

16399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaa

      Juuh, niinpä teki joo! Tästähän on oikein kunnon keskustelut antin sivuilla. Ja pari tyyppiä siellä on oikein tapellukki. Kannattaa mennä lukemaa!
      Hauskaa. Ei tosin varmaa kyseiselle tytölle.

    • Oikeesti...

      Siis ihan oikeesti?Mitä tän ihmisen päässä on liikkunu?Olix se joku pikkutyttö vai...

      • tuning-man

        kyllä kaikki tytöt jotka laittaa x-kirjaimia tekstiin ovat pikkutyttöjä...


      • nojaa

        Tiät sä et ei pikkutytöillä senkoommin tissejä viel oo!! Mä tiän sen se tyttö oli 12vuotias


      • julia
        nojaa kirjoitti:

        Tiät sä et ei pikkutytöillä senkoommin tissejä viel oo!! Mä tiän sen se tyttö oli 12vuotias

        mitä 12-vuotias pikkulikka tekis täysikästen keikalla?kyllähän toi nainen oli jo ainaki parikymppinen,joten kyllä sillä varmaa jo rintamustaki oli.


    • Sara

      Jep. Totta on. Uusimmassa Katso!-lehdessä tästä oli juttua. Itekki epäilin onko totta, ennenku menin Antin sivuille kattelemaa ja siellä tää juttu todettii tapahtuneeks. Kyseessä ei ollu mikää pikkutyttö, vaa ihan aikuinen ihminen.
      Tää tapahtu täysi-ikäisten keikalla ja kyseinen paljastelija oli ollu mielettömässä kännissä!
      Hauska juttu... Mahtaa kyseistä henkilöä nyt hävettää, jos ees muistaa koko tapahtumaa:)

      • Nimetön

        Mitä kummaa tuossa on?
        On minullekkin vilauteltu yökerhossa joskus...


      • Uskokoo kuka haluaa...

        lehet kirjottaa aina paskaa!!!mä en todellakaa usko toho juttuu yhtää.eikä mun kamutkaa usko.


    • Mie vaa

      Kyllä tää kyseinen tyttö (nainen) sen varmasti muistaa.Sen kaverihan on tuolla antin sivuilla valassut asiaa ja kertonut miten se oikeesti meni.
      Sano,että kaveri on ollu pikkasen nolona:)

    • Veera

      Mitä kamalan kummallista ja hirveetä tossa nyt on?Kerrankos sitä kännissä tulee tyhmäiltyä.Tuntuu,että te otatte tän paljon vakavemmin ku asianomainen ite:)
      Elämässä tekee mokia ja niistä kyllä selviää.

    • Netta

      Hauska juttu ennenkaikkea... Toi kyseinen keskustelu on nyt suljettu antin sivuilla.Siellä rupes parilla tyypillä tunteet kuumenemaa liikaa ja mentii henkilökohtaisuuksiin.Mutta lukemaa noita juttuja kyllä pääsee.
      Ihan mielenkiintosia kommentteja ja keskusteluja siellä on käyty.

    • OdEsSa

      Mun mielestä tosi väärin,että se keskustelu suljettiin.Mä en siellä mihinkää henkilökohtaisuuksii menny.Kerroin vaa ihan faktatietoa tästä vilauttelijasta ja sen kaverista,jonka kanssa keskustelua kävin.Kyseinen tyyppi yritti puolustaa tissikaveriaa viimesee asti ja estää totuuden tulemasta muiden tietoo.

      • Sara

        Miten sä odessa voit väittää, ettet menny henkilökohtasuuksii?! Kävin lukee noi jutut ja mun mielestä sä kerrot kyllä todella tarkasti sellasia asioita, mitkä ei kuulu sulle tai muillekkaa.
        Ja mä vähän luulen että noi sun jutut on valheita. Minkä ihmeen takia sä haluut ruveta terrorisoimaa jonku elämää?! Mä sain sen käsityksen, että sä et ees oikeesti tunne näitä kahta. Oot ehkä saattanu nähä ne keikalla ja tiedät ulkonäöltä... Mutta mistä kummasta sä voit tietää niiden yksityiselämästä?
        Ahistaako sua itteäs nyt joku asia niin pahasti, että yrität saada asianomaisille pahan mielen noilla jutuillas?
        Anna niiden olla ja tehä mitä huvittaa. Ja jos ne haluaa ittesä nolata ni se ei ole sun ongelmas.
        Musta kyllä tuntuu että tää "vilauttelija" neitonen on saanu kuulla tästä ihan tarpeeks ja varmasti katuu tapahtunutta!


    • sami

      Voi voi.kuulkaas pikkutytöt,anttia kiinnostaa ihan muut pelit ja vehkeet ku tissit!yrittäkää jo hyväksy se.

      • jeppe

        Näin on asia.Kattokaa jo hyvät ihmiset totuutta silmiin!


    • OdEsSa

      Kaikki mitä oon siellä kirjottanu on täyttä totta!En kai mäkää kehtais tunnustaa asioiden oikeeta laitaa,niinku ei tämä jennina tai sen kaverikaa.

    • OdEsSa

      Ja olis tosi kiva jos jennina vois tulla tänne jatkamaa keskustelua...

    • mä.

      sillä tyypillä oli kuulema silikonit:) ja kuulin myös,että se oli sitte myöhemmin riehunu siellä hotellissa ja potkinu jonku oven paskaks tai jotain.sit se oli käyny ostaa tiskiltä juomista ja molemmilla kerroilla tiputtanut täydet lasit juomista maahan.miten kummassa sille enää ees myytii mitää kerta se oli niin sekasin?eikä se tää sen kaverikaa mitenkää asiallisesti käyttäytyny.se kuulema puristeli anttia ja sen tanssijaa kriittisistä paikoista...mun sisko oli sillä keikalla ja siltä ja sen kamulta tän kaiken kuulin.

      • minä vaan

        Siis uskonko sä ihan kaiken mitä sulle puhutaa...?Mieti nyt vähän...Eihän tuo ole alkuunkaa totta.Muka hajottanu oven.Justiinsa.Mitä seuraavaks?Mä en voi tajuta miten tästä nousi nyt tällänen metakka!Yhen ihmisen,tai oikeestaan kahden,kimppuu hyökätää tälläsen mitättömän asian takia...


    • Sarita..

      Ei jumankauta! Eikö teillä nyt tosiaankaa ole parempaa tekemistä ku arvailla täällä tota juttua? Mitä tosta, ei luulis teitä millää tavalla koskettavan!

    • Sarita...

      Ei jumankauta! Eikö teillä nyt tosiaankaa ole parempaa tekemistä ku arvailla täällä tota juttua? Mitä tosta, ei luulis teitä millää tavalla koskettavan!

    • reilua?

      Hei,iha tosissaa..onko tää ny enää teidän mielestä reilua tota tyttöä kohtaan?Mie luulen että se on osansa saanu tästä.
      Aika tökeröä lähteä täällä tälläsillä sivuilla pohtimaan ja arvailemaan mikä on totta ja mikä ei. Ja jos tytöllä on silikonit nii mitä sitte? Siihen on varmaan sitte omat syynsä ja ei varmasti teidän euroista ole niitä maksanu. Jos tämä yleensäkkää on totta. Mie en voi ymmärtää miks tästä viattomasta vilauttelusta tuli näin suuri haloo. Ja Odessalle voisin sen verran sanoa, että sie teet todella väärin kun tollasia juttuja levittelet.

    • Juha

      Olen aivan ihmeissäni näistä jutuista. Olen saanut pientä vihiä siitä, että avovaimoni olisi käyttäytynyt näin, niinkuin monessa keskustelussa on väitetty Antti Tuiskun keikoilla.
      Päätin tulla nyt itse katsomaan näitä juttuja enkä todellakaan tiedä mitä ajatella... Voiko todellakin olla totta, että tyttöystäväni, jonka kanssa olen pian seurustellut viisi vuotta ja jonka kanssa olen asunutkin yhdessä useamman vuoden on käyttäytynyt näin?
      Olen aina luottavaisin mielin päästänyt tyttöystäväni hänen kaverinsa kanssa näille keikoille pitämään hauskaa ja katsomaan/kuuntelemaan Anttia. Mieleeni ei olisi ikinä voinut juolahtaa että hän tekisi tälläistä. Jos tämä siis on totta?
      Olen aina yrittänyt ymmärtää hänen faniuttaan Anttia kohtaan enkä ole koskaan siitä pahaa asiaa sanonut. Leikilläni ehkä vähän kiusoitellut.
      Toivon nyt, että te, jotka tästä asiasta jotain faktaa tiedätte kertoisitte sen. Eli miten nämä jutut todella menee... Mitään valheita älkää kertoko. Tyttöystävältäni minulla ei juuri nyt ole mahdollista asiasta kysyä. Enkä halua häntä turhan päiten ruveta syyllistämään.
      Olen kiitollinen jos joku viitsisi valaista asiaa totuudella.

      • Etsillee

        Hah hah!! Pidä muijastas parempaa huolta, äläkä päästä sitä tollasii paikkoihin. Ihan on kuule sun oma moka!


      • OdEsSa

        Ikävä kyllä,tää on totta.Tissien vilauttelu,hotelleissa riehumiset ja vieraat miehet...
        Nyt vaa pikasesti potku persauksii tälle pikku "enkelille".
        Oon tosi pahoillani sun puolesta.


      • Valitettavaa

        Totta mikä totta.Olen itekki näitä juttuja ollu näkemässä ja todistamassa... Kato nyt hyvä mies totuutta silmiin ja pistä se akka pihalle!!


      • Marika
        OdEsSa kirjoitti:

        Ikävä kyllä,tää on totta.Tissien vilauttelu,hotelleissa riehumiset ja vieraat miehet...
        Nyt vaa pikasesti potku persauksii tälle pikku "enkelille".
        Oon tosi pahoillani sun puolesta.

        Voi herran jumala odessa sun juttujas!Mistä kummasta sä voit tietää noiden ihmisten henkilökohtasesta elämästä?Minkä takia sä tahallas nyt yrität pilata ton tytön elämää?


      • OdEsSa
        Marika kirjoitti:

        Voi herran jumala odessa sun juttujas!Mistä kummasta sä voit tietää noiden ihmisten henkilökohtasesta elämästä?Minkä takia sä tahallas nyt yrität pilata ton tytön elämää?

        Tiedän.Mulla on silmät ja korvat päässä.Ja omat lähteeni.Mun mielestä noiden maineessa ei ole mitää pilattavaa enää,se on jo pilalla.
        Ja kyllähän tämä neiti tissi siellä baarissa sekoili juomien kanssa ja myöhemmin kuskas jotain miestä huoneeseesa...ilmeisesti sen jälkee ku oli sen oven paskaks potkinu.Aamupalalla oli sitte niin krapulaisen näkönen että huh huh...eikä tainnu alas mennä ku kahvi.Ja sen kaveri melkein oksenti siellä aamupalalla.Mulla on näistä tapauksista myös valokuvia ja videoki löytyy...


      • niina
        OdEsSa kirjoitti:

        Tiedän.Mulla on silmät ja korvat päässä.Ja omat lähteeni.Mun mielestä noiden maineessa ei ole mitää pilattavaa enää,se on jo pilalla.
        Ja kyllähän tämä neiti tissi siellä baarissa sekoili juomien kanssa ja myöhemmin kuskas jotain miestä huoneeseesa...ilmeisesti sen jälkee ku oli sen oven paskaks potkinu.Aamupalalla oli sitte niin krapulaisen näkönen että huh huh...eikä tainnu alas mennä ku kahvi.Ja sen kaveri melkein oksenti siellä aamupalalla.Mulla on näistä tapauksista myös valokuvia ja videoki löytyy...

        Pitäsköhän sun Odessa hankkia oma elämä, ettei tarvis tuhlata noin paljoa energiaa tuntemattoman ihmisen elämän seuraamiseen? :)


      • Juha
        OdEsSa kirjoitti:

        Tiedän.Mulla on silmät ja korvat päässä.Ja omat lähteeni.Mun mielestä noiden maineessa ei ole mitää pilattavaa enää,se on jo pilalla.
        Ja kyllähän tämä neiti tissi siellä baarissa sekoili juomien kanssa ja myöhemmin kuskas jotain miestä huoneeseesa...ilmeisesti sen jälkee ku oli sen oven paskaks potkinu.Aamupalalla oli sitte niin krapulaisen näkönen että huh huh...eikä tainnu alas mennä ku kahvi.Ja sen kaveri melkein oksenti siellä aamupalalla.Mulla on näistä tapauksista myös valokuvia ja videoki löytyy...

        Mä nyt todellakin toivon, että nuo jutut, mitä Odessa olet puhunu olis totta. Ymmärrät varmaan, että valheita tähän ei tarvita.


      • OdEsSa
        niina kirjoitti:

        Pitäsköhän sun Odessa hankkia oma elämä, ettei tarvis tuhlata noin paljoa energiaa tuntemattoman ihmisen elämän seuraamiseen? :)

        Kyllä mulla elämä on.Oikein hyväki sellanen:) Mun mielestä on reilua että tissineidin mies saa tietää kaiken!Se on oikeus ja kohtuus.


      • niina
        OdEsSa kirjoitti:

        Kyllä mulla elämä on.Oikein hyväki sellanen:) Mun mielestä on reilua että tissineidin mies saa tietää kaiken!Se on oikeus ja kohtuus.

        Kukaan kellä on elämä ei jaksa nähdä näin paljo vaivaa toisen elämän pilaamiseen, jollei sillä oo jotain kaunoja. Kerroppas meille mitä kaunoja sulla on?


      • niina
        Juha kirjoitti:

        Mä nyt todellakin toivon, että nuo jutut, mitä Odessa olet puhunu olis totta. Ymmärrät varmaan, että valheita tähän ei tarvita.

        Toivot, että on totta?
        No siinä tapaukses ymmärrän jos nää jutut on totta. Kuka haluis sellasen poikaystävän, joka toivoo itseään petettävän?


      • Juha
        niina kirjoitti:

        Toivot, että on totta?
        No siinä tapaukses ymmärrän jos nää jutut on totta. Kuka haluis sellasen poikaystävän, joka toivoo itseään petettävän?

        Siis en tarkottanut sitä sillä tavalla. En todellakaan! Tulipas se nyt laitettua vähän tyhmästi... Tarkotan lähinnä sitä, että ennemmin totuus kun valheet.
        Jos nämä asiat on totta nii haluan tietää sen, enkä elää valheessa. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkotan.


      • OdEsSa
        niina kirjoitti:

        Kukaan kellä on elämä ei jaksa nähdä näin paljo vaivaa toisen elämän pilaamiseen, jollei sillä oo jotain kaunoja. Kerroppas meille mitä kaunoja sulla on?

        Mä yksinkertasesti vihaan näitä kahta ja varsinki tätä tissityttöä!Ne on pilannu niin monet keikat,kukaa ei vaa aikasemmin oo tätä puheeks ottanu.Ja mua ärsyttää se niiden ainainen kännissä törttöily.Vois tämä neitokainen keskittyä lapsensa hoitoon!Vaikka tosin,kai sitä haluaa mennä kun kerta nuori on...mutta olis miettiny sitä sillon ku rupee lapsia väsäilemää.Ootko juha varma,että se on sun?


      • Juha
        OdEsSa kirjoitti:

        Mä yksinkertasesti vihaan näitä kahta ja varsinki tätä tissityttöä!Ne on pilannu niin monet keikat,kukaa ei vaa aikasemmin oo tätä puheeks ottanu.Ja mua ärsyttää se niiden ainainen kännissä törttöily.Vois tämä neitokainen keskittyä lapsensa hoitoon!Vaikka tosin,kai sitä haluaa mennä kun kerta nuori on...mutta olis miettiny sitä sillon ku rupee lapsia väsäilemää.Ootko juha varma,että se on sun?

        Ei meillä ole lapsia!


      • SaTu
        OdEsSa kirjoitti:

        Mä yksinkertasesti vihaan näitä kahta ja varsinki tätä tissityttöä!Ne on pilannu niin monet keikat,kukaa ei vaa aikasemmin oo tätä puheeks ottanu.Ja mua ärsyttää se niiden ainainen kännissä törttöily.Vois tämä neitokainen keskittyä lapsensa hoitoon!Vaikka tosin,kai sitä haluaa mennä kun kerta nuori on...mutta olis miettiny sitä sillon ku rupee lapsia väsäilemää.Ootko juha varma,että se on sun?

        Taitaapi juttus osottautua valheiks... Kovasti väitit naisella lapsen olevan. Mutta eipä ollukkaa.


      • OdEsSa
        SaTu kirjoitti:

        Taitaapi juttus osottautua valheiks... Kovasti väitit naisella lapsen olevan. Mutta eipä ollukkaa.

        No mä olen sitte tosta asiasta saanut väärää tietoa.Kaikki muu kyllä on täysin totta!Sori vaa,juha.


      • fjfjfjfjjf
        OdEsSa kirjoitti:

        Tiedän.Mulla on silmät ja korvat päässä.Ja omat lähteeni.Mun mielestä noiden maineessa ei ole mitää pilattavaa enää,se on jo pilalla.
        Ja kyllähän tämä neiti tissi siellä baarissa sekoili juomien kanssa ja myöhemmin kuskas jotain miestä huoneeseesa...ilmeisesti sen jälkee ku oli sen oven paskaks potkinu.Aamupalalla oli sitte niin krapulaisen näkönen että huh huh...eikä tainnu alas mennä ku kahvi.Ja sen kaveri melkein oksenti siellä aamupalalla.Mulla on näistä tapauksista myös valokuvia ja videoki löytyy...

        Mitä paparazzi... hihihihihih eikö sulla ole parempaa tekemistä?????????????????? Kait sitä saa ihmiset bilettää miten huvittaa mitä se sulle kuuluu!!!


      • Johanna-
        OdEsSa kirjoitti:

        Tiedän.Mulla on silmät ja korvat päässä.Ja omat lähteeni.Mun mielestä noiden maineessa ei ole mitää pilattavaa enää,se on jo pilalla.
        Ja kyllähän tämä neiti tissi siellä baarissa sekoili juomien kanssa ja myöhemmin kuskas jotain miestä huoneeseesa...ilmeisesti sen jälkee ku oli sen oven paskaks potkinu.Aamupalalla oli sitte niin krapulaisen näkönen että huh huh...eikä tainnu alas mennä ku kahvi.Ja sen kaveri melkein oksenti siellä aamupalalla.Mulla on näistä tapauksista myös valokuvia ja videoki löytyy...

        Eikö sulla oikeesti ole parempaa tekemistä ku kytätä toisten ihmisten elämää??!! Anna noitten tehä mitä huvittaa,se ei oo sun asias siitä tiedottaa täällä!
        Tuleepahan vaa mielee sellai,et taidat olla pikkasen kade noille...:D


    • Linda

      Hmm... Mitä väliä sillä nyt on? eiköhän tissejä ole näytelty niin kauan kun niitä vaan on ollu. Ja varmasti muillakin keikoilla... Ei humala tietenkään mikään tekosyy ole, mutta kaikkee sitä ihmiset kännissä (ja selvinpäin tekee). En tunne tätä tyttöö joten en ole sen asialla tässä :D mutta ei kai se nyt niin hirveesti ihmisiä haitannu.. ja jos kateeksi käy niin ainahan voi sitten näyttää antille omatkin tissinsä, jos sellaset löytyy..

      • mieltä

        Olen täysin samaa mieltä Lindan kanssa. Mitäs tossa nyt niin kummallista on?Ja ihan ookoo jos on niin hyvä itsetunto että kehtaa rintojaa näytellä:D
        Täällä maan päällä on tapahtunu paljon paljon kamalempiaki juttuja. Joten minkä kumman takia tästä nyt tarvii niin kovasti vaahdota:)?


    • mirka

      minä en ainakaa rupea tota tissityttöä täällä puolustelemaa tai säälimää.jotainhan tuo tapahtunu kertoo sen todellisesta luonteesta ja siitä millai se on.säälin sen miestä todella.tai siis ilmeisesti entistä miestäää:D

    • Omena

      Huuii:D Tosi kamalaa... Eiköhän joku älypää laita kohta seiskaan, tai johonki muuhun juorulehteen helpon rahan toivossa juttua siitä, millanen kohu tästä on noussu:)!

      • simpukka

        Paljonkohan vois saada rahaa???


    • njahunen

      Tässä on tapahtumat, mitä keikalla kävi. Jotkut naiset (luultavasti tämä tissinainen) oli huutanut Antille, että "paita pois, paita pois, paita pois ym. sitten Antti oli huutanut vitsillään, että ota ite. Sitten tämä kyseinen nainen oli nostanut paitaansa niin, että rinnat EIVÄT näkyneet. Eli vähän yli navan. Uskokoon ken tahtoo, mutta tämä on tosi. Ja odessa voi haistaa pitkät paskat, koskakukaan ei enään jaksa kuunnella sun valheitas. Ja meet vähän liian yksityis juttuihin tuolla at.netissä.

    • ......

      Hitto ku en ite oo keksiny tota lehtihommaa...Nehän julkasee melkein mitä vaa!

      • juma

        kyl mäkin voisin Antille vähän vilautella...on se sentään aika kuuma pakkaus!


      • gaykundi
        juma kirjoitti:

        kyl mäkin voisin Antille vähän vilautella...on se sentään aika kuuma pakkaus!

        niin minäkin..


      • kaikki
        gaykundi kirjoitti:

        niin minäkin..

        miks te Antti-fanit oikeesti ootte noin hirveen järkyttyneitä jos joku Antille tissejään vilauttaa.Tuskinpa Antti ekaa kertaa tissit näki,eiköhän noita oo ennenkin sille vilauteltu,ja tullaan vielä varmaan jatkossakin vilauttelemaan.Saati sitten haaroista kourimaan.Tunnustakaa pois,kyllä kourisitte itsekkin jos tilaisuuden saisitte.Ja varmasti itsekullekkin fanille on joskus tullut mieleen tuoda itseään vähän tykö!!!Mulle ainakin!!!


    • mustikka...

      Mä en voi muuta ku nauraa kun näitä juttuja luin!Onx tää enää ihan todellista...Eipä ookkaa pitkää aikaa ollu tällästä aihetta mikä näin saa ihmiset kommentoimaa.
      Jos tapauksesta tietäviä on paikalla,kertokaa!!Ihan parasta kyllä ois jos vilauttelija itse tulis kommentoimaa!

    • ANTAKAA JO OLLA

      TÄÄ ON NYT ENSIMMÄINEN JA VIIMENEN VIESTI MINKÄ TÄNNE PISTÄN. HALUUN IHAN TOSISSAAN ETTÄ TÄSTÄ AIHEESTA JAUHAMINEN LOPPUU. TÄÄ ON MENNY TOSI ILKEEKS JA HENKILÖKOHTASEKS!
      KENELLÄKÄÄ EI OLE OIKEUTTA PUHUA TOLLASTA PASKAA MUSTA, TAI MUN KAVERISTA. LÄHINNÄ TÄÄ ON NYT SULLE, ODESSA!
      AT-NETISSÄ KAVERI ON KERTONU MITEN ASIA MENI JA MULLA EI OLE SIIHEN LISÄTTÄVÄÄ. NOLOTTAA JA VITUTTAA KOKO ASIA!
      MÄ TODELLA TOIVON, ETTÄ JOS JOLLAIN ON MUN TAI KAVERIN KÄYTÖKSESTÄ VALITTAMISTA, TULIS SEN PÄIN NAAMAA SANOMAA, EIKÄ TÄÄLLÄ NIMIMERKIN TURVIS SELITTELE KAIKENMAAILMAN VALHEITA!!!!

