Suomen hienoin W126-korimallin Mercedes. Värinä sininen, tumma metalli (diplomatische blaue). ABS-jarrut, ADS-luistonesto, 188 HV, sähkölasit, 4 x niskatuet, automaattivaihteisto, 8 x alumiinivanteet (toisen vannekerran kunto erinomainen), maalipinta Permashine-käsitelty, täydellinen huoltokirja, moottorista mittaustodistus (vastaa uuden moottorin arvoja), CD-soitin, tahraton, virheetön sisusta, juuri katsastettu huomautuksitta. Ajettu 269 tuhatta.
Hinta: 95 000,-
Kanerva/050 558 0429/Turku
Myytävänä 300SE VM 90
9
1117
Vastaukset
- mersu
varmaan ihan hyvä ajaa.
- Myy muualla
ei autossa varmaan mitää vikaa ole, mutta kun tää on keskustelupalsta. Myyntipalstat on erikseen.
- Ei ole pakkoa lukea
Myy muualla kirjoitti:
ei autossa varmaan mitää vikaa ole, mutta kun tää on keskustelupalsta. Myyntipalstat on erikseen.
Älä sitten lue ilmoitusta, jos
se aiheuttaa kovasti paljon suonentykytystä.
- Kysymys
Olen joskus aikaisemminkin törmännyt tuohon nimeen, mikä se on?
- Opettaja
Permashine on Dinitrolin patentoima
menetelmä, jolla auton maalipinta
kovetetaan kemiallisesti. Parantaa uskomattomalla tavalla auton maalipinnan kestoa ja kiiltoa.
- Omakohtaista kokemusta - MB 260 E
Opettaja kirjoitti:
Permashine on Dinitrolin patentoima
menetelmä, jolla auton maalipinta
kovetetaan kemiallisesti. Parantaa uskomattomalla tavalla auton maalipinnan kestoa ja kiiltoa.
- Omakohtaista kokemustaMistähän sitä ainetta saisi?
vois laittaa omaanki mersuun..
- Timo L.
..on varmastikin vahva auto, onhan -90 W126-tyypin toiseksi viimeinen valmistusvuosi, ja autoahan oli valmistettu jo vuodesta 1979. Mikäli kilometrit ym. ylistykset pitävät paikkansa..
- Omistaja itse
Kyllä vain. Autosta on Vehon huoltokirja leimoineen, joten kilsat
pitävät paikkansa.
Kirjoittaja on sikäli oikeassa, että auto esiteltiin vuonna 1979, mutta
valmistus aloitettiin vasta vuonna 1980. Vuonna 1986 koria ja sisustusta nuorennusleikattiin hieman. Vuosi 1990 oli muuten viimeinen valmistusvuosi. Vuonna 1991 valmistettiin enää alle sata autoa, koska W140 tuli markkinoille vuonna 1991. - Timo L.
Omistaja itse kirjoitti:
Kyllä vain. Autosta on Vehon huoltokirja leimoineen, joten kilsat
pitävät paikkansa.
Kirjoittaja on sikäli oikeassa, että auto esiteltiin vuonna 1979, mutta
valmistus aloitettiin vasta vuonna 1980. Vuonna 1986 koria ja sisustusta nuorennusleikattiin hieman. Vuosi 1990 oli muuten viimeinen valmistusvuosi. Vuonna 1991 valmistettiin enää alle sata autoa, koska W140 tuli markkinoille vuonna 1991.W126 siteltiin Frankfurtin autonäyttelyssä syyskuussa 1979, mutta pilottituotanto oli alkanut kuusisylinterisilä malleilla jo helmikuussa. 380 seurasi toukokuussa ja mallisarjan huippu siis syyskuussa. 1979 tuotanto oli yhteensä 1595 autoa, joten tuotannon voitaneen katsoa alkaneen jo 1979.
Jos tarkkoja ollaan, niin 1991 ei valmistettu alle sata autoa, vaan 18 130 autoa! Itse asiassa viimeinen W126:n tuotantovuosi oli 1992, jolloin valmistettiin vielä 38 kpl 500 SEL ja 560 SEL-autoja.:-) Muta kuten sanoitte, vuonna 1991 W126 tuotanto ajettiin alas tuotantolukujen ollessa 65 442 autoa.
Hyvää talven jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701