wrestlinki miehet on kaikista kovimpii ja vahvimpii. Miten ne alkaa wrestlaa ja missä? Mitä kaikkee niile opetetaan mitä ne ei ees paljasta matseissakaa? Ja kuinka ne voi tulla nii vahvoiks? Ku eihä reikkaisroomalaine paimimies ees jaksa nostaa tavan hanskii ilmaa niiku wrestlinkissä. Mitä ne nostelee ku onn nii vahvoja? Mä haluun alottaa wrestlinkin ku sillä pystyy tumppaa ihoo kusipäitäki.
Miten tullaa painijaks?
5
1010
Vastaukset
- Hole the p...nis
Tuus Niko meidän salille, niin painitaan oikeen porukalla. Meinaan meillä saat kahta miestä vastaan eli edestä ja takaa. Kun ollaan painittu muutama kuukausi, takaan että unohdat muut lajit. (Kyllä nikolta perät revitään)
- Hanska
Tääl on taas näitä jätkiä jolla on todellisuudentaju hämärtyny.
- Fenris
Tuusula Wrestling Federation kouluttaa tulevaisuuden supertähdet. Murskaaja-Tino nousee lähivuosina Hulk Hoganin kaltaiseksi legendaksi.
- Simo Ketola
Tuusula Wrestling Federation???? Voi vittu ja joku vielä on tajunnu rahastaa teitä koulukiusattuja ressukoita,vittu te olette luusereita.
- Bryan danielson
Painijat saa paljon pesää. Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758