Miten vaakanaiseen vaikuttaa nousevana merkkinä jousimies?
Nouseva jouskari
3
721
Vastaukset
- ellunen
nouseva jousimies
Valloittavuus, uudet maat ja mannut, reiluus, optimistisuus ja avoimuus ryntäävät vastaan kohdatessasi nousevan Jousimiehen. Hän ottaa sinut avosylin vastaan, hehkuttaa isosti jostain asiasta ja valloittaa sinut alta aikayksikön.
Hän jos kuka näkee asioissa mieluiten myös ne hyvät puolet, optimismia ja positiivista ajattelua riittää! Alati uusia maita ja mantuja - joko maantieteellisesti tai mentaalisesti - miettivässä nousevassa Jousimiehessä on aimo annos tutkimusmatkailijaa.
Ajattele vaikkapa Kevin Costneria elokuvassa Tanssii Susien kanssa tai Karen Blixenin Minun Afrikkani -teosta, molemmissa mukana matkustamista selkeällä idealla varustettuna.
Luontoon liittyvät suuret ideat ja ihanteelliset kuvat maailman menosta kuuluvat myös usein nousevan Jousimiehen teemaan, joten ei ole mahdotonta, että pidät palopuheita jonkin maailmankatsomuksellisen asian puolesta - olkoon se sitten poliittinen, sosiaalinen tai filosofinen.
Haasteenasi voisi olla yksityiskohtien ymmärtäminen houkuttelevien suurien linjojen vetämisen vastapainoksi.
lisää nousumerkeistä löydät tältä sivulta..
http://www.geocities.com/twiggyspage/nousevatmerkit.html- Skikke
...on juuri kuin minä!! :) Nouseva J. ja Aurinko Neitsyt.
- vaakanainen
Miten voikaan olla juuri kuin minä!?
Kiitos :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038