Niin siitä uudesta videosta, että ootteko jo nähny tai ladannu sen? Mä lataan sitä juuri ja saa nähä minkälainen se on.
Jesus of Suburbia
16
1295
Vastaukset
- maukka
Oon kattonu kolme kertaa ja tulin siihen tulokseen että sehän on loistava. En malta odottaa sitä kokonaista versiota.. tuohan on vaan puolet siitä.
- d>p
besta vallan hullustuu ja saa hihityskohtauksen jos lataan sen sille; mistä se löytyy (muualta kuin niiden sivuilta)? 8)
- Sally.
Hieno video oli, ei voi muuta sanoa. :)
- GD-fani
olen ladannu ja kattonu sen ihan ok,ainakin erilainen kun ne muut..ei tod. mitään pikkulasten silmille tarkotettua..(kuten ei kyl varmaan ne aikasemmatkaan..)
- mä vaaann..
aikamoinen pettymys.. en tykänny videosta yhtää.. xP tylsää katottavaa..
- jokuvaan.
mä vaaann.. kirjoitti:
aikamoinen pettymys.. en tykänny videosta yhtää.. xP tylsää katottavaa..
et sit varmaan tajunnu siitä mitään :P
- mä vaaann..
jokuvaan. kirjoitti:
et sit varmaan tajunnu siitä mitään :P
Ehkä enemmän ku sä! kai tääl ny saa sanoo omat mielipiteet! heti aletaa vittuilee! xP
- your_lucky_star
Itse pidin videosta. Ja tosiaan, ei ole pikkulapsille sopivaa katsottavaa. Mutta hyvä oli , ainakin minun mielestäni:)
- Laydee-J
Ei ehkä ihan mitä odotin. Itseasiassa ei ollenkaan sitä mitä odotin. Noudatti aika hyvin biisiä, mutta mun mielestä tuo video oli vähän tylsä. Just sellanen nimenomaan MTV:lle tehty sekunda-video. Ainoa poikkeavuus oli pituus. Ihan katsottava se oli. Ei kuitenkaan biisin arvoinen video. Tosin jos hyvälle biisille tekee vielä paremman videon niin biisi saattaa muuttua laimeaks jos sitä kuuntelee ilman että näkee videon. Jos tajuatte pointin. :D
- St. Jimmy
Ei se ollu kuule minkään sortin sekunda-video ettäs tiiät. Sori nyt vaan, mutta se oli kovan luokan kamaa (ja hyvää sellaista).
- hmmm
se voi olla muka MTV:lle tehty, kun Suomessakin jotkut luokittelee sen K-18 eikä sitä edes näytetä tästä syystä MTV:ltä...?
- Hjelp
Lasit sen? Suora linkki lataukseen, kiitos.
- Bia
joo no latasin sen heti ku se tuli GDA_':han ladattavaks ja siitä on jo monta viikkkoa.
- St. Jimmy
...ON IHAN PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!
- WRIGHT
oon nähny videon aikoja sitten (:
on todella hyvä, Lou taylor Pucci on juuri sopiva siihen rooliin :D muutenkin IHANA video. ehkä paras..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983