koulukiusattu Petri Gerdt. Lukekaa tämä!!

JUDGEMENT

tämän kiusaamis-foorumin aiheessa -OIKEUTUS- Raastinrauta nimimerkillä kirjoittanut henkilö kirjoitta Petri Gerdtistä:

-"Mukava kuulla että on ihmisiä, jotka ovat samaa mieltä kanssani:)
Ja sitten itse asiaan..
Puhuit Petri "myyrmanni" Gerdtistä..
Kun se pommi räjähti ja jutut koulukiusatun taustasta levisivät lehtiin, niin mie aattelin heti että Petri ois halunnu kostaa kiusaajille, tai vaikka ihmisille ylipäätänsä. Tarkoitan, että Petri oltais kiusaamalla saatu niin pois raiteiltaan, että hän ois voinut tehdä mitä tahansa ja tekikin (Petri on mun idoli).

Kun minua kiusattiin julmasti niin ajattelin näitä asioita. Haaveilin kiusaajíeni teloittamisesta julmasti muiden silmien edessä. Olisin sillä teolla pelastanut monta tulevaa kiusattua ja monta menetettyä kiusatun elämää, sillä yhteiskunta ois menny niin shokkiin, että toimet kiusaamisen lopettamiseksi olisivat olleet toimivia. Itse asiassa olisin muutaman syylliset uhraamalla pelastanut kaikki syyttömät! Miettikää sitä..

Ihminen voidaan saada vuosien jatkuvalla ja julmalla kiusaamisella vihaamaan kiusaajiaan, kiusaamista ja pahimmillaan koko ihmiskuntaa niin, että edellä mainitut julmat toimet(pommit, murhat) voivat olla mahdollinen toimintamalli alunperin kiltille ja täysin henkisesti terveelle ihmiselle. Toivottavasti kiusaajat ymmärtävät tämän. Ei tekisi mieleni laittaa heitä ymmärtämään rankemman kautta. Jos kiusaajat tekevät kiusatusta hirviön, se on heidän oma syynsä ja ovat vastuussa seuraamuksista.

En yllytä ketään, tämä ei ole provo! Tuon vaan esille ajatuksen, mikä on niin monen ihmisraunion huulilla. Ajatuksen, jota kukaan ei uskalla tuoda julki. Tämä on aikapommi. Kukaan ei tajua sitä pysäyttää. Kohta joku kiusataan "rajan" yli ja sitten tapahtuu.. Ehkä Petrille kävi näin.

Lisään vielä sen, että Petrin tekojen ja pommi-iskun syy-yhteyttä ei uskalleta tuoda julki, sillä
Petrin kiusaajat voisivat joutua "vaikeuksiin" uhrien omaisten taholta.

Toinen ajatukseni oli se "paapomis ajatus".
Se on sellainen jota kannattaa viedä eteenpäin.
Eli Miksi kiusaajat saavat syntinsä anteeksi esimerkiksi huonojen kotiolojen takia ja saavat näin hyväksynnän jatkaa tekoaan??!! Enpä ole kuullut näin muiden rikosten kohdalla. Tästä hyvänä esimerkkinä se raiskaus esimerkki.
Miksi vika ei ole koskaan kiusaajissa. Miksi he eivät joudu vastuuseen toisten elämän pilaamisesta?? Vastuuseen aiheuttamistaan itsemurhista?? "

-Näin siis RAASTINRAUTA kirjoitti. Tämä viesti pisti silmääni ja lainasin sen tänne, jotta sille saatais lukijoita. Toivon että hyväksyt lainaukseni arvoisa RAASTINRAUTA ja toivon, että kiusatut lukis aiheesi -oikeutus-.

Minun mielestäni aivan helkkarin mielenkiintoista ja totuuden mukaista tekstiä. ASIAA!!!

8

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan miksi kiusaajat saavat päähän silittelyjä siitä,että heillä on mukamas ollut rankka perhetausta..se on hyvä kysymys!Ymmärrän kyllä vihaisen asenteesi kiusaajiasi kohtaan täysin mutta en silti lähtisi tekemään kostoa..ei auta mitään..

