Kärppien kovin henkinen yliote muihin joukkueisiin on Oululaisuus joukkueessa, joukkue on hyvin vahva juuri sillä saralla. Kärpät on jo monta vuotta kasvanut yhteen kuin perhe. Kärpissä onkin nyt ihan lähellä se vaihe että perhe alkaa irrota toinen toisestaan, samoin kävi Jokereille. Jokerit noustuaan divarista takas liigaan oli yhtä perhettä ja joukkueessa oli hyvä henki päällä, tuli mestaruuksia solkenaan -92-94-96-97, sen jälkeen perhehenki katosi ja oli vähän vaikeampaa jonkun aikaa. Samoin on ollu asiat Turussakin Tps:n kanssa. Tappara hallitsi joskus -80luvulla. kärpillä on vaan sama edessä ei yksi voi hallita liian kauan.
Henkinen vahvuus Kärpissä
2
201
Vastaukset
Nimenomaan tästä on kyse. Joukkue kestää muutokset, kunhan ne eivät ole liian suuria. Jokereiden mestari-ryhmä hajosi aikoinaan lähes täysin, minkä jälkeen menestys on heillä ollut satunnaista, sitäkin on ollut. TPS on myös kuin varjo entisestä. Nämä ovat varoittavia esimerkkejä ja jos Kärppien ydinryhmä hajoaa liian nopeasti, ei sitä korvaa hyvätkään hankinnat ulkomailta.
- JUKI
Kyllä se kärppien joukkuehenki koostuu muustakin kuin pelkästä yhteenkasvamisesta. Kärpillä on yksi etu verrattuna muihin. Ja sitä ei niiltä mikään pois saa! Mut sitäpä en kerro mikä se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818