NaturaMed Pharma

Jussi

NaturaMed Pharma vaikuttaa aivan huijariyritykseltä. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN ko. yritykseltä

235

130841

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      niillä tuotteilla ei oo mitään virkaa ja niillä on noita kuluttajansuojajuttuja menos ollu kuulemma oikeudes. itte sain kyllä rahat takasi ihan pyytämällä että se oli positiivista.

      • Muru74

        Sain tästä ketjusta puhelinnumeron, jonne soitin peruutukseni. Olin hukannut lähetteen, jossa asiakasnumeroni olis ollut mutta peruutus onnistui pelkillä nimi-ja osoitetiedoillani.
        Kivi putosi sydämeltäni ja manailin itseäni, miten en tajunnut tsekata suomi24-palstaa ennen kyselyn postittamista...
        Suomi24-palsta on äärettömän hyvä keino välttää huijareita tms. harmia!


      • pallo_salama
        Muru74 kirjoitti:

        Sain tästä ketjusta puhelinnumeron, jonne soitin peruutukseni. Olin hukannut lähetteen, jossa asiakasnumeroni olis ollut mutta peruutus onnistui pelkillä nimi-ja osoitetiedoillani.
        Kivi putosi sydämeltäni ja manailin itseäni, miten en tajunnut tsekata suomi24-palstaa ennen kyselyn postittamista...
        Suomi24-palsta on äärettömän hyvä keino välttää huijareita tms. harmia!

        Tarjouksen mukana tilasin laatikollisen omega 3-tabletteja. Nyt olen yrittänyt perua jatkotilausta onnistumatta. Sitten sain 4 pv:n ilmaismatkan Venetsiaan keväällä 2009. Ilmoittauduin ja ajattelin matkaa vaimoni kanssa. Hän olisi joutunut maksamaan koko hinnan 549 euroa ja minä 100 E varausmaksun. Alustavassa vahvistuskirjeessä olevat puhelinnumerot olivat vääriä, jolloin epäilykset heräsivät. Eilen Universal tours, matkanjärjestö, vaati varausmaksua heti, jonka maksoin netissä. Nyt pitäisi maksaa puuttuva 659 euroa viikon sisällä.
        UT ei ole kuitenkaan Suomessa rekisteröity matkatoimisto, joten ennen matkaa maksetut matkat
        jäävät kuluttajan vahingoksi, jos firma "kaatuu".
        Parempi huntin tappio kuin 659 euroa.
        Kunnallakaan firmalla ei tunnu organisaatio olevan kunnossa, joten voitte vain arvata, lähdenkö Venetsiaan ja maksanko seuraavat omega 3-tabletit. Eikohän lähetykset lopu, kun maksut jäävät saamatta.
        Joulun odotuksin Pallo


      • Jaana61
        pallo_salama kirjoitti:

        Tarjouksen mukana tilasin laatikollisen omega 3-tabletteja. Nyt olen yrittänyt perua jatkotilausta onnistumatta. Sitten sain 4 pv:n ilmaismatkan Venetsiaan keväällä 2009. Ilmoittauduin ja ajattelin matkaa vaimoni kanssa. Hän olisi joutunut maksamaan koko hinnan 549 euroa ja minä 100 E varausmaksun. Alustavassa vahvistuskirjeessä olevat puhelinnumerot olivat vääriä, jolloin epäilykset heräsivät. Eilen Universal tours, matkanjärjestö, vaati varausmaksua heti, jonka maksoin netissä. Nyt pitäisi maksaa puuttuva 659 euroa viikon sisällä.
        UT ei ole kuitenkaan Suomessa rekisteröity matkatoimisto, joten ennen matkaa maksetut matkat
        jäävät kuluttajan vahingoksi, jos firma "kaatuu".
        Parempi huntin tappio kuin 659 euroa.
        Kunnallakaan firmalla ei tunnu organisaatio olevan kunnossa, joten voitte vain arvata, lähdenkö Venetsiaan ja maksanko seuraavat omega 3-tabletit. Eikohän lähetykset lopu, kun maksut jäävät saamatta.
        Joulun odotuksin Pallo

        Olen myös saanut Venetsian matkan ja ajattelin juuri maksaa sen. Tähänastiset kokemukset NaturaMed pharman kanssa ovat ihan hyviä. Monta kertaa sieltä on tullut pillereitä joista jatkotilaukset olen perunut ongelmitta, on tullut rannekelloa ja nyt sitten matka. NaturaMed on iso firma ja jos joko juttu olisi huijausta niin se olisi varmaan koko firman loppu
        eli tuskin niiden siihen kannattaisi ryhtyä.
        Ja mieli tekee Venetsiaan. Taidan ottaa riskin.


      • ulma
        Jaana61 kirjoitti:

        Olen myös saanut Venetsian matkan ja ajattelin juuri maksaa sen. Tähänastiset kokemukset NaturaMed pharman kanssa ovat ihan hyviä. Monta kertaa sieltä on tullut pillereitä joista jatkotilaukset olen perunut ongelmitta, on tullut rannekelloa ja nyt sitten matka. NaturaMed on iso firma ja jos joko juttu olisi huijausta niin se olisi varmaan koko firman loppu
        eli tuskin niiden siihen kannattaisi ryhtyä.
        Ja mieli tekee Venetsiaan. Taidan ottaa riskin.

        Täällä 2 luottavaista naisihmistä Tampereelta lähdössä Venetsiaan 16.3-09
        Toinen sai tarjouksen ja toinen maksoi itse,muuten hyvin tiedotus on vain ollut vähän
        hitaanlaista.Siis malttia.Mitä tuote peruutuksiin tulee kaikki on toiminut aina hyvin
        kun on toiminut annettujen ohjeiden mukaan!!!!!!


      • matkatarjous
        pallo_salama kirjoitti:

        Tarjouksen mukana tilasin laatikollisen omega 3-tabletteja. Nyt olen yrittänyt perua jatkotilausta onnistumatta. Sitten sain 4 pv:n ilmaismatkan Venetsiaan keväällä 2009. Ilmoittauduin ja ajattelin matkaa vaimoni kanssa. Hän olisi joutunut maksamaan koko hinnan 549 euroa ja minä 100 E varausmaksun. Alustavassa vahvistuskirjeessä olevat puhelinnumerot olivat vääriä, jolloin epäilykset heräsivät. Eilen Universal tours, matkanjärjestö, vaati varausmaksua heti, jonka maksoin netissä. Nyt pitäisi maksaa puuttuva 659 euroa viikon sisällä.
        UT ei ole kuitenkaan Suomessa rekisteröity matkatoimisto, joten ennen matkaa maksetut matkat
        jäävät kuluttajan vahingoksi, jos firma "kaatuu".
        Parempi huntin tappio kuin 659 euroa.
        Kunnallakaan firmalla ei tunnu organisaatio olevan kunnossa, joten voitte vain arvata, lähdenkö Venetsiaan ja maksanko seuraavat omega 3-tabletit. Eikohän lähetykset lopu, kun maksut jäävät saamatta.
        Joulun odotuksin Pallo

        No joo, tuli tarjous, onneks luin sun kirjoituksen. Voi nenä, no eihän tää tarjous voi olla muuta kun huijausta. Muka Venetsiaan ´´ilmaiseksi´´, huh, huh


      • nainen 48
        matkatarjous kirjoitti:

        No joo, tuli tarjous, onneks luin sun kirjoituksen. Voi nenä, no eihän tää tarjous voi olla muuta kun huijausta. Muka Venetsiaan ´´ilmaiseksi´´, huh, huh

        Jotkut matkalta tulleet ovat kirjoittaneet, ja olleet tyytyväisiä.
        Olen lähdössä 27.4.09. Jos onnistun saamaan kyseisen lähtöpäivän. Jos en, saan maksamani 100e takaisin. Mielenkiinnolla odotan.


      • santra
        matkatarjous kirjoitti:

        No joo, tuli tarjous, onneks luin sun kirjoituksen. Voi nenä, no eihän tää tarjous voi olla muuta kun huijausta. Muka Venetsiaan ´´ilmaiseksi´´, huh, huh

        Mitäs te epäilijät tähän sanotte kun siellä on joku käynytkin näillä ilmaisilla matkoilla,,,ja kovasti ovat olleet tyytyväisiä näkemäänsä ja kokemaansa. Minäkin olen lähtö valmiina , takuu maksu on maksettu ( joka on palautettu sillä perillä niin kuin on luvattukin) Nähdäänkö sillä....sitten.


      • hidashämäläinen
        santra kirjoitti:

        Mitäs te epäilijät tähän sanotte kun siellä on joku käynytkin näillä ilmaisilla matkoilla,,,ja kovasti ovat olleet tyytyväisiä näkemäänsä ja kokemaansa. Minäkin olen lähtö valmiina , takuu maksu on maksettu ( joka on palautettu sillä perillä niin kuin on luvattukin) Nähdäänkö sillä....sitten.

        Hei! Olen lähdössä heti kun vain saan vahvistuksen lähtöpäivästä. Toiveeni oli 6.4., mutta matkatoimistosta sanottiin, että matkani tulee olemaan myöhemmin ja siitä tulee ilmoitusvahvistus 30 päivää ennen lähtöä. Nähdään iloisin mielin matkalla ja otetaan ilo irti:)


      • talventytti
        hidashämäläinen kirjoitti:

        Hei! Olen lähdössä heti kun vain saan vahvistuksen lähtöpäivästä. Toiveeni oli 6.4., mutta matkatoimistosta sanottiin, että matkani tulee olemaan myöhemmin ja siitä tulee ilmoitusvahvistus 30 päivää ennen lähtöä. Nähdään iloisin mielin matkalla ja otetaan ilo irti:)

        olen saanut vahvistuksen että matkani lähtöpäivä on 9.4. Ostin myös ylimääräisen päivän, joten paluupäivä on 13.9. Matkalaukku jo tutisee!


      • ei huijattu
        nainen 48 kirjoitti:

        Jotkut matkalta tulleet ovat kirjoittaneet, ja olleet tyytyväisiä.
        Olen lähdössä 27.4.09. Jos onnistun saamaan kyseisen lähtöpäivän. Jos en, saan maksamani 100e takaisin. Mielenkiinnolla odotan.

        Ei ole huijausta matka, käytiin viime viikolla siellä ja oli ihan mukava matka ja nähtävää riitti, ja kaikki oli hyvin järjestetty, oppaat oli tosi mukavia ja neuvonta pelasi, mutta ainahan narisijoita riittää mukaan, kannattaa käydä!


      • nainen 48
        ei huijattu kirjoitti:

        Ei ole huijausta matka, käytiin viime viikolla siellä ja oli ihan mukava matka ja nähtävää riitti, ja kaikki oli hyvin järjestetty, oppaat oli tosi mukavia ja neuvonta pelasi, mutta ainahan narisijoita riittää mukaan, kannattaa käydä!

        Jouduin perumaan matkani, koska lähtöpäivä ei onnistunut. Minulle tarjottiin lähtöä 24.4, mutta se ei sopinut. Vaihtoehtona oli lokakuun lähtö. Sain 100€ palautuksena kuun alussa.
        Tulin katumapäälle, kun olen lukenut matkalla käyneiden kertomuksia.
        Olen ilmoittanut lähteväni syksyllä. Lähtöni on vahvistettu, matkapäivä ilmoitetaan myöhemmin.
        Toivottavasti en tule toistamiseen petetyksi!


      • ei koskaan enää

        Tilasin muutaman paketin Blue-omegapillereitä ja minusta niissä ei ollut mitään vaikutusta. Tulee epäilys, ettei tuotteet ole ollenkaan sitä mitä niiden pitäisi olla sisällöltään. Aikaisemmin käytin myös saman firman erästä muuta tuotetta ja sama juttu.


      • asiakas Joensuusta
        ei koskaan enää kirjoitti:

        Tilasin muutaman paketin Blue-omegapillereitä ja minusta niissä ei ollut mitään vaikutusta. Tulee epäilys, ettei tuotteet ole ollenkaan sitä mitä niiden pitäisi olla sisällöltään. Aikaisemmin käytin myös saman firman erästä muuta tuotetta ja sama juttu.

        Luontaistuotteiden käyttö vaatii pitkäjänteisyyttä. Olemme perheessä käyttäneet hyvin tuloksin k.o. firman helokkiöljy ja kalaökjykapseleita. Ihottumat ja hilseilevät kädet paranivat, tukivat kolestroliarvojen pudotusta ja iho kokonaisuudessaan on ollut parempi eli ei hilseile. Monet odottavat ihmettä kuukaudessa, mutta käyttöä pitäisi olla vähintään 3 kuukautta. Itse sain nyt kutsun myös Venetsiaan ja sen osalta eksyin tänne palstalle. Aion lähteä ja uskon että se onnistuu. Joskus yritys voi käyttää " mainosrahansa" asiakkaisiin, se on positiivista. Olen myös joskus lopettanut välillä pillereiden tilauksen ja sieltä tuli ystävällinen sähköpostivastaus, ei mitään painostavia soittoja tms. Aikoinaan kun tilasin tuotteita ensi kerran, tein sen suoramarkkinointikirjeen kautta en edes puhelinmyynnin.

        Aina ei pidä mollata, vaan ottaa selvää. Luontaistuote ei koskaan ole apteekin särkypilleri...


      • koko jäsenyys

        Eikö asiakaspalautus tarkoita sitä, että et juuri sitä erää ota vastaan, niin kuin kirjakerhossa. Jos haluat erota puljusta niin sinun pitää sanoa jäsenytesi irti. Että et enää tulevaisuudessa halua mitään pakettia. OLKAA VAROVAISIA LUONTAISTUOTELÄÄKKEIDEN KANSSA, voivat olla myrkkyä ( esim. kiinalaisista luontaistuote lääkkeistä on löytynyt). Kyllä siitä luontaistuotteista pitää olla luotettavaa tietoa kuka ja missä valmistettu ja mitä sisältää. ÄLÄÄÄ SYÖKÖ PASKAA :(


      • huijattu
        Muru74 kirjoitti:

        Sain tästä ketjusta puhelinnumeron, jonne soitin peruutukseni. Olin hukannut lähetteen, jossa asiakasnumeroni olis ollut mutta peruutus onnistui pelkillä nimi-ja osoitetiedoillani.
        Kivi putosi sydämeltäni ja manailin itseäni, miten en tajunnut tsekata suomi24-palstaa ennen kyselyn postittamista...
        Suomi24-palsta on äärettömän hyvä keino välttää huijareita tms. harmia!

        PALSTA ON IHAN EHDOTON!!! Mee kattoon myykultaa.fi keskustelua.


      • jo on otsaa

        Juu, minusta tämä menee jo huijari hommaksi, kun ensin sanotaan ettei ostoapkkoa ole, ja jatkossa sitten nauhotetaan loppukekustelu, jossa ilmeneekin, että tulee jatkossa pakettia. Tämä on jo mitä huijausta.
        Enpä ole moista vielä kokenut, vaikka minkälaista kauppaista on soitellut, mutta
        tämä on jo yli veto muille.
        Ei ikinä tilaa puhelin kauppiailta mitään.


      • AP
        matkatarjous kirjoitti:

        No joo, tuli tarjous, onneks luin sun kirjoituksen. Voi nenä, no eihän tää tarjous voi olla muuta kun huijausta. Muka Venetsiaan ´´ilmaiseksi´´, huh, huh

        Älä valita kun et tiedä!


      • filmaattinen2
        Muru74 kirjoitti:

        Sain tästä ketjusta puhelinnumeron, jonne soitin peruutukseni. Olin hukannut lähetteen, jossa asiakasnumeroni olis ollut mutta peruutus onnistui pelkillä nimi-ja osoitetiedoillani.
        Kivi putosi sydämeltäni ja manailin itseäni, miten en tajunnut tsekata suomi24-palstaa ennen kyselyn postittamista...
        Suomi24-palsta on äärettömän hyvä keino välttää huijareita tms. harmia!

        Kyllä olet tyhmä. Onko tämä palsta sinulle joku raamattu, eliuskot kaikki. Olen tilannut ja perunut tilauksia ja kaikki onnnistuu. Olen myös ollut matkalla Italiassa, joka oli todella upea reissu. Siellä ei puhuttu pillereistä mitään. Eikä niistä ole kuulunut mitään sen jälkeenkään.


      • laulumaailma

        Olen käynyt kyseisillä matkoilla kaksi kertaa Venetsiassa j a Tockanassa. Aivan ihanan täydelliset matkat ja kaiken tiesi mihin on ryhtynyt. En pitänyt edes ruoka ja retkipakettia kalliina.Ihmettelen suuresti arvosteluita siis negatiivisia.


      • huijari2
        laulumaailma kirjoitti:

        Olen käynyt kyseisillä matkoilla kaksi kertaa Venetsiassa j a Tockanassa. Aivan ihanan täydelliset matkat ja kaiken tiesi mihin on ryhtynyt. En pitänyt edes ruoka ja retkipakettia kalliina.Ihmettelen suuresti arvosteluita siis negatiivisia.

        Miten paljon teille trolleille tästä valehtelusta maksetaan?


      • Anonyymi
        ei huijattu kirjoitti:

        Ei ole huijausta matka, käytiin viime viikolla siellä ja oli ihan mukava matka ja nähtävää riitti, ja kaikki oli hyvin järjestetty, oppaat oli tosi mukavia ja neuvonta pelasi, mutta ainahan narisijoita riittää mukaan, kannattaa käydä!

        Olen ollut tällaisella "Ilmaisella matkalla" Toscanaan. sekä Turkkiin. Matkan hinnaksi ruokailuineen ja retkineen tulee noin 500-600 /€ viikko Järjestelyt toimivat hyvin.
        Retket olivat hyvin ohjattuja, mutta niille , jotka eivät halunneet maksaa, saivat jäädä hotellille, tai muutaman kilometrin päähän kohteesta... Sesonki ajan ulkopuolella sää
        satunnaisen viileä ja käynnit nahka, kulta ja mattotehtaissa "pakollisia".
        Hieman seikkailua outojen matkakumppanien kanssa, mutta positiivinen kuva jäi kuitenkin!


      • Anonyymi
        Jaana61 kirjoitti:

        Olen myös saanut Venetsian matkan ja ajattelin juuri maksaa sen. Tähänastiset kokemukset NaturaMed pharman kanssa ovat ihan hyviä. Monta kertaa sieltä on tullut pillereitä joista jatkotilaukset olen perunut ongelmitta, on tullut rannekelloa ja nyt sitten matka. NaturaMed on iso firma ja jos joko juttu olisi huijausta niin se olisi varmaan koko firman loppu
        eli tuskin niiden siihen kannattaisi ryhtyä.
        Ja mieli tekee Venetsiaan. Taidan ottaa riskin.

        Mutta onko pillerit turvallisia. Älkää yrittäkö itseänne tappaa pillereillä. Pillerit ei ole mitä luvataan. Oikeustoimia on nostettu kun huijaavat


      • Anonyymi
        matkatarjous kirjoitti:

        No joo, tuli tarjous, onneks luin sun kirjoituksen. Voi nenä, no eihän tää tarjous voi olla muuta kun huijausta. Muka Venetsiaan ´´ilmaiseksi´´, huh, huh

        Mikään ei ole ilmaista jossakin kohtaa joutuu maksumieheksi


      • Anonyymi
        ei koskaan enää kirjoitti:

        Tilasin muutaman paketin Blue-omegapillereitä ja minusta niissä ei ollut mitään vaikutusta. Tulee epäilys, ettei tuotteet ole ollenkaan sitä mitä niiden pitäisi olla sisällöltään. Aikaisemmin käytin myös saman firman erästä muuta tuotetta ja sama juttu.

        Katsokaa akuuttiohjelma missä on juttu luontaistuotteista. Pillerit ei sisällä mitä luvataan rahat menee hukkaan ja terveys kärsii. Joka päivä suomalaisia marjoja vettä salaattia eipä tartte pillereitä. Hiustenlähtö on pysähtynyt


      • Anonyymi
        asiakas Joensuusta kirjoitti:

        Luontaistuotteiden käyttö vaatii pitkäjänteisyyttä. Olemme perheessä käyttäneet hyvin tuloksin k.o. firman helokkiöljy ja kalaökjykapseleita. Ihottumat ja hilseilevät kädet paranivat, tukivat kolestroliarvojen pudotusta ja iho kokonaisuudessaan on ollut parempi eli ei hilseile. Monet odottavat ihmettä kuukaudessa, mutta käyttöä pitäisi olla vähintään 3 kuukautta. Itse sain nyt kutsun myös Venetsiaan ja sen osalta eksyin tänne palstalle. Aion lähteä ja uskon että se onnistuu. Joskus yritys voi käyttää " mainosrahansa" asiakkaisiin, se on positiivista. Olen myös joskus lopettanut välillä pillereiden tilauksen ja sieltä tuli ystävällinen sähköpostivastaus, ei mitään painostavia soittoja tms. Aikoinaan kun tilasin tuotteita ensi kerran, tein sen suoramarkkinointikirjeen kautta en edes puhelinmyynnin.

        Aina ei pidä mollata, vaan ottaa selvää. Luontaistuote ei koskaan ole apteekin särkypilleri...

        Kalassa on paljon hyviä omegaa


    • hei haloo

      Asiointi onnistuu tähän osoitteeseen. [email protected]
      Ja sieltä tulee ihan asiallinen vastaus
      kaikkiin viesteihin.

      Kun otatte jotakin kokeeksi kuunnelkaa tarkkaan mitä soittaja lisäksi sanoo ja tehkää tarkentavia kysymyksiä. Minulle ainakin sanottiin selvästi että jatkossa purkkeja tulee ja ne voi perua. Sain netti osoitteen mihin voi asioida.

      HELOKKI pillerit muuten auttaa vaihdevuosihikoiluun ja unettomuuteen aivan kuten tohtori Phillin vaimo telkkarissa on sanonut monta kertaa!

      Tässä ko toimittajan kohtelias ja asiallinen vastaus peruutukseeni kun halusin lopettaa tilaukseni:

      [email protected]

      Kiitos sähköpostista!

      Olemme vastaanottaneet sähköpostinne ja tulemme käsittelemään sen asiakaspalveluksessamme mahdollisimman pian.

      Mikäli asiasi koskee jatkotilauksen peruutusta teemme sen välittömästi.

      Olemme tavoitettavissa asiakaspalvelun puhelinnumerosta arkisin
      klo. 8-17.
      puh: 0203-77377
      faksi: 0203-77388

      Hyvää päivänjatkoa!

      Ystävällisin terveisin
      NaturaMed-Pharma
      Asiakaspalvelu

      • vaihtari

        Miksi pitää pyörittää firmaa pitkin Eurooppaa: Tsekeissä, ruotsissa ja suomessa. Kusetusta ja vastuunvälttelyä.


      • jouko957

        Ei onnistu eivät vastaa. Olen ottanut yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Emme tilanneet mitään ja silti lähettivät ilmaispakkauksen meille.


      • reppuli

        Asiallinen viesti. Kyllä n. 90 % valituksista naturamed-pharma:n toiminnasta syy löytyy itse valittajasta. Ko. firmalta (ja muiltakin ns. posti-tai nettifirmoilta) tilanneena täytyy sanoa, että jos lukee tilauksensa tai "ilmaisen" näytetilauksen ehdot ei tule pettymyksiä. Jos taas innostuksissaan ei jaksa tai huomaa lukea, niin aina on helpompaa syyttää muita. Toinen asia on, jos tuote ei vaikuta toivotulla tavalla tai ei saa puhelimella yhteyttä (eikä ole mahdollisuutta käyttää sähköpostia, postia, jne.).


      • paskaaaa
        reppuli kirjoitti:

        Asiallinen viesti. Kyllä n. 90 % valituksista naturamed-pharma:n toiminnasta syy löytyy itse valittajasta. Ko. firmalta (ja muiltakin ns. posti-tai nettifirmoilta) tilanneena täytyy sanoa, että jos lukee tilauksensa tai "ilmaisen" näytetilauksen ehdot ei tule pettymyksiä. Jos taas innostuksissaan ei jaksa tai huomaa lukea, niin aina on helpompaa syyttää muita. Toinen asia on, jos tuote ei vaikuta toivotulla tavalla tai ei saa puhelimella yhteyttä (eikä ole mahdollisuutta käyttää sähköpostia, postia, jne.).

