Onko joku kuullut ton biisin? Millainen se on? Ite tiiän Eijalta lähinnä "40 suosikkia", Eijariitta ajan biisit ja "Yössä sielujen" "Tänään" "Hyppy Tuntemattomaan" albumit. "Yössä sielujen" studioalbumeista ainoa joka napannut ( tietty Eijariitta)
Eija Kantola: Kuka
5
440
Vastaukset
- Chevi
Biisi soinut Iskelmäradiossa alkukesästä alkaen taajaan. Eiköhän kohta ole uusi cd tulossa? Itse pidän kovasti kyseisestä kappaleesta, hyvää automusaa.
Legendaa-kappaleesta en sensijaan innostunut. Hömppää.Kuulin KUKA-biisin radioista launtaina. Aika hyvä. Uusi levy tulee huomenna keskiviikkona kauppoihin, tietääkseni. Tänään sitä saa varmaan keikkapaikalta tai jostain.
- mahdollista
Valitettavasti ei ole pystynyt välttymään kuulemasta sitä.Se soi Iskelmässä monta kertaa päivässä,eikä todellakaan ole hyvä,siinä ei ole kerrassaan mitään.
- Jaapee
UnOpened82 kirjoitti:
En kuuntele radiota usein. Pari kertaa olen kuunnellut iskelmädiskoa.
Iskelmäradiota en kuuntele. Radio Sunilta on tullut uusin biisi Syksyn sateeseen. Se on todella rauhallinen ja tuttua ja turvallista Eijaa. Legendaa ja Kuka olivat molemmat hieman turhaa renkutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375