      • varmaa...

        Ihan varmaa joo...Ei se akka kehtais tulla tänne mitää selittää.


      • sopulii
        varmaa... kirjoitti:

        Ihan varmaa joo...Ei se akka kehtais tulla tänne mitää selittää.

        juu eipä tämä ämmä kehtais tulla tänne mittää selvittää..hah hah,se sai ihan ansionsa mukaan!mun puolesta saa kärsiä.


      • löpö

        nolottaa...vituttaa...tulkaa sanoon päin naamaa. no voihan tissintissi.hahhaa jestas sentään mitkä rinnat..kerää täydet pinnat..


    • maaria

      Kaikkeapa se alkomaholi teettääki... mut hei, annetaako jo olla? eiköhän tää juttu ole jo vähän riistäytyny käsistä?
      Tulee vähän sellanen kuva, että tahallaan yritetää jonkulaista skandaalia saada aikaseks:)
      Ja mun mielestä, niinku varmaa monen muunki, toi henkilökohtaisuuksii meneminen ei ole reilua.

    • -KAVERI-

      Tää asia on nyt menny liian pitkälle. Mä tarkotan tän viestin lähinnä Odessalle, koska se tämän jutun on pannu alulle ja levitelly perättömiä asioita.
      Nonii, eli mä tai tämä mun kaveri, jota tää asiaa koskee ei tunneta tätä Odessaa. Mutta eilen ja tänää meille on tullu todella ihme paikoista puheluita ja aikalailla törkeitäki viestejä. Meillä molemmilla on salaiset numerot, joten mistä ihmeestä nää ihmiset on voinu sen saada?!
      En voi tietenkää Odessaa tästä syyttää ilman mitää todisteita... mutta ensimmäisenä tuli mielee, koska se on niin julistanu meitä vihaavansa! Se tässä vaa vähän ihmetyttää, että mistäs Odessa meiän puhelinnumerot voi tietää? Rupee tässä vähän jo tuntumaa, että kyseinen ihminen on sitteki meiän joku läheinen... Mikä ois oikeesti tosi kamalaa. Voiko toiselle enää paskamaisempaa temppua tehä?
      Jos noi puhelut ja tekstiviestit ei lopu, ni tästä tulee poliisiasia!!

      • Jooops-

        Antti varmaan pyörty ku näki paljaat tissit xD


      • Hoitsu
        Jooops- kirjoitti:

        Antti varmaan pyörty ku näki paljaat tissit xD

        Näin kävi.Antti pyörtyi tapahtuman johdosta ja menetti tajunsa useammaksi minuutiksi.Hänet kuljetettiin kiireen vilkkaa medihelillä tampereen yliopistolliseen sairaalaan.Antin vointi alkaa pikkuhiljaa olemaan parempi,tosin järkyttynyt hän yhä on.
        Toivomme,että tähti paranee pian ja pystyy antamaan kommenttia tapahtuneesta ja jatkamaan töitään.
        Tästälähin keikoille päästetään ainoastaan rinnattomia ihmisiä:D


      • YX VAAN

        Hyvä! Pistäkää vaan kampoihin tollasille Odesan kaltaisille idiooteille!! Mitä se hälle kuuluu mitä te teette! Ja rikosilmoitus vaan jos häiriköinti ei lopu... tsemiä teille syksyyn, älkää välittäkö paskan jauhajista, niillä ei vaan oo omaa elämää, ovat vaan kateellisia!


    • What...

      Mitä sitte?Näytä ite sitte seuraavalla kerralla...
      Tai pistä paremmaks ja näytä persettä!

    • bbb

      Eiköhän se Antti ole jo sen ikänen, että nuo tuskin oli ensimmäiset rinnat mitä se on nähny..
      Ei voi olla niin vakavaa.Mun mielestä tää ainaki on vaa hauska juttu.Ei tosin toi yksityiselämän setviminen...sen vois lopettaa!

    • &&&&&

      mä tiedän tän kyseisen naikkosen.ja todellaki aion mennä vähän avautumaa sille kun seuraavan kerran näen tapauksen!tekis mieli tehä vähän muutaki kun vaa avautua ja haukkua pystyy,mutta ei viitti kimppuu käydä jos se on taas niin heikossa hapessa.

    • Kauheeta

      Voi eiiii!!!!! Ihan kauheetaaaa!!!!!
      Antti varmaan kärsii ihan tavattomasti kun se on nyt sitte nähny tissit.
      Ehdottaisin että Antille hoidetaan yhteiskunnan varoilla kriisiryhmä.
      Että mä olen järkyttynyyyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sussu

        Varsinkin kun se Antti on homppeli. Niin voihan se vähän järkyttyä. Normaali mies vaan ilostuisi asiasta.


      • Huolestunut:)

        Tämä on toden totta katastrofaalinen asia. Mitenköhän kummassa Antti pystyy tämän jälkeen elämää normaalia elämää?
        Olen samaa mieltä siitä, että jonkunlaista kriisiapua Antille pitäisi järjestää. Ettei asiasta jäänyt trauma haittaa sitten myöhempää elämää.
        Toivon voimia sinulle, Antti!


    • Kivaa...

      Tunnen nää naiset:) ne on aika kuumia pakkauksia.aikamoisia seksipetoja;)
      Toisella on mielettömän ihanat suklaasimmut ja isot tissit.ja tää toinen,kiihkeä punapää...
      Näkisimpä ne taas pian.kyllä oon vähän kade antille ku seki on nyt sitte päässy ihailemaa mun hoidon rintoja.

    • olavi

      ei antti halua katsoa naisten tai pikkutyttöjen rinnanalkuja,koska antti pitää pojista enemmän.

    • uros

      Raavaiden miesten rintakehät saavat Antin polvet veteliksi. Turhaanpa tyttö tissejään näytti. Hukkaan meni sekin tempaus.

    • mies*

      Tais Antti anatooli antabus järkyttyä moisesta ;D

      • ekakerta

        Taisi olla eka kerta kun Antti näki naisen tissin aikuisiässä :-)


    • Taru Tervis

      on siinä, että Antti aika avoimesti näyttää jo nykyään väriä eli osoittaa mielihalunsa poikiin päin. Ihan oikein onkin, ei nykyään enää tarvitse jäädä "kaappiin." Julkkisten tehtävä on toimia esimerkin antajana.

      • vaaka

        Mistä sen tietää onko se homo vai ei...Ja mitä sen on väliä vaikka onkin.Tai ei sen merkitystä vaikkei se ookkaan.Hyvä tanssimaan antti on ja joo ihan mukavia on kappaleetkin..Ja tää tissin näyttely on sellanen juttu että ketä se häiritsee jos joku vähän vilauttaa.Mutta toi että aletaan tollain haukkuun täällä netissä niin on kyllä aika törkeetä käytöstä.Ja mitä sen väliä vaikka ois hajottanut puoli hotellia niin eipä sun siitä tarvis välittää..siis se odessa.Ja vaikkaei ois hajottanu mitään niin ei sekään kuulu koko tissin näyttö juttuun..
        Ja jossulla on henkolökohtasesti jotain tyttöä vastaan niin eikösse pitäs hoitaa jossain muualla kun täällä netissä keskustelupalstoilla???Tai ainakin mun mielestä...Mietippä omalle kohalles kun teet joskus pikku mokan kässipäissäs ja siit tulee tällänen koko kansan riita...


    • mersu

      Voi juma kun mä menin vessaan koulussa yhestä kopista kuulu seksi huutoja 'UUUUUUUUh AAAAAh'menin viereiseen koppiin ja näin ku Oton munat lillu Eevan pillussa !Ottoki nuoli Eevan super isoja tissejä ne suuteli ja nggggg pusipsi .Onksne kuuroja!Otto on kaiken lisäks mun pusu ja seksi kaveri ei Eeevan!Salaisuus selvitetty!!!!!!

    • mersu

      Antti tykkää naisista!siksipä se on hyvä juttu!

    • OdEsSa

      Nonnii... Uusia juttuja meiän tissitytöstä! Hyvin se vaa veti romantikalla 26.10! Tajuttomassa kännissä oli taas, eikä suostunu munkaa edes keskustelemaa rauhallisesti, vaikka sitä yritinki. Hyvä ettei turpii tullu!
      Tän melkein yhtä villin kaverisa kanssa se taas antille rivouksia huuteli, mutta ihme kyllä, paita pysy tällä kertaa päällä...
      Yöllä se meno sitte kovaa oliki baarissa ja taas kerran raahattii miehiä hyttii. Vaikea arvata miten ilta siellä sitte jatku... Voiks tällänen ihminen edes olla oikeesti antti-fani...?!
      Mä en viitti enää tonne AT-nettii kirjotella ku siellä kaikki hyppii silmille, mutta ehkäpä nää jutut täältäki tavottaa ihmiset.
      Oli joo hauska seurata neitosten menoa taas, ei meinannu tytöt saapikkaillaa pystyssä pysyä...

      • mä vaan

        on se etten minä nähnyt tälläistä tapausta tai kuullut mitään rivouksia kenenkään keikan aikana Antille huutelevan. Missä kohdassa tämä muka tapahtui? Itse olin aika edessä.

        Ja muutenkin nyt ihmettelen että tästä asiasta on näin kauhea kohu noussut. Että ihan tekstaillaan ja soitellaankin jo kyseiselle "vilauttelijalle". Eikö ihmiset voisi antaa hänenkin jo olla rauhassa ?!?

        Meinasin et vois vaikka tehdä perässä ;) Siis lähinnä sen vilauttamisen, mutta jätin sitten väliin, en halua lehtiin ja elämääni keskustelupalstoille ruodittavaksi.


      • OdEsSa
        mä vaan kirjoitti:

        on se etten minä nähnyt tälläistä tapausta tai kuullut mitään rivouksia kenenkään keikan aikana Antille huutelevan. Missä kohdassa tämä muka tapahtui? Itse olin aika edessä.

        Ja muutenkin nyt ihmettelen että tästä asiasta on näin kauhea kohu noussut. Että ihan tekstaillaan ja soitellaankin jo kyseiselle "vilauttelijalle". Eikö ihmiset voisi antaa hänenkin jo olla rauhassa ?!?

        Meinasin et vois vaikka tehdä perässä ;) Siis lähinnä sen vilauttamisen, mutta jätin sitten väliin, en halua lehtiin ja elämääni keskustelupalstoille ruodittavaksi.

        Kylläpä vaa näin tapahtu. Melkein eturivissä nämä neitoset oli. Olit kai sitten niin hurmioitunu antista, ettet huomannu/kuullu.
        Mun mielestä tää kaikki on täysin oikein sille naikkoselle. Saapahan nyt ansionsa mukaa!!
        Äläkä sä nyt ihmeessä mee itteäs nolaamaa samalla tavalla!Harmi ku antti lähtee lomailemaa, ei pääse näitten älypäitten tempauksia seuraamaa.


      • mä vaan
        OdEsSa kirjoitti:

        Kylläpä vaa näin tapahtu. Melkein eturivissä nämä neitoset oli. Olit kai sitten niin hurmioitunu antista, ettet huomannu/kuullu.
        Mun mielestä tää kaikki on täysin oikein sille naikkoselle. Saapahan nyt ansionsa mukaa!!
        Äläkä sä nyt ihmeessä mee itteäs nolaamaa samalla tavalla!Harmi ku antti lähtee lomailemaa, ei pääse näitten älypäitten tempauksia seuraamaa.

        todellakin olla niin hurmioitunut Antista etten tuollaista kuullut tai nähnyt näitä tapauksia, sillä melkein eturivissä olin itsekin. Ikääkin on melkein 30.

        Tuohon on vaikea komentoida että mikä on kenellekin oikein, mutta itse en pitäisi siitä että elämääni pohdittaisiin eri keskustelupalstoilla ja lehtien juorusivuilla. Tunnen sympatiaa nyt kyllä tätä vilauttajaa kohtaan. Asiahan on jo kuitenkin aika vanha. Miksei se jo voisi olla mennyttä?

        Herjalla meinasin vilauttaa :D Ihan vaan mielenkiinnosta että nousisiko siitä samanlainen kohu uudelleen. Mutta järki oli vielä päässä, etten sitä kuitenkaan tehnyt.

        Mun mielestä on harmi että Antti lähtee lomailemaa, vaikka on kyllä lomansa ansainnut, mutta aivan eri syystä. Itselleni tulee ikävä sitä fiilistä keikoilla, ei kenenkään muiden tempauksien seuraileminen.


      • köyhä elämä...
        OdEsSa kirjoitti:

        Kylläpä vaa näin tapahtu. Melkein eturivissä nämä neitoset oli. Olit kai sitten niin hurmioitunu antista, ettet huomannu/kuullu.
        Mun mielestä tää kaikki on täysin oikein sille naikkoselle. Saapahan nyt ansionsa mukaa!!
        Äläkä sä nyt ihmeessä mee itteäs nolaamaa samalla tavalla!Harmi ku antti lähtee lomailemaa, ei pääse näitten älypäitten tempauksia seuraamaa.

        Vieläkö tästä jauhetaa?! Mua todella käy sääliks tota tyttöä, se ei todellakaa ole ansainnu tällästä! Tollanen haukkuminen ja häiriköinti on tosi ala-arvosta.
        Antakaa tytön kaverinsa kanssa tehä mitä haluaa! Onko se teiltä muilta, ja varsinki sulta odessa jotenki pois?? Itsensä ne siinä nolaa eikä muita ja jos on pokkaa kaikkea tollasta tehä ni mitä sitte?


      • .....................
        OdEsSa kirjoitti:

        Kylläpä vaa näin tapahtu. Melkein eturivissä nämä neitoset oli. Olit kai sitten niin hurmioitunu antista, ettet huomannu/kuullu.
        Mun mielestä tää kaikki on täysin oikein sille naikkoselle. Saapahan nyt ansionsa mukaa!!
        Äläkä sä nyt ihmeessä mee itteäs nolaamaa samalla tavalla!Harmi ku antti lähtee lomailemaa, ei pääse näitten älypäitten tempauksia seuraamaa.

        Taitaa siul Odessa olla pikkusen tylsä elämä kun kiertelet ympäri suomen Antin keikoilla noita naisia kyttäämässä...
        Kerkeetkös itse Anttii keskittymää ollenkaa? Musta tuntuu, että nuo kyseiset naiset ei oikein tykkäis jos tietäis mitä niistä kirjotellaan täällä...


      • OdEsSa
        mä vaan kirjoitti:

        todellakin olla niin hurmioitunut Antista etten tuollaista kuullut tai nähnyt näitä tapauksia, sillä melkein eturivissä olin itsekin. Ikääkin on melkein 30.

        Tuohon on vaikea komentoida että mikä on kenellekin oikein, mutta itse en pitäisi siitä että elämääni pohdittaisiin eri keskustelupalstoilla ja lehtien juorusivuilla. Tunnen sympatiaa nyt kyllä tätä vilauttajaa kohtaan. Asiahan on jo kuitenkin aika vanha. Miksei se jo voisi olla mennyttä?

        Herjalla meinasin vilauttaa :D Ihan vaan mielenkiinnosta että nousisiko siitä samanlainen kohu uudelleen. Mutta järki oli vielä päässä, etten sitä kuitenkaan tehnyt.

        Mun mielestä on harmi että Antti lähtee lomailemaa, vaikka on kyllä lomansa ansainnut, mutta aivan eri syystä. Itselleni tulee ikävä sitä fiilistä keikoilla, ei kenenkään muiden tempauksien seuraileminen.

        No joo, mielipiteitähän on monia.Ja kyse ei ole nyt pelkästään tosta tissien vilauttelusta,vaan niitten käyttäytymisestä yleensäkki keikoilla...
        Ja mä en ole noita mitenkää häiriköiny soitoilla jne.
        Turha tolle naiselle on sympatioitaa jaella, menis itteesä ja miettis mitä tekee.Väkivaltanenki kaikenlisäks...


    • ville

      Enpä voinu olla huomaamatta tätä seksikästä pakkausta siellä laivalla.Tytöiltä kuulin,että kyseinen nainen on se tissityttö ku vähän kyselin.Jumankauta,jos mä oisin antti nii en pistäis yhtää pahaks sitä tissien näyttelyä...toivoisin jopa uusintaa:)
      Pääsisimpä tekemää lähempää tuttavuutta sen suklaasilmän kanssa.Ja se hymy...huh huh,sekoon jo pelkästä ajatuksesta!
      Jos sie kyseinen ihminen vaa satut näkee tän nii ilmottele itestäs jotenkii...Oon se tumma mies joka katteli sua koko illan:)
      Olit ihana!!

    • "tissityttö"

      Kuulimpa kaverilta, että täällä on taas Odessa vauhdissa... Luulin oikeesti että tää jauhaminen ois jo loppunu!
      Nonii... enpäs oo aikasemmin käyny missää kommentoimassa tota juttua, mutta nyt rupeaa todellaki olemaa mitta täynnä. Eli mä siis oon tää "tissityttö", tai mitä nimitystä nyt ikinä haluuttekaa käyttää... Tuskimpa kukaa sitä uskoo, mutta tää nyt on ainoo tapa miten saan asiani sanottua. Ja lähinnä tarkotan tän nyt sulle, Odessa.
      Tajuatko sä ees ite mitä oot menny tekemää?! Todellaki oot nyt aiheuttanu mulle ja kaverille harmia noilla sun perättömillä jutuillas. Aattelin eka, että en välitä mitää, mutta nyt oot menny liian pitkälle!
      Mulla ei ois mitää tarvetta tulla selittelemää tekemisiäni kenellekkää, oon jo yli parikymppinen ja vastuussa ite siitä, mitä teen. No, jokatapauksessa, mulla ei ole miestä, eikä kyllä lapsiakaa, joten oon ihan vapaa tekemää mitä haluun ja kenen kanssa haluun. Mun tai kaverin käyttäytyminen keikoilla ei oo yhtää sen kummempaa tai kamalempaa ku muidenkaa, eikä olla ainoita, jotka kännissä k-18 keikoilla on. Jostain kumman syystä mä ja kaveri saadaa aina paskaa niskaa muilta faneilta, vaikka ei siihen aihetta annetakkaa. Se käy pikkasen rasittamaa!

      Mitä tohon tissien nopeaa vilauttamisee tulee, ni olin kyllä asiasta tosi nolona ja pahoillaan. En ois ikinä uskonu, että se aiheuttaa tälläsen sotkun ja sen, että joku rupeaa mua ja kaveria netissä ja nyt sitte keikoillaki haukkumaa ja huutelemaa. Pahinta on se, että jotkut fiksut on ruvennu lähettelemää törkeitä viestejä. Mieti, Odessa tätä omalle kohalles! Miltä susta tuntuis?

      Enkä käsitä miten joku jaksaa niin mielenkiinnolla seurata mun niin tylsää elämää ja siitä sitte täällä hehkuttaa... Itteni mä tolla vilauttamisella nolasin, enkä ketää muuta! Toi oli kanssa vähän outoa ku väitit mua väkivaltaseks. Totta helvetissä itteäni puolustan jos on tarve, mutta keneekää en oo keikoilla käsiks käyny! Älä viitti ees väittää tollasta!

      Mä todella haluaisin ihan kasvotusten sun kanssa tästä puhua ja tietää, mitä sulla on mua vastaa... Ethän sä edes tunne mua. Siellä laivalla se ei ollu mahollista, koska vaa huusit ja haukuit mua kaikkien kuullen (etpä muutes itekkää ihan selvinpäin ollu...). Mulla ja kaverilla on oikeus pitää hauskaa ja raahata vaikka kymmenen miestä meiän huoneisii jos siltä tuntuu. Se ei kuulu kenellekkää!
      Mä toivon, että sä Odessa nyt lopetat tän meiän haukkumisen ja kasvat aikuiseks.
      Mulla on oikeus käydä Antin keikoilla niinku muillaki ja pitää siellä hauskaa.

      Toivottavasti porukka nyt uskoo mua ja jättää Odessan jutut omaa arvoonsa. Aika paljon pystyn sietämää, mutta tää ei enää tunnu kivalta.

      Kiitos jos jaksoitte lukea.

      • hani

        kaikista odessan viesteistähän kuultaa läpi hänen omat homo (lesbo)eroottiset fantasiansa joiden kohteeksi olet joutunut. Todennäköisesti ko. henkilö omaa jokinorsun ulkonäön ja debiilin ÄO:n yhdistettynä vanhalestadiolaiseen kasvatukseen joten hän ei itse uskalla tehdä aloitteita suoraan lättypillun harrastamiseksi kanssasi.


      • OdEsSa

        Siis todella säälittävä yritys kerätä sääliä tolla sun tosi "koskettavalla" jutullas... Sitä ollaa nyt niin puhtosta tyttöä olevinaa ja itketää täällä kurjuuttaa.Sunhan kannattas ottaa vaikka yhteyttä johonki juorulehtee,pääsisit lehtien sivuille ruikuttamaa sun pilattua elämääs ja sitä,että et voi enää antin keikoilla käydä...surullista!Samalla voisit esitellä vaikka silikonejas!Ja tiedoks vaa:en tykkää tytöistä!


      • olla

        tuo Odessa sulle kateellinen... hän nolaa vain itsensä kun mollaa sua tollai täällä.
        Hyvää jatkoa sulle, pidä lippu korkealla : )


      • Outoa...
        OdEsSa kirjoitti:

        Siis todella säälittävä yritys kerätä sääliä tolla sun tosi "koskettavalla" jutullas... Sitä ollaa nyt niin puhtosta tyttöä olevinaa ja itketää täällä kurjuuttaa.Sunhan kannattas ottaa vaikka yhteyttä johonki juorulehtee,pääsisit lehtien sivuille ruikuttamaa sun pilattua elämääs ja sitä,että et voi enää antin keikoilla käydä...surullista!Samalla voisit esitellä vaikka silikonejas!Ja tiedoks vaa:en tykkää tytöistä!

        Minkä takia sä Odessa vihaat tota naista niin paljon, että nolaat sen keikallaki? Olin ihan ite kuulemassa ja todistamassa miten kauheella tavalla haukuit sitä. Ja varmasti niin kovaa, että kaikki kuuli. Ihmettelen todellaki miten se nainen pysty olemaa niin tyyni ja rauhallinen siinä tilanteessa... Vaikka ei varmasti ollu kiva kuunnella huorittelua jne...


      • Että näin...
        OdEsSa kirjoitti:

        Siis todella säälittävä yritys kerätä sääliä tolla sun tosi "koskettavalla" jutullas... Sitä ollaa nyt niin puhtosta tyttöä olevinaa ja itketää täällä kurjuuttaa.Sunhan kannattas ottaa vaikka yhteyttä johonki juorulehtee,pääsisit lehtien sivuille ruikuttamaa sun pilattua elämääs ja sitä,että et voi enää antin keikoilla käydä...surullista!Samalla voisit esitellä vaikka silikonejas!Ja tiedoks vaa:en tykkää tytöistä!