        Tuo firma on huijari joka yrittää rahastaa dementikkoja. Sillä ei ole laillista oikeutta ottaa jäseneksi ihmisiä ilman heidän lupaansa,eikä lähetellä heille purkkejaan suurten laskujen kera. Niitä lähetyksi ei pidä palauttaa jos ei itse ole liittynyt jäseneksi. Viekää paketit poliisille jonka tehtävä on selvittää tämä rikollinen toiminta ja lopettaa se.


      • oma kirjoitus

        Tämä porukka viis veisaa laeista. Yrittää vain petkuttaa ulkopuolisilta ihmisiltä rahaa.


      • tehkää jotain
        vaihtari kirjoitti:

        Miksi pitää pyörittää firmaa pitkin Eurooppaa: Tsekeissä, ruotsissa ja suomessa. Kusetusta ja vastuunvälttelyä.

        Miksi ei saisi olla saman firman myyntiä useassa maassa.onhan ikeakin ym.ympäri maailmaa.Jos ette halua lisää jotain tuotetta,laittakaa tilaus peruutus sähköpostiin menemään.Osoite on maksulapussa.Turha syyttää firmaa jos ette peru sopimusta.Olen tilannut sieltä tuotteita joskus,ei valittamista,peruutus onnistuu hyvin.


      • huijari2

        Mulle ainakin gmail ilmoitti että tuota osoitetta ei tunnistettu


    • jonni675840

      mulle tuli tänään postissa kirje naturamed pharmalta. oli oikein asiallinen ja siisti kirje, vaikutti todella arvokkaalta yritykseltä.
      kyse oli markkinointikyselystä. ja jos vastaan kyselyyn (noin 10 aika mitätöntä kysymystä..) saan 30 pvän omega3 -kapselit ilmaiseksi, ilman postikuluja. ja osallistun samalla thaimaan 2viikon lomamatkan arvontaan.

      täytin kyselyn, suljin kirjekuoreen ja ajattelin käydä tutustumassa naturamed pharmaan netissä. ja googlettamalla löysin tämän sivuston. ja varmaan voitte arvata mitä sitten tein. revin kirjeen ja heitin roskiin!

      jos en olisi käynyt lukemassa taustatietoa naturmed pharmasta, olisin varmaan tullut kusetetuksi samalla tavalla kuin vuosi sitten...:

      minulla on kokemusta varsin hyvin tällaisista yhtiöistä. kuten NATURPOST. voisin sanoa että siinä vasta kusetusfirma!

      tilasin sieltä 30pvän ilmaisen tuotepakkauksen l-argiini ruusunjuuri-tuotetta. ja tiesin kyllä, että minun täytyy perua tuote jos en halua sitä jatkossa. lopetin tuotteen syömisen n. 2kk päästä terveydellisistä syistä.

      jouduin 3 kk "taistelemaan" etteivät he lähettäisi minulle l-argiini ruusunjuuri -tabletteja. palauttaessani tuotteen, jota en halunnut enää saada postitse, laitoin mukaan lapun jossa kerroin peruvani tilauksen kokonaan.

      eipä tuo tilaus katkennut, tuli lisää ja lisää.. koskaan en heitä tavoittanut, aina oli vastaaja tai myöhästyin soittoajankohdasta.

      päätin vaan sitkeästi lähettää tuotteet avaamattomina takaisin.
      sitten tuli perintätoimistolta kirje. Tuotteista jotka olin palauttanut!!!

      soitin ja soitin ja soitin naturpostiin ja lopulta tavoitin heidät. kerroin asian ja kerroin palauttaneeni tuotteet.. ja yllätyksekseni huonoa suomea puhuva nainen sanoi: "minä kirjoitan tänne että tuotteet on palautettu ja sinun ei tarvitse maksaa laskua".
      kysyin vielä useaan otteeseen, että EIHÄN minulle tule enää laskuja tai paketteja. hän sanoi että jos tulee, laita postissa takaisin tulemaan. lopulta hän sai minut sitten vakuuttuneeksi (vielä kyllä epäilin asiaa).

      varmistin vielä kuukauden päästä soittamalla heille, että asia varmasti on selvä.
      mutta eipä ole tullut enää karhukirjeitä tai paketteja.

      silkkaa kusetusta! joku toinen hyväuskoinen hälmö olisi varmaan maksanut ne laskut.. ja sillähän ne tienaa..

      • Monica50

        Moi Jonni,
        Kiitos että säätit minulta vaivan vastata NatuaMed pharman markkinointikyselyyn. Täsmälleen vastaava tarjouskirje on tullut minulle 21.9.2007. Ajattelin soittaa yritykselle esittääkseni muutaman kysymyksen. Kirjeessä ei ollut minkäänlaisia yhteystietoja joten kokeilin netistä ja löysin kirjoituksesi. Markkinatutkimuslomake on nyt syötetty paperintuhoojalle.


      • StrangeCandy

        Voin kertoa että ei ole ollenkaan vaikeaa lopettaa asiakkuus NaturaMedistä. vaan soitat, mailaat tai laitat kirjeen niin homma on selvä.
        jos et halua pitää pakettia niin lasku mukaan, paketti postiin ja siitä kuitti. Simple as that. :)
        voin luvata että olen 100% varma


      • kiikkiin
        StrangeCandy kirjoitti:

        Voin kertoa että ei ole ollenkaan vaikeaa lopettaa asiakkuus NaturaMedistä. vaan soitat, mailaat tai laitat kirjeen niin homma on selvä.
        jos et halua pitää pakettia niin lasku mukaan, paketti postiin ja siitä kuitti. Simple as that. :)
        voin luvata että olen 100% varma

        Nämä rosvot lähettävät pillereitään ilman tilauksia ja jopa yrittävät periä maksuja oikeusteitse . TÄMÄ ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA. Tiilenpäitä lukemaan koko porukka.
        Meillä ei ole mitään velvollisuutta edes palauttaa näitä lähetyksiä kun niitä ei ole tilattukaan. Älkää menkö lankaan.


    • jouko957

      No ne soitti muijan Puhelimeen ja muija sanoi ettei tilaa mitään koska meillä on jo sellaisia Omega 3 kapseleita. Nyt ne lähetti yli kahden viikon päästä niitä punaisia kapseleita (mitä sisältävätkään?)meille ja lapussa lukee, mikäli et ole peruuttanut jatkotilaustasi 2 viikon sisällä niin lähetämme näitä lisää. Miksi peruttaa kun ei olla tilattukaan mitään ja kun se ei onnistu heihin yhteyden otto Ovat keksineet varman keinon tienata rahaa. Nyt kun sitä ei maksa niin panevat ne ulosmittaukseen ja nehän hoitavat hommansa yleensä viimeiseen pisteeseen asti ja heille ei auta selitetllä. Otin yhteyttä Kuluttaja asiamieheen. Hänellä on mahdollisuus tehdä loppu tästä huijauaksesta. Muuten tulee tästä kallis juttu.

    • NATURAMEDPHARMA

      KULUTTAJA / VIRASTO /ASIAMIES:
      WWW.KULUTTAJAVIRASTO.FI
      PUH. 09 77261

    • Omega;

      Vaimolle tuli markkinointikyselykirje eilen, vastaamalla muutamaan tyhmään kysymykseen saisi kuukauden punaiset omega-pillerit ilmaiseksi, ei edes postimaksua tarvinnut maksaa.

      Yritin selvittää mitä pillerit sisältävät, montako milligramma mitäkin, kirjeessä, eikä firman kotisivulta löytynyt vähäisintäkään informaatiota.

      Roskikseen meni kirje...

      • StrangeCandy

        Markinnointikysely kampanjamme on ilmainen kun siihen vastaa.
        Jos oisit soittanut NaturaMediin oisimme voinut kertoa mitä OmegaMed Natural krill pillerit sisältää.


    • Liisa Ihmemaassa

      Hyvä, että googletin yrityksen nimellä ennenkuin vastasin postissa tulleeseen kyselyyn ! Tämä keskustelupalsta pelasti lisäsotkulta - KIITOS. Älkää siis kukaan postittako NaturaMed in postia, sillä joudutte kheidän tuotteensa kestotilaajaksi ja firmaa on vaikea jäljittää - sopimusta irtisanoa,.....
      Oikeutta ihmisille , Liisa

      • kyllä onnistuu

        Minäkin vastasin Naturamed-pharmen kysymyksiin ja sain purkin kotiini. Vasta sitten tajusin, että tää pitää perua, jos ei halua enempää.
        Nettiosoite ei toiminut. Soitin annettuun numeroon. Heti vastattiin ja sain peruttua jatkotilauksen. Asiakasnumeroa kysyttiin. Vähän huonoa suomea se mies kyllä puhui, mutta ymmärsi kyllä aikeeni.puh. 0203-77377
        Saahan näitä kokeilla. En usko että ovat terveydelle vaarallisia, mutta tuskin vaikuttavatkaan. Jostain ihmeen syystä aina uudelleen tilaan kokeilupakkauksia. Varmaan johtuu siitä, että siinä esiintyy sana ILMAINEN.

        Lehtimyyjä sai myytyä jotain lehtiäkin taas puhelimessa. Yritin perua seuraavana päivänä, kun alkoi kaduttamaan. Ei vastannut kuin automaatti. Joudun siis odottamaan ainakin ekaan lehteen asti ennenkuin voin perua.
        Että ihminen osaa olla huijattavissa aina uudelleen ja uudelleen. Tämä on varmaan joku sairaus niinkuin ostomaniakin.


      • minä56
        kyllä onnistuu kirjoitti:

        Minäkin vastasin Naturamed-pharmen kysymyksiin ja sain purkin kotiini. Vasta sitten tajusin, että tää pitää perua, jos ei halua enempää.
        Nettiosoite ei toiminut. Soitin annettuun numeroon. Heti vastattiin ja sain peruttua jatkotilauksen. Asiakasnumeroa kysyttiin. Vähän huonoa suomea se mies kyllä puhui, mutta ymmärsi kyllä aikeeni.puh. 0203-77377
        Saahan näitä kokeilla. En usko että ovat terveydelle vaarallisia, mutta tuskin vaikuttavatkaan. Jostain ihmeen syystä aina uudelleen tilaan kokeilupakkauksia. Varmaan johtuu siitä, että siinä esiintyy sana ILMAINEN.

        Lehtimyyjä sai myytyä jotain lehtiäkin taas puhelimessa. Yritin perua seuraavana päivänä, kun alkoi kaduttamaan. Ei vastannut kuin automaatti. Joudun siis odottamaan ainakin ekaan lehteen asti ennenkuin voin perua.
        Että ihminen osaa olla huijattavissa aina uudelleen ja uudelleen. Tämä on varmaan joku sairaus niinkuin ostomaniakin.

        Olipa hyvä, että googlasin itteni heti tänne, kun paketti tuli.
        Peruin asiakkuuteni noitten ohjeitten mukaan.

        Huhhuh, millaista toimintaa.
        Onkohan tuo puhelu kuinkakin kallis?


      • StrangeCandy

      • StrangeCandy
        minä56 kirjoitti:

        Olipa hyvä, että googlasin itteni heti tänne, kun paketti tuli.
        Peruin asiakkuuteni noitten ohjeitten mukaan.

        Huhhuh, millaista toimintaa.
        Onkohan tuo puhelu kuinkakin kallis?

        Puhelu maksaa yhtä paljon kun muutkin tavalliset puhelut :P


      • Usein asiakkaana

        Olen vuosien varrella ollut useaan otteeseen eri tuotteiden tilaaja NaturaMediltä. Aina on onnistunut peruutus niin halutessani. Tuotteissa tai toimituksissa ei ole ollut valittamista. Ruusunjuurta vain poskeen niin pysyy virkeänä.


    • karkki77

      Minä yritin myös ottaa "firmaan" yhteyttä peruakseni lähetykset. Ei onnistunut. Haiskahtaa huijaukselta. Lähettäköön, en maksa - älkää tekään.

      • huijattu

        minä tyhmä vastasin kyselyyn ja näytepakkauksen saatuani peruin tilauksen sähköpostitse (meili tallella). nyt tuli sitten postissa paketti ja lasku. saamari soikoon!


      • jonotusta jonotusta

        Yritin ottaa puhelinoperaattoriin yhteyttä. Jonotin 22 min, mutta ei vastausta.
        Naturamedin puhelin vastasi noin neljän min odotuksen jälkeen.
        Tuskin hekään voivat palkat valituksiin vastaajia enemmän kun muutkaan yritykset.
        Tällainen nyt vain on nykyaikaa.


      • palauta
        huijattu kirjoitti:

        minä tyhmä vastasin kyselyyn ja näytepakkauksen saatuani peruin tilauksen sähköpostitse (meili tallella). nyt tuli sitten postissa paketti ja lasku. saamari soikoon!

        Kirjoita paketin päälle sana "asiakaspalautus" ja vie lähimpään postilaatikkoon - sen jälkeen uusi viesti.
        Jos ei tepsi - jätä seuraava toimitus maksamtta mutta älä avaa pakettia. Kun tulee karhukirje niin ilmoita että saavat avaamattoman pakettinsa takaisin ja että et halua että sinulle lähetetään enää mitään. Jos vielä sen jälkeen tulee tavaraa niin miellä lahjaksi ja pidä hyvänäsi.
        Lopeta itkuvirret.


      • StrangeCandy
        palauta kirjoitti:

        Kirjoita paketin päälle sana "asiakaspalautus" ja vie lähimpään postilaatikkoon - sen jälkeen uusi viesti.
        Jos ei tepsi - jätä seuraava toimitus maksamtta mutta älä avaa pakettia. Kun tulee karhukirje niin ilmoita että saavat avaamattoman pakettinsa takaisin ja että et halua että sinulle lähetetään enää mitään. Jos vielä sen jälkeen tulee tavaraa niin miellä lahjaksi ja pidä hyvänäsi.
        Lopeta itkuvirret.

        Aivan oikein! :)


    • inisiöiden luvattu maa

      Olen tyytyväisenä käyttänyt k.o yrityksen tuotteita jo pitkään. Kerran oli tilanne että olin saanut kilpailijan vastaavia tuotteita ja naturamediltä tuli lähetys heti perään. Paketin päälle kirjoitus "asiakaspalautus" ja lähimpään postilaatikkoon. Meni noin kuukausi ja tuli seuraava paketti jonka pidin koska itse tuote on todella hyvä ja kilpaileva tuote oli melkein loppu. Aivan asiallista toimintaa naturamediltä.
      Toimivat mielestäni täysin asiallisesti.
      Taitaa vain olla niin että tämä ruikuttavan kansan tässä pienessä pohjoisessa maassa on aina löydettävä valittamisen aihetta.
      Suurin valittamisen aihe löytyy useimmiten kun valittaja katsoo peiliin. Tulkaa nyt inisiät pikkuhiljaa aikuisiksi.

      • perinnässä

        Jopa hyvät neuvot annoit.

        Minun on perinnässä tilaus jota en ole tilannut saatika edes saanut. Mitä on intimiteetti suoja???

        Nyt sitten riitelen niin kauan että on pois. En varmasti edelleenkään maksa tuotetta jota en ole tilannut.

        Kun minulle tuli aikoinaan heiltä lasku, laitoin kirjeen. Luulin että ok. Meni perintään ja nyt sitten riitelen vanhasta asiasta.

        Me kaikki ei valiteta vaan puhutaan tosi asiaa myös.


      • mitoreno
        perinnässä kirjoitti:

        Jopa hyvät neuvot annoit.

        Minun on perinnässä tilaus jota en ole tilannut saatika edes saanut. Mitä on intimiteetti suoja???

        Nyt sitten riitelen niin kauan että on pois. En varmasti edelleenkään maksa tuotetta jota en ole tilannut.

        Kun minulle tuli aikoinaan heiltä lasku, laitoin kirjeen. Luulin että ok. Meni perintään ja nyt sitten riitelen vanhasta asiasta.

        Me kaikki ei valiteta vaan puhutaan tosi asiaa myös.

        Maksamattomien laskujen saaminen ulosottokelpoisiksi vaatii tuomioistuimen päätöksen (poislukien valtion ja kuntien yms. laskut). Tuomioistuin ei koskaan tule hyväksymään laskua ulosottokelpoiseksi, jos ei ole olemassa dokumenttia tilauksesta eikä näyttöä että asiakas olisi vastaanottanut tuotteen. Joten voit haistattaa perintätoimistolle v...


      • StrangeCandy
        perinnässä kirjoitti:

        Jopa hyvät neuvot annoit.

        Minun on perinnässä tilaus jota en ole tilannut saatika edes saanut. Mitä on intimiteetti suoja???

        Nyt sitten riitelen niin kauan että on pois. En varmasti edelleenkään maksa tuotetta jota en ole tilannut.

        Kun minulle tuli aikoinaan heiltä lasku, laitoin kirjeen. Luulin että ok. Meni perintään ja nyt sitten riitelen vanhasta asiasta.

        Me kaikki ei valiteta vaan puhutaan tosi asiaa myös.

        Jos asia tosin näin on, niin se olisi aivan ok.
        jos et olisi saanut pakettia, naturamed pharma laittaa siitä merkinnän. 3 kk siirto laskun eräpäivään ja jos se ei sen jälkeen ole tullut niin laskevat sen tappioksi. silloin mitään ei mene perintään ja ei tarvi maksaa senttiäkään.


      • StrangeCandy
        mitoreno kirjoitti:

        Maksamattomien laskujen saaminen ulosottokelpoisiksi vaatii tuomioistuimen päätöksen (poislukien valtion ja kuntien yms. laskut). Tuomioistuin ei koskaan tule hyväksymään laskua ulosottokelpoiseksi, jos ei ole olemassa dokumenttia tilauksesta eikä näyttöä että asiakas olisi vastaanottanut tuotteen. Joten voit haistattaa perintätoimistolle v...

        kaikista tilauksista ON dokumentti


      • hei haloo
        StrangeCandy kirjoitti:

        Jos asia tosin näin on, niin se olisi aivan ok.
        jos et olisi saanut pakettia, naturamed pharma laittaa siitä merkinnän. 3 kk siirto laskun eräpäivään ja jos se ei sen jälkeen ole tullut niin laskevat sen tappioksi. silloin mitään ei mene perintään ja ei tarvi maksaa senttiäkään.

        Kuinka 'perinnässä' olisi voinut ilmoittaa teille, ettei ole saanut pakettia jos ei ole sitä edes tilannut? Jos ei tiedä ilmoittaa saapumattomista paketeista on vähän vaikea firmankaan kirjata näitä tappioiksi. Ilmeisesti firmanne on olettanut, että paketti on tullut perille ja laittanut laskun perintään.

        huh, onneks mä olen kieltänyt puhelinmyynnin :) :) eipä tarvi tapella tollasten kanssa


      • Ansaittu palkintoko

        Heippa pitkästä aikaa. Olen/olemme olleet Venetsian matkalla muutama vuosi sitten ja kaikki pelitti. Kotimatkalla keskustelimme kanssaihmisten kanssa
        matkan annista ja päätimme, että kun seuraava kutsu käy, niin eikun matkaan !
        Olimme kyllä laivamatkan takana Venetsiasta, mutta emmepä olisi muuten
        seilailleetkaan jos olisimme olleet kahdestaan. Kaikki oli valmiiksi järjestetty ja aikataulut piti. Myös se oma -aika joka oli pari tuntia annettu oppaiden ollessa muualla oli mielestäni tarpeen. En ikipäivänä olisi nähnyt/käynyt niin montaa
        paikkaa siinä ajassa. Olisi varmaan säästänyt, jos olisi seisoskellut
        tupakkakioskeilla ostelemassa lippuja sinne tänne.
        YKSI SOPII YHDELLE JA TOINEN TOISELLE ! Meille ja monelle muulle
        matkalla olleelle sopi tämä. Älkää tuomitko kaikkia, jotka ovat käyneet reissuilla.
        Nyt olemme lähdössa Costa Bravaan ja uskon matkan olevan sen arvoisen.
        Miksi muka jonkun pitäisi järjestää minulle jotakin ILMAISEKSI, jos minäkään
        en ole tehnyt hänelle / heille mitään ? EN YMMÄRRÄ !


        .


    • Suosittelen

      Minä olen käyttänyt pitkään OmegaMediä ja
      kunto on kohentunut huomattavasti. Ei enää päänsärkyjä ja henkinen vireys on noussut.

    • qwertyq

      Voi pyhä jysäys mitä joukkohysteriaa yhden luontaistuotefirman ilmaistarjouksesta. Yleensä menee täällä nuo tarjoukset kaikki roskiin mutta tuo vaikutti sen verran simppeliltä tarjoukselta että lähettäkööt ilmaissatsin. Ja tuli postissa 60 omega krill tms. satsi. Sen jälkeen tilauksen peruutus eikä mitään ongelmaa.

      Mitä teitä oikein VAIVAA??

      • kariitta

        Sain vuosi sitten kyselylomakkeen, johon vastattuani sain ilmaisen näytepakkauksen omega-kapseleita ja ohjeen mukaan peruutin heti seuraavat lähetykset. Nyt sitten sain postia, että saan ilmaiseksi(maksamalla vain lentokenttäveron kohdemaassa) kolmen vuorokauden matkan Venetsiaan, sis. matkat, lentokenttäkuljetukset, hotellimajoituksen ja aamiaiset. Samalla tietysti tarjottiin ilmainen näytepakkaus kapseleita, taas maininnalla että kyseessä on kestotilaus, joka täytyy taas peruuttaa ellei halua jatkossa maksullisia lähetyksiä. Sanokaas, annanko tämmöisen kusetusfirman kustantaa itselleni sen matkan, vai työnnänkö ilmottautumislomakkeen roskikseen?


      • Ruskokivi
        kariitta kirjoitti:

        Sain vuosi sitten kyselylomakkeen, johon vastattuani sain ilmaisen näytepakkauksen omega-kapseleita ja ohjeen mukaan peruutin heti seuraavat lähetykset. Nyt sitten sain postia, että saan ilmaiseksi(maksamalla vain lentokenttäveron kohdemaassa) kolmen vuorokauden matkan Venetsiaan, sis. matkat, lentokenttäkuljetukset, hotellimajoituksen ja aamiaiset. Samalla tietysti tarjottiin ilmainen näytepakkaus kapseleita, taas maininnalla että kyseessä on kestotilaus, joka täytyy taas peruuttaa ellei halua jatkossa maksullisia lähetyksiä. Sanokaas, annanko tämmöisen kusetusfirman kustantaa itselleni sen matkan, vai työnnänkö ilmottautumislomakkeen roskikseen?

        En pidä tässä luontaistuotekaupassa juuri tuosta, että ihmisiä kuljetetaan lomamatkoilla. On sellaisiakin tilaajia, jotka eivät syystä tai toisesta pysty osallistumaan kyseisille matkoille ja he joutuvat tahtomattaan kyseisten matkojen maksajiksi tilatessaan näitä tuotteita.


    • ABC-asema

      Nyt sieltä tuli tarjous, että saa neljän päivän Venetsianmatkan hotelleineen ja aamupalalla, jos tilaa purkin omega kolmosta 0€. Ei sitoudu ostaan lisää. Riittää ku ilmoittaa sinne. Missä se jippo oikein luuraa? Eihän tällaista ole, vai onko?

      • metsähiiri225

        Samanlainen kirje, jossa tarjottiin ilmaista Venetsianmatkaa lentoineen, hotelliyöpymisineen, aamiaisineen, kuljetuksineen, oppaineen tuli myös minulle ja ystävälleni. Mikähän koira tässä on haudattuna? Mikä yhtiö tällaista pystyy kustantamaan. Olisi mukava kuulla niiden 10 000 muun kommentteja, jotka jo ovat olleet NaturaMed Pharman mukana matkalla. Löytyykö sellaisia?


      • villanen
        metsähiiri225 kirjoitti:

        Samanlainen kirje, jossa tarjottiin ilmaista Venetsianmatkaa lentoineen, hotelliyöpymisineen, aamiaisineen, kuljetuksineen, oppaineen tuli myös minulle ja ystävälleni. Mikähän koira tässä on haudattuna? Mikä yhtiö tällaista pystyy kustantamaan. Olisi mukava kuulla niiden 10 000 muun kommentteja, jotka jo ovat olleet NaturaMed Pharman mukana matkalla. Löytyykö sellaisia?

        samanlainen posti tupsahti luukustani eilen...Tuntuu jotenkin uskomattomalta! Olis oikeesti kiva tietää, mikä koira tähän on haudattu? Ei tä voi olla todellista ilman "hautoja". Jos jollain on kokemusta, niin kirjotelkaa!!!!


