Marangoni Zeta Linea ???

Vesku

Onko kenelläkään kokemusta ko kumeista?

Liikkeessä kovasti suositteli mallia, kun kyselin Goodyearin F1:ä. Koko olisi 215/45-17

8

1276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokke

Otsikossa mainittu koko on "magaronista"
      tuttu.Joskin mallihan on siinä koossa Heron. Mikäs nyt näistä matalaprofiileista niin
      hiljainen olisi, mutta Marangoni mielestäni
      selvästi "laatumerkkejä" meluisampi.Eikä varmasti mikään leveä rengas niin vakaa ajettava ole, mutta Marangonissa enenmmän uraherkkyttä jo tuossa 205-leveydessä.Myös olen kuullut ihan ko.renkaan kauppiaan suusta, että aivan niin
      "pyöreitä" kuin esim. Michelinit nämä eivät aina ole - eli laadussa joskus fibaa.. Mikä muuten mahtaa olla hintaero Goodyearin ja Zeta Linen välillä? Jos ei valtaisa niin päätyisin itse noihin F1-Gummeihin! Mutta vaikka Marangonista negaa tulikin kerrottua, niin hintaansa nähden ihan pätevät,mutta ei parhaat.

• Hazardi

Minulla taas tuon otsikon mukaiset Marangonit. Entiset renkaat olivat 205/55-16 Dunlop SP 2000 tai joku tuollainen malli, en muista tarkasti.
        Marangonit joka suhteessa paremmat, kaikkein hämmästyttävintä on se että ei velete urissa niin herkästi kuin Dunlopit. Itse maksoin renkaista 2800mk, mielestäni hinta/laatusuhde todella loistava.

• Vesku

Eroa on noin 300€ ja omasta mielestä se on aikas hyvä syy valita makarooni,koska huhupuheiden mukaan F1:n kestävyys ei oliskaan kummonen.

Joo ja tiedän että ko renkailla ei mitään km ennätyksiä tehdä....

• Jokke
        Vesku kirjoitti:

Eroa on noin 300€ ja omasta mielestä se on aikas hyvä syy valita makarooni,koska huhupuheiden mukaan F1:n kestävyys ei oliskaan kummonen.

Joo ja tiedän että ko renkailla ei mitään km ennätyksiä tehdä....

..minun mielipiteeni, mutta jos ero on 300€ niin ota Marangoni. Kuten sanottua niitten kanssa pärjää, kestävyydestä vielä sen verran, että matalaprofiiliksikin seos on suht. kovaa, joten
        eivät ole niitä kaikken eniten kuluvia ;-)

P.S Ja totta, Goodyear on oman kokemuksen pohjalta kovin kuluvaista sorttia. Joskin F1:ä
        ei kokemusta ole...

• Jude

Itselläni on noin 1000km ajetut 205/40/17" Zeta Lineat alla ja sen verran kokemusta on, että ovat liian äänekkäät ainaki verrattuna Sempereiten Direction Sportin vastaaviin. Myyjän mielestä tosi hyvät Italialaiset (kaukana koreasta!). Plussaa on hyvä käytös sateella ja eine mun mielestä niin uraherkätkään ole.
      Ps. tsekkaa toi Linean kuvio vastaavaan ns. vanhaan malliin, koska siinä meni keskellä ura, ja tässä uudessa ei!

• Jani

Minulla kokemusta vain 205/40-17" marangoni zetoista ja ei voi kuin kehua! Kai noissa renkaissa on sitten eroja, koska kaverini joka renkaat pyöräytti vanteille sanoi niiden olevan tosi pehmeät, ja siltä ne kieltämättä tuntuivat kun kynnellä kokeili... Ovat mielestäni hiljaiset, eivätkä vetele yhtään, mikä oli suuri yllätys kun siirryin 185/60-14 koosta 17" kokoon!
        Hintaa tuli 400€ setille, mikä on mielestäni halpa! Ainoa asia askarruttaa, on se, että kuluuko renkaat kesässä sileiksi koska ovat niin pehmeät...

• Jude
        Jani kirjoitti:

Minulla kokemusta vain 205/40-17" marangoni zetoista ja ei voi kuin kehua! Kai noissa renkaissa on sitten eroja, koska kaverini joka renkaat pyöräytti vanteille sanoi niiden olevan tosi pehmeät, ja siltä ne kieltämättä tuntuivat kun kynnellä kokeili... Ovat mielestäni hiljaiset, eivätkä vetele yhtään, mikä oli suuri yllätys kun siirryin 185/60-14 koosta 17" kokoon!
        Hintaa tuli 400€ setille, mikä on mielestäni halpa! Ainoa asia askarruttaa, on se, että kuluuko renkaat kesässä sileiksi koska ovat niin pehmeät...

Toi sun hinta on tosi halpa, koska se mitä mä maksoin n.3 vko sitten oli 513€ ihan samasta profiilista. Paikkakuntakohtaisia erojako, ku myyjän mielestä hinta oli tosi "kohdallaan" eikä kuulema pystyny yhtään parempaan!
        Ps. onks ne sun renkaat varmasti Zeta Lineat -Suurin ero renkaan kuviossa (luulisin, pintamateriaalista en tiedä, korjatkaa jos menee väärin), koska liikkeessä valitsin renkaan juuri sen vuoksi ku siinä oli keskellä ns. vesiura ja yllätys yllätys kun menin hakeen settii kahdenpäivän päästä, niin myyjä mielissään kehui, että nyt poika sai ihan uuden mallin Marangonilta, mutta kuvio oli muuttunut (ei keskellä uraa). Ei siinä auttanu alkaa miettimään ku uuden mallin sai, alla ovat edelleen..

• Hazardi
        Jude kirjoitti:

Toi sun hinta on tosi halpa, koska se mitä mä maksoin n.3 vko sitten oli 513€ ihan samasta profiilista. Paikkakuntakohtaisia erojako, ku myyjän mielestä hinta oli tosi "kohdallaan" eikä kuulema pystyny yhtään parempaan!
        Ps. onks ne sun renkaat varmasti Zeta Lineat -Suurin ero renkaan kuviossa (luulisin, pintamateriaalista en tiedä, korjatkaa jos menee väärin), koska liikkeessä valitsin renkaan juuri sen vuoksi ku siinä oli keskellä ns. vesiura ja yllätys yllätys kun menin hakeen settii kahdenpäivän päästä, niin myyjä mielissään kehui, että nyt poika sai ihan uuden mallin Marangonilta, mutta kuvio oli muuttunut (ei keskellä uraa). Ei siinä auttanu alkaa miettimään ku uuden mallin sai, alla ovat edelleen..

Zeta ESC:ssa on vesiura keskellä vai oliko niitä peräti kaksi(?) ja Zeta Linea on V-kuviolla, pintamateriaalista ei ole tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe