vaan jääne esihistorialliselta ajalta, kun porukan piti metsästää ravintoonsa. Täydenkuun aikaan näkee aika paljon paremmin metsästellä myös yöllä, juuri silloin kun eläimet liikkuu. Sellaset tyypit jotka oli kuutamoöinä metsällä sai enemmän saalista , siksi enemmän terveyttä, voimaa ja valtaa, joten enemmän naisia ja enemmän lapsia. Ne vähemmän kuuhullut laihtui eikä saaneet .... mitään noista. Eli geenit ne on jotka vielä jyllää ja panee heräileen. Yhtä luonnollinen asia kuin se että välillä tulee aina niin nälkä että pitää syödä. Onko se sitten jotain "ruokahulluutta" häh?
Eiköhän se ole perimässä kaikilla, normaalia selviytymis mekanismia.
Ei se mitään hulluutta ole
3
689
Vastaukset
- Kuuhullu tyyppi?
Joo, no mä en ainakaan koskaan saa nukuttua täydenkuun aikaan. :D Ehkä se on sitä mitä sä sanoit.
- Opiskelija
Omalla tavallaan olen kyllä samaa mieltä, mutta ei se kuitenkaan selitä kaikkea outoa käyttäytymistä, myöskään sitä miksi tunnun aina itse pimahtavani täydenkuun aikaan.
Tutkijat ovat jossakin lehtijutussa todenneet, että samalla tavoin kuin täydenkuun vetovoima vaikuttaa valtameriin vaikuttaa se myöskin elimistön veteen (ihminenhän on n. 75% vettä) ja hormoneihin.
Mutta ei se siltikään selitä sitä outoa vaellushalua joka minut aina valtaa kun kuuta katselen.
Tiehä häntä, kuka sitä ihmistä ymmärtäisi...- Perää on
Se, että ihmisessä oleva vesi aiheuttaisi täydenkuun-probleemin,pitäisi koskettaa kaikkia ihmisiä samalla lailla.Mutta kun ei,niin mites sitten ? Kyselin kerran taksikuskilta täydenkuun aikana tekemistään havainnoista asiakkaista.Kertoi, että ajankohdan kyllä siinä työssä huomaa selvästi, aktiivisuutena ja puheliaisuutena.On siinä jotakin taikaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990