      • villanen
        metsähiiri225 kirjoitti:

        Samanlainen kirje, jossa tarjottiin ilmaista Venetsianmatkaa lentoineen, hotelliyöpymisineen, aamiaisineen, kuljetuksineen, oppaineen tuli myös minulle ja ystävälleni. Mikähän koira tässä on haudattuna? Mikä yhtiö tällaista pystyy kustantamaan. Olisi mukava kuulla niiden 10 000 muun kommentteja, jotka jo ovat olleet NaturaMed Pharman mukana matkalla. Löytyykö sellaisia?

        Laitoin juuri äsken henkilökohtaisesti s-postin kautta kirjeen yhtiölle. Kyselin mahdollisista velvotteista yms yms...Odotan vastausta ja palaan asiaan, jos vastaavat. Tuntuu jotenkin niiiiiiiiin oudolta!


      • matkaan vaan
        villanen kirjoitti:

        Laitoin juuri äsken henkilökohtaisesti s-postin kautta kirjeen yhtiölle. Kyselin mahdollisista velvotteista yms yms...Odotan vastausta ja palaan asiaan, jos vastaavat. Tuntuu jotenkin niiiiiiiiin oudolta!

        Sain myös samaisen kirjeen Venetsian matkasta. Mut ei nyt hätäillä ennen kun otetaan selvää et voiko tällanen olla totta. Kyllä mulle ainaski kelpais tollanen matka kun en ole eläissäni päässy minnekään matkustelemaan. Kai matkaan lähtijöillä on oikeus saada tietää ennen matkaa paljonko lentokenttämaksut ja polttoainelisä ovat ja mahdolliset muut kustannukset. Siinähän oli et parin viikon päästä tulee postia ko. matkasta.


      • matkaan vaan
        matkaan vaan kirjoitti:

        Sain myös samaisen kirjeen Venetsian matkasta. Mut ei nyt hätäillä ennen kun otetaan selvää et voiko tällanen olla totta. Kyllä mulle ainaski kelpais tollanen matka kun en ole eläissäni päässy minnekään matkustelemaan. Kai matkaan lähtijöillä on oikeus saada tietää ennen matkaa paljonko lentokenttämaksut ja polttoainelisä ovat ja mahdolliset muut kustannukset. Siinähän oli et parin viikon päästä tulee postia ko. matkasta.

        Luin noita muiden juttuja, ni ajattelin et eiks kukaan ole kokeillu peruutusta sähköpostilla. Ite ainaskin olen perunut useita tilauksia tai jos en ole halunnut seuraavaa lähetystä, eikä tähän mennessä ole mitään ongelmaa ollut. Pitää vaan muistaa peruutus tehä 14 vrk:n sisällä. Ja kirjotelkaa ihmeessä jos saatte jotain tietoa tästä matkasta, täs olis yks innokas lähtijä, pitää ajatella positiivisesti, tietysti lähetään ja pidetään hauskaa, kerranhan täällä vaan eletään.


      • Reppuselässä
        matkaan vaan kirjoitti:

        Sain myös samaisen kirjeen Venetsian matkasta. Mut ei nyt hätäillä ennen kun otetaan selvää et voiko tällanen olla totta. Kyllä mulle ainaski kelpais tollanen matka kun en ole eläissäni päässy minnekään matkustelemaan. Kai matkaan lähtijöillä on oikeus saada tietää ennen matkaa paljonko lentokenttämaksut ja polttoainelisä ovat ja mahdolliset muut kustannukset. Siinähän oli et parin viikon päästä tulee postia ko. matkasta.

        Lentokenttäverot ja polttoainelisät ovat yht. 70e. Soitin firmaan ja kysyin asian. Ei ole velvollisuuksia mihinkään. Ei tarvitse tilata mitään kestotilausta. Kutsussa mainitaan, jos haluaa vain varauslomakkeen ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minulle lähettävät varauslomakkeen ja eikun matkalle. Perillä on järjestetty maksullisia retkiä, mutta osallistumispakkoa ei ole. Voit viettää vapaasti 4 vrk matkalla. Ei ole mitään velvotteita. Minä ainakin lähden. Tavataan matkalla.


      • minäkiin
        Reppuselässä kirjoitti:

        Lentokenttäverot ja polttoainelisät ovat yht. 70e. Soitin firmaan ja kysyin asian. Ei ole velvollisuuksia mihinkään. Ei tarvitse tilata mitään kestotilausta. Kutsussa mainitaan, jos haluaa vain varauslomakkeen ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minulle lähettävät varauslomakkeen ja eikun matkalle. Perillä on järjestetty maksullisia retkiä, mutta osallistumispakkoa ei ole. Voit viettää vapaasti 4 vrk matkalla. Ei ole mitään velvotteita. Minä ainakin lähden. Tavataan matkalla.

        Tulin surffailemaan tästä matkasta, mitä ihmiset sanovat ja taitaa käydä niin että
        aion käyttää sen, kirje lähti eilen postiin :}


      • moiroista

        Hei,

        vai että tommonen tarjous tällä kertaa! Juu jos oikeesti pääsis sinne matkalle niin varmaan hyvänhyvyyttään ja matkasta kiitollisena hulluna tilais lisää mutta ei taida lyödä leiville edes tollanen! Placeboakin syöttämällä tekee tiukkaa pysyä firmalla budjetissa!!!!!!


      • sipoukko

        Eipäs se niin ollut. Tilauspakkoa ei ollut, vaan se oli vapaaehtoinen. Minä ainakin osaan lukea ja luen aina tarkasti, ennenkuin lähetän mitään takaisin. Olen ennenkin ollut asiakkaana ko. firmalla ilmaisen pakkauksen houkuttamana ja kohteliaisuuttani ottanut ensimmäisen maksullisen lähetyksen, jonka jälkeen perunut tilaukseni (kesto). NaturaMed Pharma on heti laittanut peruutusvahvistuksen sähköpostiini ja asia on sen jälkeen OK.


      • Lähtöä miettivä savolainen
        Reppuselässä kirjoitti:

        Lentokenttäverot ja polttoainelisät ovat yht. 70e. Soitin firmaan ja kysyin asian. Ei ole velvollisuuksia mihinkään. Ei tarvitse tilata mitään kestotilausta. Kutsussa mainitaan, jos haluaa vain varauslomakkeen ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minulle lähettävät varauslomakkeen ja eikun matkalle. Perillä on järjestetty maksullisia retkiä, mutta osallistumispakkoa ei ole. Voit viettää vapaasti 4 vrk matkalla. Ei ole mitään velvotteita. Minä ainakin lähden. Tavataan matkalla.

        Minä sain vastaavan tarjouksen ja ilmoittautumislomakkeen matkasta. Lähtöjä on huhtikuussa tai lokakuussa 2009. Olitko matkalla ja toimiko kaikki niin kuin luvattiin ? Haluaisin kuulla mielipiteitä matkalla olleilta ennen kuin teen lopullisen päätöksen.


      • ihstunut venetsiaan
        metsähiiri225 kirjoitti:

        Samanlainen kirje, jossa tarjottiin ilmaista Venetsianmatkaa lentoineen, hotelliyöpymisineen, aamiaisineen, kuljetuksineen, oppaineen tuli myös minulle ja ystävälleni. Mikähän koira tässä on haudattuna? Mikä yhtiö tällaista pystyy kustantamaan. Olisi mukava kuulla niiden 10 000 muun kommentteja, jotka jo ovat olleet NaturaMed Pharman mukana matkalla. Löytyykö sellaisia?

        Olin viime viikolla venetsian matkalla, itse kyllä maksoin matkani , mutta kaverini sai sen matkan, matkan saaneille matkat ja hotelli aamiaisineen ilmainen, mutta se paketti mikä sisälsi kiertoajelut opastukset ja ruokailut (itlia illallinen) maksoi noin n. 269 euroa mutta joka haluaa mennä itse kiertelemään niin tulee halvemmaksi, sitä pakettia kun ei ole pakko ottaa.


    • Raita

      Olen monesti ottanut noita tarjouksia, eikä koskaan ole ollut vaikeuksia perua jatkotilausta.
      Sinne pääsee puhelimellakin paljon nopeammin kuin moneen muuhun paikkaan.
      Puhelimessa ovat ystävällisiä ja vastailevat kysymyksiin asiallisesti.

      • Kitta 2

        Peruin juuri NaturaMed Pharman tuotteen jatkolähetyksen.
        Puhelinnumero on laskussa.
        Vastaavat siellä ruotsiksi, mutta puhuvat suomeakin.
        Asia hoitui hetkessä, toivottavasti lähetys myös loppuu.


    • KerttuX

      Äitini on tilannut ko. yrityksen Omega 3 tuotetta parin vuoden ajan, homma toimii sujuvasti eikä mitään huijausta ole ilmennyt. Tosin lähettävät kai aika usein sen paketin eli tuotetta tulee hiukan enemmän kuin sitä tarvitaan. Käsitin kuitenkin ettei joka kuukausi ole pakko ostaa, tuotteen voi perua samaan tyyliin kuin esim. näissä musiikki/filmikerhoissa missä myös on ns. kuukauden tuote. Olen saanut äitiltä pari näitä "ylimääräisiä" paketteja ja ihan ok tuotteelta se on vaikuttanut.

      • villanen

        Laitoin yhtiölle s-postia. Kyselin tarkkaan mastkasta jne jne.. Samoja vastauksia sain, kuin edellisetkin. Vastasivat todella nopeasti ja fiksusti. Ei siis valittamista. Varauslappunen on tulossa postitse lähiaikoina. Kai se täytyy uskaltaa lähteä matkaan. Hieman se mietityttää yksin naisihmisenä lähteä, mutta...Täytyy koittaa säästää, että mieskin pääsis mukaan. On kuulema niin kaunis kaupunki, että kannattaa. Ja keväällä siellä ei kuulema vielä haise paikan ominaistuoksut;)


      • Ritva K
        villanen kirjoitti:

        Laitoin yhtiölle s-postia. Kyselin tarkkaan mastkasta jne jne.. Samoja vastauksia sain, kuin edellisetkin. Vastasivat todella nopeasti ja fiksusti. Ei siis valittamista. Varauslappunen on tulossa postitse lähiaikoina. Kai se täytyy uskaltaa lähteä matkaan. Hieman se mietityttää yksin naisihmisenä lähteä, mutta...Täytyy koittaa säästää, että mieskin pääsis mukaan. On kuulema niin kaunis kaupunki, että kannattaa. Ja keväällä siellä ei kuulema vielä haise paikan ominaistuoksut;)

        Kyllä sinne lähtee varmasti ns. yksinäisiä naisihmisiä muitakin. Turha jännitys pois.


      • lähden
        villanen kirjoitti:

        Laitoin yhtiölle s-postia. Kyselin tarkkaan mastkasta jne jne.. Samoja vastauksia sain, kuin edellisetkin. Vastasivat todella nopeasti ja fiksusti. Ei siis valittamista. Varauslappunen on tulossa postitse lähiaikoina. Kai se täytyy uskaltaa lähteä matkaan. Hieman se mietityttää yksin naisihmisenä lähteä, mutta...Täytyy koittaa säästää, että mieskin pääsis mukaan. On kuulema niin kaunis kaupunki, että kannattaa. Ja keväällä siellä ei kuulema vielä haise paikan ominaistuoksut;)

        palautin myös kirjeen,nyt odotellaan lisätietoa.retket voivat olla kalliita,mutta jos saatais kiva porukka kokoon ja kierelltäis omassa porukassa venetsiaa,ei tarvi maksaa kalliita retkiä.olen Turusta.43-vuotias nainen.


      • saattaisin lähteä
        lähden kirjoitti:

        palautin myös kirjeen,nyt odotellaan lisätietoa.retket voivat olla kalliita,mutta jos saatais kiva porukka kokoon ja kierelltäis omassa porukassa venetsiaa,ei tarvi maksaa kalliita retkiä.olen Turusta.43-vuotias nainen.

        olen raisiosta, 4-kymppinen ja innostuin kyllä asiasta. Jos saisi kivan porukan kasaan, olisi ainakin turvallisempaa reissuun lähteä... tuli sitten huijatuksi tai ei... eli odottelemisiin!


      • Matka Venetsiaan
        saattaisin lähteä kirjoitti:

        olen raisiosta, 4-kymppinen ja innostuin kyllä asiasta. Jos saisi kivan porukan kasaan, olisi ainakin turvallisempaa reissuun lähteä... tuli sitten huijatuksi tai ei... eli odottelemisiin!

        Olen Seinäjoelta, 50 vee.
        Lähteäkö vai ei, siinäpä pulma.


      • minäkin lähden
        Matka Venetsiaan kirjoitti:

        Olen Seinäjoelta, 50 vee.
        Lähteäkö vai ei, siinäpä pulma.

        Kyllä minäkin innostuin matkasta, kun mainos kolahti postilaatikkoon, kylläkin epäileväisenä... Olisin lähdössä yksin matkaan, asun Keski-Uudellamaalla ja olen 45 v. perheenäiti.
        Oli hyvä idea, jos löytyisi porukka ja tehtäisiin retkiä omin päin. Olen kerran käynyt Venetsiassa, ihana paikka ja paljon jäi vielä näkemättä.


      • ciao100
        lähden kirjoitti:

        palautin myös kirjeen,nyt odotellaan lisätietoa.retket voivat olla kalliita,mutta jos saatais kiva porukka kokoon ja kierelltäis omassa porukassa venetsiaa,ei tarvi maksaa kalliita retkiä.olen Turusta.43-vuotias nainen.

        Siis mikä hotelli ja missä. Ei Venetsiassa vaan Lido di Jesolossa.....
        Helmikuussa voi olla kosteata....


      • jareolet
        ciao100 kirjoitti:

        Siis mikä hotelli ja missä. Ei Venetsiassa vaan Lido di Jesolossa.....
        Helmikuussa voi olla kosteata....

        Mikä oli matkatoimiston nimi, joka tämän järjestää. Joku Rese....


      • aureelia
        minäkin lähden kirjoitti:

        Kyllä minäkin innostuin matkasta, kun mainos kolahti postilaatikkoon, kylläkin epäileväisenä... Olisin lähdössä yksin matkaan, asun Keski-Uudellamaalla ja olen 45 v. perheenäiti.
        Oli hyvä idea, jos löytyisi porukka ja tehtäisiin retkiä omin päin. Olen kerran käynyt Venetsiassa, ihana paikka ja paljon jäi vielä näkemättä.

        Etsin tietoa netistä tästä ihmematkasta ja eteen tupsahti kokonainen keskustelu!Siis minäkin sain tän matkan ja lähdössä olen!!!Olen keski-uudeltamaalta 39 v.,enkä ole käynyt koskaan italiassa.Joten jos kaikki menee hyvin niin siellä nähdään.Kertoilkaa kuulumisia ja reissusuunnitelmia tai jos löytyy niitä kennelihautoja.


      • Maria_s2
        lähden kirjoitti:

        palautin myös kirjeen,nyt odotellaan lisätietoa.retket voivat olla kalliita,mutta jos saatais kiva porukka kokoon ja kierelltäis omassa porukassa venetsiaa,ei tarvi maksaa kalliita retkiä.olen Turusta.43-vuotias nainen.

        Sain ilmoittautumislomakkeen maanantaina ja olen
        hieman epäröinyt täyttää sitä.
        Luettuani tätä palstaa, taidan nyt täyttää lomakkeen ja postittaa sen huomenna.
        Olen ollut kauan NaturaMed Pharman asiakkaana, eikä minulla ole koskaan ollut esim.vaikeuksia peruuttaa tilauksia.

        Olen 50 mukava "tyttö" Turusta ja yksin lähdössä. olisi mukava tietää, minkä lähtöpäivän muut ovat valinneet ensi sijaiseksi lähtöpäiväksi.


      • Mietintä2
        Maria_s2 kirjoitti:

        Sain ilmoittautumislomakkeen maanantaina ja olen
        hieman epäröinyt täyttää sitä.
        Luettuani tätä palstaa, taidan nyt täyttää lomakkeen ja postittaa sen huomenna.
        Olen ollut kauan NaturaMed Pharman asiakkaana, eikä minulla ole koskaan ollut esim.vaikeuksia peruuttaa tilauksia.

        Olen 50 mukava "tyttö" Turusta ja yksin lähdössä. olisi mukava tietää, minkä lähtöpäivän muut ovat valinneet ensi sijaiseksi lähtöpäiväksi.

        Luin juuri äidilleni lähetetyn materiaalin.
        Huomasin seuraavat "omituisuudet"

        - 10 000 asiakasta on käynnyt matkalla.
        ( ketkä 10 000? minä en ainakaan löytänyt netistä mainintoja aikaisemmista matkoista. En suomesta, ruotsista jne.. Onko sielä oikeasti käynnyt tuo määrä)

        - 10 000 x 400€ = 4 000 000€
        (Jos yhtiön kate on se, minkä kuvittelen sen olevan, niin yhtälö on mahdoton)

        - Kate
        Matka kuulostaisi mahdolliselta, jos se olisi tarjottu liikkeiden pitäjille, joiden hankinnat ovat tuhansissa euroissa. Minkään (ainakaan minun tuntemieni) talous oppien mukaan tämä ei voi kannattaa. Vuositasolla liikkuu aivan liian vähän rahaa.

        - En löytänyt lapusta minkäänlaista mainitaa siitä että matka olisi ilmainen.
        (Sellaisen kuvan esite antoi, mutta sanallisesti se puuttui)

        Nuorena minulle opetettiin kantapään kautta ettei ilmaista lounasta olekkaan. Olisin hyvin hämmästynyt jos tämä olisi sellainen.


      • mietintä2
        Mietintä2 kirjoitti:

        Luin juuri äidilleni lähetetyn materiaalin.
        Huomasin seuraavat "omituisuudet"

        - 10 000 asiakasta on käynnyt matkalla.
        ( ketkä 10 000? minä en ainakaan löytänyt netistä mainintoja aikaisemmista matkoista. En suomesta, ruotsista jne.. Onko sielä oikeasti käynnyt tuo määrä)

        - 10 000 x 400€ = 4 000 000€
        (Jos yhtiön kate on se, minkä kuvittelen sen olevan, niin yhtälö on mahdoton)

        - Kate
        Matka kuulostaisi mahdolliselta, jos se olisi tarjottu liikkeiden pitäjille, joiden hankinnat ovat tuhansissa euroissa. Minkään (ainakaan minun tuntemieni) talous oppien mukaan tämä ei voi kannattaa. Vuositasolla liikkuu aivan liian vähän rahaa.

        - En löytänyt lapusta minkäänlaista mainitaa siitä että matka olisi ilmainen.
        (Sellaisen kuvan esite antoi, mutta sanallisesti se puuttui)

        Nuorena minulle opetettiin kantapään kautta ettei ilmaista lounasta olekkaan. Olisin hyvin hämmästynyt jos tämä olisi sellainen.

        Matkatoimisto on Universal tours scandinavia.

        yhtiön sivuilta ei löytynyt yhdenkään henkilön nimeä. Ei sihteerin, johtajan EI KENENKÄÄN.
        Itse asiassa yhtiöltä ei löytynyt edes osoitetta, vaan pelkkä postilokero.

        Ainoa matkakin, mitä kyseinen yhtiö tarjoaa on se Venetsian matka. En tiedä teistä, mutta ainakin minun hälytyskelloni ovat alkaneet soida.


      • Megaheka
        Maria_s2 kirjoitti:

        Sain ilmoittautumislomakkeen maanantaina ja olen
        hieman epäröinyt täyttää sitä.
        Luettuani tätä palstaa, taidan nyt täyttää lomakkeen ja postittaa sen huomenna.
        Olen ollut kauan NaturaMed Pharman asiakkaana, eikä minulla ole koskaan ollut esim.vaikeuksia peruuttaa tilauksia.

        Olen 50 mukava "tyttö" Turusta ja yksin lähdössä. olisi mukava tietää, minkä lähtöpäivän muut ovat valinneet ensi sijaiseksi lähtöpäiväksi.

        sata euroa täytyy maksaa etumaksua Pharmamedille
        jotta saa oikeuden matkaan ,lupaavat palauttaa rahan Venetsiassa,,,,eipä ole kallis vaikka tuota ei palutettaisikaan. Yksin oon lähdössä
        .olen herra 55 pohjanmaalta,terveisiä Turun "tytölle"


      • sain
        Megaheka kirjoitti:

        sata euroa täytyy maksaa etumaksua Pharmamedille
        jotta saa oikeuden matkaan ,lupaavat palauttaa rahan Venetsiassa,,,,eipä ole kallis vaikka tuota ei palutettaisikaan. Yksin oon lähdössä
        .olen herra 55 pohjanmaalta,terveisiä Turun "tytölle"

        myös tänään paluupostia ja aion rohkeesti lähteä matkaan.ajattelin valita 23.3 lähdön...joko muilla on matkapäätös tehty?Turun tyttö lähtee.


      • lähteä
        Maria_s2 kirjoitti:

        Sain ilmoittautumislomakkeen maanantaina ja olen
        hieman epäröinyt täyttää sitä.
        Luettuani tätä palstaa, taidan nyt täyttää lomakkeen ja postittaa sen huomenna.
        Olen ollut kauan NaturaMed Pharman asiakkaana, eikä minulla ole koskaan ollut esim.vaikeuksia peruuttaa tilauksia.

        Olen 50 mukava "tyttö" Turusta ja yksin lähdössä. olisi mukava tietää, minkä lähtöpäivän muut ovat valinneet ensi sijaiseksi lähtöpäiväksi.

        23.3 ja olen myös Turusta.Yksin lähdössä.


      • tupu2
        lähteä kirjoitti:

        23.3 ja olen myös Turusta.Yksin lähdössä.

        Matkakuumetta mullakin.Olen Porista ja yksin lähdössä 23.3.


      • maksanut
        tupu2 kirjoitti:

        Matkakuumetta mullakin.Olen Porista ja yksin lähdössä 23.3.

        koko matkan eli 155 euroa yksinlähtevältä???


      • 50+ tyttönen
        Maria_s2 kirjoitti:

        Sain ilmoittautumislomakkeen maanantaina ja olen
        hieman epäröinyt täyttää sitä.
        Luettuani tätä palstaa, taidan nyt täyttää lomakkeen ja postittaa sen huomenna.
        Olen ollut kauan NaturaMed Pharman asiakkaana, eikä minulla ole koskaan ollut esim.vaikeuksia peruuttaa tilauksia.

        Olen 50 mukava "tyttö" Turusta ja yksin lähdössä. olisi mukava tietää, minkä lähtöpäivän muut ovat valinneet ensi sijaiseksi lähtöpäiväksi.

        Olisin lähdössä YKSIN (hui!) 26.3. eli myös Veronan matkalle. Matkaseuraa kaivattaisiin samanikäisistä! Oletteko lähdössä järjestetyille retkille ja onko retkien hintatiedot selvillä? Itse sain kutsukirjeen vasta eilen enkä ole voinut kysellä vielä mistään mitään tarkemmin.


      • reissumies
        50+ tyttönen kirjoitti:

        Olisin lähdössä YKSIN (hui!) 26.3. eli myös Veronan matkalle. Matkaseuraa kaivattaisiin samanikäisistä! Oletteko lähdössä järjestetyille retkille ja onko retkien hintatiedot selvillä? Itse sain kutsukirjeen vasta eilen enkä ole voinut kysellä vielä mistään mitään tarkemmin.

        Lukekaa ihmeessä Euroopan kuluttajakeskuksen uutinen ennen kuin varaatte Venetsian matkaa!!!!
        Tässä linkki:
        http://www.ecc.fi/Page/3c864ad0-b6fa-4a5b-a803-c9b2adb43763.aspx?refererUrl=/&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=d551d79d-168b-4d20-b222-8b25365b3b95


      • touhua
        reissumies kirjoitti:

        Lukekaa ihmeessä Euroopan kuluttajakeskuksen uutinen ennen kuin varaatte Venetsian matkaa!!!!
        Tässä linkki:
        http://www.ecc.fi/Page/3c864ad0-b6fa-4a5b-a803-c9b2adb43763.aspx?refererUrl=/&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=d551d79d-168b-4d20-b222-8b25365b3b95

        laitoin kyllä varauksen menee,mutta maksanut en ole....olen yrittänyt saada yhteyttä universal toursiin mutta on aina varattu,olisin kysellyt tarkemmin matkasta.onko joku saanut tietoja matkasta,hotellista ja matkan maksusta...olisi kiva lähteä,mutta epäilyttää.....antakaa tietoa epätoivoiselle.


      • Raita
        touhua kirjoitti:

        laitoin kyllä varauksen menee,mutta maksanut en ole....olen yrittänyt saada yhteyttä universal toursiin mutta on aina varattu,olisin kysellyt tarkemmin matkasta.onko joku saanut tietoja matkasta,hotellista ja matkan maksusta...olisi kiva lähteä,mutta epäilyttää.....antakaa tietoa epätoivoiselle.

        Eipä ole enempää tietoa matkasta kuin se varauslappu tuli pillereiden kanssa.
        Olin ensin jo lähdössäkin, mutta sitten rupesin miettimään, että miksi pitää maksaa 100€:n varausmaksu, koska matka piti olla ilmainen.
        Muutenkin tuossa lapussa on ihmeellisiä hintoja, joista en ymmärrä, keneltä ne peritään.
        Jos sinne ilmoittautuu, niin kaipa ne sitten ilmoittavat sen hotellinkin ja muut asiat, joita tarvitaan.
        Sitten näin tuon "reissumiehen" viestin, niin asia on sitten minun kohdalta loppuunkäsitelty.
        Lähetin NaturaMedille sähköpostia ja kerroin, että en lähde matkalle. Samalla peruin jatkotilauksen niistä pillereistä.


      • Hei haloo!!
        Raita kirjoitti:

        Eipä ole enempää tietoa matkasta kuin se varauslappu tuli pillereiden kanssa.
        Olin ensin jo lähdössäkin, mutta sitten rupesin miettimään, että miksi pitää maksaa 100€:n varausmaksu, koska matka piti olla ilmainen.
        Muutenkin tuossa lapussa on ihmeellisiä hintoja, joista en ymmärrä, keneltä ne peritään.
        Jos sinne ilmoittautuu, niin kaipa ne sitten ilmoittavat sen hotellinkin ja muut asiat, joita tarvitaan.
        Sitten näin tuon "reissumiehen" viestin, niin asia on sitten minun kohdalta loppuunkäsitelty.
        Lähetin NaturaMedille sähköpostia ja kerroin, että en lähde matkalle. Samalla peruin jatkotilauksen niistä pillereistä.

        Oletteko kirjeen saaneet käyneet tämän matkatoimiston sivuja katsomassa. Aika tyhjältä näyttää, muuta ei tarjolla kuin Venetsian matka. Rahat ne teiltä matkalaisilta vain vie....


      • lhd
        Megaheka kirjoitti:

        sata euroa täytyy maksaa etumaksua Pharmamedille
        jotta saa oikeuden matkaan ,lupaavat palauttaa rahan Venetsiassa,,,,eipä ole kallis vaikka tuota ei palutettaisikaan. Yksin oon lähdössä
        .olen herra 55 pohjanmaalta,terveisiä Turun "tytölle"

        olen nainen 61v pohjanmaalta myös ja lähden aikuisen poikani kanssa,kun en yksin uskalla.haluaisimme myös matkalle 2303.


      • postia
        Hei haloo!! kirjoitti:

        Oletteko kirjeen saaneet käyneet tämän matkatoimiston sivuja katsomassa. Aika tyhjältä näyttää, muuta ei tarjolla kuin Venetsian matka. Rahat ne teiltä matkalaisilta vain vie....

        universal toursilta kun sitä pyysin...hotellia ei vielä tiedä mikä on,pyysivät soittamaan 4 päivää ennen matkaa niin selviää.3 tähden hotelli kumminkin on.retkien hinnat on n.250-350(kaikki retket) sis täyshoidon eli varmaan kaikki ruuat.retkiä voi myös ostaa erikseen ,opas myy niitä sieltä paikan päältä,mutta tulee halvemmaksi ottaa koko paketti kun erillisen retken.itse en ole vielä matkaa maksanut,vähän arvelluttaa,mutta halua olisi lähteä.entä muut,onko maksettu?


      • maksanut
        lhd kirjoitti:

        olen nainen 61v pohjanmaalta myös ja lähden aikuisen poikani kanssa,kun en yksin uskalla.haluaisimme myös matkalle 2303.

        myös matkan?itse en ole maksanut.mutta lapun laitoin postiin.


      • Markuksen aukio
        postia kirjoitti:

        universal toursilta kun sitä pyysin...hotellia ei vielä tiedä mikä on,pyysivät soittamaan 4 päivää ennen matkaa niin selviää.3 tähden hotelli kumminkin on.retkien hinnat on n.250-350(kaikki retket) sis täyshoidon eli varmaan kaikki ruuat.retkiä voi myös ostaa erikseen ,opas myy niitä sieltä paikan päältä,mutta tulee halvemmaksi ottaa koko paketti kun erillisen retken.itse en ole vielä matkaa maksanut,vähän arvelluttaa,mutta halua olisi lähteä.entä muut,onko maksettu?

        Vaikuttaa epäilyttävältä tällainen maksujärjästely:
        matkan voi maksaa myös luottokortilla, ja matkan järjästäjä voi veloittaa matkan suoraan kortinhaltijan tililtä, kysytään luottokortin nimeä, kortin 16 numeroa, voimassaoloaika ja CVV numeroa, summa ja allekirjoitus. Huh, vähän kylmää, kuinkahan paljon tililtä lähtisi, kun firmakin on epämääräinen. Enpä taida uskaltaa maksaa talletusmaksua tavalla enkä toisella.
        Onko kukaan käynyt näillä matkoilla tai tietääkö ketään kuka olisi näillä käynyt? Olisi hauska tietää, toimiiko juttu tosiaan.


      • Topi47
        postia kirjoitti:

        universal toursilta kun sitä pyysin...hotellia ei vielä tiedä mikä on,pyysivät soittamaan 4 päivää ennen matkaa niin selviää.3 tähden hotelli kumminkin on.retkien hinnat on n.250-350(kaikki retket) sis täyshoidon eli varmaan kaikki ruuat.retkiä voi myös ostaa erikseen ,opas myy niitä sieltä paikan päältä,mutta tulee halvemmaksi ottaa koko paketti kun erillisen retken.itse en ole vielä matkaa maksanut,vähän arvelluttaa,mutta halua olisi lähteä.entä muut,onko maksettu?

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne.
        Tämähän on täyttä potaskaa koko Venetsiahomma.
        Syön hatullisen Paskaa jos teistä joku pääsee ilmaiseksi ko. reissuun.


      • Wäinämöinen
        reissumies kirjoitti:

        Lukekaa ihmeessä Euroopan kuluttajakeskuksen uutinen ennen kuin varaatte Venetsian matkaa!!!!
        Tässä linkki:
        http://www.ecc.fi/Page/3c864ad0-b6fa-4a5b-a803-c9b2adb43763.aspx?refererUrl=/&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=d551d79d-168b-4d20-b222-8b25365b3b95

        Euroopan Kuluttajakeskuksen uutisesta. Eipä ole vielä tainnut tulla lisätietoja Norjasta.
        Olisi myöskin mielenkiintoista tietää, monelleko täällä Suomessa on lähetetty kutsuja ilmaisesta matkasta Venetsiaan. Minulle sitä ei NaturaMedPharma suostunut puhelimessa kertomaan.


      • Onnenonkija vai -saaja
        Wäinämöinen kirjoitti:

        Euroopan Kuluttajakeskuksen uutisesta. Eipä ole vielä tainnut tulla lisätietoja Norjasta.
        Olisi myöskin mielenkiintoista tietää, monelleko täällä Suomessa on lähetetty kutsuja ilmaisesta matkasta Venetsiaan. Minulle sitä ei NaturaMedPharma suostunut puhelimessa kertomaan.

        Ei minullekaan kerrottu, miten moni on saanut tämän kutsun. Jos joku tietää, kertokaa ihmeessä meille muillekin hyväuskoisille!!! Se VALAISISI vähän tämän "lahjoitusfirman" laajuutta ja liiketoimintaa.


      • moiroista
        villanen kirjoitti:

        Laitoin yhtiölle s-postia. Kyselin tarkkaan mastkasta jne jne.. Samoja vastauksia sain, kuin edellisetkin. Vastasivat todella nopeasti ja fiksusti. Ei siis valittamista. Varauslappunen on tulossa postitse lähiaikoina. Kai se täytyy uskaltaa lähteä matkaan. Hieman se mietityttää yksin naisihmisenä lähteä, mutta...Täytyy koittaa säästää, että mieskin pääsis mukaan. On kuulema niin kaunis kaupunki, että kannattaa. Ja keväällä siellä ei kuulema vielä haise paikan ominaistuoksut;)

        Hei brutukseni,
        Joko olet maksanut "talletusmaksun" (mikä lie siis on, epäilyttävä kuitenkin?) ja joko lentoaikatauluista tiedät?
        Mul ois kiire saada vastaus ku jo huomenna pitäs ilmottautua Venetsian matkalle! moikka ja kuulemisiin


      • moiroista
        touhua kirjoitti:

        laitoin kyllä varauksen menee,mutta maksanut en ole....olen yrittänyt saada yhteyttä universal toursiin mutta on aina varattu,olisin kysellyt tarkemmin matkasta.onko joku saanut tietoja matkasta,hotellista ja matkan maksusta...olisi kiva lähteä,mutta epäilyttää.....antakaa tietoa epätoivoiselle.

        Juu mää tuun hullux kans ku on tää päivä mennyt tätä Venetsian matkaa pohtiessa. Ollaan oltu lähös äitini, isäni ja mä heän tytär ja ei saa tietoo vaik kuin yrittää. Äiti sai luuriin jonku ulkomaalaisen joka vaa sano ettei tiedä mistään mitään. Tuli heti epäilyt et mikä se tällanen pulju oikeen on ku ei kukaan tiedä mistään mitään. Olennaista ois tietää millon ees lento on et vois jatkoyhteydet hoitaa kun on Lapin hiihtoloma just sillon ja lennot täynnä tai kalliita jos ei ajois tilaa. jUU onneksi tytär tajus katsoa tätä suomi 24 juttua niin pääs täs jyvälle itsekin. Haiskahtaa tosi paljon tää touhu!


      • moiroista
        Wäinämöinen kirjoitti:

        Euroopan Kuluttajakeskuksen uutisesta. Eipä ole vielä tainnut tulla lisätietoja Norjasta.
        Olisi myöskin mielenkiintoista tietää, monelleko täällä Suomessa on lähetetty kutsuja ilmaisesta matkasta Venetsiaan. Minulle sitä ei NaturaMedPharma suostunut puhelimessa kertomaan.

        kATOIN ÄSKEN monta lentoa hesasta lähtee Venetsiaan 2.3.09 ja oli silti monta, 26 lähti ja 5.3 tulee 15 lentoa takas. Mut ne oli eri lentoyhtiöiden joten mikähän se mahtais olla naturan yhtiö? Se jonku matemaattinen laskelma oli mielenkiintonen et mite tää kaikki on mahdollista. Ehkä siten, että jos monta matkakumppania lähtee mukaan niin heidän maksut kattaa ne ilmaset tyypit. Nythän on noin 300 euron tarjouksia normaali firmoilla, joten samoihin summiin menis jos meitäkin 3 lähtis ninku oli aietta, mut nyt panee vähä epäilyn puolelle....


      • moiroista
        Onnenonkija vai -saaja kirjoitti:

        Ei minullekaan kerrottu, miten moni on saanut tämän kutsun. Jos joku tietää, kertokaa ihmeessä meille muillekin hyväuskoisille!!! Se VALAISISI vähän tämän "lahjoitusfirman" laajuutta ja liiketoimintaa.

        juu jos kaikki tietäisivätkin tästä nettimahdollisuudesta jutella, mutta taitaa olla niin, että esim. vanhuksilla ei ole edes nettiä, saatika osaavat sitä käyttää. Vanhukset varmaan ostavat paljon terveystuotteita ja siten ovat saaneet firmalta kutsun joten heitä on arvatenkin paljon, sillä he ovat paras sumutettava porukka.
        Meidän äitikin ois mennnyt heti lankaan jos ei me nuoremmat ois alettu kelaan tätä juttua.


      • Totta vai ei?
        moiroista kirjoitti:

        juu jos kaikki tietäisivätkin tästä nettimahdollisuudesta jutella, mutta taitaa olla niin, että esim. vanhuksilla ei ole edes nettiä, saatika osaavat sitä käyttää. Vanhukset varmaan ostavat paljon terveystuotteita ja siten ovat saaneet firmalta kutsun joten heitä on arvatenkin paljon, sillä he ovat paras sumutettava porukka.
        Meidän äitikin ois mennnyt heti lankaan jos ei me nuoremmat ois alettu kelaan tätä juttua.

        N. vuosi sitten olin käyttänyt Omega-3:n O,oo € tarjouksen hyväkseni. Senjälkeen olin peruuttanut jatkotilauksen.
        Tänä syksynä tipahti postiluukusta taas kerran mainosta. Ajattelin viskata suoraan roskiin, mutta ajattelinpa ensin repiä nimi- ja osoitetietoni pois. Mikä iloinen yllätys: ilmainen matka Venetsiaan.
        Koskaan ennen en ole tämän pienen ikäni (66 v) aikana voittanut mitään.
        No sitten vaan soittelemaan. Onko tämä unta vai viinien huumaa?
        Soitin NaturaMed Pharmaan, muiden kysymysten lisäksi kyselin, miten monelle muulle tämä ilmainen matkakutsu on lähetetty. He eivät kuulemma tiedä kertoa muuta kuin tuotteista: Universal tours Scandinavia tietää.
        Sitten soittamaan sinne. Jätin 3 soittopyyntöä automaattivastaajaan (lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian).
        Olin jo toivoni menettänyt ja tehnyt päätöksen jättää koko homman unholaan. Yllätys, yllätys Universal tours Scandinaviasta soitettiinkin. Siinä selvisi monta asiaa, mutta kysymykseeni lahjakorttien saajista, vastattiin: NaturaMedPharma tietää.
        Vielä soitto sinne. Siellä vastattiin (taas ulkolaisella korostuksella): ei meillä tiedetä, Norja tietää. Kerroin, että Norjassa sanottiin teillä tiedettävän. Vastaavan henkilön äänensävy muuttui tylymmäksi: mitä minä sillä tiedolla teet? Sanoin, että jos Hän ei nyt tiedä kertoa, minä annan puhelinnumeroni ja Hän voi sen ilmoittaa minulle tiedon saatuaan.
        Hetkinen, Hän sanoi ja kysyi joltakin toiselta henkilöltä.
        Ja vastaus tuli: 200 000:lle. Tarkensin vielä kysymystäni: siis kahdellesadalletuhannelle Suomessa? Kyllä, hän toisti luvun .. ja Suomessa.
        En enää ihmettele, jos onni sattui kerrankin potkaisemaan minuakin................


      • moiroista
        Totta vai ei? kirjoitti:

        N. vuosi sitten olin käyttänyt Omega-3:n O,oo € tarjouksen hyväkseni. Senjälkeen olin peruuttanut jatkotilauksen.
        Tänä syksynä tipahti postiluukusta taas kerran mainosta. Ajattelin viskata suoraan roskiin, mutta ajattelinpa ensin repiä nimi- ja osoitetietoni pois. Mikä iloinen yllätys: ilmainen matka Venetsiaan.
        Koskaan ennen en ole tämän pienen ikäni (66 v) aikana voittanut mitään.
        No sitten vaan soittelemaan. Onko tämä unta vai viinien huumaa?
        Soitin NaturaMed Pharmaan, muiden kysymysten lisäksi kyselin, miten monelle muulle tämä ilmainen matkakutsu on lähetetty. He eivät kuulemma tiedä kertoa muuta kuin tuotteista: Universal tours Scandinavia tietää.
        Sitten soittamaan sinne. Jätin 3 soittopyyntöä automaattivastaajaan (lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian).
        Olin jo toivoni menettänyt ja tehnyt päätöksen jättää koko homman unholaan. Yllätys, yllätys Universal tours Scandinaviasta soitettiinkin. Siinä selvisi monta asiaa, mutta kysymykseeni lahjakorttien saajista, vastattiin: NaturaMedPharma tietää.
        Vielä soitto sinne. Siellä vastattiin (taas ulkolaisella korostuksella): ei meillä tiedetä, Norja tietää. Kerroin, että Norjassa sanottiin teillä tiedettävän. Vastaavan henkilön äänensävy muuttui tylymmäksi: mitä minä sillä tiedolla teet? Sanoin, että jos Hän ei nyt tiedä kertoa, minä annan puhelinnumeroni ja Hän voi sen ilmoittaa minulle tiedon saatuaan.
        Hetkinen, Hän sanoi ja kysyi joltakin toiselta henkilöltä.
        Ja vastaus tuli: 200 000:lle. Tarkensin vielä kysymystäni: siis kahdellesadalletuhannelle Suomessa? Kyllä, hän toisti luvun .. ja Suomessa.
        En enää ihmettele, jos onni sattui kerrankin potkaisemaan minuakin................

        No kaiken tuon osittelun jälkeen, pääsitkö matkalle niiden noin 200 000 muun kanssa? tähän jos vielä vastaisit niin onnellinen olisin. Me äidin ja isäni kans päätettiin jättää "ilmainen" matka käyttämättä. Tulee itse asiassa halvemmaksi ostaa ihan tavallsiet 3 lippua mihin Euroopan kolkkaan tahansa samalla 1000 eurolla mikä olisi pitänyt Venetsian reissusta pulittaa vaikka se jopa tottakin olisi!!!!! Terkuin seija


      • moiroista kirjoitti:

        kATOIN ÄSKEN monta lentoa hesasta lähtee Venetsiaan 2.3.09 ja oli silti monta, 26 lähti ja 5.3 tulee 15 lentoa takas. Mut ne oli eri lentoyhtiöiden joten mikähän se mahtais olla naturan yhtiö? Se jonku matemaattinen laskelma oli mielenkiintonen et mite tää kaikki on mahdollista. Ehkä siten, että jos monta matkakumppania lähtee mukaan niin heidän maksut kattaa ne ilmaset tyypit. Nythän on noin 300 euron tarjouksia normaali firmoilla, joten samoihin summiin menis jos meitäkin 3 lähtis ninku oli aietta, mut nyt panee vähä epäilyn puolelle....

        sinne matkatoimistoon kyselläkseni miten toimia, kun olisi kaveri lähdössä mukaan. Sieltä vastasi naisihminen joka tarkensi nimeni ja kysyi sitten onko kysymys venetsian matkasta. Tuntui vähän omituiselta. Hän sanoi, että 23.3. lähtö on täysi ja varasi 16.3. lähdön sekä kehoitti maksamaan pikimmiten varausmaksun. Sen jälkeen aloin tutkia aihetta eikä oikein enää miellytä esim. matkatoimiston todella niukka nettisivu, samoin kuin matkatakuusäätiön... Kyllä mietityttää!
        Mitenkä muut keski-uusmaalaiset, vieläkö lähdössä?


      • Kenties????
        moiroista kirjoitti:

        No kaiken tuon osittelun jälkeen, pääsitkö matkalle niiden noin 200 000 muun kanssa? tähän jos vielä vastaisit niin onnellinen olisin. Me äidin ja isäni kans päätettiin jättää "ilmainen" matka käyttämättä. Tulee itse asiassa halvemmaksi ostaa ihan tavallsiet 3 lippua mihin Euroopan kolkkaan tahansa samalla 1000 eurolla mikä olisi pitänyt Venetsian reissusta pulittaa vaikka se jopa tottakin olisi!!!!! Terkuin seija

        Kuka tietää, olisinko tosiaankin päässyt matkalle? Kenties... kenties en. Liian paljon on huiputuksen makua tässä tarjouksessa. En todellakaan lähde tälle matkalle. Peruutan myöskin jatkotilauksen, ahneuksissani käytin taas LaxoMarine Natural Omega-3:n tarjouksen (0,- € ilman postimaksua) hyväkseni.
        Mielenkiintoista...mutta kyllähän tämä tuo uutta jännitystä eläkepäiviini. Säälittää vain ne toiset, jotka hurahtavat näihin huipputarjouksiin.
        Terveisin mummeli


      • moiroista
        Kenties???? kirjoitti:

        Kuka tietää, olisinko tosiaankin päässyt matkalle? Kenties... kenties en. Liian paljon on huiputuksen makua tässä tarjouksessa. En todellakaan lähde tälle matkalle. Peruutan myöskin jatkotilauksen, ahneuksissani käytin taas LaxoMarine Natural Omega-3:n tarjouksen (0,- € ilman postimaksua) hyväkseni.
        Mielenkiintoista...mutta kyllähän tämä tuo uutta jännitystä eläkepäiviini. Säälittää vain ne toiset, jotka hurahtavat näihin huipputarjouksiin.
        Terveisin mummeli

        Hei mummeli,

        tulin muuten mummeliksi ihan oikeasi itekin 7.11 kun sain eka lapsenlapsen! Juu sais kohta henkisistä traumoista se firma maksaa kun ihan sydän meinas pakahtua et noinko voitti matkan vanha äiteeni..... Niitä säälin jotka ei koskaan ole missään saaneet käydä ja rahat tiukalla ja nyt tää into päällä ja sit kun jalat maahan taas pitää laittaa ja se kovin pala, tulla huijatuksi!!!! No, mä olen ihan omilla rahoillani lähös etelä-amerikkaan joululomalla, joten ei keljuta ollenkaan vaik olin muka lähös sinne venetsiaan äitin kaveriksi. No oon siellä käyny nii monta kertaa ettei oikeesti tee mieli sinne enää koskaan lähtäkään, mut äitini takia oisin uhrautunut.... kallis paikkakin kuin mikä se on ja pelkää krääsää kaupat täynnä tai sit toinen ääripää nii kallista et ei oo tavallisella pulliaisella varaa ostaa yhtään mitään. Pizzan hintakin nous puolella kun hintaan tulee "tuolivuokra" jos syö sisällä!!!! Et silleen, niin ja maailman huonoimman pizzan oon syöny yhen sillan alla olevas ravintolas...... mummeli myös


      • moiroista
        ajatella4 kirjoitti:

        sinne matkatoimistoon kyselläkseni miten toimia, kun olisi kaveri lähdössä mukaan. Sieltä vastasi naisihminen joka tarkensi nimeni ja kysyi sitten onko kysymys venetsian matkasta. Tuntui vähän omituiselta. Hän sanoi, että 23.3. lähtö on täysi ja varasi 16.3. lähdön sekä kehoitti maksamaan pikimmiten varausmaksun. Sen jälkeen aloin tutkia aihetta eikä oikein enää miellytä esim. matkatoimiston todella niukka nettisivu, samoin kuin matkatakuusäätiön... Kyllä mietityttää!
        Mitenkä muut keski-uusmaalaiset, vieläkö lähdössä?

        Heippa siel,
        vai semmoset oli sävelet toimistosta! Suurin osa oli näemmä varannut sen 23.3 joten on varmaan täynnä se kone. Yhä luulen että rosvo vie rahat jos menee maksaan mitään eikä nykyään kannata antaa mitään pankkitietojaan tollaselle epämääräiselle puljulle. Kuulemma 200 000 ihmiselle lähetetty kutsu, joten olispa siinä tosiaan kaikki maailman koneet käytössä. Kai moni on heti tajunnut homman ja jättänyt silleen. Älä sure sinäkään, samalla hinnalla pääset sinne tai mihinkä muualle tahansa, joten avaapa vaikka sunnuntain hesari, jossa hyviä tarjouksia. Tsemppiä vaan ja järki käteen ja sydämen ääntä kuulemaan!!!! toivoo innosta toipunut!


