Eikö täällä todellakaan voida keskustella AUTOISTA, sen sijaan että jauhettaisiin paskaa. Näillä paskanjauhajilla tuskin on MB-merkkisen auton kanssa mitään tekemistä, höpisevät ja uhoavat ihan omia juttujaan.
Koettakaa nyt järkeyttää tämä palsta ennenkuin on liian myöhäistä.
Toki tiedän jo etukäteen, että nämä "öykkärit" vastaavat tähänkin viestiin haistatuksilla sun muulla, mutta silti uskoisin, että ne, joilla on mersuaiheista keskusteltavaa, ovat kanssani samaa mieltä.
Onko todellakin näin ?
37
1462
Vastaukset
- Mobilisti
Eivät nämä lapsoset täällä puhu mitään autoista. Ja ehkäpä niin on parempikin, sillä ne eivät tiedä niistä mitään. Tai tietenkin kun ensin etsivät tiedot netistä.
Tuolta Goldfingeriltäkin silloin kysyttiin hänen CLK:sta ja eipä se oikein osannut vastata. Ei tiennyt onko hänellä etupenkkien alla mitään? Eikä myöskään tiennyt onko hänen niskatuessaan kaiutin? Onko pystypalkissa puhallin taakse? Onko keskikonsolissa mitään eroavaisuutta muihin malleihin verrattuna? Eikä osannut sanoa edes penkkiensä säätömahdollisuuksista.... Kertooko tuo siitä, että mies omistaisi auton? Ei kerro... voi olla että hän on nähnyt näyttelyssä sellaisen ja päässyt istumaan rattiin, mutta mitään näyttöä hänellä ei ole täällä siitä. Lapsi rukka ehdottelee heti vain vetoja täällä... vastaisi ensin asiallisesti esitettyihin kysymyksiin täällä. Eipä ole edes tarkkaa mallia/varustetasoaan kertonut.
Aivan samoin nämä muut paskanjauhajat. Ei kukaan ole koskaan maininnut millä autolla ajaa.
Kerroppa muuten Jesse James millä autolla ajat? Ja Jaakko S, JUMALA, Kandi, Juuso W sekä kumppanit... Kyselen sitten tarkempia tietoja autoistanne...- Goldfinger
Mitä sä pelle oikein horiset? Tarkoittaako tuo typerä jorinasi sitä, että yrität väittää ettei minulla ole muka CLK:ta, vai mitä nuo junttimaisen typerät kysymykset tarkoittavat?
Kai sinä idiootti tajuat, että nuo tiedot saa kuka tahansa hankittua.
12 vuotias lapsikin pystyy ne hankkimaan halutessaan.
Jos lapsi siihen pystyy, niin lapsi saa sinut tietysti vakuuttuneeksi, että omistaa CLK:n. Ajattele vähän aivoillasi miten typeriä kyselet, jos sinulla sellaisia yleensä on.
Olen vastannut täällä aiemmin CLK:tani koskeviin kysymyksiin, mutta mikä oli lopputulos. Vastaukseni oli niin TÄYDELLINEN, että kysyjä luuli minun hakeneen tiedot suoraan Vehosta.
En ole niin typerä, että vastaan enää noin lapselliin ja tyhmiin kysymyksiin joihin pystyy kuka tahansa vastaamaan, joten työnnä ne kysymykset samantien vaikka hanuriisi. Jos ihminen on niin typerä ja lapsellinen, että epäilee aina kaikkea lukemaansa kuten sinä, niin se todella säälittävää.
Jos alle 400 000 markaa maksavan auton omistaminenkin on sinusta uskomatonta, niin mitä se kertoo sinusta? Vaikkapa sitä, että olet itse köyhä, ettet pysty omistamaan vastaavan hintaista autoa ja juuri siitä syystä pidät sitä myös minulle mahdottomana ja olet myös kateellinen autostani.
Koska näyt olevan asiastasi niin kovin varma, niin kai uskallat lyödä vetoa asiasta. Pannaan 50 000 markaa likoon. Ellet siihen pysty niin olet hävinnyt mies ja osoittanut lisäksi typeryytesi kaikille.
Miksi sinua yleensä kiinnostaa millä autolla toiset meistä ajelee, ei kai se sinulle kuulu millään lailla. Jokaisella on oikeus olla kertomatta autostaan, tai kertoa siitä. Toisten auto-omistukset eivät kuulu sinulle, vaikka perin utelias näyt olevankin.
Etpä ole itsekkään kertonut autosi merkkiä, äläkä kerrokaan, minua ei ainakaan muiden autot kiinnosta pätkääkään.
No, poju. Alahan keräillä 50 000 markkaa kokoon, niin katsotaan kumpi meistä viimeksi nauraa.
Äläkä ala selitellä peloissasi, että veto on mahdoton järjestää. Se on todella helppo järjestää, jos sinulla vain intressejä riittää ja varmuutta, että olet oikeassa. - Automies
Goldfinger kirjoitti:
Mitä sä pelle oikein horiset? Tarkoittaako tuo typerä jorinasi sitä, että yrität väittää ettei minulla ole muka CLK:ta, vai mitä nuo junttimaisen typerät kysymykset tarkoittavat?
Jos lapsi siihen pystyy, niin lapsi saa sinut tietysti vakuuttuneeksi, että omistaa CLK:n. Ajattele vähän aivoillasi miten typeriä kyselet, jos sinulla sellaisia yleensä on.
Olen vastannut täällä aiemmin CLK:tani koskeviin kysymyksiin, mutta mikä oli lopputulos. Vastaukseni oli niin TÄYDELLINEN, että kysyjä luuli minun hakeneen tiedot suoraan Vehosta.
En ole niin typerä, että vastaan enää noin lapselliin ja tyhmiin kysymyksiin joihin pystyy kuka tahansa vastaamaan, joten työnnä ne kysymykset samantien vaikka hanuriisi. Jos ihminen on niin typerä ja lapsellinen, että epäilee aina kaikkea lukemaansa kuten sinä, niin se todella säälittävää.
