Paljonko maksaa termostaatin vaihto +

Tiina Audi

Hei,

Mitä maksaa Audi A4 (vm 2002.) termostaatin vaihto jäähdytysnesteen vaihto korjaamolla. Onko kokemuksia? Kiitoksia etukäteen!

T. Tiina

11

6961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..,.,.

      Työnä toi homma on siin 0,5/1h sitten jäähdytinnesteet eli ei montaa kymppiä maksa tai ei kannate ainakaan maksaa

      • halpaa kun tekee ite

        Vag punainen jäähdytin neste maksaa jotain 7e litra ja sitä menee alle 5l ja termari päälle työ . 60-70e/h Työ velotus merkkiliikkeillä. Pikkupaja noin 40-45e/h
        Mihin edellisen vastaajan "parikymppiä" riittää?
        Parhaimman vastauksen saat kun soitat liikkeeseen!
        Veikkaan että alle 100e jos jää niin hyvä.
        Mihin perustuu väite että "parikymppiä" .
        Meinaako herra tosiaan että asiakas määrittää hinnan? Että tyyliin mua ei kiinnosta maksaa.
        Siihen voi todeta herkästi korjaamopäällikkö maksat tai et saa avaimia.


      • GURU.
        halpaa kun tekee ite kirjoitti:

        Vag punainen jäähdytin neste maksaa jotain 7e litra ja sitä menee alle 5l ja termari päälle työ . 60-70e/h Työ velotus merkkiliikkeillä. Pikkupaja noin 40-45e/h
        Mihin edellisen vastaajan "parikymppiä" riittää?
        Parhaimman vastauksen saat kun soitat liikkeeseen!
        Veikkaan että alle 100e jos jää niin hyvä.
        Mihin perustuu väite että "parikymppiä" .
        Meinaako herra tosiaan että asiakas määrittää hinnan? Että tyyliin mua ei kiinnosta maksaa.
        Siihen voi todeta herkästi korjaamopäällikkö maksat tai et saa avaimia.

        vaan keksi jotain, et jos vaikka sais AUDI TIINAN sähköposti osoitteen ja pääsis pukille vielä joskus.


      • .,.,.,
        halpaa kun tekee ite kirjoitti:

        Vag punainen jäähdytin neste maksaa jotain 7e litra ja sitä menee alle 5l ja termari päälle työ . 60-70e/h Työ velotus merkkiliikkeillä. Pikkupaja noin 40-45e/h
        Mihin edellisen vastaajan "parikymppiä" riittää?
        Parhaimman vastauksen saat kun soitat liikkeeseen!
        Veikkaan että alle 100e jos jää niin hyvä.
        Mihin perustuu väite että "parikymppiä" .
        Meinaako herra tosiaan että asiakas määrittää hinnan? Että tyyliin mua ei kiinnosta maksaa.
        Siihen voi todeta herkästi korjaamopäällikkö maksat tai et saa avaimia.

        Missä kohdin sanoin tossa viestissä että parikymppiä. Kuule itse olen omistanut 5kpl audeja ja tiedän mikä homma on vaihtaa noihin nesteet. Nykyinen autoni on A6 -00 ja jos nesteen vaihtoon menee yli satanen ni on kunnon ryöstämistä. Ku A4 1.6 jakohihnan vaihtoon menee maks. 45 minuuttia niin voisko nesteen vaihto kestää herran mielestä yli tuntia. Uskon että merkkiliikkeessä joskus maksaa tyhjästä mut kannatteeko tuommosta huoltoa tehä merkkiliikkessä kun pääsee jossain muualla halvemmalla.


      • viisasta
        .,.,., kirjoitti:

        Missä kohdin sanoin tossa viestissä että parikymppiä. Kuule itse olen omistanut 5kpl audeja ja tiedän mikä homma on vaihtaa noihin nesteet. Nykyinen autoni on A6 -00 ja jos nesteen vaihtoon menee yli satanen ni on kunnon ryöstämistä. Ku A4 1.6 jakohihnan vaihtoon menee maks. 45 minuuttia niin voisko nesteen vaihto kestää herran mielestä yli tuntia. Uskon että merkkiliikkeessä joskus maksaa tyhjästä mut kannatteeko tuommosta huoltoa tehä merkkiliikkessä kun pääsee jossain muualla halvemmalla.

        hyvä heitellä hintoja kun ei tiedä edes mistä koneesta on kyse"AUDI A4"sanoo tosi paljon.esim. v-6 koneissa termostaati on jakopäänhihnan takana.
        tommosen operaation hinta on jotain 500euroo merkkikorjaamolla."osaahan ne pärnäselläkin ampua jotain sinnepäin"


      • .,,.,.
        viisasta kirjoitti:

        hyvä heitellä hintoja kun ei tiedä edes mistä koneesta on kyse"AUDI A4"sanoo tosi paljon.esim. v-6 koneissa termostaati on jakopäänhihnan takana.
        tommosen operaation hinta on jotain 500euroo merkkikorjaamolla."osaahan ne pärnäselläkin ampua jotain sinnepäin"

        Aivan olet oikeassa ei termostaattia saa vaihdettua ton tiinan autoon alle 500 euron.


    • Anonyymi

      itte vaihoin äske termostaatin ja maksoi 16€ 😁

      • Anonyymi

        Taidat olla melkoinen talentti ja nero kun vastailet älykkäitä ja melkein kysymykseen joka on tehty vuonna 2005.


      • Anonyymi

        Meinasin juuri että köyhänä ja siis persujen mielestä tyhmänä,
        tavis teollisuus duunarina 20€ tuntipalkka vaihdoin ihan itse ,eikä aina kyllä kannata katsoa googlen tai you tubea,
        oli aika halpaa remppa


    • Anonyymi

      kyllä minä kannikkaa annan sille joka termostaatin 20e vaihtaa terv.audi tiina

    • Anonyymi

      Autohuolto ottaa sievoiset voitot, jos on peukalo persiis!😘😘

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe