Tänään on kohtalon päivä Pelicans. Tappiosta seuraa vielä jyrkempi alamäki aina Mestikseen asti. Silloin voi myös poistaa tämän palstan tältä osastolta, ei kuulu tänne. Voitostakin taaperrus jatkuu mutta toivo elää
Yrittäkää edes
4
289
Vastaukset
- Savonmies
Mestis here we come.
- mestixee suomisarjaa
LOKIT LAULUKUOROON !!!
LOKIT SUXX SUKKAA PAHASTI.
EI LENNÄ PELIKAANIPASKA ENNEE
LOXUNOKAT LOKIT . PAXUPELIKAANI
LOL LOL
T: PASKAPELIKANSIT HÄVIS MUN KALPALLE JEE - J x J
On tässä vielä kautta jäljellä ja paljon. ;)
...usko ei lopu.
Niin ja joka tapauksessa ensi kaudella on taas uusi hohdokas SM-liigakausi. (Onkos tuo muuten yhdyssana vai onko se SM-liiga kausi??)
J x J - Savonmies
J x J kirjoitti:
On tässä vielä kautta jäljellä ja paljon. ;)
...usko ei lopu.
Niin ja joka tapauksessa ensi kaudella on taas uusi hohdokas SM-liigakausi. (Onkos tuo muuten yhdyssana vai onko se SM-liiga kausi??)
J x JMutta mitä väliä sillä on, vai mitä JxJ?
SaPKon huima nousu kohti liigajäitä lähentyi huomattavasti tänään, kun valoimme pohjat jäähallille. Samalla vanhassa tunkkaisessa homeen peittävässä hallissamme SaPKon edustus kaatoi suvereenisti VT-HT:n maalein 6-4
Kyllä elämä hymyilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442