Jos alle 400 000 markaa maksavan auton omistaminenkin on sinusta uskomatonta, niin mitä se kertoo sinusta? Vaikkapa sitä, että olet itse köyhä, ettet pysty omistamaan vastaavan hintaista autoa ja juuri siitä syystä pidät sitä myös minulle mahdottomana ja olet myös kateellinen autostani.
Koska näyt olevan asiastasi niin kovin varma, niin kai uskallat lyödä vetoa asiasta. Pannaan 50 000 markaa likoon. Ellet siihen pysty niin olet hävinnyt mies ja osoittanut lisäksi typeryytesi kaikille.
Miksi sinua yleensä kiinnostaa millä autolla toiset meistä ajelee, ei kai se sinulle kuulu millään lailla. Jokaisella on oikeus olla kertomatta autostaan, tai kertoa siitä. Toisten auto-omistukset eivät kuulu sinulle, vaikka perin utelias näyt olevankin.
Etpä ole itsekkään kertonut autosi merkkiä, äläkä kerrokaan, minua ei ainakaan muiden autot kiinnosta pätkääkään.
No, poju. Alahan keräillä 50 000 markkaa kokoon, niin katsotaan kumpi meistä viimeksi nauraa.
Äläkä ala selitellä peloissasi, että veto on mahdoton järjestää. Se on todella helppo järjestää, jos sinulla vain intressejä riittää ja varmuutta, että olet oikeassa.Ei näytä tilanne tästä korjaantuvan, joten olkoon. Ei muuten näiltä öykkäreiltä ole tullut kommenttia koskien rekisteröitymispakkoa.
- Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Äläkä ala selitellä peloissasi, että veto on mahdoton järjestää. Se on todella helppo järjestää, jos sinulla vain intressejä riittää ja varmuutta, että olet oikeassa.Et todellakaan ole vastannut juuri noihin kaikkiin kysymyksiin ja et varsinkaan täydellisesti. Etkö tajunnut sitä juttua silloin että kysyjä vihjaisi sinulle että tiedot olivat suoraan kopsattu Vehon sivuilta/esitteestä :):) Oletko tosiaankin noin tyhmä? Ei tiedä omasta kalliista autostaan mitään... taitaapi vain olla mallia 123 oleva nokileka autotallissa....
En muuten ole hävinnyt mitään vetoa sinulle´. Perustele tuo väitteesi. VOin sanoa, että minulla ei ole varaa noin suureen vetoon jolloinka en vetoa hävinnyt. Ei vetoa häviä sillä lailla että jos ei ole varaa siihen. Etpä ole tainnut harrastaa vedonlyöntiä poikaraasu koskaan.
Eipä kuule voi saada kaikkia tarkkoja tietoa autostasi täältä netistä tai muutenkaan. Ei ainakaan lapsi. Ei tosiaankaan jos sinäkään et näytä siihen pystyvän. Tietoja ei saa ongituksi jos ei ole jotakin aikaa ajanut autolla. Puhut puuta heinää oikein urakalla.
Olet HÄVINNYT MIES!!! - Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Et todellakaan ole vastannut juuri noihin kaikkiin kysymyksiin ja et varsinkaan täydellisesti. Etkö tajunnut sitä juttua silloin että kysyjä vihjaisi sinulle että tiedot olivat suoraan kopsattu Vehon sivuilta/esitteestä :):) Oletko tosiaankin noin tyhmä? Ei tiedä omasta kalliista autostaan mitään... taitaapi vain olla mallia 123 oleva nokileka autotallissa....
En muuten ole hävinnyt mitään vetoa sinulle´. Perustele tuo väitteesi. VOin sanoa, että minulla ei ole varaa noin suureen vetoon jolloinka en vetoa hävinnyt. Ei vetoa häviä sillä lailla että jos ei ole varaa siihen. Etpä ole tainnut harrastaa vedonlyöntiä poikaraasu koskaan.
Eipä kuule voi saada kaikkia tarkkoja tietoa autostasi täältä netistä tai muutenkaan. Ei ainakaan lapsi. Ei tosiaankaan jos sinäkään et näytä siihen pystyvän. Tietoja ei saa ongituksi jos ei ole jotakin aikaa ajanut autolla. Puhut puuta heinää oikein urakalla.
Olet HÄVINNYT MIES!!!Älä selittele typerys. Minä vastasin aiemmin tasan tarkkaan oikein kaikkiin kysymyksiin CLK:stani, jopa niin hyvin, että kaveri epäili tiedon olevan peräisin Vehosta. Siis kun vastasin OIKEIN, niin kaveri alkoi vängätä, että tiedot ovat Vehosta:D:D
Naurettavaa junttimaisuutta, jota sinä tyhmyyksissäsi vielä säestelet. Olet niin saakelin tyhmä, että väität vieläkin, etten tiedä tallissani seisovasta autosta mitään!!!! Uskomatonta typeryyttä ja naiviutta.
Höpiset jostain 123 noki lekasta kuin idiootti. Miehellä ei ole edes varaa vasta huutoinsa. Vaivaista 50 000 markkaa ei ole vielä koossa???
Toisaalta en sitä yhtään ihmettelekkään, kun typeriä juttujasi lukee, tyhmyys todella tiivistyy ajoittain niissä. Tyhmille ei yleensä rahaa kerry, tai jos vahingossa kertyykin, niin joku fiksumpi hoitaa ne jossain vaiheessa parempaan talteen.
Minä ole koko ikäni lyönyt vetoja ja tulen lyömään edelleenkin. Veto on varsin mainio keino kuitata voitto kotiin väittelyssä. Tässä tapauksessa hävisit henkisesti, koska et uskalatanut ottaa vetoani vastaan, vaikka olet olevinasi oikeassa. Rahaa säästit, mutta tappio tuli toisaalla sittenkin:):)
Jos minä tiedän olevani oikeassa, käyn kyllä mielelläni kuittaamassa 50 000 markkaa ilmaista rahaa. Ellen ole varma asiasta, en myöskään aukoile turpaani ja väitä toista valehtelijaksi, kuten sinä teet. Sinä oletkin vain huuteleva pelle ja minä mies, joka vastaa puheistani.
Jos olisit varma, ettei minulla ole CLK:ta, niin tottakai sinä raapisit rahat kokoon vaikka mistä. Lainaa äidiltsi, tai pankista, ellei itselläsim ole. Nyt joudut kärsimään kirvelevän tappion jälleen ja minä nauran paskaiset naurut sinulle. Mies putosi ansaan, että kolahti.
Vituttaako uusin tapppiosi LUUSERI.
Minulla on edelleenkin CLK ja miljoonia, sinulla on vain suuri suu ja tyhjät taskut. - Juuso W
Goldfinger kirjoitti:
Älä selittele typerys. Minä vastasin aiemmin tasan tarkkaan oikein kaikkiin kysymyksiin CLK:stani, jopa niin hyvin, että kaveri epäili tiedon olevan peräisin Vehosta. Siis kun vastasin OIKEIN, niin kaveri alkoi vängätä, että tiedot ovat Vehosta:D:D
Naurettavaa junttimaisuutta, jota sinä tyhmyyksissäsi vielä säestelet. Olet niin saakelin tyhmä, että väität vieläkin, etten tiedä tallissani seisovasta autosta mitään!!!! Uskomatonta typeryyttä ja naiviutta.
Höpiset jostain 123 noki lekasta kuin idiootti. Miehellä ei ole edes varaa vasta huutoinsa. Vaivaista 50 000 markkaa ei ole vielä koossa???
Toisaalta en sitä yhtään ihmettelekkään, kun typeriä juttujasi lukee, tyhmyys todella tiivistyy ajoittain niissä. Tyhmille ei yleensä rahaa kerry, tai jos vahingossa kertyykin, niin joku fiksumpi hoitaa ne jossain vaiheessa parempaan talteen.
Minä ole koko ikäni lyönyt vetoja ja tulen lyömään edelleenkin. Veto on varsin mainio keino kuitata voitto kotiin väittelyssä. Tässä tapauksessa hävisit henkisesti, koska et uskalatanut ottaa vetoani vastaan, vaikka olet olevinasi oikeassa. Rahaa säästit, mutta tappio tuli toisaalla sittenkin:):)
Jos minä tiedän olevani oikeassa, käyn kyllä mielelläni kuittaamassa 50 000 markkaa ilmaista rahaa. Ellen ole varma asiasta, en myöskään aukoile turpaani ja väitä toista valehtelijaksi, kuten sinä teet. Sinä oletkin vain huuteleva pelle ja minä mies, joka vastaa puheistani.
Jos olisit varma, ettei minulla ole CLK:ta, niin tottakai sinä raapisit rahat kokoon vaikka mistä. Lainaa äidiltsi, tai pankista, ellei itselläsim ole. Nyt joudut kärsimään kirvelevän tappion jälleen ja minä nauran paskaiset naurut sinulle. Mies putosi ansaan, että kolahti.
Minulla on edelleenkin CLK ja miljoonia, sinulla on vain suuri suu ja tyhjät taskut.Miksi sinä yleensä vaivaudut väittelemään noiden tyhjätaskujen kanssa? Kyllä me huomaamme vähemmälläkin, että mies puhuu aivan löyhäpäisiä, kun kyselee noin lapsellisia CLK:stasi. "Mies", tai mieluumminkin joku nuori kloppi. Aikamiehellä on sentään viiskyt donaa koossa, joten pojan klopista on aivan varmaan kysymys.
- Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Älä selittele typerys. Minä vastasin aiemmin tasan tarkkaan oikein kaikkiin kysymyksiin CLK:stani, jopa niin hyvin, että kaveri epäili tiedon olevan peräisin Vehosta. Siis kun vastasin OIKEIN, niin kaveri alkoi vängätä, että tiedot ovat Vehosta:D:D
Minulla on edelleenkin CLK ja miljoonia, sinulla on vain suuri suu ja tyhjät taskut.Miksi toistelet samoja kokoajan? Eikö enää ajatus kulje? Minä en ole hävinnyt mitään vetoa, koska en ole osallistunutkaan siihen. Minä sanoin ja sanon että minulla ei todellakaan ole varaa tuollaisiin vetoihin.
Myöskään en ole ihan 100% varma, että sinulla ei olisi sitä autoa, mutta kun tietämättömyys paistaa niin suuresti sinusta lävitse. Ethän sinä yleensäkkään tiedä juurikaan mitään Mersuista, eikä varsinkaan CLK:sta. Mistä moinen? Itsekkin lukasin sen jutun missä kerroit niistä nokilekan varusteista niin tulin samaan tulokseen, että teksti oli lainattu Vehon sivuilta/esitteistä. Täysin samoilla sanoilla ja samassa järjestyksessä. Aika hyvä saavutus. Tai loppujen lopuksihan sinulla olikin se karvalakkimalli CLK:sta...
On todella TYHMÄÄ ja TIETÄMÄTÖNTÄ väittää että olen hävinnyt vedon henkisesti. Perustele tuo??? Miehen tyhmyys tosiaankin paistaa lävitsesi.
Olet todellakin tosi TYHMÄ kun luulet että alkaisin jonkun pikkupojan väitteen takia keräämään vetorahoja kasaan. Ethän itsekkään alkanut ottamaan osaa pikkuvetoon. Täysin samanvertainen asia.
Olet edelleenkin HÄVIÄJÄ ja SUURI TYHJÄNPUHUJA - Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Miksi toistelet samoja kokoajan? Eikö enää ajatus kulje? Minä en ole hävinnyt mitään vetoa, koska en ole osallistunutkaan siihen. Minä sanoin ja sanon että minulla ei todellakaan ole varaa tuollaisiin vetoihin.
Myöskään en ole ihan 100% varma, että sinulla ei olisi sitä autoa, mutta kun tietämättömyys paistaa niin suuresti sinusta lävitse. Ethän sinä yleensäkkään tiedä juurikaan mitään Mersuista, eikä varsinkaan CLK:sta. Mistä moinen? Itsekkin lukasin sen jutun missä kerroit niistä nokilekan varusteista niin tulin samaan tulokseen, että teksti oli lainattu Vehon sivuilta/esitteistä. Täysin samoilla sanoilla ja samassa järjestyksessä. Aika hyvä saavutus. Tai loppujen lopuksihan sinulla olikin se karvalakkimalli CLK:sta...
On todella TYHMÄÄ ja TIETÄMÄTÖNTÄ väittää että olen hävinnyt vedon henkisesti. Perustele tuo??? Miehen tyhmyys tosiaankin paistaa lävitsesi.
Olet todellakin tosi TYHMÄ kun luulet että alkaisin jonkun pikkupojan väitteen takia keräämään vetorahoja kasaan. Ethän itsekkään alkanut ottamaan osaa pikkuvetoon. Täysin samanvertainen asia.
Olet edelleenkin HÄVIÄJÄ ja SUURI TYHJÄNPUHUJAÄlä jauha paskaa. Sinä olet todellinen luuseri. Olet hävinnyt väittelymme CLK:sta 10-0, mutta posket paukkaa aina vaan. Hauska huomata, ettet enää olekkaan 100 prosenttisen varma onko minulla CLK:ta.
Voittoni väittelyssä senkun kirkastuu.
Minä en ole lainannut mitään tekstiä esitteestä. Sina VALEHTELET jopa sen, että minun ja esitteen teksti on täysin samoilla sanoilla ja samassa järjesteyksessä. Olet niin saatanan tyhmä, ettet tajua sitäkään, että asian voi tarkastaa kuka tahansa ja jäät kiinni valheesta. Tosi törkeä vale.
Olet hävinnyt henkisesti, et vetoa vaan väittelymme CLK:sta
Olet todellinen pikku nörtti, joka huutee täällä tyhjätaskuna täysin joutavia. - Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Sinä olet todellinen luuseri. Olet hävinnyt väittelymme CLK:sta 10-0, mutta posket paukkaa aina vaan. Hauska huomata, ettet enää olekkaan 100 prosenttisen varma onko minulla CLK:ta.
Voittoni väittelyssä senkun kirkastuu.
Minä en ole lainannut mitään tekstiä esitteestä. Sina VALEHTELET jopa sen, että minun ja esitteen teksti on täysin samoilla sanoilla ja samassa järjesteyksessä. Olet niin saatanan tyhmä, ettet tajua sitäkään, että asian voi tarkastaa kuka tahansa ja jäät kiinni valheesta. Tosi törkeä vale.
Olet hävinnyt henkisesti, et vetoa vaan väittelymme CLK:sta
Olet todellinen pikku nörtti, joka huutee täällä tyhjätaskuna täysin joutavia.Et osaa perustella miksi olisin sinulle hävinnyt henkisesti? Kokeile edes. Olenko jossain vaiheessa sanonut olevani 100 prosenttisen varma?
Oletko tosiaankin noin TYHMÄ? Jokainen nyt sen verran tajuaa että olet nyt sentään lisännyt alkuun tai loppuun esim. Minun autossani on tai vastaavaa. Selityksesi jälleen haisee pahasti.
Koitas edes vastata sähköpostiini. Vai etkö ole muka saanut sitä? Kenen osoitteen sitten annoit? - Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Et osaa perustella miksi olisin sinulle hävinnyt henkisesti? Kokeile edes. Olenko jossain vaiheessa sanonut olevani 100 prosenttisen varma?
Oletko tosiaankin noin TYHMÄ? Jokainen nyt sen verran tajuaa että olet nyt sentään lisännyt alkuun tai loppuun esim. Minun autossani on tai vastaavaa. Selityksesi jälleen haisee pahasti.
Koitas edes vastata sähköpostiini. Vai etkö ole muka saanut sitä? Kenen osoitteen sitten annoit?Olet hävinnyt henkisesti koska et uskalla lyödä vetoa siitä että minulla on CLK. Et myöskään myönnä, että minulla on sellainen, vaikka se on totta. Vasta kun sanot uskovasi minua 100 prosenttisesti pääset pinteestä.
Juuri siksi olet HÄVINNYT mies, koska et myönnä selvää tosiasiaa.
Annoin oikeat tiedot ja kaverini postasi minulle tunti sitten ja läpi tuli. Perin outoa, ettet sinä pääse läpi. Taitaapa olla vain tekosyy, että voit kieltäytä vedosta jonka TIEDÄT häviäväsi.
Prenikka taas rintaan ja rinta rottigille. Kovin on helppoa kanssasi kun sen osaa ja taitaa:):)
- Toyota
Nämä keskustelualueet täytyisi saada rekisteröidyksi palveluksi, jolloin esim. nimen näkymisen myötä säilyisi asiallisuus palstalla.
- Automies
Kyllä, se rekisteröinti voisi olla hyväkin idea. Loppuisi nämä keskenkasvuisten uhoamiset ja turhanjauhamiset.
- TosiMies
Automies kirjoitti:
Kyllä, se rekisteröinti voisi olla hyväkin idea. Loppuisi nämä keskenkasvuisten uhoamiset ja turhanjauhamiset.
Pitänee melkein esittää Sirkuksen toimitukselle asiaa. Loppuisi Goldin ja muiden lapsien kukkoilu täällä heti kerrakseen. Voisivat sitten taas keväällä jatkaa leikkejä hiekkalaatikolla.
- Jeremias W Pylkkänen
Mikset sinä itse puhu vain autoista? Syy miksi täällä ei puhuta jatkuvasti VAIN autoista on se, että yhdestä merkistä ei riitä juttua loputtomiin.
