Miksi ei Matti ole ollut viikkoon lööpeissä? Onko se sairauslomalla, vai mikä muu vaivaa? Luulisi tohon aikaa jo vetävän kohtuu-hutikat ja pari kertaa antaa veitsen ja nyrkin heilua.
Miksi????????
4
659
Vastaukset
- luuraa?
Helluntalais kokouksessa viime keskiviikkona ja päissään tietenkin, pastori oli mielissään, nykänen on vetonaula rahastoon, saa bemarin maksettua viimeinkin!
- alpo
vähän ihmiset pelästyä ettei matista kannatakkaan kirjoittaa mitä tahansa, matti menikin telvisioon ja kertoi kuinka asiat on oikeasti niin oltalehdistöltä meni turvat tukkoon ei siinä sen kummempaa tarvittu
- Nimetön
Voi Pyhä Yksinkertaisuus!
- alpo
Nimetön kirjoitti:
Voi Pyhä Yksinkertaisuus!
pikkuisen ykssinkertasia olivat iltalehissä kun luulivat etttä mattin tasoista miestä kannattaa noin vain härnäillä no nytpä saivat sitten kunnola takaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066