Susanna Tervaniemi

mitätön

Anteeksi vaan, mutta tätä mieltä olen kun olen nähnyt kyseisen naisen tv:ssä. Jos tuon näköinen on ollut missi tai yleensäkkään joku maamme valovoimaisimpia kaunottaria, niin sitten minä olen maailman kauneimpia. Voin aivan rehellisesti sanoa, että olen tuota naista huomattavasti näyttävvmpi ja kauniimpi. Vaikka yleensä minulla on matalanriman kuva ulkonäöstäni enkä helposti lähde kehumaan itseäni niin kyllä sen voin sanoa, että tuon naikkosen ainakin pesisin mennentullen ulkoisesti. Samaa on sanonut myös poikakaverini joka ei kehu ihan ketä tahansa tv:ssä.

14

7984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätön

      Samaa on sanonut myös äiti,mummu ja kummitäti

      • Eino

        Makunenkin niin?


    • perseestä

      No herranjestas sentään eihän se mikään kaunotar olekkaan vaan tuli tunnetuksi sen jonku julkkiksen huumetyypin heilana.

    • Minni123

      mäkin oon kauniimpi kuin esim.Mira Salo,Elina Nurmi tai Hanna Ek!!Mutta sentään en ole kauniimpi kuin maailman kaunein nainen eli Britney Spears!!

      • mika

        Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D


      • Kira
        mika kirjoitti:

        Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D

        Olikohan tuo lausunto Britneystä olevinaan päivän vitsi.Toivottavasti.Mikäli ei niin makunsa kullakin.


    • ei hyvä juontaja

      luontevammin, se on semmoista väkinäistä puhetta välillä puhuu kuin kone!

    • Jussi

      On se kumma, kun joillekin ei mene perille, että kaikilla ei ole samanlainen maku ja kauneuskäsitys. Susanna Tervaniemi oli ainakin missiaikoinaan ihan hyvän näköinen nainen. Nykytilasta en osaa sanoa, kun en ole nähnyt. Missikisatkin voittaa aina tuomarien mielestä sopivin kompromissi, koska kaikkia ei voi mitenkään miellyttää. Kauneusasioissa ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Todennäköisesti olet itsekin jonkun muun mielestä susiruma, vaika pidätkin itseäsi maailman kauneimpana.

    • mennen talven lumia

      Joo telkussa näyttä ainakin ihan tavikselta ei uskoi, että on ollut missi koska melkein jokainen nuori nainen joka vastaan tulee on paljon kauniimpi.

      • rumajatylsä

        Missi?!
        Ei uskois, mutta tuolta ne huumeita
        käyttäneet ex-missit näyttävätkin.
        Rupsahtanut.


    • Brad Pitt!!

      Minun muija sano mulle myös et olen komeempi kuin itse Brad Pitt tai joku leonarto. Sano et ei menis kenenkää muun sänkyynkään ku mun. Seon kumminki hestenssin sähkösäätönen jota tuskin Bratillakaa on.

      Eli täytyy sinunki sit aika kaunis olla jos sun poitsuliskaa ei kerra muita kelepuuttas.. nii kerta..


      Mies 29

      • nyt

        Hei nythän oli kyse Susanna Tervaniemestä ei jostain Angelina Joliesta josta tuskin yksikään Suomalainen itserakaskaan naikkonen väittäisi olevansa kaunimpi. Oikeastaan Susanna kuuluu B kastiin ns. kauneuskäsitteessä.


    • -K-

      uskomatonta kateellisten panettelua! hävettää ja ahdistaa tuo teidän kieroutunut kateellisuutenne asenteella;mitä toinen saavuttaa on aina pois itseltä!! Uskomatonta porukkaa. ja haluaisin nähdä sen ihmisen kuvan,joka hehkuttaa nettipalstalla olevansa kauniimpi,kuin susanna, jopa mummin ja tätien mielestä! hoh, kateellisuus kuuluu läpi. Susanna on oikeasti ehkä yksi kauniimmista ja aidoimmista ihmisistä, mitä tiedän.

      mikä ihme teitä kaikkia riivaa???

    • Anonyymi

      Kateus voittaa kiimanki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe