matilla on hyviä biisejä, vai mitä
Matti nykänen
5
531
Vastaukset
- Cover
vois levyttää uusiksi tuon Puukomäkin.
- Julkkikset
Mikä tätä Suomen musabisnestä vaivaa kun tuonlaiset kuten Matti Nykänen joka ei osaa laulaa yhtään ovat esillä. Ja toinen kummajainen: salarakkaat. Aika naurettavaa meininkiä
- mä vaan
Mikä vaivaa musabisnestä?
Kuuntelvaa jengiähän tässä joku tuntuu vaivaavan, kun paska myy. Huttupuolella noi musiikilliset ansiot on ollut valitettavasti kautta aikain sivuseikka. - legenda
mä vaan kirjoitti:
Mikä vaivaa musabisnestä?
Kuuntelvaa jengiähän tässä joku tuntuu vaivaavan, kun paska myy. Huttupuolella noi musiikilliset ansiot on ollut valitettavasti kautta aikain sivuseikka.Matti Nykäsen musiikkiin kannattaa suhtautua huumorilla,ja oikein hyvää biletys musaa kun on itse viihteellä.keikatkin on elämys kun on vain itsekkin pienessä kaasussa.
- poika
kyllä vain, itsekin tykkään
Matti löysi uuden uran josta voi luoda yhtä vakuuttavan kuin mäkihyppyurasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842