luin jostain että green day tulee siihen conan o'brieniin(en oo varma miten se kirjotetaan) vieraaksi.tietääkö kukaan millon toi jakso näytetään suomessa??
green dayta .....
6
697
Vastaukset
- BJA
jakso näytetään varmaan esi viikolla tai niin mun tietääkseni ainekin (: sub tv:n sivuilta löytyy lisä tietoa :)
- siljuska
sehän näytetään USA:ssa 11.11, niin ainaskin lukee osoitteessa www.greendayauthority.com etusivulla.
- BJA
siljuska kirjoitti:
sehän näytetään USA:ssa 11.11, niin ainaskin lukee osoitteessa www.greendayauthority.com etusivulla.
anteeksi oon lukenu väärin :) luin että gda sivuilta että 11.10 näytetään usassa. mun moka (:
- ====)
eli suomessa sitä ei näytetä vielä pitkään aikaan?
- Sally.
16.11. eli samana päivänä kun ilmestyy Bullet In A Bible. Mutta seuratkaa Subin sivua, älkääkä hirttäkö mua, jos se ei ollukkaa 16. päivä. :)
- risupää
16.p se on suomessa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906