        Kyllä näistä Odessan viesteistä kuultaa todellinen katkeruus ja kateus läpi. Voi voi... Taitaa ottaa kovasti itsetunnolle ku niin nätti tyttö on saanu Antin huomion ja päässy jopa läheisempääki tekemisiin sen kanssa. Onhan se nähty:) Näköjään sitkeä yrittäminen palkitaan, mutta en todellakaan oo katkera!
        Yritäppä Odessa ite perässä!!


      • AntsaFani
        Että näin... kirjoitti:

        Kyllä näistä Odessan viesteistä kuultaa todellinen katkeruus ja kateus läpi. Voi voi... Taitaa ottaa kovasti itsetunnolle ku niin nätti tyttö on saanu Antin huomion ja päässy jopa läheisempääki tekemisiin sen kanssa. Onhan se nähty:) Näköjään sitkeä yrittäminen palkitaan, mutta en todellakaan oo katkera!
        Yritäppä Odessa ite perässä!!

        Siis mikä juttu toi on???Ei voi pitää paikkaasa!!!!!!Ai että Antti muka pitäis peliä senkaa ku sillä on isot tissit??


      • antti=ihQ
        AntsaFani kirjoitti:

        Siis mikä juttu toi on???Ei voi pitää paikkaasa!!!!!!Ai että Antti muka pitäis peliä senkaa ku sillä on isot tissit??

        no siis eihän toi oo totta.On antsalla sen verta järkee päässä ettei se rupee pelailee jonku silikonihutsun kanssa!!!


      • Mica

        Voi elämän kevät tätä juttua täällä... Siis ihan kuin tämä vaikuttaisi jotenkin Antin laulamiseen tai esiintymiseen.. Olen jonkun kerran käynyt kattomassa tätä palstaa kun kuulin mitä täällä on kirjottelussa ja nyt todellakin tiedän miten joiltain ihmisiltä ilmeisesti puuttuu oma elämä. Ei enää keksi muuta kuin pilata muidenkin elämä. Jos täällä joku näistä kirjottajista on oikeesti elänyt puhtaanvalkoista elämää, minä nostan sille hattua ja korkeelle. Mutta minä epäilen että näistä lokaajista siihen porukkaan ei mahdu edes 10 tusinaan. Ja tälle tytölle ja hänen kaverilleen toivotan hyvää vointia. Kaikki meistä tekee joskus jotain sellaista mitä jälkeen päin ajttelee että olisi voinut jättää tekemättä.

        kiitos.


      • nimetön
        Mica kirjoitti:

        Voi elämän kevät tätä juttua täällä... Siis ihan kuin tämä vaikuttaisi jotenkin Antin laulamiseen tai esiintymiseen.. Olen jonkun kerran käynyt kattomassa tätä palstaa kun kuulin mitä täällä on kirjottelussa ja nyt todellakin tiedän miten joiltain ihmisiltä ilmeisesti puuttuu oma elämä. Ei enää keksi muuta kuin pilata muidenkin elämä. Jos täällä joku näistä kirjottajista on oikeesti elänyt puhtaanvalkoista elämää, minä nostan sille hattua ja korkeelle. Mutta minä epäilen että näistä lokaajista siihen porukkaan ei mahdu edes 10 tusinaan. Ja tälle tytölle ja hänen kaverilleen toivotan hyvää vointia. Kaikki meistä tekee joskus jotain sellaista mitä jälkeen päin ajttelee että olisi voinut jättää tekemättä.

        kiitos.

        Siis haloo!!Noi muijat ei tarvii minkäälaista sympatiaa tai sääliä...Ite ne on tiensä valinnu ja saa nyt myös siitä kärsiä.Ne on just niin ylpeitä ja itteää täynnä olevia että oikein yököttää!!Luulispa Antinki sen huomaavan,mutta siitä onki paljastunu ihan uusia piirteitä...Kai tollaset helpot humalaiset muijat kelpaa...


      • Mica
        nimetön kirjoitti:

        Siis haloo!!Noi muijat ei tarvii minkäälaista sympatiaa tai sääliä...Ite ne on tiensä valinnu ja saa nyt myös siitä kärsiä.Ne on just niin ylpeitä ja itteää täynnä olevia että oikein yököttää!!Luulispa Antinki sen huomaavan,mutta siitä onki paljastunu ihan uusia piirteitä...Kai tollaset helpot humalaiset muijat kelpaa...

        Ja minä veikkaan että sinä olet itse herra/neiti täydellisyys sitten kai. Ihan niinkuin yleisesti sanottuna ei ole kenenkään etu että toisia ruvetaan herjaamaan oikein urakalla jonkun mokan takia..


      • Justjust...
        Mica kirjoitti:

        Ja minä veikkaan että sinä olet itse herra/neiti täydellisyys sitten kai. Ihan niinkuin yleisesti sanottuna ei ole kenenkään etu että toisia ruvetaan herjaamaan oikein urakalla jonkun mokan takia..

        ...No sen voin sanoa,että vaikka en täydellinen olekkaa ni aina täydellisempi kuitenki ku tollanen tyrkky hutsu!!!Vai ootko itekki käyny vetelemässä sitä?Kerta niin kiihkeesti puolustat...


      • Mica
        Justjust... kirjoitti:

        ...No sen voin sanoa,että vaikka en täydellinen olekkaa ni aina täydellisempi kuitenki ku tollanen tyrkky hutsu!!!Vai ootko itekki käyny vetelemässä sitä?Kerta niin kiihkeesti puolustat...

        Tuiskua vai? En ole kyllä ainakaan omasta mielestäni homo... Mutta jutun pointti oli siinä että miksi ihmeessä täytyy tehdä toisen elämästä mahdollisimman vaikea!? Sitä minä en voi ymmärtää.Ei pysty ymmärtään...Jokainen voi itse miettiä että mitä tuli tehtyä ja tuntea sen morkkiksen ja katumuksen mutta siihen ei kenenkään muun pitäisi sanoa yhtään mitään herjaavaa koska mitä ihmettä se asia kellekkään kuuluu!!! Sama kun vaikka tiellä väärin ohittava tai vilkun unohtava henkilö haukuttaisiin ja suurin piirtein kivitettäisiin virheestä minkä teki. Fakta on se että näitä juttuja Tuisku tulee varmaan kohtaamaan enemmänkin, se ei varmaan jää tähän yhteen kertaan. Kokoontuuko tämä viisasten kerho sitten taas haukkumaan senkin henkilön maan rakoon..


      • jeeee..
        Mica kirjoitti:

        Tuiskua vai? En ole kyllä ainakaan omasta mielestäni homo... Mutta jutun pointti oli siinä että miksi ihmeessä täytyy tehdä toisen elämästä mahdollisimman vaikea!? Sitä minä en voi ymmärtää.Ei pysty ymmärtään...Jokainen voi itse miettiä että mitä tuli tehtyä ja tuntea sen morkkiksen ja katumuksen mutta siihen ei kenenkään muun pitäisi sanoa yhtään mitään herjaavaa koska mitä ihmettä se asia kellekkään kuuluu!!! Sama kun vaikka tiellä väärin ohittava tai vilkun unohtava henkilö haukuttaisiin ja suurin piirtein kivitettäisiin virheestä minkä teki. Fakta on se että näitä juttuja Tuisku tulee varmaan kohtaamaan enemmänkin, se ei varmaan jää tähän yhteen kertaan. Kokoontuuko tämä viisasten kerho sitten taas haukkumaan senkin henkilön maan rakoon..

        No sitä ämmää tietenki!Ei taida kovin montaa miestä olla,joka sitä ei olis hoidellu...Ei siin mitää,ihan jees nainen;)


    • Antille

      Voi että mä olen kateellinen antille!Kumpa olisin ite ollu näkemässä tän tapahtuman... Se muijahan on ihan mielettömän seksikäs!Mutta taitaa olla kumminkii sen verta ylpee, ettei kuka tahansa mies kelpaa...

      • tiiät...

        mistäs sä tiiät millai se on?vai käytkö useinki tyiskun keikoilla...?sain sen kuvan,että oot miespuolinen...


      • :D..
        tiiät... kirjoitti:

        mistäs sä tiiät millai se on?vai käytkö useinki tyiskun keikoilla...?sain sen kuvan,että oot miespuolinen...

        Olosuhteiden pakosta oon joutunu joskus olemaa Tuiskun keikoilla. Mutta en siellä olosta mitenkää nauti...
        Laivallaki olin 26 päivä. Ai mistä tiiän sen naisen??Eihän sen näköstä voi olla huomaamatta!Ne upeet ruskeet silmät ja täydelliset pusuhuulet:) Ja tietenki se rintavarustus... Haluun nähä sen uudelleenki!


      • ,,,,,,,
        :D.. kirjoitti:

        Olosuhteiden pakosta oon joutunu joskus olemaa Tuiskun keikoilla. Mutta en siellä olosta mitenkää nauti...
        Laivallaki olin 26 päivä. Ai mistä tiiän sen naisen??Eihän sen näköstä voi olla huomaamatta!Ne upeet ruskeet silmät ja täydelliset pusuhuulet:) Ja tietenki se rintavarustus... Haluun nähä sen uudelleenki!

        Kyllä meikäläisee uppoaa sen kaveri paremmin.Ihana punapää.Varmasti oikee villikissa;)


      • sheriffi
        ,,,,,,, kirjoitti:

        Kyllä meikäläisee uppoaa sen kaveri paremmin.Ihana punapää.Varmasti oikee villikissa;)

        taitaa odessa olla homo kun tuolla lailla tissejä säikkyy! mitä pieni vilautus haittaa?! ei se kuulemma anttia haitannu, ei sitten lainkaan.... öhöm!


    • hyhhyi

      kauhee tyrkky pitää olla jos tissejään esittelee julkkiksille ja raahaa taviksia hyttiins' :D:D:D

      • Joo-o

        Vai taviksia... Kumpa tietäsitkii totuuden!


      • ..Tavis..

        No mitäs tyrkkyä siin on jos on mitä näytellä?Tee ite perässä jos sulla siihen edellytyksiä löytyy...Eipä antti siitä huonoa tykänny.Onhan se jo todettu että tytön puolesta kannatti tehä se tempaus...Oot vaa kateellisnen!


      • sheriffi
        ..Tavis.. kirjoitti:

        No mitäs tyrkkyä siin on jos on mitä näytellä?Tee ite perässä jos sulla siihen edellytyksiä löytyy...Eipä antti siitä huonoa tykänny.Onhan se jo todettu että tytön puolesta kannatti tehä se tempaus...Oot vaa kateellisnen!

        juu kannattipa hyvinkin tissejä näytellä kun on siitä hyvästä sänkyynkin päässyt. ja siis tarkoitan ei-taviksia, kuten antti tuiskua.


      • Jippii
        sheriffi kirjoitti:

        juu kannattipa hyvinkin tissejä näytellä kun on siitä hyvästä sänkyynkin päässyt. ja siis tarkoitan ei-taviksia, kuten antti tuiskua.

        Joo-o.Tyttö päätti saada mitä haluaa ja sen myös sai;) Siitä en sitte tiiä miten kannattavaa se oli... Ainaki sen verran järkeä liikkuu tytön päässä ettei oo tapahtunutta lehtien sivuille hehkuttamaa, vaikka onhan toi nyt jo jotain!
        Kateelliset, koittakaapa perässä!


      • syntiset
        sheriffi kirjoitti:

        juu kannattipa hyvinkin tissejä näytellä kun on siitä hyvästä sänkyynkin päässyt. ja siis tarkoitan ei-taviksia, kuten antti tuiskua.

        Ai itseään kunnioittavat ja fiksut naiset on aina kateellisia helpoille ja halvoille tyrkyille =)
        Höpöhöpö. Itse vaan yritätte puolustella tekosianne kun puolet ihmisiä pitää teitä kunniattomina.
        Mitähän tekis saatte seksistä satojen miesten kanssa muuta kuin pari seksitautia. Muista kondomi!


      • --------
        syntiset kirjoitti:

        Ai itseään kunnioittavat ja fiksut naiset on aina kateellisia helpoille ja halvoille tyrkyille =)
        Höpöhöpö. Itse vaan yritätte puolustella tekosianne kun puolet ihmisiä pitää teitä kunniattomina.
        Mitähän tekis saatte seksistä satojen miesten kanssa muuta kuin pari seksitautia. Muista kondomi!

        No toi on tietenkin täysin sun oma mielipitees ja sulla on siihen oikeus...Mutta mun mielestä jokainen saa elää niinku haluaa, ilman että siitä lähetää näin suuri numero tekemää. Ihmisiä on monenlaisia, jotku harrastaa seksiä enemmän ja toiset vähemmän. Ei se tee tosta naisesta, tai muistakaa yhtää sen huonompia!
        Annetaa toisten elää niinku haluaa!


      • Tyrkky
        syntiset kirjoitti:

        Ai itseään kunnioittavat ja fiksut naiset on aina kateellisia helpoille ja halvoille tyrkyille =)
        Höpöhöpö. Itse vaan yritätte puolustella tekosianne kun puolet ihmisiä pitää teitä kunniattomina.
        Mitähän tekis saatte seksistä satojen miesten kanssa muuta kuin pari seksitautia. Muista kondomi!

        Älä viitti. Oikeesti, itellä ku ei ole minkäälaista viriiliä seksielämää ni sitte haukutaa niitä jotka sitä saa ja jotka siitä osaa nauttia! Onko se sulta pois jos täysikänen ihminen harrastaa seksiä vaikka tuhannen miehen kanssa elämäsä aikana?!Kokeile säki, ni vois toi pipo lakata kiristämästä!!


      • &&&&&...
        syntiset kirjoitti:

        Ai itseään kunnioittavat ja fiksut naiset on aina kateellisia helpoille ja halvoille tyrkyille =)
        Höpöhöpö. Itse vaan yritätte puolustella tekosianne kun puolet ihmisiä pitää teitä kunniattomina.
        Mitähän tekis saatte seksistä satojen miesten kanssa muuta kuin pari seksitautia. Muista kondomi!

        No minkäs takia täällä sitte selitetää suu vaahdossa joka päivä kaikenlaista paskaa tosta muijasta!? Kateellisten puheita ne on. Ja eiköhän se muija oo ihan fiksu ja hoida ehkäsyn.Tai mitäs jos onki pikku-tuisku tulossa?:D


    • surullista...

      Vaikuttaa kovasti siltä, että ton "vilauttelijan" omat kaverit jauhaa siitä paskaa täällä. Niin kovin hyvin ja tarkkaa sen tekemiset tiedetää... Onko toi sitte ystävyyttä, pilata kaverin maine ihan tahallaa täällä?

    • =mansikka=

      Hitto soikoon, kauan tätä soopaa täällä vielä jauhetaa?! Vanha juttu. Eiköhän annettas jo olla!Täällä (ja muuallaki) on jo ton tytön maine pilattu, eikä se luultavasti enää koskaa mene Antin keikoille. Onko nyt hyvä mieli?? Mitäköhän Tuisku ite ois mieltä ku tietäis miten toiset fanit haukkuu toista fania. Jos se kerta niin tykkää faneistaa oikeesti ni luulen, ettei oikein tykkäis!

    • :) :)

      Voi antti sun kanssa... Taisit tehdä nyt aikamoisen mokan kun niin avoimesti ilmasit kiinnostuksen faniis. Ja teit mitä teit sen kanssa. Ei taida pienemmät fanit tota oikee ymmärtää. Mä kyllä ymmärrän miehenä, oisin tehny aivan samoin ku säki, kerta nainen itteää niin auliisti sulle tarjotteli:)
      Mutta oisit tehny sen vähän huomaamattomammin.

    • elämä on

      Tähän ei voi muuta todeta kuin että todella tyrkky hutsu toi naikkonen!Eikö "tavismiehet" kelpaa?Pitää itteää esitellä julkkiksille ja vielä jollekki tuiskulle!Hei haloo...
      Kukakohan on seuraava uhri.Tai toisin päin,kukakohan saa helpon hetken huvin.No joo,onpahan mitä muistella sitte keinutuolissa...

      • heheeee

        Mikä lie amis se muija on, saako veikata että kampaaja?=DD
        Kyllähän kaikki tietää mitä niistä sanotaan.
        Ei mua kiinnosta vaikka tosiaan joku muija on tuhansien miesten kanssa, mutta niistä yleisesti käytetäänkin nimitystä helppo, hutsu, tyrkky jne =)
        Niin makaa kuin petaa.
        Jos esittelee itseään niin pitää kestää kritiikki.


      • tunnen
        heheeee kirjoitti:

        Mikä lie amis se muija on, saako veikata että kampaaja?=DD
        Kyllähän kaikki tietää mitä niistä sanotaan.
        Ei mua kiinnosta vaikka tosiaan joku muija on tuhansien miesten kanssa, mutta niistä yleisesti käytetäänkin nimitystä helppo, hutsu, tyrkky jne =)
        Niin makaa kuin petaa.
        Jos esittelee itseään niin pitää kestää kritiikki.

        Ei se muija kampaaja oo, hoitsuks se on valmistunu ja ambulanssissa hommissa! Minkäköhänlaiset hoitotavat sillä mahtaakaa olla... :D :D


      • todellako...
        tunnen kirjoitti:

        Ei se muija kampaaja oo, hoitsuks se on valmistunu ja ambulanssissa hommissa! Minkäköhänlaiset hoitotavat sillä mahtaakaa olla... :D :D

        Ai se ämmä muka oikeesti on joku hoitaja..?No huh huh...Mutta kyllähän ne jutut himokkaista sairaanhoitajista tiedetää.Tarvii pitää ukosta kiinni ja toivoa ettei ambulanssia tarvita meillä...Tosin, tuskin asutaa samalla paikkakunnalla...


    • HipHei..

      Jipii, skandaali! Antti kävi vetäsemässä faniaa... Eipä olekkaa monien ihannoima Tuisku-poika niin puhtonen ja kiltti ku antaa ymmärtää;) Mutta toisaalta, ihminenhän Anttiki vaa on...

    • OdEsSa

      Nytte onki sitte tällästä tietoa tosta naikkosesta,että se on ihan hajoamispisteessä!Hermot on pettäny pahemman kerran...Eli siis hänpä ei taida ilahduttaa meitä enää läsnäolollaan keikoilla:) Toivoo ehkä,että ajan kanssa törttöilyt unohtuu,mutta kyllä tollanen kyseenalanen maine seuraa aina perässä.Onhan se tietenki rankkaa kun tullaa päin naamaki sanomaa vaikka mitä...mutta itseppä sotkun on aiheuttanu!

      • Mica

        ..Että tämä taitaapi olla suurimilta osin sinun ansiota, "odessa"! Olisit antanut toisen elää elämäänsä sen jälkeen etkä tunkenut herjojasi hänestä kaiken kansan nähtäville!


      • OdEsSa
        Mica kirjoitti:

        ..Että tämä taitaapi olla suurimilta osin sinun ansiota, "odessa"! Olisit antanut toisen elää elämäänsä sen jälkeen etkä tunkenut herjojasi hänestä kaiken kansan nähtäville!

        Ihan turhaa tuut mua syyttelemää!Ei ole mun vika jos on niin heikko psyyke ettei kestä totuutta itestään...En mä oo kenenkää elämää pilannu,eiköhän ne oo tehny sen ihan ite?!Ja kuka voi noita oikeesti puolustaa?Näkisittepä ite livenä niiden touhut nii ette puhuis mitää...


      • Mica
        OdEsSa kirjoitti:

        Ihan turhaa tuut mua syyttelemää!Ei ole mun vika jos on niin heikko psyyke ettei kestä totuutta itestään...En mä oo kenenkää elämää pilannu,eiköhän ne oo tehny sen ihan ite?!Ja kuka voi noita oikeesti puolustaa?Näkisittepä ite livenä niiden touhut nii ette puhuis mitää...

        Mutta tietysti olisit voinut miettiä hieman mitä suustasi lasket ulos. Vai toimiiko se niin että puhu ensin ja ajttele sitten,jos jaksaa... Asiasta voi mainita mutta fiksu jättäisi sen siihen eikä vetäisi toisia lokaan..


      • OdEsSa
        Mica kirjoitti:

        Mutta tietysti olisit voinut miettiä hieman mitä suustasi lasket ulos. Vai toimiiko se niin että puhu ensin ja ajttele sitten,jos jaksaa... Asiasta voi mainita mutta fiksu jättäisi sen siihen eikä vetäisi toisia lokaan..

        Enpä kuule oo ainoa joka tosta jutusta jauhaa!Enkä myöskää oo ainoa joka sitä ämmää on haukkunu!Eikä näytä hirveesti tota asianomastakaa haittaavan ku ei oo asian etee mitää tehny ja jatkaa samaa rataa...Minkätakia sä tota oikeesti puolustat?!Etkai oo itekki hairahtanu?


      • olet täysi
        OdEsSa kirjoitti:

        Enpä kuule oo ainoa joka tosta jutusta jauhaa!Enkä myöskää oo ainoa joka sitä ämmää on haukkunu!Eikä näytä hirveesti tota asianomastakaa haittaavan ku ei oo asian etee mitää tehny ja jatkaa samaa rataa...Minkätakia sä tota oikeesti puolustat?!Etkai oo itekki hairahtanu?

        idiootti Odessa! Sut pitäisi nostaa siellä Antin keikalla johonkin lipputankoon ja heitellä kananmunilla!! Pöllö akka!


      • OdEsSa
        olet täysi kirjoitti:

        idiootti Odessa! Sut pitäisi nostaa siellä Antin keikalla johonkin lipputankoon ja heitellä kananmunilla!! Pöllö akka!

        Mitä mun kimppuu hyökkäät??Kyllä mulla on oikeus asiani sanoa, ja tottahan nää jutut ainoastaan on!Mikäköhän sun ongelmas mahtaa olla...?


      • mullakin
        OdEsSa kirjoitti:

        Mitä mun kimppuu hyökkäät??Kyllä mulla on oikeus asiani sanoa, ja tottahan nää jutut ainoastaan on!Mikäköhän sun ongelmas mahtaa olla...?

        oikeus sanoa mielipiteeni! Ja mielestäni olet täysi pöllö koska levittelet ihmisten asioita täällä keskustelupalstoilla... että jotain rajaa!


      • Mica
        OdEsSa kirjoitti:

        Enpä kuule oo ainoa joka tosta jutusta jauhaa!Enkä myöskää oo ainoa joka sitä ämmää on haukkunu!Eikä näytä hirveesti tota asianomastakaa haittaavan ku ei oo asian etee mitää tehny ja jatkaa samaa rataa...Minkätakia sä tota oikeesti puolustat?!Etkai oo itekki hairahtanu?

        Olen ollu hairahtunut.Minä en puolusta ketään, minun mielestä jokainen kantaa itse vastuun tekemistään asioista ja siihen ei olisi tarvis kenenkään muun puuttua enemmän kuin on tarvis. Asiasta voi huomauttaa ja ehkä naurahtaa ja todeta että, "kaikenlaisia hölmöjä" mutta miksi ihmeessä haukkua toinen lyttyyn ja mollata ja haukkua. Ei voi pieni ihminen ymmärtää...


    • ?????

      Minkäs takia nää neidit, tissityttö ja punapää oli eilen tuomas ja juuso ohjelmassa siellä "takahuoneessa" piilossa?! Ja jutteli Antinkaa ohjelman päätyttyä hyvinki tuttavallisesti... Miksei ne ollu tavallisee tapaa muun yleisön joukossa???

      • =) =)

        no kuule mietippäs sitä!Mitä voisit näistä viesteistä päätellä mix ne siel oli...Hienoa,näytä tissejä ni pääset kaveeraamaa julkkiksen kanssa!


    • ><><><...

      kyl noi muijat sit on noloja!!!ne oli menny antillekki itkemää miten niitä kiusataa.ja on anttiki ihme tyyppi kun menee puolustamaa niitä...eiks se todellakaa tajuu millasii ne on...

    • Teemu

      ...että bändäreitä on aina ollu ja tulee olemaanki. Myös Antilla, vaikka se ei siitä julkisesti huutelekkaa. Mitäs tosta, ihan normaalia. Annetaa tyttöjen ja Antin pitää hauskaa, se ei oo meiltä muilta pois!
      Mun mielestä on tosi typerää lähteä kaikille noita tyttöjä haukkumaa ja mollaamaa, ne on täysikäsiä ja varmasti tietää mitä tekee... Ikävää, että mennää päin naamaa laukomaa tälläsiä typeryyksiä. Vois Anttiki jo asiaa jollain tavalla puuttua!

    • :P..

      Kuulin, että täällä on kovat keskustelut käynnissä ja aattelin tulla ite kattomaa mikä meininki...Mitenköhän tää juttu on oikeesti menny?Täällä puhutaa kaikenmaailman asioita varmana tietona...mutta totuuttahan ei tiedä kukaa muu kun Tuisku ja noi naiset.Ja henkilökohtasesti mä ainakaa en halua edes yksityiskohtia tietää...Ne ei kuulu muille kun asianomaisille!Mutta...täällä on jo monee kertaa todettu,että toi nainen ei ole kyseistä riepotusta ansainnu...Ja oon täysin samaa mieltä!Miten jotku ihmiset voi olla noin kamalan katkeria että tarvii ruveta kaikille haukkumaa ja yrittää pilata maine kaikin mahdollisin tavoin...Jos tyyppi tykkää Tuiskusta ja haluaa sille rintojaa esitellä nii mitä sitte?!Ja sen pitäis saada olla keikoilla ihan rauhassa,ilman minkäälaisia haukkuja.Sillä on siihen oikeus!

    • ihana...

      No jos kerta on niin hyvännäkönen ku tää "tissityttö" ni mitä sitte vaikka vilautteliski?On ainaki mitä näyttää...Tykkäshän anttiki...

    • molla-maija

      Tää keskustelu rupee saamaan jo aika koomisia piirteitä:) Ei osota kovinkaa aikuismaista käytöstä eräiltä. Haluaisin tosissaan tietää, että mikä ongelma tolla Odessallaki on kun pitää täällä toinen haukkua ihan lyttyy ja kertoa henkilökohtasia asioita.

      Taitaa olla tyttöraukka tosi kateellinen kun toi nainen on saanu Antin huomion...Kyllä kai se ottaa itsetunnolle kun ei ite oo yhtä hehkee ja omassa tylsässä elämässä ei tapahdu mitää jännää!Oon huomannu, että tää ei oo ainoa palsta missä tästä asiasta ja noista tytöistä jauhetaa. Onneks kumminki Antin sivuilta noi Odessan jutut poistetaa hyvinki nopeesti.

      Noi puhelinnumeroiden jakelemiset ja kuvien levittelyt ei ollu kovin fiksu veto. Siitä voi joutua tosi hankaluuksii...

      • Mica

        tuohon yhdyn! On todellakin mahdollista että tämä kuka on levitellyt kuvia ja puhelinnumeroita, saattaa todellakin joutua edesvastuuseen tekosistaan. Siinä ollaan menty yksityisyyden loukkaamisen rajan sisään. Ja siitä todellakin jää kiinni koska minun tietääksenihän täällä ei olla ihan anonyymejä vaan jokaisesta kirjoittajasta on ylläpitäjällä lista mistä löytyy ip-osoitteet ja kaikki tarvittaessa.


      • Eeva

        Yhdyn täysin edelliseen kirjottajaa... Mitä ihmeen huvia ja hyötyä saa siitä, että haluu ihan välttämättä pilata jonkun nuoren naisen elämän?
        Jokainen meistä tekee virheitä ja tosta asiasta on ihan suotta noussu näin suuri haloo... Kukaa ei ole täydellinen.

        Jos toi todella on ihan totta, että sitä haukutaa kaiken kansan kuullen keikoillaki ni on kyllä tosi epäkypsää käytöstä. Eihän toi nyt ole reilua että toiselta pilataa mahdollisuus nähä oma suosikkinsa ja pitää hauskaa!
        Mä todella toivon asianomaiselle ja kaverille kaikkea hyvää ja jaksamista:)

        Yrittäkää todellaki olla välittämättä (vaikka vaikeetahan se varmasti on) ja yrittäkää käyttäytyä fiksusti ja aikuismaisesti... Kyllä tää varmasti pian loppuu!


    • ONNEA VAA...

      Toi nainen (jonka valitettavasti tunnen erittäin hyvin...) on raskaana! Aika alussa vasta, mutta kumminki. Herääpä kysymys kuka on isä... Eipä taida olla vaikeaa päätellä! Taitaa sulonen nappisilmä olla tuloillaan...

      • Mica

        Ettet vain olisi sitten itse...Ja niin kauan kun ei ole näyttää faktaa asiasta niin NIISTÄ EI PASSAA PUHUA VARMANA TIETONA!!!


      • tunnen tapauksen
        Mica kirjoitti:

        Ettet vain olisi sitten itse...Ja niin kauan kun ei ole näyttää faktaa asiasta niin NIISTÄ EI PASSAA PUHUA VARMANA TIETONA!!!

        Kyllä tuo ihan totta on.Valitettavasti.Ja mikäs kova hinku micalla on hutsua puolustaa?!Ei mitää sääliä tollasille!Mutta ehkä toi nyt kuiteski oli liikaa,toi numeron jakeleminen.Muija on oikeesti paskana!


      • Mica
        tunnen tapauksen kirjoitti:

        Kyllä tuo ihan totta on.Valitettavasti.Ja mikäs kova hinku micalla on hutsua puolustaa?!Ei mitää sääliä tollasille!Mutta ehkä toi nyt kuiteski oli liikaa,toi numeron jakeleminen.Muija on oikeesti paskana!

        minua huolestuttaa kun ihmiset ei osaa lopettaa ajoissa vaan tuhoavat toisen elämän omalla tyylillään... Minun mielestä olisi aiheellista jättää tämä juttu jo omaan arvoonsa. Sen takia olen hänen puolellaan koska tätä seuratessani totesin että häntä on sorsittu jo ihan tarpeeksi, jopa liikaa ja se jos mikä tuhoaa toisen elämänhalun ja kaiken. Antakaa jo olla. Ei se teillekkään voi tuottaa niin suurta mielihyvää morkata toista, vai!?


    • oot nolannu ittes!

      Joo ihan vaa pikkuseks tiedoks sulle odessa, että myös tuisku on tietoinen näistä sun hommistas!Tää ku ei ole ainoa palsta missä valheitas levittelet.Hyvänpä kuvan annat fanina itestäs...

      • OdEsSa

        Hetkonen,mä en ole täällä kenenkää nimiä paljastanu,mulla on oikeus puhua nimettömistä ihmisistä.Myöskää numeroita en oo kenellekkää jaellu tai kuvia!!Ja mitä sitte vaikka antti näistä jutuista tietää??Ei se voi tietää kuka mä oon.


    • AnzanHoney

      nää jutut ei ole totta!!!!ei antti alentus tollasen muijan kanssa olemaa missää tekemisissä!!!!!sitä kiinnostaa muuki kun isot tissit!!!!!!!!!!!!!!!

    • HuhHuh...

      Ihmettelen oikeesti, että eikö teillä ihmiset ole minkäälaista rajaa noille jutuillenne? Ootte totaalisesti pilannu viattoman ihmisen elämän ja levitelly yksityisasioita! En voi ymmärtää...
      Mitäköhän Anttikin aattelee niin "ihanista" faneistaa kun ne tällästä tekee... Ootteko nyt tyytyväisiä, tyttö on saanu osansa kärsiä, mutta teidän harmiks tuutte sitä vielä jatkossakin näkemää!!

      • Mikael

        Jep jep... Tää on todellakin ylittäny jo mauttomuuden rajan reilusti!!Mikä teitä ihmisiä vaivaa?!Mitä iloa saatte siitä, että mollaatte noin rankasti toista?Vai oliskohan tässä taustalla jotain muuta...kenties kateus siitä, että Antilla ei ollu mitää tytön rintoja ja seuraa vastaan...


    • =)=)=)

      Antti lähti sen naisen kanssa yhessä pois lahden keikan jälkee 26.11!Antti oli omalla autolla ja juos autolle naikkosen kanssa ja kurvas kiireellä pois:)

      • Niin teki...

        Niinpä se Tuisku teki, meki nähtii. Valitettavasti. Voi ku Antti tajuis millasen naisen kanssa on tekemisissä...


    • ...kivakiva

      ...nyt se sitte on huomattu että kannattipa niitä rintojaa pikkasen vilautella.Uskomatonta vaa,että joku kiinnostuu toisesta tissien takia...

    • mä vaan

      tän asian vois jo antaa olla. Nyt porukka luulee et Antti seukkaa tän vilauttelijan kanssa, yhessä bilettämässä jne... ei hyvää päivää :/

      • Näin se vaa on...

        Ei se mitää luulemista ole, vaan ihan tosi asia. Mitä on asioita seurannut niin tottahan tuo näyttäisi olevan... Valitettavasti. Onhan ne nähty vaikka missä yhdessä.


      • eri
        Näin se vaa on... kirjoitti:

        Ei se mitää luulemista ole, vaan ihan tosi asia. Mitä on asioita seurannut niin tottahan tuo näyttäisi olevan... Valitettavasti. Onhan ne nähty vaikka missä yhdessä.

        naisesta tässä nyt taitaa olla kysymys.Eli tämä vilauttelija ei ole sama nainen,kun Antin seurassa liikkuva henkilö.Kummatkin ovat toki hyvin varustettuja,mutta Antin oma on paljon muodokkaampi ja Anttia varmasti useamman vuoden vanhempi.


      • mä vaan
        eri kirjoitti:

        naisesta tässä nyt taitaa olla kysymys.Eli tämä vilauttelija ei ole sama nainen,kun Antin seurassa liikkuva henkilö.Kummatkin ovat toki hyvin varustettuja,mutta Antin oma on paljon muodokkaampi ja Anttia varmasti useamman vuoden vanhempi.

        ihan meikäläiseltä ;) Mut en taida kuitenkaan olla Antin seurassa liikkunu. Ettehän te vaan tarkota sitä Antin toimittajaystävää, naista? Aika paljon Anttia vanhempi, mutta mun mielestä ei niinkään muodokas vaan lihava.


      • ...
        mä vaan kirjoitti:

        ihan meikäläiseltä ;) Mut en taida kuitenkaan olla Antin seurassa liikkunu. Ettehän te vaan tarkota sitä Antin toimittajaystävää, naista? Aika paljon Anttia vanhempi, mutta mun mielestä ei niinkään muodokas vaan lihava.

        Sitä juuri tarkoitin!


      • mä vaan
        ... kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin!

        Mixin toimittaja Carla jotakin :-O Ei voi pitää paikkaansa! Hyviä ystäviä toki ovat, mutta tuskin nyt seurustelevat! Sallikaa mun nauraa :-D


      • naura
        mä vaan kirjoitti:

        Mixin toimittaja Carla jotakin :-O Ei voi pitää paikkaansa! Hyviä ystäviä toki ovat, mutta tuskin nyt seurustelevat! Sallikaa mun nauraa :-D

        vaan,mutta juttu on tosi.


      • mä vaan
        naura kirjoitti:

        vaan,mutta juttu on tosi.

        kyllä hieno asia jos Antti sen tyttöystävän löytäisi, ellei ole jo löytänyt, vaikken se olisikaan minä ;-), mutta että muka Carla :-O En voi uskoa tuota. Ja olisihan se hienoa että Antti näyttäisi esimerkkiä, ettei naisen tarvitse olla mikään luurankotikku, ottamalla vähän rhevämmän tyttö- tai naisystävän!


      • ????
        Näin se vaa on... kirjoitti:

        Ei se mitää luulemista ole, vaan ihan tosi asia. Mitä on asioita seurannut niin tottahan tuo näyttäisi olevan... Valitettavasti. Onhan ne nähty vaikka missä yhdessä.

        Tarkoitetaanko tässä nyt sitä naista joka vilautti rintojaa?Sellanen parikymppinen,lyhyt,muodokas,ruskeesilmänen brunetti?


    • Peetu

      Minkäköhän kumman takia tämä on eniten kommentoitu keskustelu täällä...? Kieltämättä mielenkiintoista juttua... Kyseisen naisen kuvia löytyy myös ircistä, aikas rohkeita;) NAM:)

      • joopa joo

        nikillä ne löytyy? En usko.


      • Jihuu!!
        joopa joo kirjoitti:

        nikillä ne löytyy? En usko.

        Hei,nyt kertokaa ihmeessä millä nikillä se siel on!Haluun nähä:) Sen naisen kun omaks sais... Se on HOT;)


      • VAU!
        Jihuu!! kirjoitti:

        Hei,nyt kertokaa ihmeessä millä nikillä se siel on!Haluun nähä:) Sen naisen kun omaks sais... Se on HOT;)

        Mä oon kyseiset kuvat nähny...ja menin aivan sanattomaks.Se nainen oli niin sexyn näkönen.Hiukset pörrössä ja ne ruskeat, viettelevät silmät;)ja tottakai rintamuskin oli edukseen kuvissa.Oon mäkin juttua kuullut että nainen viihtyis hyvin antin seurassa...


    • Tosi on se...

      Toi muijahan on oikeesti..miten sen nyt nätisti sanoisi..Aika antelias.Se on vehdannu ennenkii julkkisten kanssa,että eipä oo tuisku ensimmäinen,eikä varmasti viimenenkää...Mulla ei ole siitä mitää hyvää sanottavaa!Niin ylpee ja ylimielinen muija ku vaa voi olla...Sanotaa,että ihmiset voi muuttua..Pitäisköhän tän kylmän ja tunteettoman naisen kohdalla paikkaansa...?

      • minusta tämä

        keskustelu on aivan älytön ainakin siltä osalta,että Antilla olisi jotain säpinää tän vilauttelijan kanssa.Antilla on oma muodokas ja rintava naisystävä,mutta tämä vilauttelija se ei nyt kuiteskaa ole.


      • hyi anttia
        minusta tämä kirjoitti:

        keskustelu on aivan älytön ainakin siltä osalta,että Antilla olisi jotain säpinää tän vilauttelijan kanssa.Antilla on oma muodokas ja rintava naisystävä,mutta tämä vilauttelija se ei nyt kuiteskaa ole.

        en osta enää anti tuiskun levyjä jos sille merkkaa naisen tissit noin paljon vaikka kyllähän miehiä aina kiinnostaa helpot panot :) muta tyttö ystäväksi pääsee kiltit


      • tiuku
        hyi anttia kirjoitti:

        en osta enää anti tuiskun levyjä jos sille merkkaa naisen tissit noin paljon vaikka kyllähän miehiä aina kiinnostaa helpot panot :) muta tyttö ystäväksi pääsee kiltit

        Hei, Anttikin on vaan mies. Ihan normaaliahan tuo on tissejä ihailla ja niistä tykätä. Minusta olisi ollu omituista jos Antti ei olisi niihin mitenkään reagoinut=) Ja mitä se meille kuuluu vaikka niillä jotain sutinaa olisikin. Eipä ole nainen ainakaan missään hehkuttanut, että taitaa sen verran fiksu olla ettei ole helpon rahan perässä. Onhan näitä kaikenmaailman salarakkaita jo nähty... Ei kiitos enempää!


      • _enkeli_

        Ootko sä ite sit niin helvetin täydellinen ihminen, että sulla oikeesti on varaa tulla tänne haukkuu toisia?!Sä et tiedä tästä asiasta totuutta, etkä tunne tota naista, joten älä tuu tuomitsemaa. Kato, jotku ottaa elämästä ja nuoruudesta kaiken irti, eikä se tarkota että olis joku hutsu tai muuten huonompi ihminen ku muutkaa!!!!


    • ihastunut:)

      Toi tissityttö oli eilen seuraamassa idolsin finaalia kaverisa kanssa. Täytyy kyllä sanoa että kaunis nainen on, en yhtää ihmettele vaikka antti sen kanssa vehtailiski. Ja mun mielestä se vaikutti mukavalta, ei yhtää semmoselta ylimieliseltä mitä täällä on väitetty...

    • pihalla...

      Siis mikä tää juttu oikee on..?Mie oon ihan pihalla.Kamalasti tästä puhutaa ja kohutaa..mutta mie oon tainnu jäädä vähän pimentoo.Siis onks nää jutut tosta muijasta totta...?

      • lue lisää>>

        kuulema semmonen typy joka on julkkisten perään ollu, jne harrastanut viinaa ja seksiä vähän kenen kanssa sattuu pillukuvia netissä yms :I


      • naurettavaa...
        lue lisää>> kirjoitti:

        kuulema semmonen typy joka on julkkisten perään ollu, jne harrastanut viinaa ja seksiä vähän kenen kanssa sattuu pillukuvia netissä yms :I

        Mitä sä oikein horiset??Onko sulla minkäälaista faktaa asiasta?En usko...Ja kuvia netissä,just.Kuvia on,mutta ne ei todellakaan oo mitää pornokuvia.Ja mitä pahaa on sillontällön ryypiskellä ja harrastaa seksiä..?Ei mitää...


      • miten oli
        lue lisää>> kirjoitti:

        kuulema semmonen typy joka on julkkisten perään ollu, jne harrastanut viinaa ja seksiä vähän kenen kanssa sattuu pillukuvia netissä yms :I

        mutta Antin kanssa tämä tyttö ei kuiteskaa ole sekstaillu.koko juttu on nyt kyllä mennyt älyttömyyksiin.vilautellu on kuulemma,Antti on sen itsekin myöntänyt,mutta ei muuta.


      • -----------------------
        miten oli kirjoitti:

        mutta Antin kanssa tämä tyttö ei kuiteskaa ole sekstaillu.koko juttu on nyt kyllä mennyt älyttömyyksiin.vilautellu on kuulemma,Antti on sen itsekin myöntänyt,mutta ei muuta.

        No eikai antti nyt rupee julkisesti kertoilemaa kenen kanssa on sängyssä ollu!Ja mikäs ihme toi nyt on vaikka sen kanssa olis ollukkii,eihän se muija ole ees mikää fani!Molemmat,sekä antti että tää nainen on vaa ihmisiä.Ei tossa ole mitää uskomatonta.Onko niin vaikeeta uskoa että antti olis jotain naista käyny vetelemässä:)


      • Keksi parempaa...
        lue lisää>> kirjoitti:

        kuulema semmonen typy joka on julkkisten perään ollu, jne harrastanut viinaa ja seksiä vähän kenen kanssa sattuu pillukuvia netissä yms :I

        Totta ja totta... Osa ehkä näistä jutuista on totta,mutta ei läheskään kaikki.Eikä mitää alastonkuvia oo olemassa!Ne on ihan normaaleja kuvia,jossa tosin tissit vilahtaa.Mistä sä oot taas tommosta keksiny?Ootko ite mukamas nähny jotain tollasia kuvia?


      • !!!!!

        Sä et halua tietää mikä tää juttu on...onnellisempi oot jos annat vaa olla ja unohat ikinä ees nähnees tällasta keskustelua!


    • haluun tietää...

      tämän naisen nimeä, ikää, tai missä asuu?

      • JuLiA

        Joo tiedänhän mä, mutta en todellakaa kerro sitä sulle! Ei ole tapana kertoilla kavereiden yksityisasioita! Ja mitä sä niillä tiedoilla tekisit?!


    • .....................

      Tolla muijalla on ihan totaalisesti kihahtanu kusi päähän!Se leuhki ja ylpeili baarissa miten on päässy samaa sänkyy tuiskun kanssa.Niin nenu pystyssä mentii ja silikonit pomppien että huh huh...Oksettava!!!!Eikä ollu kovin asiallista sen käytös muutenkaa,tappeli jonkun kaverisa kanssa ja heitti viinat sen päälle.Nätti se on,mutta sisin taitaa olla täyttä paskaa!

      • lisää tietoja

        kertokaa kenelle muillekin julkkiksille se on esitelly värkkiään :D


      • Exä...
        lisää tietoja kirjoitti:

        kertokaa kenelle muillekin julkkiksille se on esitelly värkkiään :D

        Ja mitäköhä kiksejä sä siitä tiedosta saat?Se saa esitellä iha kelle haluu, ekä se kuulu kellekkää!!!!


    • kiiinnostunu...

      Kuka tietää mitä tälle vilauttelija naiselle nykyään kuuluu? Onko se vieläki tekemisissä Tuiskun kanssa? Johtiko se rintavarustuksen vilauttelu oikeesti johonki muuhun kun hetken huviin...?

      • se edes

        mihinkään johtanut,ei edes hetken huviin.Keksitty koko juttu.


      • Mitä sitte
        se edes kirjoitti:

        mihinkään johtanut,ei edes hetken huviin.Keksitty koko juttu.

        Kyllä se ihan totta oli se hetken huvi, mutta mitää muuta siitä ei kehkeytyny. Ja mitäs siitä, ihmisiähän kumpikin vaa on ja ihmisen haluthan niilläki on. Jopa julkkiksilla.


    • mie vaa

      vilauttelija nyt laivalla? Tietoa kenelläkään? ;-)

      • Naksu

        Olihan se laivalla sunnuntaina... Villisti alotti viikonlopun jo perjantaina ja sunnuntaina sitte mielettömässä krapulassa laivalle:D Sen meno oli taas aika villiä ja vauhdikasta. Jonku muijan kanssahan se tappeli siellä laivalla, en sit tiiä oliko kyseessä se odessa... Sillä muute on ihan varmasti silikonit!!


      • outo
        Naksu kirjoitti:

        Olihan se laivalla sunnuntaina... Villisti alotti viikonlopun jo perjantaina ja sunnuntaina sitte mielettömässä krapulassa laivalle:D Sen meno oli taas aika villiä ja vauhdikasta. Jonku muijan kanssahan se tappeli siellä laivalla, en sit tiiä oliko kyseessä se odessa... Sillä muute on ihan varmasti silikonit!!

        Hei,mä todella ootan sen ämmän seuraavaa tempausta!!!Ottaakohan se seuraavaks housut pois?!Eli tarvii ruveta kyttää antin k-18 keikkoja,tuskin se lasten aikana rupee strippailee:D :D


    • Namupala...

      Toi vilauttelijamuija on blondannu hiuksesa,mutta ihan kaunis ja söötti se on vieläki.Kuulun etäisesti sen kaveripiirii ja oltii eilen hesassa bilettämässä...se muija osaa pitää hauskaa!=)Sillä on uus mies kierroksessa...eikä mikää tavis sekää...

    • siiru

      onks se muija paksuna?jokuhan puhu et se oottaa babya.miten se kehtaa käydä keikoilla ja riehua jos on penska tulos?tosi järtsy akka!

    • @1@1@

      Eikä tää oli vieläkin täällä! Voi niitä aikoja :D :D




      T: Odessa

    • Antti<3

      Ei viddu XD

      • 1+1=2

        Ei.Voi.Olla.Todellista.Tsiisus.Mikä.Ketju.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe