oli tosi kännissä..
Näin Matti Nykäsen kännissä
4
2580
Vastaukset
- ilmotappa
Seiskalle.
- raitismatti
Miksi levität perättömiä juoruja. Päätyvät paskalehtien sivuille ja sieltä on tosi hankala päästä pois.
Matti on 13 kuukauden viettänyt päihteettömällä osastolla. Ehkä laiffi vaan on niin hienoa, että tulkitset Matin vapauden känninä. Ihminen nimittäin vaikuttaa varsinkin Suomessa, tai hänet tulkitaan humalaiseksi, vaikka on pelkkää elämäniloa.
Kannattaa miettiä hiukan ennen kuin tekee noin nopeita johtopäätöksiä. - alpo
matti ei toki ule mikään raiviraitis voi ottaa silloin tällöin kupppiankin mutta se oikeus hänelle suotakoon kyllä mati on oluenssa ansainnut!
- Jari Hinkkanen
Mä dokaan vai kerran tunnissa !!
Onx matti muka mua parempi ??!! HÄH ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949