• ....-.-.--..

Tutkimukset antoivat tarpeeksi näyttöä siihen että pommi räjähti vahingossa väärässä paikassa. Kiusaaminen tuskin liittyy siihen: Peltolan koulu on hyvä koulu, eikä kiusaamista ole!

• Nimetön

"Peltolan koulu on hyvä koulu, eikä kiusaamista ole! "

Omasta koulustani väitettiin samaa, vaikka kiusaamista oli. Aina ei opettajat kiusaamisesta tiedä.

Melkoista tekstiä toi Petri tarina..

• kiusaaminen on henkinenrais...

Minuakin ärsyttää kun kiusaajia puolustellaan sillä että niiden koti olot on huonot.
      Entä sitten jos kiusatullakin on esim. alkoholisti vanhemmat?
      Kaikki vaan paapoo sitä kiusaajaa...Kiusattua kaikki vihaa ja syyttää. "olisit normaali niin sinua ei kiusattaisi".
      Tosi useesti on minua syytetty että olen kiusattu.

• Sairas kansa - sairas maa

Tiedoksi. Suomessa on mielenvikaiset vallassa päättäjissä ja oikeuslaitoksessa.
      Sosiaalidemokraatit paapovat pahantekijöitä ja varastavat siinä sivussa kansalta varoja itselleen.

Tuomareissa on paljon raiskaajien ja pedofiilien suojelijoita. Mitättömät ehdolliset tuomiot todistavat sen riittävän hyvin, vaikkei Suomen lammaskansa siitä uskalla kunnolla valittaa.
      Kyseisten viime aikaisten ehdollisten tuomioiden perusteella on helppo päätellä kyseisillä tuomareilla olevan taipumuksia pikkupoikien -ja tyttöjen suuntaan.

Iso osa Suomen hyväuskoisista pelkureista äänestää äänestää jatkuvasti uudelleen samoja paskakasoja valtaan. Keskivertosuomalaisen hyväuskoisuus, typeryys ja selkärangattomuus ovat saavuttaneet jo niin pahan pohjakosketuksen, että suorastan toivon Suomen talouden tuhoutuvan eläkepommin, Kiina-ilmiön ym. muiden tekijöiden johdosta.

Suomi = itsensäpettäjien ja pelkureiden halveksittava maa

• salla

Mua kiusavaalle sanottiin yläasteella kuraattorin luona:"eihän me mitään syyllisiä täällä olla hakemassa". Kyllä se sieppasi,ihankuin olisin ollut"osasyyllinen"kiusaamiseeni. Olin
      ihan tavallisen näköinen,kiltti ja fiksu pikkutyttö. Minussa ei ollut mitään vikaa,vaan kiusaajissa. Mitä lie ahdistuksiaan purkivat johonkuhun toiseen ihmiseen.
      Olen nähnyt osan kiusaajistani myöhemmin,pari niistä näytti aika onnettomilta,sisäisesti tyhjiltä. Rangaistus pahoista teoista tulee ennemmin tai myöhemmin,tässä tai tulevassa elämässä,Kun kaikki joudumme vastuuseen teoistamme. Tämä ajatus on joskus pahimmalla hetkellä helpottanut,kun olen miettinyt,miksi Jumala salli minua kiusattavan: Ymmärsin,että lopussa jokainen katsoo tekojaan silmästä silmään. Omana tavoitteenani on elää niin,etten tuota kenellekkään tahallisesti tuskaa ja että ihmiset,jotka ovat lähelläni,saisivat olla omia itsejänsä.

• Quasimod0

Että Petri Gerdt oli samanlainen kuin Pekka-Eric Auvinen eli Yksinäinen,koulukiusattu,masentunut jne.. se on syynä siihen myyrmäen pommi-iskuun!

• Hannat77

Petri Gert oli sankari! Ter Hanna björk rautakesko vantaa controller

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3683
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      71
      3055
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2253
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1419
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1188
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      80
      1078
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      941
    8. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      925
    9. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      921
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      902
    Aihe