niin elikkäs pistäkää tänne, mitä Maideniin liittyvää ostitte viimeksi.
Ite ostin tänään Seventh Son Of A Seventh Sonin limited editionin, missä oli joku bonus cd mukana.
edellinen tuote?
12
784
Vastaukset
- jippo.
kiertue paidan heinäkuun kuudes.
- d>p
olla Virtual XI levy...puuttuva pala kokoelmasta..*mielipuolinen hymy*
- hähä
Death on the road albumin.
Iron Maidenin levyjä ei ole tullut ihan vähään aikaan ostettua, viimeisin Iron Maidenin fanituote taitaa olla sellainen kangasmerkki jonka laitoin olkalaukkuni koristeeksi.
- ike
toissapäivänä ruotsista baseball-t-paita. on muuten törkeen hieno. harmi vaan et koko on XL vaik S on sopiva....
- SportFreak
Iron Maiden live in Donington '92 VHS, Huuto.net:stä huusin. Seuraavaksi Eddie's Archive :)
- ED_
tuon taisin viimeeksi ostaa...
- The_Duellist
Tänään tuli postista noudettua 'Live After Death' ja 'Live At Donington' VHS:t
- kehkeh
Itse ostin Iron-Maiden Rock In Rio Dvd.
On siitä kyllä aikaa kun ostin mutta aina sitä voi kuunnella, eli en ole kyllästynyt!
- godisawoman
Somewhere in Time ja Stranger in a Strange Land seinäliput kahdeksaan euroon Death on the Road juliste ilmaseks.
- Blues-Boy
Itse ostin vuosi sitten jouluna itselleni No Prayer For The Dying -levyn ja sain joululahjaksi Killersin... Hyviä levyjä molemmat!
- Templar
Tais olla Rainmakerin ja Women In Uniformin 7" vinyylisinkut sekä The First Ten Years VHS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807