Toivon,että tällä palstalla pysytään aiheessa, eikä tuoda kaikkea muuta. Varsinkin, kun olen asiasta huomauttanut, niin on hyödytöntä käydä asiasta kinaamaan.
Toivomus
9
652
Vastaukset
- Leeviläinen
"Toivon,että tällä palstalla pysytään aiheessa, eikä tuoda kaikkea muuta. Varsinkin, kun olen asiasta huomauttanut, niin on hyödytöntä käydä asiasta kinaamaan."
Hyödytöntä on, koska esikoislestadiolaisena sheriffinä poistat kaiken hiemankin kapeasta ajatusmaailmastasi poikkeavat tekstit! Varsinkin kun olet asiasta huomauttanut!? Pikkuhitlereitä maailmassa riittää!- seriffi
ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.
- Leeviläinen
seriffi kirjoitti:
ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.
>seriffi ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.>
Missäs sitten olet näihin tutustunut:
" Siis muistutan, että oikeat leeviläiset ovat olleet minulle ystävällisiä ja kunnioittavia. Livenä kodattaessa, ei mitään moitittavaa."
Ethän vain ole leeviläinen? Leeviläinen kirjoitti:
>seriffi ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.>
Missäs sitten olet näihin tutustunut:
" Siis muistutan, että oikeat leeviläiset ovat olleet minulle ystävällisiä ja kunnioittavia. Livenä kodattaessa, ei mitään moitittavaa."
Ethän vain ole leeviläinen?Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.
Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.
Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa.- Leeviläinen
vihne kirjoitti:
Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.
Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.
Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa."Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.
Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.
Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa."
Tämä on nyt täyttä jankutusta, mutta suonet vielä tämän kerran: olet siis käynyt livenä leeviläisten kokouksissa, koska et pelkkien ilmoitusten perusteella voi todeta livenä tapahtunutta ystävällisyyttä? Ja vielä kiellät olevasi lestadiolainen? - veikko
Leeviläinen kirjoitti:
"Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.
Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.
Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa."
Tämä on nyt täyttä jankutusta, mutta suonet vielä tämän kerran: olet siis käynyt livenä leeviläisten kokouksissa, koska et pelkkien ilmoitusten perusteella voi todeta livenä tapahtunutta ystävällisyyttä? Ja vielä kiellät olevasi lestadiolainen?leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.
Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset! - Leeviläinen
veikko kirjoitti:
leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.
Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.
Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!
Jehovan todistajat ja kommunistit unohtuivat? Oletko käynyt vapaamuurareiden tilaisuuksissa olematta vapaamuurari? Tahi vapaa-ajattelija? Kerro nyt mikä sitten tosissasi olet? Sosiaalidemokraatti? - mihinkään unohtunu
Leeviläinen kirjoitti:
leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.
Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!
Jehovan todistajat ja kommunistit unohtuivat? Oletko käynyt vapaamuurareiden tilaisuuksissa olematta vapaamuurari? Tahi vapaa-ajattelija? Kerro nyt mikä sitten tosissasi olet? Sosiaalidemokraatti?En vaan ole käynyt niissä. Olen yhteiskristillinen. En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä ole tämän enkä minkään muunkaan palstan seriffi, jos sitä uumoilet. Olempahan vaan muuan palstoja lukeva.
Voin vapain mielin käydä tilaisuuksissa, jossa julistetaan samaa Kristusta meidän ainoana pelastajana ja vapahtajana.
Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.
Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin! - Leeviläinen
mihinkään unohtunu kirjoitti:
En vaan ole käynyt niissä. Olen yhteiskristillinen. En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä ole tämän enkä minkään muunkaan palstan seriffi, jos sitä uumoilet. Olempahan vaan muuan palstoja lukeva.
Voin vapain mielin käydä tilaisuuksissa, jossa julistetaan samaa Kristusta meidän ainoana pelastajana ja vapahtajana.
Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.
Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin!Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.
Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin!
Tottakai siedän kommentteja kirjoitusteni suhteen! Jopa toivon niitä! Mitä outoa on vastakkaisessa ja jopa arvostelevassa kritiikissä? Joomiehiä on maailma täynnä! Ihannehan olisi, jos kaikki olisivat yksimielisesti joka asiasta samaa mieltä, mutta yhtälö on mahdoton! Rauhaa ja siunausta sinullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