      • Tottako?
        Totta vai ei? kirjoitti:

        N. vuosi sitten olin käyttänyt Omega-3:n O,oo € tarjouksen hyväkseni. Senjälkeen olin peruuttanut jatkotilauksen.
        Tänä syksynä tipahti postiluukusta taas kerran mainosta. Ajattelin viskata suoraan roskiin, mutta ajattelinpa ensin repiä nimi- ja osoitetietoni pois. Mikä iloinen yllätys: ilmainen matka Venetsiaan.
        Koskaan ennen en ole tämän pienen ikäni (66 v) aikana voittanut mitään.
        No sitten vaan soittelemaan. Onko tämä unta vai viinien huumaa?
        Soitin NaturaMed Pharmaan, muiden kysymysten lisäksi kyselin, miten monelle muulle tämä ilmainen matkakutsu on lähetetty. He eivät kuulemma tiedä kertoa muuta kuin tuotteista: Universal tours Scandinavia tietää.
        Sitten soittamaan sinne. Jätin 3 soittopyyntöä automaattivastaajaan (lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian).
        Olin jo toivoni menettänyt ja tehnyt päätöksen jättää koko homman unholaan. Yllätys, yllätys Universal tours Scandinaviasta soitettiinkin. Siinä selvisi monta asiaa, mutta kysymykseeni lahjakorttien saajista, vastattiin: NaturaMedPharma tietää.
        Vielä soitto sinne. Siellä vastattiin (taas ulkolaisella korostuksella): ei meillä tiedetä, Norja tietää. Kerroin, että Norjassa sanottiin teillä tiedettävän. Vastaavan henkilön äänensävy muuttui tylymmäksi: mitä minä sillä tiedolla teet? Sanoin, että jos Hän ei nyt tiedä kertoa, minä annan puhelinnumeroni ja Hän voi sen ilmoittaa minulle tiedon saatuaan.
        Hetkinen, Hän sanoi ja kysyi joltakin toiselta henkilöltä.
        Ja vastaus tuli: 200 000:lle. Tarkensin vielä kysymystäni: siis kahdellesadalletuhannelle Suomessa? Kyllä, hän toisti luvun .. ja Suomessa.
        En enää ihmettele, jos onni sattui kerrankin potkaisemaan minuakin................

        Onko tosiaankin totta, kuten edellinen kirjoittaja kertoo, että ilmainen matkakutsu Venetsiaan on lähetetty 200 000:lle henkilölle Suomessa? Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.


      • Lempääläläinen
        ajatella4 kirjoitti:

        sinne matkatoimistoon kyselläkseni miten toimia, kun olisi kaveri lähdössä mukaan. Sieltä vastasi naisihminen joka tarkensi nimeni ja kysyi sitten onko kysymys venetsian matkasta. Tuntui vähän omituiselta. Hän sanoi, että 23.3. lähtö on täysi ja varasi 16.3. lähdön sekä kehoitti maksamaan pikimmiten varausmaksun. Sen jälkeen aloin tutkia aihetta eikä oikein enää miellytä esim. matkatoimiston todella niukka nettisivu, samoin kuin matkatakuusäätiön... Kyllä mietityttää!
        Mitenkä muut keski-uusmaalaiset, vieläkö lähdössä?

        Olen yrittänyt saada selville mitä matkakaverin pitää maksaa ennakkoon. Oletko tietoinen, onko se sama 100 euroa?


      • Lempääläläinen kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada selville mitä matkakaverin pitää maksaa ennakkoon. Oletko tietoinen, onko se sama 100 euroa?

        kun soitin, niin matkakumppanin varausmaksusta ei puhuttu mitään. Eikä siitä lue papereissa mitään. Siellä lukee että matka on kokonaisuudessaan oltava maksettu 40 päivää ennen matkalle lähtöä, eli muista kuin varausmaksusta tulee käsittääkseni sitten lasku. Itse en ole enää "lähdössä".


      • entäs paluu
        moiroista kirjoitti:

        Hei brutukseni,
        Joko olet maksanut "talletusmaksun" (mikä lie siis on, epäilyttävä kuitenkin?) ja joko lentoaikatauluista tiedät?
        Mul ois kiire saada vastaus ku jo huomenna pitäs ilmottautua Venetsian matkalle! moikka ja kuulemisiin

        Onko missään mainittu, että myös paluumatka olisi ilmainen.
        Ja missä yleensä on luvattu ilmainen matka.
        Matkanjärjestäjällähän pitää olla myös takuut olemassa. Jos on villi järjestäjä, niin siihen varmaan viranomaiset puuttuu


      • lähettää mummeli
        moiroista kirjoitti:

        Hei mummeli,

        tulin muuten mummeliksi ihan oikeasi itekin 7.11 kun sain eka lapsenlapsen! Juu sais kohta henkisistä traumoista se firma maksaa kun ihan sydän meinas pakahtua et noinko voitti matkan vanha äiteeni..... Niitä säälin jotka ei koskaan ole missään saaneet käydä ja rahat tiukalla ja nyt tää into päällä ja sit kun jalat maahan taas pitää laittaa ja se kovin pala, tulla huijatuksi!!!! No, mä olen ihan omilla rahoillani lähös etelä-amerikkaan joululomalla, joten ei keljuta ollenkaan vaik olin muka lähös sinne venetsiaan äitin kaveriksi. No oon siellä käyny nii monta kertaa ettei oikeesti tee mieli sinne enää koskaan lähtäkään, mut äitini takia oisin uhrautunut.... kallis paikkakin kuin mikä se on ja pelkää krääsää kaupat täynnä tai sit toinen ääripää nii kallista et ei oo tavallisella pulliaisella varaa ostaa yhtään mitään. Pizzan hintakin nous puolella kun hintaan tulee "tuolivuokra" jos syö sisällä!!!! Et silleen, niin ja maailman huonoimman pizzan oon syöny yhen sillan alla olevas ravintolas...... mummeli myös

        Onnea mummiksi tulon johdosta! Ihanaa... lapset ovat suloisia. Itse tulin ensimmäisen kerran mummiksi 17v sitten. Tällä hetkellä olen 4-kertainen mummi. Elämä on mielenkiintoista.. sellaista kiertokulkua. Uusia syntyy ja vanhat kuolee, vähän haikeeta.. mutta tottahan se on.. että käymään tänne on tultu eikä olemaan. Meikäläiselläkin alkaa tuo ehtoopuoli olla käsillä (tarkemmin ajateltuna...taitaa olla jo). Kaikesta huolimatta aion nauttia elämästä, niin kauan kuin sitä riittää. Monenlaista taaplaajaa sitä on matkan varrella tullut kohdattua. Mukavia ja vähemmän mukavia, rehellisiä ja vähemmän rehellisiä. Itselläni on mottona: elä ja anna toistenkin elää. Noita huijareitakin yrittää tuppautua seuraan. Täytyy vain pitää silmät ja korvat auki ja väistellä parhaan kykynsä mukaan. Kaikilla ei ole tietokonetta, olis hyvä, jos vaikka TV-uutisissa kertoisivat enemmän noista huijausyrityksistä. Mutta...Sinähän ole lähdössä matkalle etelä-amerikkaan: Oikein hyvää ja mukavaa matkaa sinne. Itse lähden nyt joulukuussa taas kyläilemään poikani luokse Dubaihin. Äkkilähtö, pelkkä lento, 250 €. Ei maksa paljon.


      • moiroista
        entäs paluu kirjoitti:

        Onko missään mainittu, että myös paluumatka olisi ilmainen.
        Ja missä yleensä on luvattu ilmainen matka.
        Matkanjärjestäjällähän pitää olla myös takuut olemassa. Jos on villi järjestäjä, niin siihen varmaan viranomaiset puuttuu

        heippa,

        juu on kummajainen toi matkanjärjestäjä venetsiaan, kun ei se ole edes merkitty rekisteriin! Tiesitkö?
        Ei ole voittaja sanaakaan mainittu vaan puhutaan koko ajan kutsutusta! Kylhän ihmiset kutsuja saa ja lähtishän sitä jos joku maksais, eiks vaan!!!!!
        Juu, ei muuta ku jalat maahan meil kaikil ja silleen!!!! terkuin seija


      • taas mummeli

        Kiitos SINÄ IHANA IHMINEN kauniista sanoista! Anteeksi, kun en ole ehtinyt vastaamaan aikaisemmin. Pienoista kiirettä pittää, tuo pakkaaminen ja joulukin siinä sivussa bukkaa päälle. Valitettavasti tämä Venetsia-hömpötys täytyy nyt nakata Ö-mappiin. Ensi vuonna taas uudet tuulet puhaltelee. Tammikuussa pitäis tai saan (jos elossa ja terveenä olen) lähteä Kiinaan ja huhtikuussa taas Lontooseen. Niin että ohjelmaa piisaa ihan mukavasti.
        Oikein hurjan hyviä ja onnellisia jatkoja ja matkoja Sinulle ja läheisillesi. Ja kiitos Sinulle mielenkiintoisista ja miellyttävistä "juttutuokioista"! Heippa! ;-)


      • seija-mummo
        taas mummeli kirjoitti:

        Kiitos SINÄ IHANA IHMINEN kauniista sanoista! Anteeksi, kun en ole ehtinyt vastaamaan aikaisemmin. Pienoista kiirettä pittää, tuo pakkaaminen ja joulukin siinä sivussa bukkaa päälle. Valitettavasti tämä Venetsia-hömpötys täytyy nyt nakata Ö-mappiin. Ensi vuonna taas uudet tuulet puhaltelee. Tammikuussa pitäis tai saan (jos elossa ja terveenä olen) lähteä Kiinaan ja huhtikuussa taas Lontooseen. Niin että ohjelmaa piisaa ihan mukavasti.
        Oikein hurjan hyviä ja onnellisia jatkoja ja matkoja Sinulle ja läheisillesi. Ja kiitos Sinulle mielenkiintoisista ja miellyttävistä "juttutuokioista"! Heippa! ;-)

        Hei sinne kiireen keskeltä juu.... Ajatteles, tää on eka kerta mun elämässä kun kirjottelen ns. "tuntemattomalle" eli kirjotan tällasiin palstoihin mut tän se sit poiki toi venetsia touhu joo! Olet näköjään reissaavaa tyypiä sinäkin ninku minä. Mä olen jo lapsesta kans reissannut eli 60-luvulta lähtien joten kyl on kerinny palloa tallata! Se on mun "elämäntyö" samoin yrittää olla avuksi aina mis tarvitaan. Joka vuosi yksi matkatyyppi onkin hyväntekeväisyyskeikat omaan laskuun, jotta hyöty muille ois 100%! Kiva ku olet reissussa sinäkin ja jatka samaan tahtiin. mäkin raadan ku hullu aina kun en ole reissussa mut ne reissut sit antaa "palkinnon" aherruksesta. heippa taas SYMPPIS SINÄ !TERKUIN seija-mummo moiroista


      • höh venetsiaan???
        minäkin lähden kirjoitti:

        Kyllä minäkin innostuin matkasta, kun mainos kolahti postilaatikkoon, kylläkin epäileväisenä... Olisin lähdössä yksin matkaan, asun Keski-Uudellamaalla ja olen 45 v. perheenäiti.
        Oli hyvä idea, jos löytyisi porukka ja tehtäisiin retkiä omin päin. Olen kerran käynyt Venetsiassa, ihana paikka ja paljon jäi vielä näkemättä.

        hei.
        olen maksanut 100e varauksen. nyt sieltä universal toursista ei vastata. mieti ennenkuin maksat. minä ainakin otan yhteyttä kuluttaja viranomaisiin


      • hermostu
        höh venetsiaan??? kirjoitti:

        hei.
        olen maksanut 100e varauksen. nyt sieltä universal toursista ei vastata. mieti ennenkuin maksat. minä ainakin otan yhteyttä kuluttaja viranomaisiin

        itse maksoin 100 euroo pari viikkoa sitten ja vasta tänään tuli vahvistus...odottele...


      • höh venetsiaan???
        hermostu kirjoitti:

        itse maksoin 100 euroo pari viikkoa sitten ja vasta tänään tuli vahvistus...odottele...

        toivottavasti olet oikeassa, minäkin sain vahvistuksen eilen. mutta olisi ollut pari kysymystä, ja ihmettelen, kun kukaan ei vastaa universal toursista. ehkä meitä onnistaa, ja päästäänkin venetsiaan. ois kyllä kivaa


      • vastataan
        höh venetsiaan??? kirjoitti:

        toivottavasti olet oikeassa, minäkin sain vahvistuksen eilen. mutta olisi ollut pari kysymystä, ja ihmettelen, kun kukaan ei vastaa universal toursista. ehkä meitä onnistaa, ja päästäänkin venetsiaan. ois kyllä kivaa

        olen lähettänyt jo 3 sähköpostia Universalille ja olen saanut kaikkiin asialliset vastaukset.


      • höh venetsiaan???
        vastataan kirjoitti:

        olen lähettänyt jo 3 sähköpostia Universalille ja olen saanut kaikkiin asialliset vastaukset.

        eli mielestäsi matka totta?
        se ois tosi kiva


      • Miksi?
        Tottako? kirjoitti:

        Onko tosiaankin totta, kuten edellinen kirjoittaja kertoo, että ilmainen matkakutsu Venetsiaan on lähetetty 200 000:lle henkilölle Suomessa? Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.

        Olen sivusta seurannut tätä keskustelupalstaa ja ihmettelen, miksi NaturaMed Pharma ei vastaa suoraan kysymykseen suoralla vastauksella.
        Mitä salattavaa moisessa asiassa, jos on puhtaat jauhot pussissa?


      • piffpuff
        höh venetsiaan??? kirjoitti:

        eli mielestäsi matka totta?
        se ois tosi kiva

        Ilmottauduin 9.3.08 Venetsian matkalle, mutta matkatoimiston mukaan huonetoveri puuttuu vielä.
        Olen Venetsiasta kiinnostunut 50 nainen, varausmaksu maksettu ja vastaava pitäisi löytyä huonetoveriksi jotta matka voidaan vahvistaa.


      • Oulusta Sikke
        entäs paluu kirjoitti:

        Onko missään mainittu, että myös paluumatka olisi ilmainen.
        Ja missä yleensä on luvattu ilmainen matka.
        Matkanjärjestäjällähän pitää olla myös takuut olemassa. Jos on villi järjestäjä, niin siihen varmaan viranomaiset puuttuu

        Heti ensimmäisessä kirjeessähän oli teksti: Tarjoamme mm. Lento Helsinki-Venetsia-Helsinki.Olen maksanut varausmaksun 100 eur ja varannut 23.3. matkan, en ole vielä saanut vahvistusta varaukseeni. Kannattaa tietysti maksa VISALLA kuten Euroopan Kuluttaja Keskuksen sivuilla kerrotaan.Harkitsen vielä lähtöä, pitäisi saada vastauksia esim. mikä Hotelli? Paikkahan oli Lido di Jesolo, Veneton alueella esitteen mukaan.En ole koskaan käynyt Italiassa, olisi mukava jos tämä reissu onnistuisi.


      • Tuulikki5555
        Lempääläläinen kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada selville mitä matkakaverin pitää maksaa ennakkoon. Oletko tietoinen, onko se sama 100 euroa?

        Matkakaverin ei tarvitse maksaa talletusmaksua, vain kutsuttu maksaa 100 eur. Myöhemmin tulee maksettavaksi lentokenttämaksut 55eur/hlö. Näin minulle kerrottiin Universal Toursista puhelimitse.


      • minäkin lähdössä
        Tuulikki5555 kirjoitti:

        Matkakaverin ei tarvitse maksaa talletusmaksua, vain kutsuttu maksaa 100 eur. Myöhemmin tulee maksettavaksi lentokenttämaksut 55eur/hlö. Näin minulle kerrottiin Universal Toursista puhelimitse.

        oletko saanut ihan lähiaikoina jonkun sieltä kiinni? mulla usko alkanut mennä koko matkan suhteen. ollaanko kaikki menetetty 100e?


      • m.o.t.
        Tottako? kirjoitti:

        Onko tosiaankin totta, kuten edellinen kirjoittaja kertoo, että ilmainen matkakutsu Venetsiaan on lähetetty 200 000:lle henkilölle Suomessa? Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.

        NaturaMedPharmasta ei saa rehellistä vastausta millään ilveellä (muuta puppua sitäkin enemmän). Siellä oikea käsi ei tiedä, mitä vasen tekee ja päinvastoin. Aikamoista markkinointia!


      • onni myötä
        Oulusta Sikke kirjoitti:

        Heti ensimmäisessä kirjeessähän oli teksti: Tarjoamme mm. Lento Helsinki-Venetsia-Helsinki.Olen maksanut varausmaksun 100 eur ja varannut 23.3. matkan, en ole vielä saanut vahvistusta varaukseeni. Kannattaa tietysti maksa VISALLA kuten Euroopan Kuluttaja Keskuksen sivuilla kerrotaan.Harkitsen vielä lähtöä, pitäisi saada vastauksia esim. mikä Hotelli? Paikkahan oli Lido di Jesolo, Veneton alueella esitteen mukaan.En ole koskaan käynyt Italiassa, olisi mukava jos tämä reissu onnistuisi.

        Sain itsekkin ko.tarjouksen.Ajattelin kuten varmaan kaikki; huijausta.
        No anyway..varasin matkan ja maksoin pankkitililtä???Sain vahvistuksen matkatoimistolta.Olen pariin otteeseen soittanut ko. matkatoimistoon (odottaa sai).sanoivat sieltä, että 1kk ennen tulee virallinen vahvistus, milloin matka on.Ei siis välttämättä se, minkä valitsi.Tietokone valitsee matka ajankohdan ainakin meikäläiselle, jonka on lähdössä yksin matkaan (oon muutes 46v nuorekas mamma)Kerrottiin, että retket Venetsiassa tulevat maksamaan n. 300-350E. En tiedä onko kaikki huijausta.Katsotaan sitten kun "virallinen" vahvistus tulee kuukautta ennen matkaa.Ja matkatoimistosta sanottiin, että sen 100E saa takaisin, jos ei lähde matkaan (20pv ilmoitus ennen mahd. matkaa).Tietääks joku asiasta vielä enemmän?


      • jaakko
        vastataan kirjoitti:

        olen lähettänyt jo 3 sähköpostia Universalille ja olen saanut kaikkiin asialliset vastaukset.

        Minä olen yrittänyt saada universalia kiinni puhelimitse ja sähköpostilla useaan otteeseen -ei mitään vastausta!

        Ja heidän nettisivuillaan ainoa matkana venetsia,,,vaikuttaa huijaukselta!
        Olkaa varovaisia!


      • Tuulikki5555
        minäkin lähdössä kirjoitti:

        oletko saanut ihan lähiaikoina jonkun sieltä kiinni? mulla usko alkanut mennä koko matkan suhteen. ollaanko kaikki menetetty 100e?

        Pääsin ihan helposti läpi viime viikolla ja aiemminkin kun olen soittanut Universaliin. Naputtelin vain annetuista vaihtoehdoista sopivat. Nopeasti vastasivat.Olen saanut myös alustavan vahvistuksen matkalle, kyllä tässä lähdössä ollaan..


      • maksanut
        Tuulikki5555 kirjoitti:

        Pääsin ihan helposti läpi viime viikolla ja aiemminkin kun olen soittanut Universaliin. Naputtelin vain annetuista vaihtoehdoista sopivat. Nopeasti vastasivat.Olen saanut myös alustavan vahvistuksen matkalle, kyllä tässä lähdössä ollaan..

        koko matkan???itseltäni on vielä maksamatta 55 euroa lentokenttämaksua.lähtöpäiväksi valitsin 23.3 ja olen yksin lähdössä.


      • Arka asiakas
        Tuulikki5555 kirjoitti:

        Pääsin ihan helposti läpi viime viikolla ja aiemminkin kun olen soittanut Universaliin. Naputtelin vain annetuista vaihtoehdoista sopivat. Nopeasti vastasivat.Olen saanut myös alustavan vahvistuksen matkalle, kyllä tässä lähdössä ollaan..

        Minäkin olisin lähtenyt sinne Venetsiaan, mutta kun en ole saanut yhteyttä sinne Universal tours Scandinaviaan. Meille asiakkaille kun ei ole annettu muita vaihtoehtoisia puh.numeroita, joihin olis voinut naputella. On vain tuo (09)42419293 ja siellä automaatti vastaa, että ottaavat mahdollisimman pian yhteyttä eikä mitään vaan kuulu. Anteeksi, että häiritsin!


      • Teorioita,mietteitä lisää I...
        Totta vai ei? kirjoitti:

        N. vuosi sitten olin käyttänyt Omega-3:n O,oo € tarjouksen hyväkseni. Senjälkeen olin peruuttanut jatkotilauksen.
        Tänä syksynä tipahti postiluukusta taas kerran mainosta. Ajattelin viskata suoraan roskiin, mutta ajattelinpa ensin repiä nimi- ja osoitetietoni pois. Mikä iloinen yllätys: ilmainen matka Venetsiaan.
        Koskaan ennen en ole tämän pienen ikäni (66 v) aikana voittanut mitään.
        No sitten vaan soittelemaan. Onko tämä unta vai viinien huumaa?
        Soitin NaturaMed Pharmaan, muiden kysymysten lisäksi kyselin, miten monelle muulle tämä ilmainen matkakutsu on lähetetty. He eivät kuulemma tiedä kertoa muuta kuin tuotteista: Universal tours Scandinavia tietää.
        Sitten soittamaan sinne. Jätin 3 soittopyyntöä automaattivastaajaan (lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian).
        Olin jo toivoni menettänyt ja tehnyt päätöksen jättää koko homman unholaan. Yllätys, yllätys Universal tours Scandinaviasta soitettiinkin. Siinä selvisi monta asiaa, mutta kysymykseeni lahjakorttien saajista, vastattiin: NaturaMedPharma tietää.
        Vielä soitto sinne. Siellä vastattiin (taas ulkolaisella korostuksella): ei meillä tiedetä, Norja tietää. Kerroin, että Norjassa sanottiin teillä tiedettävän. Vastaavan henkilön äänensävy muuttui tylymmäksi: mitä minä sillä tiedolla teet? Sanoin, että jos Hän ei nyt tiedä kertoa, minä annan puhelinnumeroni ja Hän voi sen ilmoittaa minulle tiedon saatuaan.
        Hetkinen, Hän sanoi ja kysyi joltakin toiselta henkilöltä.
        Ja vastaus tuli: 200 000:lle. Tarkensin vielä kysymystäni: siis kahdellesadalletuhannelle Suomessa? Kyllä, hän toisti luvun .. ja Suomessa.
        En enää ihmettele, jos onni sattui kerrankin potkaisemaan minuakin................

        Siinäkin meillä on miettimistä. Pohdin tänään juuri,että kuinkahan monta saajaa,lähtijää,lähtöä. Jos koneessa paikka 200:lle,ei kaikkien lähtiessä tarvitsiskaan kuin 1000 matkaa tehdä kevätkaudella. Jos puolet heittää tarjouksen sivuun,ainoastaan 500 matkaa. Entä ,jos lähtijöitä ainoastaan 2000,selvittäis ainoastaan...laskekaa itse. Että silleen.
        Jos haluatte muuta pohdintaani lukea,taisin lähettää sen PLUSSA-KORTTI-sivustolle nm. "Mikä ettei". Kannattaa kai vielä käydä läpi tutut ja tuttujen tutut. Matkaseurasta ei liene pulaa.-? Se kait fakta,että norjalaisrouva on palkkalis
        toilla luvattuaan nimensä esitteen kuvaan. Mikä ettei...?


      • harkitseva 240109
        höh venetsiaan??? kirjoitti:

        hei.
        olen maksanut 100e varauksen. nyt sieltä universal toursista ei vastata. mieti ennenkuin maksat. minä ainakin otan yhteyttä kuluttaja viranomaisiin

        Kirjoitit, että olet maksanut joulukuussa 100 euron varausmaksun Venetsiaan, ja sen jälkeen Universal Toursilta ei vastattu mitään. Mikä tilanne on nyt? Oletko saanut lisätietoa? Veitkö asian kuluttajansuojaan?


      • ???????????
        Tuulikki5555 kirjoitti:

        Pääsin ihan helposti läpi viime viikolla ja aiemminkin kun olen soittanut Universaliin. Naputtelin vain annetuista vaihtoehdoista sopivat. Nopeasti vastasivat.Olen saanut myös alustavan vahvistuksen matkalle, kyllä tässä lähdössä ollaan..

        Mistä sait monta vaihtoehtoa?


      • loikul
        postia kirjoitti:

        universal toursilta kun sitä pyysin...hotellia ei vielä tiedä mikä on,pyysivät soittamaan 4 päivää ennen matkaa niin selviää.3 tähden hotelli kumminkin on.retkien hinnat on n.250-350(kaikki retket) sis täyshoidon eli varmaan kaikki ruuat.retkiä voi myös ostaa erikseen ,opas myy niitä sieltä paikan päältä,mutta tulee halvemmaksi ottaa koko paketti kun erillisen retken.itse en ole vielä matkaa maksanut,vähän arvelluttaa,mutta halua olisi lähteä.entä muut,onko maksettu?

        Kiinnostaisi tietää, olitko kenties Venetsian matkalla, tällä NaturaMedin järjestämällä ns.ilmaismatkalla? Kuinka se toimi ja kuinka paljon siellä loppujenlopuksi meni rahaa, oliko matka todellakin niiltäosin ilmainen mitä mainittiin. Millainen hotelli ymym? Jos viitsit vastata sähköpostiini, kiitos. Lueskelin vaan näitä kommenntteja keskustelupalstalta. Kyseiselle matkalle itse juuri sain esitteen.


      • iskulehto
        piffpuff kirjoitti:

        Ilmottauduin 9.3.08 Venetsian matkalle, mutta matkatoimiston mukaan huonetoveri puuttuu vielä.
        Olen Venetsiasta kiinnostunut 50 nainen, varausmaksu maksettu ja vastaava pitäisi löytyä huonetoveriksi jotta matka voidaan vahvistaa.

        Jos olet käynyt Venetsiassa maaliskuussa, voisitko kertoa kokemuksistasi, sillä itse olen ilmoittanut lähteväni matkalle huhtikuussa. Olisi mukava kuulla kommentteja niiltä, jotka jo ovat olleet matkalla.


      • elmiina10
        jaakko kirjoitti:

        Minä olen yrittänyt saada universalia kiinni puhelimitse ja sähköpostilla useaan otteeseen -ei mitään vastausta!

        Ja heidän nettisivuillaan ainoa matkana venetsia,,,vaikuttaa huijaukselta!
        Olkaa varovaisia!

        Minäkin olen maksanut sen 100€. ja olen soitellut pari kertaa numeroon 09 424 192 93 siltä on vastattu ,että ilmoittavat kolmea viikoa ennen matka päivää ,lähdöstä...huhtikuun loppu puolella oli toivomukseni. Ole lähdössä yksin matkaan ja olisi kiva jos saisi kivan kämmpäkaverin....


      • hidashämäläinen
        elmiina10 kirjoitti:

        Minäkin olen maksanut sen 100€. ja olen soitellut pari kertaa numeroon 09 424 192 93 siltä on vastattu ,että ilmoittavat kolmea viikoa ennen matka päivää ,lähdöstä...huhtikuun loppu puolella oli toivomukseni. Ole lähdössä yksin matkaan ja olisi kiva jos saisi kivan kämmpäkaverin....

        Hei! Olin toivonut lähtöpäiväksi 6.4. ja soitin matkatoimistoon, jossa sanottiin, että saan tiedon matkan ajankohdasta 30 päivää ennen matkaa. Vielä ei ole tullut vahvistusta ajankohdasta ja toivonkin nyt, että matka osuisi vappuviikolle siis 27.4.- eteenpäin. Olen yksin lähdössä ja iloisin avoimin mielin, enkä välitä mitään kateellisten panettelusta, kun eivät ole itse saaneet kutsua:) Toivottavasti nähdään matkalla


      • äitimummi
        reissumies kirjoitti:

        Lukekaa ihmeessä Euroopan kuluttajakeskuksen uutinen ennen kuin varaatte Venetsian matkaa!!!!
        Tässä linkki:
        http://www.ecc.fi/Page/3c864ad0-b6fa-4a5b-a803-c9b2adb43763.aspx?refererUrl=/&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=d551d79d-168b-4d20-b222-8b25365b3b95

        Kiitos hienosta matkasta! Kaikki sujui ongelmitta! Kerrankin ilmaistarjous, jossa ei ole koiria haudattuna. Kaikki mitä tarjouksessa lukee on totta. Mutta niinhän se on, että jotkut ovat epäluuloisia vaikka saisivat vain lautasellisen kaurapuuroa. Onneksi ilmoittauduin matkalle ja sain hienon reissun!


      • sari49
        Topi47 kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne.
        Tämähän on täyttä potaskaa koko Venetsiahomma.
        Syön hatullisen Paskaa jos teistä joku pääsee ilmaiseksi ko. reissuun.

        Nyt olis sen paskahatullisen aika!! Joten alapa syödä vaan, vai oletko SINÄ HUIJARI?? Nämä epäilijät ja armolliset muitten neuvojat ovat kaikki peruneet matkansa! Kukaan ei ole täällä kirjoittanut oikeasti tulleensa huijatuksi- siis että on maksanut matkan jolle ei päässyt. Että meni lentokentälle, mutta siellä ei ollutkaan konetta tai että pääsi Venetsiaan, muttei ollut hotellia... tms. Minä olin matkalla, josta maksoin vain sen lentokenttäveron 55,- ja se oli VERO, josta mainittiin esitteessä. Varausmaksuni sain paikan päällä takaisin. ONNEKSI en lukenut tätä ketjua ennen lähtöä, vaan vasta nyt kun matkastani on aikaa. Matkatoimisto tai NaturaMedPharma ei voi mitään sääoloille, eikä kyse ole edes rantakohteesta vaan kaupungista. Niin, että voi pyhä jysäys Topi47- syö se hatullinen paskaa ja laita tänne valokuva todisteeksi- huijari.


      • vp
        iskulehto kirjoitti:

        Jos olet käynyt Venetsiassa maaliskuussa, voisitko kertoa kokemuksistasi, sillä itse olen ilmoittanut lähteväni matkalle huhtikuussa. Olisi mukava kuulla kommentteja niiltä, jotka jo ovat olleet matkalla.

        hieno reissu !!!!!!!!!


      • Jesolosta Venetsiaan
        villanen kirjoitti:

        Laitoin yhtiölle s-postia. Kyselin tarkkaan mastkasta jne jne.. Samoja vastauksia sain, kuin edellisetkin. Vastasivat todella nopeasti ja fiksusti. Ei siis valittamista. Varauslappunen on tulossa postitse lähiaikoina. Kai se täytyy uskaltaa lähteä matkaan. Hieman se mietityttää yksin naisihmisenä lähteä, mutta...Täytyy koittaa säästää, että mieskin pääsis mukaan. On kuulema niin kaunis kaupunki, että kannattaa. Ja keväällä siellä ei kuulema vielä haise paikan ominaistuoksut;)

        5 edellistä kirjoittajaa, olen kanssanne täysin samaa mieltä !
        Toisilla vaan on tapana nähdä kaikessa se nurjapuoli ja viat.
        Reppureissaaja menee tavallaan ja valmismatkalainen valitsee toisin.
        Valinnanvapaus kaikille ja mustamaalaukset sikseen !
        Voihan sanoa, että en pitänyt matkasta, mutta turha sanoa sen olleen
        "syvältä"." Anna arvo toisillekin".


    • sanon minä

      Olet selvästi katkera NaturaMed-Pharmalle, sillä sinun tilaamasi tuotteet eivät ole vaikuttaneet. Kerron kuitenki, että esimerkiksi 1 Omega-3 paketti ei paljon vaikuta. Tilasin kyseistä omegaa ja siinä tuli mukana pieni vihkonen, jossa kerrottiin, että omegaa täytyy syödä noin 3 kk, jotta vaikutukset alkaisivat näkyä. Ja niin tein. Nyt on psoriasis vähän helpottanut ja kaikkea. Lisäksi saimme aidon timanttikellon, kun tilasimme tuotteita yli 30€ euron edestä. Kellon timantti ja 24 kristallia todella ovat aitoja, sillä saimme kellon mukana todistuksen timantin ja kristallien aitoudesta.

      Lisäksi tilasimme Tea Tree Oil -nimistä tuotetta ja heti muutaman päivän jälkeen psoriasikseni on jo helpottumassa ja kutina on loppunut. Käyttö jatkuu ja tuote on erittäin erittäin erittäin riittoisaa.

      En näe mitään syytä tilata kyseiseltä firmalta tuotteita. Kauppa sujuu ja on nopeaa, sekä yritys vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta.

      Kiitos!

      • Järjen ääni

        Katsohan paljon niissä saamissasi ryyneissä on omega 3. Veikkaisin etta alle 200 mg. Päivän tarve 2-3 g jotta jotakin olisi odotettavissa.
        Raha ei kasva puussa sehän lienee tuttu juttu. Ja se että Joulupukki asuu Korvatunturilla ei Oslossa.
        Ei kukaan tee tällaista tappiokseen eikä tässä kanssamatkustajien matkakustannuksilla aivan voida Teidän matkoja maksaa. Jossakin on koira haudattuna.


    • Neea63

      Heipsan kaikille.
      Sain minäkin tarjouksen Venetsian reissusta ja kovasti mieli tekisi reissuun lähteä, mutta se epävarmuus, se epävarmuus.
      Käväisin tuolla Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilla katsastamassa, että olisiko mitään tuoretta tietoa tästä asiasta ja olihan siellä hieman ohjeistusta.
      Käväiskäähän lukaisemassa mitä siellä sanotaan.
      Osoite http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/?announcementId=2e3a3147-7cbe-4688-9a25-fccfe2a9daed&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062
      En uskalla vieläkään maksaa varausmaksua, sillä satanen on kuitenkin iso raha jos sen menettää.
      Tosin se on pieni raha, jos sillä pääsee Venetsiaan =))

      • pallo_salama

        Katso viestini aikaisemmin tältä päivältä otsakkeella kimpassako... Maksoin varauksen tänään, mutta en aio matkustaa tämän toimiston matkoilla koskaan, niin epämääräiset ovat ehdot.
        Joulun odotusta! tv. Pallo


      • Kurpitsansiemen
        pallo_salama kirjoitti:

        Katso viestini aikaisemmin tältä päivältä otsakkeella kimpassako... Maksoin varauksen tänään, mutta en aio matkustaa tämän toimiston matkoilla koskaan, niin epämääräiset ovat ehdot.
        Joulun odotusta! tv. Pallo

        Sainpa minäkin kutsun NaturaMediltä lähteä ilmaiselle matkalle Venetsiaan. Mielestäni oli todella epämääräistä touhua luettuani koko viestiketjun ja tutustuani linkkeihin joissa varoiteltiin. Kutsukirjeessä oli kuitenkin erään naishenkilön kuva ja nimi ja päätin ottaa asioista selvää. Sain henkilöön yhteyden tänään ja hän todellakin oli ollut NaturaMedin matkalla Venetsiassa ja matka oli onnistunut. Hän vakuutti ettei tässä tarjouksessa ollut koiraa haudattuna. Nyt ehkä uskallan laittaa matkavarauslomakkeen hakuun. Mietin sitten vielä tarkemmin saadessani lisää tietoa. Mitään en maksa jos vähääkään siltä tuntuu.


      • 671
        Kurpitsansiemen kirjoitti:

        Sainpa minäkin kutsun NaturaMediltä lähteä ilmaiselle matkalle Venetsiaan. Mielestäni oli todella epämääräistä touhua luettuani koko viestiketjun ja tutustuani linkkeihin joissa varoiteltiin. Kutsukirjeessä oli kuitenkin erään naishenkilön kuva ja nimi ja päätin ottaa asioista selvää. Sain henkilöön yhteyden tänään ja hän todellakin oli ollut NaturaMedin matkalla Venetsiassa ja matka oli onnistunut. Hän vakuutti ettei tässä tarjouksessa ollut koiraa haudattuna. Nyt ehkä uskallan laittaa matkavarauslomakkeen hakuun. Mietin sitten vielä tarkemmin saadessani lisää tietoa. Mitään en maksa jos vähääkään siltä tuntuu.

        Se matkatoimisto on rekisteröity kaupparekisteriin 9.1.09!! Ja hallituksessa häärii joku maltan kansalainen ja toinen italian kansalainen...eipä kuulosta hyvin luotettavalta...


      • TEORIOITA,MIETTEITÄ 2
        671 kirjoitti:

        Se matkatoimisto on rekisteröity kaupparekisteriin 9.1.09!! Ja hallituksessa häärii joku maltan kansalainen ja toinen italian kansalainen...eipä kuulosta hyvin luotettavalta...

        Ja matkalle houkuteltu ainakin puoli vuotta!?
        Jos vielä pyörittelee asiaa,niin NAT.MED. kyllä mainitsi YHTEISTYÖKUMPPANISTA. Heillä oltava paljon yhteistä,hyötyvät toisistansa. On mielestäni asiat kuitenkin kerrottu rehellisesti.
        Saavathan puolisoista hyvät hinnat,ja kun alkukevät edullisinta maksujen suhteen majoituksissa jne......Ja sekin mahd. konkurssiinmeno tms.. Tuttua Suomessa konkurssit ilman laman häiventäkin.
        Milloin voit herätä riskittömään päivään? Eihän mikään ole 100% varmaa. Miettiä tätä tarjousta täytyy...


      • PEPPI
        TEORIOITA,MIETTEITÄ 2 kirjoitti:

        Ja matkalle houkuteltu ainakin puoli vuotta!?
        Jos vielä pyörittelee asiaa,niin NAT.MED. kyllä mainitsi YHTEISTYÖKUMPPANISTA. Heillä oltava paljon yhteistä,hyötyvät toisistansa. On mielestäni asiat kuitenkin kerrottu rehellisesti.
        Saavathan puolisoista hyvät hinnat,ja kun alkukevät edullisinta maksujen suhteen majoituksissa jne......Ja sekin mahd. konkurssiinmeno tms.. Tuttua Suomessa konkurssit ilman laman häiventäkin.
        Milloin voit herätä riskittömään päivään? Eihän mikään ole 100% varmaa. Miettiä tätä tarjousta täytyy...

        Olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua, missä ihmiset ruokkivat toisiaan pelolla. On lupa ajatella terveesti. Tämä firma ei ole kyhätty pystymetsästä juuri näitä matkoja varten vaan on ollu olemassa jo vuosia. Näitä matkoja on todella tehty, onnistuneesti. Kaikki mitä kerrotaan esitteessä matkasta on totta, ei siinä yritetä mitään huijata mutta jos uskot niin -toki saa sen sellaiseltakin näyttämään.En tiedä kylläkään yhtä ainuttakaan matkanjärjestäjää joka ei velottaisi mikäli ottaa matkakumppanin mukaan. Kaiken saa siis näyttämään juuri sellaiselta kuin haluaa...Sillä sinä luot oman elämäsi.


      • tarjoan teille uuttta
        PEPPI kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua, missä ihmiset ruokkivat toisiaan pelolla. On lupa ajatella terveesti. Tämä firma ei ole kyhätty pystymetsästä juuri näitä matkoja varten vaan on ollu olemassa jo vuosia. Näitä matkoja on todella tehty, onnistuneesti. Kaikki mitä kerrotaan esitteessä matkasta on totta, ei siinä yritetä mitään huijata mutta jos uskot niin -toki saa sen sellaiseltakin näyttämään.En tiedä kylläkään yhtä ainuttakaan matkanjärjestäjää joka ei velottaisi mikäli ottaa matkakumppanin mukaan. Kaiken saa siis näyttämään juuri sellaiselta kuin haluaa...Sillä sinä luot oman elämäsi.

        Laittakaa googlessa hakusana "natura med pharma kuluttaja" ja menkää katsomaan sielä olevia keskusteluja niin tiedätte missä mennään.

        Ne avasivat minun silmäni!

        ps. eli kaikki hakusanat erikseen!


      • Kokemuksella
        tarjoan teille uuttta kirjoitti:

        Laittakaa googlessa hakusana "natura med pharma kuluttaja" ja menkää katsomaan sielä olevia keskusteluja niin tiedätte missä mennään.

        Ne avasivat minun silmäni!

        ps. eli kaikki hakusanat erikseen!

        Turhaa pelotelua nämä jutut, vai johtuuko se nykyisestä uusavuttomuudesta. Kuuluu yleissivistykseen tietää miten Suomen maassa tehdään asiakaspalautukset. Silloin ei ongelmia tule.
        Menkää postiin ja, kertokaa että kysymyksessä on asiakaspalautus ja että haluatte kuitin.
        Näin tulisi menetellä kaikissa asiakaspalautuksissa.
        Natura med Pharman kanssa on hyvä ja kiva asiaoida, tilaukset voi välillä katkaista jos lisäravinteita kertyy kaappiin liikaa. Hinta-laatusuhdekkin tuntuu olevan OK.
        Olen vuosien varrella välillä ollut asiakkaan ja välillä sitten vaihtanut kaupan tuotteisiin, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia tilausten lopettamisessa, kun sen tekee oikein ohjeiden mukaan.


      • Melkein jo matkalla
        Kurpitsansiemen kirjoitti:

        Sainpa minäkin kutsun NaturaMediltä lähteä ilmaiselle matkalle Venetsiaan. Mielestäni oli todella epämääräistä touhua luettuani koko viestiketjun ja tutustuani linkkeihin joissa varoiteltiin. Kutsukirjeessä oli kuitenkin erään naishenkilön kuva ja nimi ja päätin ottaa asioista selvää. Sain henkilöön yhteyden tänään ja hän todellakin oli ollut NaturaMedin matkalla Venetsiassa ja matka oli onnistunut. Hän vakuutti ettei tässä tarjouksessa ollut koiraa haudattuna. Nyt ehkä uskallan laittaa matkavarauslomakkeen hakuun. Mietin sitten vielä tarkemmin saadessani lisää tietoa. Mitään en maksa jos vähääkään siltä tuntuu.

        Onko kukaan vielä käynyt matkalla? Täällä on viestejä jotka on laitettu jo aikoja sitten, olisi
        kauhean kiva jos sellaisetkin kommentoisivat ketkä jo ovat matkalla olleet vai onko matka vielä yhdeltäkään onnistunut. Minä ainakin olen jo maksanut sen varausmaksun 100 e ja odottelen
        että pääsen huhtikuussa reissuun.


      • keskustelupalstaa
        Melkein jo matkalla kirjoitti:

        Onko kukaan vielä käynyt matkalla? Täällä on viestejä jotka on laitettu jo aikoja sitten, olisi
        kauhean kiva jos sellaisetkin kommentoisivat ketkä jo ovat matkalla olleet vai onko matka vielä yhdeltäkään onnistunut. Minä ainakin olen jo maksanut sen varausmaksun 100 e ja odottelen
        että pääsen huhtikuussa reissuun.

        siellä on vaikka kuinka monen jo käyneen kertomuksia onnistuneesta matkasta...


      • Reissuliisa
        Kurpitsansiemen kirjoitti:

        Sainpa minäkin kutsun NaturaMediltä lähteä ilmaiselle matkalle Venetsiaan. Mielestäni oli todella epämääräistä touhua luettuani koko viestiketjun ja tutustuani linkkeihin joissa varoiteltiin. Kutsukirjeessä oli kuitenkin erään naishenkilön kuva ja nimi ja päätin ottaa asioista selvää. Sain henkilöön yhteyden tänään ja hän todellakin oli ollut NaturaMedin matkalla Venetsiassa ja matka oli onnistunut. Hän vakuutti ettei tässä tarjouksessa ollut koiraa haudattuna. Nyt ehkä uskallan laittaa matkavarauslomakkeen hakuun. Mietin sitten vielä tarkemmin saadessani lisää tietoa. Mitään en maksa jos vähääkään siltä tuntuu.

        Ei ollut mitään hämärää matkassa,eikä järjestelyissä.Olin lokakuussa mukana ja tosi tyytyväinen.Vastaus varmaan viipyy siksi,että ihmisiä halutaan tietenkin kone täyteen.Kaikkihan eivät tee ratkaisujaan samana päivänä.Eipä olisi meiltä omatoimisesti ja kaikki jutut kertaostoina ostettuna onnistunut.Liikuntarajoitteisille retket olivat liian kiivas tahtisia.Ei kannata epäillä,vaan mukaan matkaan !


    • Nimetön

      Syön lohta joka päivä halvemmalla.
      Sitä ei saa kuumentaa liikaa.Viimeistään 72C
      omega rasvahapot kaikki hajoavat.

    • äly hoi älä mua jätä

      Miten se voi huijata sua, jos tilaat sieltä tavaraa kai sun kuuluu ne myös maksaa... ja sillä hinnalla mikä oli sun tiedossasi ,EIKÖ? Jos et halua enää ,peru tilaus ajoissa tai lähetä se avaamattomana takaisin.Näin yksinkertaista se on.

    • Varoitus!

      Universal Tours Scandinavia Oy     2242253-8     Helsinki    
      Pl 48 04301 Tuusula

      Toimialan    
      maksuhäiriöriski
      03 / 2009    Korkea            
           
      konkurssiriski
      03 / 2009    Korkea     

      • Asioita tutkiva

        Olin itse jo täyttänyt ilmoittautumislomakkeen Venetsian matkalle, mutta luettuani mielipiteet palstalta, jätänkin ilmoittautumisen tekemättä.
        Kiitoksia mielipiteistä ja varsinkin tänä päivänä lähetetystä viestistä!
        Jos joku aikoo maksaa varausmaksun 100 €, kannattaa maksaa se luottokortilla ylimääräisestä maksusta huolimatta.
        Yksi hyväuskoinen hölmö


      • RENE
        Asioita tutkiva kirjoitti:

        Olin itse jo täyttänyt ilmoittautumislomakkeen Venetsian matkalle, mutta luettuani mielipiteet palstalta, jätänkin ilmoittautumisen tekemättä.
        Kiitoksia mielipiteistä ja varsinkin tänä päivänä lähetetystä viestistä!
        Jos joku aikoo maksaa varausmaksun 100 €, kannattaa maksaa se luottokortilla ylimääräisestä maksusta huolimatta.
        Yksi hyväuskoinen hölmö

        Olimme Venetsiassa(minä ilmaiseksi,vaimo maksoi).
        Kaikki toimi kuten oli luvattukin.Varausmaksu palautettiin jne.Tuotteita ei edes mainostettu.Omin päin edullista ja mukavaa retkeillä,järjestetyt tietysti tosi kalliita(n. 100E/päivä/henkilö.Lämmintä oli 18 varjossa.
        Hotelli Soleil hyvä ja siisti.Matkalaisia oli koko koneellinen n.180 henkilöä.Suosittelen lämpimästi.Minulle Venetsian matka oli jo toinen kerta,mutta näkemistä kyllä riittää.


      • rene
        RENE kirjoitti:

        Olimme Venetsiassa(minä ilmaiseksi,vaimo maksoi).
        Kaikki toimi kuten oli luvattukin.Varausmaksu palautettiin jne.Tuotteita ei edes mainostettu.Omin päin edullista ja mukavaa retkeillä,järjestetyt tietysti tosi kalliita(n. 100E/päivä/henkilö.Lämmintä oli 18 varjossa.
        Hotelli Soleil hyvä ja siisti.Matkalaisia oli koko koneellinen n.180 henkilöä.Suosittelen lämpimästi.Minulle Venetsian matka oli jo toinen kerta,mutta näkemistä kyllä riittää.

        Koska kukaan ei kommentoinut viestiäni,niin teen sen itse.Tänään tuli kritiikkiä Venetsian matkasta Kuningaskuluttaja-ohjelmassa.
        Retket olivat vapaaehtoisia ja mielettömän kalliita,mutta ei tarvinnut ottaa koko pakettia(kuten ohjelmassa väitettiin) ,jos ei halunnut eli yksikin oli mahdollinen.Itse emme tietenkään menneet moiseen mukaan ja pääsimme todella halvalla omin matkoin ja tutustumisin.(myös kontakteissa paikallisiin asukkaisiin).Samahan pätee missä päin tahansa maailmaa.Avoimin mielin ja käyttäen mahdollista kielitaitoa,koet parhaiten joka matkasi.
        Ps.Olisiko jo kommentin paikka?
        Rene


      • yhtä tyytyväisiä kuin sinä
        rene kirjoitti:

        Koska kukaan ei kommentoinut viestiäni,niin teen sen itse.Tänään tuli kritiikkiä Venetsian matkasta Kuningaskuluttaja-ohjelmassa.
        Retket olivat vapaaehtoisia ja mielettömän kalliita,mutta ei tarvinnut ottaa koko pakettia(kuten ohjelmassa väitettiin) ,jos ei halunnut eli yksikin oli mahdollinen.Itse emme tietenkään menneet moiseen mukaan ja pääsimme todella halvalla omin matkoin ja tutustumisin.(myös kontakteissa paikallisiin asukkaisiin).Samahan pätee missä päin tahansa maailmaa.Avoimin mielin ja käyttäen mahdollista kielitaitoa,koet parhaiten joka matkasi.
        Ps.Olisiko jo kommentin paikka?
        Rene

        mutta hienoa, että matkasi oli onnistunut. Ja asenteestahan moni asia on kiinni, avoimin ja positiivisin mielialoin kun lähtee reissuun, niin on ihme jos tulee kovin suuria pettymyksiä.


      • On itsestä kiinni...
        rene kirjoitti:

        Koska kukaan ei kommentoinut viestiäni,niin teen sen itse.Tänään tuli kritiikkiä Venetsian matkasta Kuningaskuluttaja-ohjelmassa.
        Retket olivat vapaaehtoisia ja mielettömän kalliita,mutta ei tarvinnut ottaa koko pakettia(kuten ohjelmassa väitettiin) ,jos ei halunnut eli yksikin oli mahdollinen.Itse emme tietenkään menneet moiseen mukaan ja pääsimme todella halvalla omin matkoin ja tutustumisin.(myös kontakteissa paikallisiin asukkaisiin).Samahan pätee missä päin tahansa maailmaa.Avoimin mielin ja käyttäen mahdollista kielitaitoa,koet parhaiten joka matkasi.
        Ps.Olisiko jo kommentin paikka?
        Rene

        renelle vastausta! Olen aivan samaa mieltä et pitää lukea ja ymmärtää mitä tarjotaan. Ilmaista matkaa tarjottiin johon kuuluu aamiainen, hotelli ja itse ilmoitetun kaverin kanssa huone. Sen kaavakkeen täytyy osata täyttää jotta matkanjärjestäjä tietää mitä tahtoo. Tai saa sitä mitä on tilannutkin! Olen itse saanut aivan asiallisesti kaikkiin kysymyksiini vastauksen ja paperit on mitä ollaan sovittu, en tiedä mistä johtuu...


      • Juupajoen Jussi
        RENE kirjoitti:

        Olimme Venetsiassa(minä ilmaiseksi,vaimo maksoi).
        Kaikki toimi kuten oli luvattukin.Varausmaksu palautettiin jne.Tuotteita ei edes mainostettu.Omin päin edullista ja mukavaa retkeillä,järjestetyt tietysti tosi kalliita(n. 100E/päivä/henkilö.Lämmintä oli 18 varjossa.
        Hotelli Soleil hyvä ja siisti.Matkalaisia oli koko koneellinen n.180 henkilöä.Suosittelen lämpimästi.Minulle Venetsian matka oli jo toinen kerta,mutta näkemistä kyllä riittää.

        Itse olin Venetsian matkalla viime viikolla. Ostimme vaimon kanssa kaikki retket kun emme ole kovin kokeneita matkustajia. Retkipaketti maksoi 299 euroa ja sisältöä tuli enemmän kuin koko rahan edestä! Näimme Buranon ja Muranon saaret, Venetsian yöllä sekä päivällä sekä ihanan Veronan, upean Villa Sandin viinitilan sekä viehättävän Trevison kaupungin. Oppaat olivat ystävällisiä, asiantuntevia, auttavaisia ja aina hyvällä tuulella. Ihmettelin kyllä heidän pitkää pinnaansa kun meidänkin ryhmään mahtui kaikenlaisia marisijoita. Älkää ihmiset yhtään pelätkö, lähtekää matkalle ja lähtekää retkille!


      • Martta Kuusamosta
        Juupajoen Jussi kirjoitti:

        Itse olin Venetsian matkalla viime viikolla. Ostimme vaimon kanssa kaikki retket kun emme ole kovin kokeneita matkustajia. Retkipaketti maksoi 299 euroa ja sisältöä tuli enemmän kuin koko rahan edestä! Näimme Buranon ja Muranon saaret, Venetsian yöllä sekä päivällä sekä ihanan Veronan, upean Villa Sandin viinitilan sekä viehättävän Trevison kaupungin. Oppaat olivat ystävällisiä, asiantuntevia, auttavaisia ja aina hyvällä tuulella. Ihmettelin kyllä heidän pitkää pinnaansa kun meidänkin ryhmään mahtui kaikenlaisia marisijoita. Älkää ihmiset yhtään pelätkö, lähtekää matkalle ja lähtekää retkille!

        Olen kanssasi samaa mieltä! Retket eivät olleet yhtään liian kalliita, pakettiinhan sisältyi myös yksi lounas sekä kaksi maittavaa illallista hotellilla. Ja ihanat oppaat kertoivat todella mielenkiintoisia asioita retkien aikana. Lisäksi retkillä oli turvallinen olo. Itse onnistuin eksymään ryhmästä Venetsian retkellä mutta vain soitto oppaalle ja hän tuli noutamaan minut. Loistavaa palvelua!!


    • freelife

      Huomenna lähden kohti Venetsiaa. täytyyhän tuollainen matka vastaanottaa....

      • Perluskoni

        Varasin Venetsian matkan ja maksoin 155 euroa. Sain matkanvahvistuksen, mutta noin kuukautta ennen lähtöä suomea murtaen puhuva nainen soitti etten pääsekkään varaamalleni matkalle ja hän tarjosi toista viikonloppua tai matkaa syksyllä. Kerroin ettei käy jolloin hän lupasi palauttaa rahani. Yli kuukauden odottelun ja parin sähköpostin jälkeen sain rahani takaisin. Samalla lopetin kalakapselien tilauksen. Nainen vastasi viestiin ja pahoitteli etten päässyt matkalle, koska niin monella oli ollut matkoilla tosi hauskaa. Joo varmaan. Mulla ei ole! Kiitos ja näkemiin NaturaMed. Kaupasta ja apteekista saa parempia tuotteita ja halvemmalla. SIIS HUIJAUSTA OLI, mutta hyvää matkaa teille; "vaya con dios".


      • Perluskoni
        Perluskoni kirjoitti:

        Varasin Venetsian matkan ja maksoin 155 euroa. Sain matkanvahvistuksen, mutta noin kuukautta ennen lähtöä suomea murtaen puhuva nainen soitti etten pääsekkään varaamalleni matkalle ja hän tarjosi toista viikonloppua tai matkaa syksyllä. Kerroin ettei käy jolloin hän lupasi palauttaa rahani. Yli kuukauden odottelun ja parin sähköpostin jälkeen sain rahani takaisin. Samalla lopetin kalakapselien tilauksen. Nainen vastasi viestiin ja pahoitteli etten päässyt matkalle, koska niin monella oli ollut matkoilla tosi hauskaa. Joo varmaan. Mulla ei ole! Kiitos ja näkemiin NaturaMed. Kaupasta ja apteekista saa parempia tuotteita ja halvemmalla. SIIS HUIJAUSTA OLI, mutta hyvää matkaa teille; "vaya con dios".

        Rahojen takaisin saamiseksi minun piti uhata sekä matkanjärjestäjää että matkatoimistoa poliisilla ja käräjäoikeudella. Muuten NaturaMedin tuotteet on "sikahintaisia" verrattuina muihin vastaaviin. Loppu.


      • Siljuska
        Perluskoni kirjoitti:

        Rahojen takaisin saamiseksi minun piti uhata sekä matkanjärjestäjää että matkatoimistoa poliisilla ja käräjäoikeudella. Muuten NaturaMedin tuotteet on "sikahintaisia" verrattuina muihin vastaaviin. Loppu.

        Hei!
        Ketä on lähdössä Natura Med Pharman tarjoamalle matkalle Venetsiaan 5.10.09?
        Ilmoittauduin sinne ja vois mennä kimppakyydillä Helsingin lentokentälle, jos joku muu on menossa Tampereen kautta sinne?
        Silja


      • Venetsiafani
        Siljuska kirjoitti:

        Hei!
        Ketä on lähdössä Natura Med Pharman tarjoamalle matkalle Venetsiaan 5.10.09?
        Ilmoittauduin sinne ja vois mennä kimppakyydillä Helsingin lentokentälle, jos joku muu on menossa Tampereen kautta sinne?
        Silja

        Olin Naturamedin matkalla huhtikuun lopulla ja oli oikein kiva reissu! Nähtävää oli paljon ja teimme pääosin omatoimimatkoja jotka antaa enemmän nähtävyyksiä. Ostaa kartat vain paikallisesta tupakkakupasta (maksaa 20€:n molemmin puolin) mukaan ja päästelee paatilla, se käy joka saarella missä voi hypätä kyydistä ja voi tutustua miten itse tahtoo... Vastatkaa jotka olette matkalla ollut, en ole kuullut kenenkään moittivan ko. matkaa. Menisin toisenkin kerran jos vaan tarjottaisiin.


      • Turkkifani
        Siljuska kirjoitti:

        Hei!
        Ketä on lähdössä Natura Med Pharman tarjoamalle matkalle Venetsiaan 5.10.09?
        Ilmoittauduin sinne ja vois mennä kimppakyydillä Helsingin lentokentälle, jos joku muu on menossa Tampereen kautta sinne?
        Silja

        Hei!Olen lähdössä 12.10.09 Venetsian matkalle.Onko joku muu lähdössä "yksikseen"? Voiko matkanjärjestäjään luottaa,ja että matkalle tosiaan pääsee??
        Turkulainen


      • ????????
        Perluskoni kirjoitti:

        Varasin Venetsian matkan ja maksoin 155 euroa. Sain matkanvahvistuksen, mutta noin kuukautta ennen lähtöä suomea murtaen puhuva nainen soitti etten pääsekkään varaamalleni matkalle ja hän tarjosi toista viikonloppua tai matkaa syksyllä. Kerroin ettei käy jolloin hän lupasi palauttaa rahani. Yli kuukauden odottelun ja parin sähköpostin jälkeen sain rahani takaisin. Samalla lopetin kalakapselien tilauksen. Nainen vastasi viestiin ja pahoitteli etten päässyt matkalle, koska niin monella oli ollut matkoilla tosi hauskaa. Joo varmaan. Mulla ei ole! Kiitos ja näkemiin NaturaMed. Kaupasta ja apteekista saa parempia tuotteita ja halvemmalla. SIIS HUIJAUSTA OLI, mutta hyvää matkaa teille; "vaya con dios".

        Sinä peruit matkasi ja sait varausrahasi takaisin. Peruit, koska lähes ilmaisen matkan ajankohta ei sopinut SINULLE. Sinulle tarjottiin toista ajankohtaa, jota et huolinut. KUKA SINUA HUIJASI JA MITEN?? Voi hyvänen aika... että on ihmiset typeriä. Eikä sulla voikaan olla matkalla hauskaa- koska et ottanut osaa sille-


      • Vaikka vannoen
        ???????? kirjoitti:

        Sinä peruit matkasi ja sait varausrahasi takaisin. Peruit, koska lähes ilmaisen matkan ajankohta ei sopinut SINULLE. Sinulle tarjottiin toista ajankohtaa, jota et huolinut. KUKA SINUA HUIJASI JA MITEN?? Voi hyvänen aika... että on ihmiset typeriä. Eikä sulla voikaan olla matkalla hauskaa- koska et ottanut osaa sille-

        Maksoin 219 euroa. 2 päivää ennen matkaa sairastuin. Minulla on verenpainetauti ja keuhkoahtauma sekä sydämen vajaatoiminta. Sain kovan flunssan ja kehoituksen olla lähtemättä lentokoneeseen. Peruin matkan, mutta sain takaisin vain 59 euroa. Odotin saavani varausmatkan hinnan 100 euroa, mutta kun ei, niin ei. Maksoin toteutumattomasta matkasta 160 euroa. Natura med Pharma menetti vakiasiakkaansa ja monia muita lähipiiristäni. 160 euroa voi tuntua pikkusummalta jonkun mielestä, muttei minusta, joka teen monta päivää töitä saadakseni tuollaisen summan käteen.


    • Ällikällä lyöty

      Olen samaa mieltä sillä tuli julki että minulle tuli näyte-erä ja luulin, että tämä on vapaa kierto tuote. Mikä ei pidä paikkaansa.

    • Ei huijattu

      Hei!
      Ihan ekaksi totean, ettei mulla ainakaan ole mitään huonoja kokemuksia NaturamedPharmasta. Mutta jonkin vuoden takaa Naturpostista on, SIIS NATURPOST on sellainen yhtiö, joka ei vastannut soittoihin, eikä millään meinannut katkaista tuotteensa tilausta. Lähettivät aina vaan uusia, ja kun palaututin niitä, lähettivät palautetuistakin kauheet karhulaskut. Lopulta sain jonkun puhelimeen ja huusin peruutuksen, lisäksi palautin vielä seuraavana päivänä tulleet kapselit erittäin vihaisen saatekirjeen muassa yritykseen- siihen loppuivat.
      Mutta tämä NaturaMedPharma on eri yritys, alkuun muakin pelotti tilata, mutta kaikki on ollut ihan ok. Helokkiöljyä on tullut ja ruusunjuuritilauksen peruutus astui voimaan heti jne. Eikä tässä vielä kaikki, sain Venetsian matkan, josta mieheni kanssa palasimme juuri maanantaina. Olimme aivan ihastuksissamme, reissu oli tosi antoisa!!Ei niin mitään valittamista! Siskoni lähteen huomenna jo toiselle Venetsian matkalle NaturaMedPharman kanssa- eli hänelläkään ei ensimmäisestä matkastaan ole huonoja kokemuksia- ja tuskin tältä toiseltakaan...
      Ottakaa siis huijatut selville, onko kyse Naturpostista vai NaturaMedPharmasta. Ja oikeesti, moni yrittää saada rahojaan takaisin tai alennusta myös väärin perustein- eikä reklamaatiot aina ole aiheellisia- moni asiakaskin yrittää huijata!- Mutta tunnustaako ne? - Ja p..kat, ei

      • Teupi

        Lähdössä 2.11.09, neljä päivää. Piti mennä jo keväällä, mutta paikat loppui kesken ja heidän tarjoama aika ei sopinut. Nyt sopi joten menoksi...


      • murkunäiti
        Teupi kirjoitti:

        Lähdössä 2.11.09, neljä päivää. Piti mennä jo keväällä, mutta paikat loppui kesken ja heidän tarjoama aika ei sopinut. Nyt sopi joten menoksi...

        Olin Venetsian reissulla 5. - 8.10. Kaikki sujui mallikkaasti. Hotelli Miami Lido de Jesolossa oli siisti, mukava
        henkilökunta, hyvä aamiainen ja suomalaiset, osaavat oppaat. Varausmaksun sai takaisin toisena päivänä. En ottanut retkiä koska osaan liikkua omin neuvoin. Tupakkakaupasta päivän tai kahden lippu, jolla pääsee busseihin ja vaporettoihin koko päivän ajan, niin Lido de Jesolossa, Venetsian kaupungissa, myös saarille;
        Murano, Burano ja Torcello ym. Huonekaverina oli samanikäinen nainen ja näimme vasta iltamyöhällä ja
        aamiaisella. Kaikki aikataulut pitivät. Matkatoimistoon Suomessa olen päässyt aina puhelimitse sekä sähköpostilla ja kerrottu asiat
        niinkuin ne ovat. Ei todellakaan mitään valittamista koko jutusta. Ilmatkin olivat Italiassa mitä upeimmat.
        Iloista matkaa!
        T. Sari


      • RN

        Sain tarjouksen viime viikolla Venetsiaan ja tietysti epäilin sen aitoutta, ettäkö lähes ilmaiseksi. Siksi etsin tietoa täältäkin ja kun muut ovat olleet tyytyväisiä matkaansa miksen siis minäkin lähtisi. Tosin olen lähdössä yksin, joten saan uuden tuttavuuden huonekaverikseni. Matka toteutuu keväällä 2010, odotan innolla vastausta matkapäivästä - juuri tällaista piristystä tarvitsenkin. Nyt pitää ottaa selvää Venetsian nähtävyyksistä, jotta ei tarvitisi maksaa kalliita retkiä, toivottavasti joillakin tulevista matkakumppaneista on paikallistuntemusta, jotta voitaisiin tehdä tutustuminen omin päin :)


      • mukana ollut
        RN kirjoitti:

        Sain tarjouksen viime viikolla Venetsiaan ja tietysti epäilin sen aitoutta, ettäkö lähes ilmaiseksi. Siksi etsin tietoa täältäkin ja kun muut ovat olleet tyytyväisiä matkaansa miksen siis minäkin lähtisi. Tosin olen lähdössä yksin, joten saan uuden tuttavuuden huonekaverikseni. Matka toteutuu keväällä 2010, odotan innolla vastausta matkapäivästä - juuri tällaista piristystä tarvitsenkin. Nyt pitää ottaa selvää Venetsian nähtävyyksistä, jotta ei tarvitisi maksaa kalliita retkiä, toivottavasti joillakin tulevista matkakumppaneista on paikallistuntemusta, jotta voitaisiin tehdä tutustuminen omin päin :)

        Omatoimisesti et ehdi nähdä ja kokea puoliakaan ! Kaikki kohteet ovat laivamatkan takana, koska Venetsian keskuksessa ei pysty majoittumaan kun miljonäärit.Retkipaketti tuntuu kalliilta,mutta sisältää paljon.Kiire oli kova,mutta yhteenvetona,se kannatti.Tokihan jokainen voi viettää aikansa tavallaan ja niin pitääkin.Matkamme oli onnistunut.Iloista matkaa Ritvalle !


    • I. V.

      Sain kanssa omalla nimelläni ilmoituksen Venetsia matkalle pääsystä.
      Tuntuu hiujaukselta!!
      Luontaistuotteen tilasin puhelimitse postimaksu seuraa lähetyksen mukana, 4,50€,
      Jätän hakematta näidenkin kirjoituksien peruusteella, kai ne palautetaan lähettäjälle.
      30 kpl tuote aloituspakkaus ilmaiseksi, joten saakoon pitää tuotteensa, kuten matkansakin. Tai tarjota herkkäuskoisemmalle!!!

      • tyytyväiset

        Olimme Venetsian matkalla 8.10 2009.Lento täynnä samaa sakkia.Italialainen lentoyhtiö ja henkilökunta (ystävällistä).Luvattuhan olikin ilmainen matka,joten miksi pitäis saada KAIKKI ilmaiseksi.Paikanpäällä kaikki oli ohjelmoitu valmiiksi ( jos tahtoi osallistua,maksusta tietenkin) sai toki olla omineenkin ! Aikataulu oli tiukka ja huonojalkaisille liian tiivis tahti,mutta emme ikinä olisi omatoimisena saaneet matkasta irti sitä kaikkea.Meille jäi erittäin hyvät fiilikset.Uutta tarjousta uteliaana odottelemme.Uudelleenkin lähtisimme samalle matkalle ja osaisimme paikat jonne mennä ja jäisi omaa aikaa enempi. SUOSITTELEMME !


    • Matkalle lähtevä

      Minkälainen lentokone oli, jolla lensitte Venetsiaan?

      • pillerin syöjä

        Olimme syksyllä matkalla.Kone oli Italialainen ja kaikki pelasi hyvin.Lennot tosin viivästyivät molemmin päin,mutta sehän johtui aamupäivän sumuista Italiassa,joka ei todellakaan ollut lentoyhtiön syy ! Mielestäni parempi myöhässä kuin sokkona sumuun ja kenties onnettomuus.Olimme erittäin tyytyväisiä matkaan.Kaikki purnaavat maksuista,mutta miksi joku kustantaisi ja järjestelisi pyyteettömästi meille matkoja,lennot saimme ja se oli hyvä ! Kaikille kuuluu palkka työstään,eikö ? Ei se ollut mikään hintava juttu,verrattuna siihen antiin joka oli valmiiksi järjestetty.Minä ainakin lähtisin uudelleenkin jos saisin mahdollisuuden.


    • ex-asiakas

      tarjouksia. Saimme, siis minä ja poikaystäväni molemmat kutsun Toscanaan, Lähetimme molemmat ilmoittautumisemme, mutta paluupostissa tulikin vahvistuslomake vain minulle. Soitin naturaMedpharmaan. heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, käskivät ottaa yhteyttä matkatoimistoon. Taas soittelin sinne, huonoa suomea puhuva naishenkilö väitti, ettemme molemmat voi päästä samalle matkalle, eikä ainakaan, EI KOSKAAN samaan huoneeseen. Huoneissa pitää heidän sääntöjen mukaan olla 2 naista tai 2 miestä. Arvasin, että turha yrittää päästä reisulle yhdessä, eivät varmaankaan päästä edes samana ajankohtana. Taas soitto naturamedpharmaan, eivät he voi tehdä asialle mitään, eivät he tiedä matkatoimiston säännöistä. Tämän soiton jälkeen päättyi 2,5 vuotinen suhteemme ko. yritykseen. Miksi tällaisia matkoja annetaan ns bonuksina, mutta joustavuutta ei asiassa ollenkaan. Matka voi olla ihan hyvä, mutta epäilen että eivät he varmaan olisikaan perheenjäsenille lähettäneet matkatarjousta. Mutta me asummekin eri osoitteessa. En halua hotellihuonetta vieraan kanssa ja turhaa on maksaa lisämaksua yksittäisestä.
      Ja vielä kuulema naturamedpharman mukaan otettaan yhteyttä heiltä ja matkatoimistosta. Näkis vaan!.
      En kyllä luottais ko. yritykseen. Ajattelin kysäistä kuluttajasuoja sanoo asiasta.

      • varokaa!!!!!!!

        TEKSTISTÄ PÄÄTELLEN NÄITÄ KYSEISIÄ "ILMAISMATKOJA" SUOSIVAT KIRJOITUKSET OVA YHDESTÄ JA SAMASTA OSOITTEESTA!


      • hampula
        varokaa!!!!!!! kirjoitti:

        TEKSTISTÄ PÄÄTELLEN NÄITÄ KYSEISIÄ "ILMAISMATKOJA" SUOSIVAT KIRJOITUKSET OVA YHDESTÄ JA SAMASTA OSOITTEESTA!

        Ilmaismatkoja kehuvat kirjoitukset eivät todellakaan ole samasta osoitteesta. Minäkin olin Venetsian matkalla lokakuussa 2009 ja voin allekirjoittaa jokaisen kehumisen. Matka oli todella upea. Retkipaketti oli hintansa arvoinen. Asiantuntijat veivät kiinnostaviin paikkoihin ja olivat todella perehtyneet maan historiaan. Suurkiitos pillerifirmalle ja myös matkatoimistolle. Marraskuussa olen lähdössä Toscanaan. Odotan matkaa innolla!


      • Kylmät kädet
        varokaa!!!!!!! kirjoitti:

        TEKSTISTÄ PÄÄTELLEN NÄITÄ KYSEISIÄ "ILMAISMATKOJA" SUOSIVAT KIRJOITUKSET OVA YHDESTÄ JA SAMASTA OSOITTEESTA!

        Ei herää yhtään epäilys, kun kaikki ylistysviestit ovat kuin samasta puusta.

        Sama kaava lähes kaikissa:
        -kirjoittaja ylityytyväinen, ei enää nuori, yksinmatkaileva NAINEN
        -viesti on kuin mainos, paljon iskulauseita ja loppukaneetti lähes identtinen
        -Kirjoituksen ulkoasu kirjoitusvirheineen

        Veikkaanpa, että NaturaMedPharman henkilökuntaa kaikki kyseiset Ullat, Liisat ja Maijat.


    • eiawnkoisdf

      kertoisitteko kokemuksia huijauksesta.kannattaako täältä tilata.

      • toukka

        kuluttajavirasto on kieltänyt tältä virmalt tämmöisen markkinoinnin jatkossa!!!! 5.10.2010 tullut päätös asiasta.


    • uhri55

      Vastasin kesällä NaturaMEd:n kyselyyn tietämättä mihin rikollisjärjestön toimintaan olin liittynyt. Kyselyssä en sitoutunut mihinkään, mutta silti kuukauden kuluttua minulle tuli Omega 3-tuotepaketti ja lasku. Palautin pakkauksen heti postiin ja säilytin palautuskuitin. Kolmen kuukauden kuluttua minulle tuli siitä huolimatta NaturaMed:ltä karhukirje palautetusta pakkauksesta. Taistelen nyt kuluttajaasiamiehen kanssa laskusta, mutta NaturaMed:ei saa puhelimitse eikä sähköpostilla yhteyttä.
      Varoitan kaikkia tästä rikollisesti toimivasta yrityksestä, josta eroon pääseminen on tuskallista.

    • Army

      Vastaan Jussille, joka pitää yritystä huijarina. Olen pariin otteeeseen tilannut pari pakettia Omega-3 pillereitä. Olen saanut kerran kutsun Venetsiaan ja kaksi kertaa Toscanaan. Venetsiassa olin v. 2008 huhtikuussa ja Toscanassa marraskuun alussa 2010. Molemmilla matkoilla oli mukavaa. Maksoin sen 59 euroa matkasta, lento hotelli. Ennakkomaksun käytin retkiin. Jos ei halunnut retkiä, seuraavana päivänä kohteessa sen maksetun summan sei takaisin. En ole tullut huijatuksi, vaan olen käynyt edullisesti matkoilla. Olen myös ihan heti onnistunut peruuttamaan myöhemmät pillerilähetykset joko soittamalla tai sähköpostilla. sähköpostiin olen heti saanut vastauksen peruutuksesta. Lopettakaa parjaaminen. Siihen ei ole mitään syytä. Molemmilla matkoilla oli yli 200 henkilöä ja useat jo toiseen kertaan, kun olivat saaneet kutsun.
      Lähden uudelleen, kun kutsu tulee.
      Armi

    • tulipa kirje

      Hei miksi joku tarjoaa ilmaisia matkoja? Huijarifirma hyi hitsi, kaikkea Suomessa voi puuhastella, vaikka meillä on kuluttajasuoja ym. instansseja.
      Samaa sikalafkaa viesteissa jotak kehuvat firmaa, hulluhan se on joka antaa jotain ilmaiseksi. Sitä ei nimittäin tapahdu kaikesta joutuu maksamaan ja piste.

    • tässä totuus

      5.10.2010
      NaturaMed Pharma AB
      Kuluttaja-asiamies määräsi NaturaMed Pharma AB:lle markkinointikiellon 14.9.2010.

      Kuluttaja-asiamies kielsi NaturaMed Pharma AB:tä

      esittämästä markkinointiaineistoa julkaistussa kuluttajatutkimuksessa taikka muussa vastaavassa materiaalissa tavalla, josta julkaisusta ei heti selkeästi ja yksiselitteisesti käy ilmi, että kysymyksessä on mainos;
      käyttämästä tutustumistarjouksesta ilmaisua ilmainen, postimaksun hinnalla tai muita vastikkeettomuutta korostavia ilmaisuja, kun tutustumistarjous muuttuu maksulliseksi tilaukseksi, ellei kuluttaja keskeytä tilausta erillisellä tahdonilmaisulla;
      luomasta tutustumistarjouksen yhteydessä millään tavalla harhaanjohtavaa mielikuvaa siitä, että kuluttaja voisi hankkia vain yhden tuote-erän, kun tutustumistarjous muuttuu maksulliseksi tilaukseksi, ellei kuluttaja keskeytä tilausta erillisellä tahdonilmaisulla.
      Kieltoa on noudatettava sadan tuhannen (100.000) euron sakon uhalla.

      Yritys lähetti kuluttajille kuluttajatutkimukseksi otsikoidun suoramarkkinointikirjeen. Kirjeen oli lähettänyt yrityksen kuluttajatutkimusosasto. Kirjeen vastaanottajaa pyydettiin ottamaan osaa tutkimukseen. Kiitoksena vastauksesta kirjeen vastaanottajan kerrottiin osallistuvan palkintojen arvontaan.

      Kirjeessä oli valmiiksi rastitettu kohta, jonka mukaan kuluttaja osallistuu tutkimukseen ja saa kiitoksena 30 päivän annoksen LaxoMarine –tuotetta 0 eurolla. Kirjettä tarkkaan lukemalla kävi ilmi, että kuluttaja sitoutuu tutkimukseen osallistumisen myötä LaxoMarine tuotetta koskevaan kestotilaukseen. Myöskään palkintojen arvontaan kuluttaja ei osallistunut automaattisesti, vaan hänen tuli ymmärtää rastittaa kirjeen toisella sivulla oleva ruutu.

    • compus sui

      Minulle tuli itse tilaamatta "voitto" arvonnassa, johon en ole edes osallistunut matka Toscanaan ja tilauslappu, jolla sain pelkällä postimaksulla 4,5o €
      kuukauden Rosenrotpillereitä ja tilaus jatkuu automaattisesti, ellen ilmoita peruutuksesta.
      Sain myöhemmin vahvistuslomakkeen matkalle ja listan vapaista lähtöajoista ja soitin ko. matkatoimistoon.
      Matka olisi vasta syyskuussa ja pitäisi maksaa 14vrk sisällä 200€ takuumaksuksi ja saisin sen muka takaisin Toscanassa ja maksaa 59€ kenttämaksun.
      Sillähän pääsee jo normaali reittilennolla matkalle!!!!!!!!!!!!
      Ja sightseeingmatkoja voi ostaa itsekin sellaisiin paikkoihi jotka itseä kiinnostavat.

      Soitin äsken NaturaMed Phaman asiakaspalveluun numero 020377377 j
      ja selitin, että niiden pillereiteen hinta on jo sen verran korkea, että edullisempaa on jättää ne pilleri ja mennä reittilennolla matkalle itse ja tarjouksiahan on sanomalehdissä joka päivä.
      Äijä ei sanoi ettei ehdi nyt vastaamaan kysymyksiini, koska on jonossa

      ASIAKKAITA

      NO NYT KIIRE HELPOTTAAKUN SANOIN, ETTÄ NYT ON YKSI ASIAKAS VÄHEMMÄN, ETTÄ PIDÄ TUNKKIS JA TURHAA LÄHETELLÄ MITÄÄN KASKUJA
      SE NELJÄN EURON POSTIMAKSUKIN JÄTÄN MAKSAMATTA

    • Caius Matkaaja

      Niiden, jotka ihmettelevät "ilmaista matkaa", kannattaa ottaa laskukone käteen ja ynnätä numeroita. Onhan tässä "kutsu" systeemissä aivan selvä liikeidea. Matkalle ei varmasti lähde lentokoneellista yksinäisiä ihmisiä vaan isompia ja pienempiä porukoita, joista yksi saa kutsumatkan. Jos puolet koneesta on kutsuttuja, on toinen puoli itse maksavia. Ja paljon Ryanairin reittilentoja edullisimmilla hinnoilla (Suomi - Italia noin 50€/naama) nämä matkajärjestäjät saavat lennot hankittua kun ottavat koko koneen. Ja hotellihinnat ovat ihan eri tasoa matkatoimistoille, niitä ei voi verratakkaan niihin hintoihin joita hotellin hinnastossa näkee ja lisäksi hotellit eivät ole keskusta-alueella eli ovat halpoja. Lokakuussa hotellien hinnat ovat muutenkin jo laskusuunnassa, talvellahan ne ovat melkein ilmaisia Italiassakin. Matkajärjestäjän kannalta takuumaksu on myös osaksi tuloa, sillä osa matkalaisista ostaa sillä oppaan palveluja - suurin osa suomalaisista ei pärjää tai ei halua pärjätä yksin italialaiskohteissa.

      Kun lukee yllä olevien kirjoittajien valituksia niin vahvistuu se käsitys että suomalaiset pitäisi panna yritysmatematiikan perus-perus alkeiskurssille, tulevaisuudessa tällaisia kutsu ym markkinointitapoja tulee varmasti olemaan entistä enemmän. Jos niihin suhtautuu tunteella ja periaatteessa negatiivisesti, ei osaa käyttää hyväkseen niitä etuja joita niissä on. Ja silloin ne oikeat huijarit pääsevät rahastamaan: pannaan kova hintaa niin ollaan uskottavia ja kauppa käy!
      Mutta sillä periaatteellahan mersujakin on aina myyty: pannaan kova hinta ja ostaja uskoo että rauta lopettaa ruostumisen.

    • armisu

      Kaikenlaiset valittajat pysykööt poissa matkoilta. Olen ollut kerran Venetsiassa ja Kerran Toscanassa. Matkat olivat mukavia, ei huijattu. Retket maksavat. Esim. Venetsian retket ovat kalliimpia kuin Toscanan, mutta onhan Venetsia hyvin kallis kaupunki. Olutta pullollinen Markuksen torilla maksoi 16 euroa (musiikkilisä).
      Kun olen tilannut kapseleita, olen saanut heti peruutetuksi, enkä näin ollen saa jatkuvasti pillereitä. Jos ostatte apteekista pillerit, tunnetteko vaikutuksen heti. Sanotaan, että vasta kahden kuukauden jälkeen voi odottaa muutoksia. Jussille vastaan ETT EI OLE HUIJARIYRITYS.

    • Kaihellin

      Kävin huhtikuun 2011 lopulla Toscanassa Natura Medin matkalla, ihan hyvä matka oli. Pillereitä ei mainostettu ollenkaan, olin valmistautunut tuotteiden esittelyyn. Matkajärjestelyt sujuivat samoin kuin muillakin matkatoimistoilla. Universal Tours -matkatoimiston oppaat olivat hyviä. Matka ja hotelli olivat ilmaisia, retkipaketin otin, joka olikin hyvä juttu. Lisäksi otin lisävuorokauden, josta oli eri maksu ja sitten oli joku lentokenttävero 59,-. Siellä oli monia, jotka olivat olleet ennenkin näillä matkoilla. Voin lähteä toistekin, ei moitittavaa.

    • Melanro

      Olen jo vuosia tilannut NaturaMed Pharmalta nivelrikkooni MediLenk- kapseleita. Niistä on ollut minulle suuri apu, vaikka nivelrikkoa ei kai paranna kokonaan muu kuin leikkaus. Särkyjä on ollut vähemmän, ja olen pystynyt tekemään pitkiäkin lenkkejä.

      Ihmettelen noita negatiivisia kokemuksia, koska olen aina saanut ystävällisen ja asiallisen kohtelun. Puhelimeen on vastattu nopeasti eikä ole valitettu ruuhkaa, kuten suomalaisissa yrityksissä. Netissä olen samoin saanut hyvän kohtelun. Olen myös peruuttanut sellaisia tarjouksia, joita en ole halunnut. Sekin on toiminut kiitettävästi.
      Muutama viikko sitten sain lahjaksi kauniit korut. Matkoja en ole tilannut.

      • Seme

        Kylläpä on ollut negatioita. Oon ollut kahdella matkalla Venetsia ja Toscana. Aivan ihanat matkat. On paljon tullut tietoa ja nähnyt paikkoja joita yksityiseen tuskin olisin kolunnut. Matkat on edullisia . Täytyy osata lukea mitä ne kirjottavat. Minulla on toiminut kaikki moitteettomasti. Lähden seuraavaksi Gardajärvelle.


    • Höperöitö ihmisiä

      Ikävää, että NaturaMed sotketaan niin helposti noihin muihin kuten naturpost, todellakin enemmän huijarifirmoihin kuin asiallisiin.

      Naturamed on ihan asiallinen ja vakavamielinen norjalainen suuryritys. Siinä missä joku Tri Tolonen Suomessa.

      • Helen

        Olen ollut jo monia vuosia Nateramed pharman jäsen ja olen ollut tosi tyytyväinen palveluun. Niin peruutukset kuin tauotukset tai tilausten lopettaminen ovat sujuneet ilman ongelmia.Asiakaspalveluun olen saanut hyvin yhteyden ja siellä on ollut hyvä ja ystävällinen palvelu. Sain myös Venetsian matkan pari,kolme vuotta sitten lahjaksi.Miesystäväni lähti mukaan,maksoi oman matkansa tarjoushintaan.Ainoastaan lentokenttämaksun jouduin maksamaan.Varausmaksu palautettiin toisena matkapäivänä ,kuten oli sovittu.Käytin sen kuitenkin opastettuihin retkiin, joihin olin oikein tyytyväinen. Retkiin ei ollut pakko osallistua,sai kulkea ihan vapaasti jos halusi! Eli kyse ei ole millään muotoa huijauksesta,kaikki mitä luvattiin, piti.Nyt olen saanut kutsun Toscanaan ja mieli tekisi kovasti lähteä. Matka on ensi vuoden huhtikuussa.Matkaseurasta on vielä kiinni,koska seuralainen joutuu maksamaan oman matkansa (549 euroa) , kun yövytään samassa kahden hengen huoneessa ja valitaan itse lähtöpäivä lentokenttämaksun 59 euroa. T Helen


      • Tyytyväinen matkaaja
        Helen kirjoitti:

        Olen ollut jo monia vuosia Nateramed pharman jäsen ja olen ollut tosi tyytyväinen palveluun. Niin peruutukset kuin tauotukset tai tilausten lopettaminen ovat sujuneet ilman ongelmia.Asiakaspalveluun olen saanut hyvin yhteyden ja siellä on ollut hyvä ja ystävällinen palvelu. Sain myös Venetsian matkan pari,kolme vuotta sitten lahjaksi.Miesystäväni lähti mukaan,maksoi oman matkansa tarjoushintaan.Ainoastaan lentokenttämaksun jouduin maksamaan.Varausmaksu palautettiin toisena matkapäivänä ,kuten oli sovittu.Käytin sen kuitenkin opastettuihin retkiin, joihin olin oikein tyytyväinen. Retkiin ei ollut pakko osallistua,sai kulkea ihan vapaasti jos halusi! Eli kyse ei ole millään muotoa huijauksesta,kaikki mitä luvattiin, piti.Nyt olen saanut kutsun Toscanaan ja mieli tekisi kovasti lähteä. Matka on ensi vuoden huhtikuussa.Matkaseurasta on vielä kiinni,koska seuralainen joutuu maksamaan oman matkansa (549 euroa) , kun yövytään samassa kahden hengen huoneessa ja valitaan itse lähtöpäivä lentokenttämaksun 59 euroa. T Helen

        Kyllä on ihmisillä asenteissa parantamisen paikka. Se mikä ei sovi tai et pidä,
        sen ei tarvitse olla huono juttu jos Sinä et satu tykkäämään.
        Älä tuomitse kaikkien puolesta, vaan anna jokaisen valita itse.
        Meillä on erilaisia haluja ja tarpeita. Joku ei kenties edes pystyisi niin
        omatoimiseen matkailuun kuin Sinä.
        Hyviä matkoja ja valintoja kaikille ! !


      • koljatti
        Tyytyväinen matkaaja kirjoitti:

        Kyllä on ihmisillä asenteissa parantamisen paikka. Se mikä ei sovi tai et pidä,
        sen ei tarvitse olla huono juttu jos Sinä et satu tykkäämään.
        Älä tuomitse kaikkien puolesta, vaan anna jokaisen valita itse.
        Meillä on erilaisia haluja ja tarpeita. Joku ei kenties edes pystyisi niin
        omatoimiseen matkailuun kuin Sinä.
        Hyviä matkoja ja valintoja kaikille ! !

        moi. oon lukenu aika paljon juttuja ko. puljusta. sain tänään 7.11.2013 tarjouksen, kolmas, jota aloin miettimään. eka oli gardajärvelle, toinen pisan kaupunkiin, nyt kutsu kävi costa bravaan, epsanjaan, kuten uuno sanoisi.palstalla on paljon juttuja tämän yhtiön toimista,joten olen kiinnostunut kyseisestä espanjan matkasta. onko mahdollista saada noin "pitävä" kustannus arvio, ilman omia ostoksia, kuinka paljon loppu pelissä maksaa tämä "me tarjoamme kaiken"? voisin lähteä matkalle koska barcelona on upea kaupunki.vastailkaa mieluimmin ilman pilleri juttuja, eli vain jos olet matkoilla käynyt.


    • Ei kipua enää

      MediLenk ja selkärangan venytyshoito ovat kyllä auttanut minun välilevyn madaltuman ja kulumien aiheuttamiin koviin kipuihin niin, että tunnen oloni melkein terveeksi.

    • pxxxxfirma

      Älkää tilatko, täysin kusetusta. Minulta oli yksi 4,90 e jäänyt maksamatta vahingossa ja en saanut yhtä ainutta muistutusta, yhtäkkiä tuli perintätoimistolta lasku, 29,07- ja kun soitin Naturaphrma mediin, puhelimeen vastannut naishenkilö oli selvästi " sinut " roolinsa kanssa-eli valitukset jokapäiväisiä !! ( Ilmeisesti )
      Kommentoi, että jos haluan keskustella hänen esimiehensä kanssa, keskustelu tulee käydä englanniksi tai ruotsiksi.Firma ilemisesti virossa, joten veroja nämä eivät myöskään Suomeen maksa.. Lisäksi puhelimeen vastannut henkilö oli ylimielinen ja tosiaan ilm arkipäivää-tämä " rahaa keinolla millä hyvänsä" toiminta -
      -Älkää tilatko heiltä yhtään mitään !! ties mitä keksivät.
      Varoittakaa etenkin vanhuksia. Kannattaa laittaa heille mainoskielto!!

    • Inari5

      Hei,
      Nyt täytyy kyllä antaa positiivista palautetta,jouduin perumaan tuotteeni ja spostiini vastattiin heti plus kun soitin heille ystävällinen mies vastasi alla puolessa minuutissa eli asia selvä.,,näin siis 29.11.2017

    • Kaapo1234

      Kauppasivat iäkkäälle vanhemmalle, jolla hyvin paljon sairauksia vitamiineja. Kiltti vanhempi vastaili kaikkeen joo joo kun ei ymmärtänyt mistä oli kysymys. Tulipa sitten yli 70€ lasku. Soitin aspaan ja sain peruttua tilauksen ja ettei laskua tulla maksaamaan. Laitoin kaiken päälle vielä spostia heidän ilmoittamaansa osoitteeseen, kappas kummaa, nyt saman päivän aikana on lakannut heidän kotisivunsa suomeksi toimimasta. Kritisoin vahvasti iäkkäälle höppänälle kauppaamista ja sitä kuinka vaarallinen tilanne olisikaan voinut syntyä kun ko. vanhempi ei voi ilman lääkärin määräystä mitään juurikaa suuhunsa laittaa. Pistelinpä korvausvaatimuksenkin, mm palautettavan paketin postikuluista ja puhelinkuluista samaan kirjeeseen, katsotaan mitä vastaavat. Kuluttaja-asiamieheen olen jokatapauksessa yhteydessä huomenna....

      • Anonyymi

        Minulla on vastaavia kokemuksia. Kun peruu jonkun tuotteen jatkotilauksen. lähettävät välittömästi juuri sitä tuotetta lähetyksen verukkeella että lähetys on ollut jo matkalla peruutettaessa. Näin tapahtui kerran aikaisemmin, ja nyt uudelleen. Peruin 6.7.2019 kaikki tilaukset. Tänään tuli paketti MagnesiMed tuotetta ja lähetyspäivä oli 8.7.2019. Lähetin sähköpostilla palautetta ja lupasivat ilmaisena palautuksen tunnusnumerolla. Postista ei löytynyt palautustunnusta. Jouduin maksamaan 3,00 euroa postille. Eli pakkomyyntiä tällä NaturaMed Pharmalla.


    • maksukyvötön

      kuinka tämän voi katkasta?

    • volvonainen

      Ihan helposti voi katkaista. Itse ilmoitin sähköpostilla osoitteeseen [email protected]

      ja sieltä tuli heti vastaus että tilaus peruttu. Otin siis vain yhden paketin hinnalla 4,90 tarjouksen matkasta.

      Olen ollut aiemmin näillä matkoilla ja tosi hyvin reissu sujui. ei mitään ongelmia eikä huijausta.

      Mutta se on tosi asia että kannattaa miettiä tarkkaan mitä luontaistuotteita käyttää.

    • Volvonainen
    • Anonyymi

      olen ollu vasta vähän aikaa ko.firman asiakkaana.sain matkatarjouksen toskanaan ja samalla piti tilata näytepakkaus marin olive vai mikä se nimi olikaan.no lähetin vastauksen että otan matkan ja sen kuukauden pilleritarjouksen.pillerit tuli ja matkasta tietoa.4 vrk:n matka ja vapaavalintaiset retket.soitin etten tilaa niitä tabletteja.vähän huonoa suomea puhuva mies sanoi miksi ihmeessä perut tabletit.saat yhden kuukauden lisä-aikaa tabletit tulee joulukuussa.puoliväkisin tai peräti väkisin myyntiä.soitin numeroon matkan takia numero oli esitteessä.sanoin etten osallistu retkiin kun kuulin että niillä on kova tahti kysyin sen puhelun aikana millaisia retket on.sanottiin että sinun tulee perua koko matka kun retket kuuluu monesti samaan pakettiin.nyt en saa laskua matkasta.sanottiin että lasku on jo tullut minun sähköpostiin.eli kun en ota retkiä niin en kai saa matkaakaan siltä näyttää.jos retket on aiemmin olleet vapaavalintaisia nyt näyttää että ne on pakollisia.en valita vaan minun jaloissa on vikaa en pääse kovaa tahtia.yritin selittää että saan ne 2 päivää kyllä hotellissa kulumaan vaan kovin väitti että kyllä sinun tulee perua se matka.näyttää kovalta pakko rahastukselta.

    • Anonyymi

      tämä on paska täblati kokoaja paketti tule vaikea palauta ei kuka auta.

    • Anonyymi

      Outo juttu kun ostin magnesium tabletteja K-Plussa kortilla, kahden viikon kuluttua ostoksesta postiluukusta tipahti mainos med pharmalta. En ole koskaan ennen saanut mitään vastaavaa mainosta mistään vitamiinituotteesta. Ehkä vaan sattumaa, että mainos tipahtaa heti ostoksen jälkeen, mutta en hevillä usko sattumiin. Silmät auki tälläisten firmojen varalta.

    • Anonyymi

      En ole tilannut mitään kyseistä firmasta ja kappas vaan pillerit tulla tupsahti postilaatikkooon ..Miten on mahdollista..TÖRKEETÄ...No avasin lähetyksen ja kappas se ei ONNEKSI MAKSA MITÄAN..Ps, ostan sen appelsiinin kaupasta ja saan varmasti sen tuoreeena..Että näin,,,Enkä pillerin muodossa..TODELLA TÖRKEETÄ....PAKKO MYYNTIÄ..

    • Anonyymi

      hehän lähettävät tilaamatta kokeillen onnistuuko huijaus, minua on myös muilla heidän huijauksilla yritetty saada maksajaksi heidän keinotteluihin.

    • Anonyymi

      Naturamedpharmalle tiedoksi, että asiakaspalveluun on asiakkaan päästävä joko inter-netin tai puhelimen välityksellä. Asiallisessa yrityksessä soiton on oltava vain normaa-listi ei maksullinen puh.numero. Jos puh.numero on maksullinen, niin siitä pitää ilmoit- taa numeron yhteydessä mikä maksu on.

    • Anonyymi

      asiakasnumeroni on 2077611-1 Olen tilannut teiltä Magnesium 120 kpl ja sanon tämän tilauksen irti älkää lähettäkö enää yhtään pakettia Tv Anneli Hiltunen Miljoonatie 11 99300 Muonio Kiitos

    • Anonyymi

      Keskeytys en tilaa enää jäsen numero 2251639-1 Reidar Studnitzkij

    • Anonyymi

      Eläkkeensaajat lehden väliin oli piilotettu mainos. Kyllä on röyhkeää. Täysi huijaus firma en ikinä tilaa mitään. Kaikkensa yrittävät mutta nyt meni viimein kaikki maku

    • Anonyymi

      Niinpä ! Huijausfirma tarjosi ProstaOn-pillereitä lupaamalla Turvallisuuslompakon tilauksesta. Jos joku sai, sadat ja tuhannet jäivät ilman. Että sillai...

    • Anonyymi

      Annettu peruutus netti osoite ei toimi lainkaan!!

    • Anonyymi

      Jussi Raitanen LähiTapiola teki vakuutus petoksen ja kavalsi vuosikymmenten vakuutus maksut. Ei saa oikeusturvaa ja asianajajan kuluja korvattua millään.

    • Anonyymi

      Sain juuri paketin vitamiineja ja yritän epätoivoisesti saada heihin yhteyttä. En ole tilanut mitään. Toinen puhelinnumero ei enää ole käytössä ja toisessa numerossa pyörii koko ajan sama nauha. Pyytävät valitsemaan yhden kolmesta ehdotetusta aiheesta ja sama pyörii koko ajan, mutta kukaan ei vastaa valitset mitä tahansa.

      Välttäkää tätä firmaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe