Anteeksi vaan, mutta tätä mieltä olen kun olen nähnyt kyseisen naisen tv:ssä. Jos tuon näköinen on ollut missi tai yleensäkkään joku maamme valovoimaisimpia kaunottaria, niin sitten minä olen maailman kauneimpia. Voin aivan rehellisesti sanoa, että olen tuota naista huomattavasti näyttävvmpi ja kauniimpi. Vaikka yleensä minulla on matalanriman kuva ulkonäöstäni enkä helposti lähde kehumaan itseäni niin kyllä sen voin sanoa, että tuon naikkosen ainakin pesisin mennentullen ulkoisesti. Samaa on sanonut myös poikakaverini joka ei kehu ihan ketä tahansa tv:ssä.
Susanna Tervaniemi
14
8608
Vastaukset
- mitätön
Samaa on sanonut myös äiti,mummu ja kummitäti
- Eino
Makunenkin niin?
- perseestä
No herranjestas sentään eihän se mikään kaunotar olekkaan vaan tuli tunnetuksi sen jonku julkkiksen huumetyypin heilana.
- Minni123
mäkin oon kauniimpi kuin esim.Mira Salo,Elina Nurmi tai Hanna Ek!!Mutta sentään en ole kauniimpi kuin maailman kaunein nainen eli Britney Spears!!
- mika
Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D
- Kira
mika kirjoitti:
Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D
Olikohan tuo lausunto Britneystä olevinaan päivän vitsi.Toivottavasti.Mikäli ei niin makunsa kullakin.
- ei hyvä juontaja
luontevammin, se on semmoista väkinäistä puhetta välillä puhuu kuin kone!
- Jussi
On se kumma, kun joillekin ei mene perille, että kaikilla ei ole samanlainen maku ja kauneuskäsitys. Susanna Tervaniemi oli ainakin missiaikoinaan ihan hyvän näköinen nainen. Nykytilasta en osaa sanoa, kun en ole nähnyt. Missikisatkin voittaa aina tuomarien mielestä sopivin kompromissi, koska kaikkia ei voi mitenkään miellyttää. Kauneusasioissa ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Todennäköisesti olet itsekin jonkun muun mielestä susiruma, vaika pidätkin itseäsi maailman kauneimpana.
- mennen talven lumia
Joo telkussa näyttä ainakin ihan tavikselta ei uskoi, että on ollut missi koska melkein jokainen nuori nainen joka vastaan tulee on paljon kauniimpi.
- rumajatylsä
Missi?!
Ei uskois, mutta tuolta ne huumeita
käyttäneet ex-missit näyttävätkin.
Rupsahtanut.
- Brad Pitt!!
Minun muija sano mulle myös et olen komeempi kuin itse Brad Pitt tai joku leonarto. Sano et ei menis kenenkää muun sänkyynkään ku mun. Seon kumminki hestenssin sähkösäätönen jota tuskin Bratillakaa on.
Eli täytyy sinunki sit aika kaunis olla jos sun poitsuliskaa ei kerra muita kelepuuttas.. nii kerta..
Mies 29- nyt
Hei nythän oli kyse Susanna Tervaniemestä ei jostain Angelina Joliesta josta tuskin yksikään Suomalainen itserakaskaan naikkonen väittäisi olevansa kaunimpi. Oikeastaan Susanna kuuluu B kastiin ns. kauneuskäsitteessä.
- -K-
uskomatonta kateellisten panettelua! hävettää ja ahdistaa tuo teidän kieroutunut kateellisuutenne asenteella;mitä toinen saavuttaa on aina pois itseltä!! Uskomatonta porukkaa. ja haluaisin nähdä sen ihmisen kuvan,joka hehkuttaa nettipalstalla olevansa kauniimpi,kuin susanna, jopa mummin ja tätien mielestä! hoh, kateellisuus kuuluu läpi. Susanna on oikeasti ehkä yksi kauniimmista ja aidoimmista ihmisistä, mitä tiedän.
mikä ihme teitä kaikkia riivaa??? - Anonyymi
Kateus voittaa kiimanki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516676Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996057Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313856- 4122375
- 561776
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1091699Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421534Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1871423- 801404
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094