Mikä on paras levy?

B.Jovi

moi kaikki. mikä on mielestänne BJ levy. mulla itelläni on vasta slippery when wet ja have a nice day. mitä mieltä ootte,mikä levy bon jovilta mun kannattais hommata seuraavaks? (oon ite ajatellu new jerseytä)

11

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffafani

Kaikki muut on hyviä,bounce on surkea, crushissa soundit surkeat ja vain muutama hyvä biisi, 7800 fahrenheit kans tylsä. Keep the faith ehkä paras levy, ainakin itse kolahtanyt eniten, tosin johtui ehkä elämäntilanteestani silloin. these days parani vuosien myötä aika hyväksi levyksi. Tyylikäs levy piru vie. New jwerseyllä on kans muutama ässä biisi. Hyvä bändi, mut livenä paras. Ulkomailla vieläkin hemmetin suosittu. Täällä ei ehkä niin suosittu, tai paljon piilofaneja, jotka ei kehtaa myöntää, mutta diggaavat salaa bändistä.

• ...

ehdottomasti New Jersey. These Days ja ehkä Keep The Faith "rauhallisimmat" levyt. 7800 Degrees Fahrenheit, Bon Jovi (ja Bounce) rokimmasta päästä.

• sama

kaikki piisit ovat kuin yksi piisi, yksinkertainen bändi, ei osaa uudistua,kuin yhtä piisiä ovat soittaneet alusta saakka

• Tomppa

Slippery when wet ja New Jersey on parhaat.

• fani.

olen syntynyt 60-luvun lopulla. bon Jovi tuli pinnalle ollessani noin 16-vuotias ja sitä ekaa levyä eli Fahrenheitiä ei ole voittanut mikään bändin myöhempi levy.
      Bändin tyyli muuttui 90-luvun alussa jotenkin lepsuksi.
      Olen toki diggaillut muutamia biisejä bändin myöhemmästä tuotannosta ja tämä uusin Bounce jotenkin tuntuu kivalta.

Eli Fahrenheit, Runaway, Keep the Faith ja Bounce ovat bändin parhaimmat saavutukset.

• fani.

Nykybiiseistä Have a nice day on ehdottomasti helmi

• Jare

Fahrenheit 7800 ei ollu BJ:n eka levy. Eka oli ytimekkäästi nimeltään Bon Jovi ja mm. Runaway löytyy siltä. Toka oli sitten tuo aliarvostettu Fahrenheit.

• heheeee

Bounce, ehdottomasti!

• mutsis

bon jovi on hemmetin kova live bändi!!
        jumalauta..ne miehet osaa ihan oikeesti laulaa.. sanoisin et bändi on maailman kovin..

• Jaakko

Osta ehdottomasti These Days, voin rehellisesti sanoa että on maailman paras levy.

• merkku87

se missä on it's my life

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      95
      3651
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2403
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      35
      915
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      841
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      815
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      799
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      89
      695
    Aihe