Nämä GF perässä juoksevat turhautuneet hyypiöt ovat suurin syy nyky tilanteeseen. Jos tarkastelee puolueettomasti juttuja täällä, niin huomaa, että aina on joku neniinsä ottanut määkimässä hänen perässään.
Mikä vitun tarve niillä on jatkuvasti puutua GF:n kirjoituksiin täällä. Siitä on tullut eräille ainoa aihe olla täällä. Olen tullut siihen tulokseen, että niitä vituttaa ja rassaa oikein tosissaan GF:n pärjääminen elämässään ja täällä.
Kun itsellä asiat ovat heikommin, niin tottakai se saa aikaan katkeruutta ja kaunaa ja jutut ovat sen mukaiset.- venom
Kyllähän täällä pääasia pitäisi olla sutoissa. Tänne nyt on vaan sattunut eksymään tyyppejä, jotka ovat hormooneilla liuottaneet aivonsa olemattomiin. Kun jäljelle on jäänyt pelkät lihakset, ni eihän juttujen taso voi korkea olla. Kyllähän Goldfingerkin täällä mesoo ja räyhää, mutta häneltä löytyy myös tietoa autoista ja pystyy myös keskustelemaan.
- Mobilisti
venom kirjoitti:
Kyllähän täällä pääasia pitäisi olla sutoissa. Tänne nyt on vaan sattunut eksymään tyyppejä, jotka ovat hormooneilla liuottaneet aivonsa olemattomiin. Kun jäljelle on jäänyt pelkät lihakset, ni eihän juttujen taso voi korkea olla. Kyllähän Goldfingerkin täällä mesoo ja räyhää, mutta häneltä löytyy myös tietoa autoista ja pystyy myös keskustelemaan.
Vaan eipä näytä Goldilla olevan haluja keskustella autoista. Ei edes tiedä omasta autostaan mitään...
- Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Vaan eipä näytä Goldilla olevan haluja keskustella autoista. Ei edes tiedä omasta autostaan mitään...
Älä puhu paskaa. Tottakain minä tiedän autostani kaiken tarpeellisen. En ole niin jutti, että vastaan kaikkiin älyttömiin kysymyksiin sen tiimoilta. Sinulla on mahdollisuus tarkastaa omistanko sellaisen, koska näköään sitä jatkuvasti epäilet.
Se maksaa sinulle vain 50 000 markkaa. Ellet pysty lyömään vetoa, niin olisin sinuna aivan hissukseen CLK:ni tiimoilta. Tyhmyytenä voi näyttää monella tavalla ja yksi tapa on kysellä autosta jotain lapsellista nippelitietoa. - Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Tottakain minä tiedän autostani kaiken tarpeellisen. En ole niin jutti, että vastaan kaikkiin älyttömiin kysymyksiin sen tiimoilta. Sinulla on mahdollisuus tarkastaa omistanko sellaisen, koska näköään sitä jatkuvasti epäilet.
Se maksaa sinulle vain 50 000 markkaa. Ellet pysty lyömään vetoa, niin olisin sinuna aivan hissukseen CLK:ni tiimoilta. Tyhmyytenä voi näyttää monella tavalla ja yksi tapa on kysellä autosta jotain lapsellista nippelitietoa.Silloin kun kyselee nippelitietoa niin karsitaan pois paskanjauhajat tosimiesten joukosta. Eli ne jotka vain huutelevat eivät tietä nippelitietoa vaan ne jotka tosissaan omistavat kyseisen väittämänsä auton. Itse olet nyt todistettavasti tuonut ilmi sen, että sinulla ei ole CLK:sta tietämystä.
Voin tunnustaa ettei minulle ole varaa 50 000mk vetoon eli en voi osallistua kuten en myöskään hävitä. Eli ei tarvitse pitää suuta soukemmalla.
Nyt KAIKKI ovat huomanneet ettet ole SANOJESI MITTAINEN MIES vaan paskanjauhaja kuten kaikki muutkin täällä. - Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Silloin kun kyselee nippelitietoa niin karsitaan pois paskanjauhajat tosimiesten joukosta. Eli ne jotka vain huutelevat eivät tietä nippelitietoa vaan ne jotka tosissaan omistavat kyseisen väittämänsä auton. Itse olet nyt todistettavasti tuonut ilmi sen, että sinulla ei ole CLK:sta tietämystä.
Voin tunnustaa ettei minulle ole varaa 50 000mk vetoon eli en voi osallistua kuten en myöskään hävitä. Eli ei tarvitse pitää suuta soukemmalla.
Nyt KAIKKI ovat huomanneet ettet ole SANOJESI MITTAINEN MIES vaan paskanjauhaja kuten kaikki muutkin täällä.Olet uskomattoman tyhmä tapaus. Kuka tahansa voi marssia Vehoon ja etsiä vastauksen typeriin nippeli kysymyksiisi. Käyttöohjekirjan saa Vehosta kuka tahansa, maksamalla siitä hieman. Tunnustit nyt, että sinulla ei ole varaa 50 000 markan vetoon. Sanohan kuinka suureen vetoon vetoon sinulla on mahdollisuus, niin voin jopa harkita jonkin verran pienempää vetoa? Anna summa johon pystyt. Minä olen sanojeni mittainen, koska annan sinulle mahdollisuuden. Sinä taas puhelet mitä sattuu.
- Mercedes for ever
Mobilisti kirjoitti:
Silloin kun kyselee nippelitietoa niin karsitaan pois paskanjauhajat tosimiesten joukosta. Eli ne jotka vain huutelevat eivät tietä nippelitietoa vaan ne jotka tosissaan omistavat kyseisen väittämänsä auton. Itse olet nyt todistettavasti tuonut ilmi sen, että sinulla ei ole CLK:sta tietämystä.
Nyt KAIKKI ovat huomanneet ettet ole SANOJESI MITTAINEN MIES vaan paskanjauhaja kuten kaikki muutkin täällä.Kyllä sinä olet nut aivan hakoteillä mies. Miksi sinä yleensä alat väitellä ko. asista, ellei sinulla ole panna muuta peliin, kuin epäily.
GF toimii taas täysin johdonmukaisesti, kun esittää kiistanne ratkaisuun vetoa. Hänen on oltava tässä tapauksessa niin saletissa, että uskaltaa ehdoittaa isoa vetoa.
En sinun housuissasi löisi kyseistä vetoa, sillä tulet varmuudella sen hävimään. En nimittäin usko, että GF bluffaa. Miksi en sitten usko.
Siksi, että mikäli hän olisi alunperin halunnut valehdella täällä ja pullistella oikein kunnolla, niin hän olisi valinnut autokseen yli miljoonan auton, eikä noin halpaa autoa. Minullakin on uutena yli 200 000 markaa kalliimpi auto kuin GF:llä, tosin tällä hetkellä halvempi, kun ikää on enemmän. - Jaakko S
Mobilisti kirjoitti:
Nyt KAIKKI ovat huomanneet ettet ole SANOJESI MITTAINEN MIES vaan paskanjauhaja kuten kaikki muutkin täällä.Poika hei. Älä näytä yksinkertaisuuttasi noin avoimesti. Miksi sinä jankutat täällä muitten ihmisten autoista?
Onko sinulla joku pakkomielle puhua paskaa jatkuvasti. GF on sanonut täällä omistavansa ko. auton ja jos väität vastaan, niin olet täydellinen idiootti.
Jos sinussa on vähääkään miestä, niin hommaa se viikyt donaa ja ota veto vastaa. Ellet siihen pysty, niin ole hiljaa koko asiasta, sillä GF on sulle aivan liian kova pala. Teet itsesi yhä enemmän naurettavaksi, kun GF kyykyttää näköään sua jatkuvasti. - Aatu
Jaakko S kirjoitti:
Poika hei. Älä näytä yksinkertaisuuttasi noin avoimesti. Miksi sinä jankutat täällä muitten ihmisten autoista?
Onko sinulla joku pakkomielle puhua paskaa jatkuvasti. GF on sanonut täällä omistavansa ko. auton ja jos väität vastaan, niin olet täydellinen idiootti.
Jos sinussa on vähääkään miestä, niin hommaa se viikyt donaa ja ota veto vastaa. Ellet siihen pysty, niin ole hiljaa koko asiasta, sillä GF on sulle aivan liian kova pala. Teet itsesi yhä enemmän naurettavaksi, kun GF kyykyttää näköään sua jatkuvasti.Onko Sinulla komplekseja sen pienuuden johdosta,vai eikö se toimi?"Iso" mies,ja jauhaa-sanonko mitä julkisessa tietoliikenneforumissa.Mene tekemään bisnestä,että voit kehua tietäväsi jotakin seuraavan sukupolven kansanmallimersuista. :)
- Mobilisti
Mercedes for ever kirjoitti:
Kyllä sinä olet nut aivan hakoteillä mies. Miksi sinä yleensä alat väitellä ko. asista, ellei sinulla ole panna muuta peliin, kuin epäily.
GF toimii taas täysin johdonmukaisesti, kun esittää kiistanne ratkaisuun vetoa. Hänen on oltava tässä tapauksessa niin saletissa, että uskaltaa ehdoittaa isoa vetoa.
En sinun housuissasi löisi kyseistä vetoa, sillä tulet varmuudella sen hävimään. En nimittäin usko, että GF bluffaa. Miksi en sitten usko.
Siksi, että mikäli hän olisi alunperin halunnut valehdella täällä ja pullistella oikein kunnolla, niin hän olisi valinnut autokseen yli miljoonan auton, eikä noin halpaa autoa. Minullakin on uutena yli 200 000 markaa kalliimpi auto kuin GF:llä, tosin tällä hetkellä halvempi, kun ikää on enemmän.Olenko minä sinulta kysynyt jotakin? En muistaakseni...
- Mobilisti
Jaakko S kirjoitti:
Poika hei. Älä näytä yksinkertaisuuttasi noin avoimesti. Miksi sinä jankutat täällä muitten ihmisten autoista?
Jos sinussa on vähääkään miestä, niin hommaa se viikyt donaa ja ota veto vastaa. Ellet siihen pysty, niin ole hiljaa koko asiasta, sillä GF on sulle aivan liian kova pala. Teet itsesi yhä enemmän naurettavaksi, kun GF kyykyttää näköään sua jatkuvasti.Olenko minä sinulta kysynyn jotain perseennuolija? En todellakaan! Oletteko todellakin niin tyhmiä, että luulette minun repiväni jostakin 50 tonnia jonkun paskanjauhajan takia. Hah hah lapsoset. On minulla parempaakin tekemistä. Eihän Goldi tiedä mitään CLK:sta eikä Mersuistakaan...
Puhuppa muuten sinäkin joskus asiaa täällä... - Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Olet uskomattoman tyhmä tapaus. Kuka tahansa voi marssia Vehoon ja etsiä vastauksen typeriin nippeli kysymyksiisi. Käyttöohjekirjan saa Vehosta kuka tahansa, maksamalla siitä hieman. Tunnustit nyt, että sinulla ei ole varaa 50 000 markan vetoon. Sanohan kuinka suureen vetoon vetoon sinulla on mahdollisuus, niin voin jopa harkita jonkin verran pienempää vetoa? Anna summa johon pystyt. Minä olen sanojeni mittainen, koska annan sinulle mahdollisuuden. Sinä taas puhelet mitä sattuu.
Kaivele nyt esille joku yhteystietosi että voidaan sopia vedon suuruudesta ja muistakin toimenpiteistä. On todella turhaa ja lapsellista jauhaa sitä täällä näiden lapsien keskellä. Eli anna joku osoite tai vastaava minne voin ehdotukseni jättää...
ps. Näyttääpä olevan sinullekkin aika vaikeaa mennä Veholle selvittämään CLK:n saloja... - Jaakko S
Mobilisti kirjoitti:
Olenko minä sinulta kysynyn jotain perseennuolija? En todellakaan! Oletteko todellakin niin tyhmiä, että luulette minun repiväni jostakin 50 tonnia jonkun paskanjauhajan takia. Hah hah lapsoset. On minulla parempaakin tekemistä. Eihän Goldi tiedä mitään CLK:sta eikä Mersuistakaan...
Puhuppa muuten sinäkin joskus asiaa täällä...Mitä sinä perseaukin älykääpiö täällä yleensä teet? Rahaton mies ja on täällä raha-ja aikamisten joukossa kuokkavieraana. Jututkin ovat kuin rahattomalla lehmän ostajalla. 50 000 markaa on pojalle täysin käsittätön ja utopistinen summa.
Puhut itsesi lisäksi täysin ristiin. Jos kerran olet 100 prosenttisen varma, ettei GF:llä ei ole CLK:ta, niin mikset käy kuittaamassa himaan mania. Kyllä mani kelpaa kenelle tahansa, miksei myös sinulle?
Sinä et poikaseni USKALLA lyödä sitä vetoa, sillä PELKÄÄT häviötä. Luulen, että GF antaa sulle köyhälle rabattia, kun kiltisti anelet. Saatasiin näin tämäkin asia pois framilta. - Mobilisti
Jaakko S kirjoitti:
Mitä sinä perseaukin älykääpiö täällä yleensä teet? Rahaton mies ja on täällä raha-ja aikamisten joukossa kuokkavieraana. Jututkin ovat kuin rahattomalla lehmän ostajalla. 50 000 markaa on pojalle täysin käsittätön ja utopistinen summa.
Puhut itsesi lisäksi täysin ristiin. Jos kerran olet 100 prosenttisen varma, ettei GF:llä ei ole CLK:ta, niin mikset käy kuittaamassa himaan mania. Kyllä mani kelpaa kenelle tahansa, miksei myös sinulle?
Sinä et poikaseni USKALLA lyödä sitä vetoa, sillä PELKÄÄT häviötä. Luulen, että GF antaa sulle köyhälle rabattia, kun kiltisti anelet. Saatasiin näin tämäkin asia pois framilta.Lyödäänkö naskali 10tmk vetoa siitä, että olen rikkaampi kuin sinä? Sopiiko sinulle vai aloitko jo jänistämään? Katsotaan onko sinusta miestä tähän.
- Jaakko S
Mobilisti kirjoitti:
Lyödäänkö naskali 10tmk vetoa siitä, että olen rikkaampi kuin sinä? Sopiiko sinulle vai aloitko jo jänistämään? Katsotaan onko sinusta miestä tähän.
Älä naurata nörtti. Kun olen juttujasi täällä lueskellut, niin olet osoittanut olevasi köyhä kuin kirkon rotta. sanoit, ettei sinulla ole VARASA lyödä 50 000tmk:n vetoakaan. Se on köyhän miehen puhetta.
Kukaan täällä ei viitsi vaivatua ottamaan sinulta vaivoin tienattuja pennosiasi. Sinut on kuivattava kunnolla, kuten GF aikoi. Minä aivan todella säälin sinua. GF on vetänyt sut niin monta kertaa kölin alta, että sinuna häpeäisin enää esiintyä täällä. Minä jatkan GF:n linjaa ja kuritan sua samaa tyyliin. Tulee olemaan hauskaa. - Mobilisti
Jaakko S kirjoitti:
Älä naurata nörtti. Kun olen juttujasi täällä lueskellut, niin olet osoittanut olevasi köyhä kuin kirkon rotta. sanoit, ettei sinulla ole VARASA lyödä 50 000tmk:n vetoakaan. Se on köyhän miehen puhetta.
Kukaan täällä ei viitsi vaivatua ottamaan sinulta vaivoin tienattuja pennosiasi. Sinut on kuivattava kunnolla, kuten GF aikoi. Minä aivan todella säälin sinua. GF on vetänyt sut niin monta kertaa kölin alta, että sinuna häpeäisin enää esiintyä täällä. Minä jatkan GF:n linjaa ja kuritan sua samaa tyyliin. Tulee olemaan hauskaa.Kerro missä keskustelussa Goldi on vetänyt minua kölin alta?
Tuo ei kelpaa selitykseksi, että koska ole niin köyhä ettet viitsi lyödä kanssani vetoa. Olet siis häviäjä ja suuri luuseri.
Etkö todellakaan uskalla ottaa vetoa vastaan? - Goldfinger
Mobilisti kirjoitti:
Kaivele nyt esille joku yhteystietosi että voidaan sopia vedon suuruudesta ja muistakin toimenpiteistä. On todella turhaa ja lapsellista jauhaa sitä täällä näiden lapsien keskellä. Eli anna joku osoite tai vastaava minne voin ehdotukseni jättää...
ps. Näyttääpä olevan sinullekkin aika vaikeaa mennä Veholle selvittämään CLK:n saloja...Voit jättää veto ehdoituksesi sähköpostiin [email protected]
En hyväksy alle 30 000 markan vetoa, eli tingin vielä 20 000 markkaa. Pienemmällä summalla en lähde leikkimään kanssasi.
Ehdot ovat muutoin seuraavat: Minulla on oltava 2000 mallin CLK ja omiin nimiini rekisteröity. Ajokortti on oltava mukana ja samalla nimellä. Sinä voit kysellä juttuja täältä, että tunnistat minut.
Ennen tapaamistamme jätämme kumpikin 30 000 markaa rahaa johonkin lakiasiain toimistoon. Sitä ennen teemme kirjallisen sopimuksen asiasta keskenämme, jonka lähetämme kumpikin lakiasiaintoimistoon. Sopimus ei saa olla vetoon viittaava, vaan muutoin kummallekin sopiva. 60 000 markaa luovutetaan sinulle, ellei minulla ole ko. auton omistusosaa ja ellei CLK ole minun nimissäni.
Mikäli minä pystyt rekisteriotteen omistusosalla todistamaan omistuoikeuteni kuitaan 60 000 markaa.
Hävinnyt maksaa lisäksi tuomarin palkkion.
Helppoa kun sen osaa vai mitä? Pallo on nyt sinulla. Alahan kaapia summaa kokoon. - Mobilisti
Goldfinger kirjoitti:
Voit jättää veto ehdoituksesi sähköpostiin [email protected]
En hyväksy alle 30 000 markan vetoa, eli tingin vielä 20 000 markkaa. Pienemmällä summalla en lähde leikkimään kanssasi.
Ehdot ovat muutoin seuraavat: Minulla on oltava 2000 mallin CLK ja omiin nimiini rekisteröity. Ajokortti on oltava mukana ja samalla nimellä. Sinä voit kysellä juttuja täältä, että tunnistat minut.
Ennen tapaamistamme jätämme kumpikin 30 000 markaa rahaa johonkin lakiasiain toimistoon. Sitä ennen teemme kirjallisen sopimuksen asiasta keskenämme, jonka lähetämme kumpikin lakiasiaintoimistoon. Sopimus ei saa olla vetoon viittaava, vaan muutoin kummallekin sopiva. 60 000 markaa luovutetaan sinulle, ellei minulla ole ko. auton omistusosaa ja ellei CLK ole minun nimissäni.
Mikäli minä pystyt rekisteriotteen omistusosalla todistamaan omistuoikeuteni kuitaan 60 000 markaa.
Helppoa kun sen osaa vai mitä? Pallo on nyt sinulla. Alahan kaapia summaa kokoon.Vai teetkö saman kuin teit Jampellekkin? Kovana poikana pullistelet, että tavataan sitten kaatopaikalla, mutta ei miestä näy. Nyt sitten kun olen vetoehdotukseni sinulle jättänyt ei kuulu vastausta ollenkaan. Onko tämä sinun tyylisi toimia? Jätitkö piruuttasi väärän henkilön vai itse keksimäsi osoitteen jakoon? Onko se sinusta älyttömän hauskaa? Vai oletko sinä yksi vuonna -76 syntynyt poika Sörnäisistä joka olet ollut Uudenmaan lääninvankilassa vartijana? Oppinut sieltä linnakundien tavoille. Myöskin olet toiminut kuorma-auton kuljettajana Hyvinkään Betonissa mistä sitten tulee tämä sinun Hyvinkää tietoutesi? Tuli vain tuosta sinun osoitteestasi sellainen mieleen? ;);)
AIkuistu ja vastaa... - Sami
Goldfinger kirjoitti:
Voit jättää veto ehdoituksesi sähköpostiin [email protected]
Helppoa kun sen osaa vai mitä? Pallo on nyt sinulla. Alahan kaapia summaa kokoon.Miksi et ole sanojesi mittainen mies? Miksi puhelet täällä kovastikkin, mutta kun tosi paikka tulee eteen niin katoat ja olet hiljaa kuin pikkulapsi. Et ollut eilen Hyvinkäällä, et vastannut Mobilistin vetoehdotukseen. Miksi? Olet luuseri paskanjauhaja vai mikä?
- Goldfinger
Sami kirjoitti:
Miksi et ole sanojesi mittainen mies? Miksi puhelet täällä kovastikkin, mutta kun tosi paikka tulee eteen niin katoat ja olet hiljaa kuin pikkulapsi. Et ollut eilen Hyvinkäällä, et vastannut Mobilistin vetoehdotukseen. Miksi? Olet luuseri paskanjauhaja vai mikä?
Minä olin Hyvinkäällä 01.15 runkku, muuta muita ei ollutkaan. Pystyn myös todistamaan sen tarvittaessa. Älä jauha paskaa, kun et tiedä asiasta hevon vittua. Usko sinä vaan noiden paskahousujen juttuihin lapsonen.
- puolueeton
Goldfinger kirjoitti:
Minä olin Hyvinkäällä 01.15 runkku, muuta muita ei ollutkaan. Pystyn myös todistamaan sen tarvittaessa. Älä jauha paskaa, kun et tiedä asiasta hevon vittua. Usko sinä vaan noiden paskahousujen juttuihin lapsonen.
Eikö sinun selityksesi koskaan lopu? Et ollut Hyvinkäällä, lopeta jo hyvissä ajoin. Miksi et edes vastaa sähköposteihisi? Mikä nyt sinulla mättää?
- Hyvinkääläinen
Goldfinger kirjoitti:
Pystyn todistamaan että et ollut Hyvinkään kaatopaikan portilla silloin. Vain yksi Corolla ja roskisauto oli nähty yhden ja neljän välillä paikalla. Tiesitkö muuten että kameraseurantaakin on vaikka missä?
- Jaakko S
Mobilisti kirjoitti:
Kerro missä keskustelussa Goldi on vetänyt minua kölin alta?
Tuo ei kelpaa selitykseksi, että koska ole niin köyhä ettet viitsi lyödä kanssani vetoa. Olet siis häviäjä ja suuri luuseri.
Etkö todellakaan uskalla ottaa vetoa vastaan?Monessakin asiassa. Mm. siinä kun väitit ettei GF:llä ole CLK:ta, muttet uskaltanut lyödä asiasta vetoa, koska olet pelkuri ja suuta soittava rahaton luuseri.
- Goldfinger
Hyvinkääläinen kirjoitti:
Pystyn todistamaan että et ollut Hyvinkään kaatopaikan portilla silloin. Vain yksi Corolla ja roskisauto oli nähty yhden ja neljän välillä paikalla. Tiesitkö muuten että kameraseurantaakin on vaikka missä?
Älä valehtele "Hyvinkääläinen" Käyppäs katsomassa mitä lukee portilla olevan liikennemerkin taustassa. Siellä lukee GF. Heh, heh. Menit ansaan, että napsahti. Jos siellä on kamera nauhoitus , niin siellä näkyy taatusti vihreään maastopukuun pukeutunut mies. Arvaahan kuka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla833143SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1382748Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "652683Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy61993Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.941620Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341356Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä951279Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1061098Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o2001058Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861024