Mitä ihmettä voi laittaa palkkatoivomukseksi työhön joka on järjestön ainoa palkallinen työntekijä, Toiminnanajohtaja siis, jonka toimenkuvaan kuuluu kaikki toimiston wc:n siivouksesta toimintakertomuksen laatimeisen.....
työaikaa ei periaatteessa ole,vaan kaikki tehdään mitä pitää, lomat pidetään jaksoissa...jos pidetään.
Toiminnanjohtaja
6
13828
Vastaukset
- työpaikka
ja palkka 2200,-
- iivari
Riippi pitkälti järjestöstä, mutta tiedän toiminnanjohtajan, jonka palkka vain 1600€/kk.
- Kusetusta
ko. henkilö työskentelee 4H-yhdistyksen toiminnanjohtajana... ainakin tuolla puolella palkat ovat huonot (neuvonta-alan tes).
- 456890
Toiminnanjohtajan homma - olen ainut palkattu työntekijä - en siivoa; siivousfirma hoitaa toimiston siivouksen. Palkka 3.100 € reilusti matkakulukorvauksia (päivärahoja ja km-korvauksia)
- 4H-toiminnanjohtaja
Riippuu minkä järjestön tai yhdistyksen toiminnanjohtajuudesta on kyse. Itse olen 4H-toiminnanjohtaja ja palkkani on n.1970€ sekä matkakulut ja päivärahat päälle, jos on reissussa. Ja toimenkuvaan kuuluu juuri kaikki edellämainitut. Työaika on 7,65 tuntia päivässä, mutta epäsäännöllisesti. Sehän on vain järjestelykysymys miten työsi teet eli jos esim. mulla on illalla hallituksen kokous, niin aloita työt päivällä tai iltapäivällä ja tulen myöhään kotiin. Lomat olen pitänyt putkeen, mutta joskus on jotain mitä "pitää" silti tehdä, mutta sen laitan sitten ylitöiksi, jos joudun jonkin asian omalla ajallani hoitamaan. Tämä työ on erittäin mielenkiintoista ja monipuolista, kuten jo kuvauksesi kertoo :) ja tässä olet oman itsesi herra niin sanotusti eli itse voi aika pitkälle määrätä miten ja milloin asiat hoidat, kunhan hoidat. Ainoa ikävä puoli on se, että toimit kuin yrittäjä vaikka oletkin vain palkollinen, eikä niin häävillä palkalla edes varustettu vastuuseen nähden, mutta minä ainakin rakasta työtäni. Ainoastaan varainhankinta on stressaavaa.
- Toiminnanjohtajana
Toiminnanjohtajana minulla on palkka 5100 eur/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391