Mikä on paras levy?

B.Jovi

moi kaikki. mikä on mielestänne BJ levy. mulla itelläni on vasta slippery when wet ja have a nice day. mitä mieltä ootte,mikä levy bon jovilta mun kannattais hommata seuraavaks? (oon ite ajatellu new jerseytä)

11

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffafani

      Kaikki muut on hyviä,bounce on surkea, crushissa soundit surkeat ja vain muutama hyvä biisi, 7800 fahrenheit kans tylsä. Keep the faith ehkä paras levy, ainakin itse kolahtanyt eniten, tosin johtui ehkä elämäntilanteestani silloin. these days parani vuosien myötä aika hyväksi levyksi. Tyylikäs levy piru vie. New jwerseyllä on kans muutama ässä biisi. Hyvä bändi, mut livenä paras. Ulkomailla vieläkin hemmetin suosittu. Täällä ei ehkä niin suosittu, tai paljon piilofaneja, jotka ei kehtaa myöntää, mutta diggaavat salaa bändistä.

      • ...

        ehdottomasti New Jersey. These Days ja ehkä Keep The Faith "rauhallisimmat" levyt. 7800 Degrees Fahrenheit, Bon Jovi (ja Bounce) rokimmasta päästä.


    • sama

      kaikki piisit ovat kuin yksi piisi, yksinkertainen bändi, ei osaa uudistua,kuin yhtä piisiä ovat soittaneet alusta saakka

    • Tomppa

      Slippery when wet ja New Jersey on parhaat.

    • fani.

      olen syntynyt 60-luvun lopulla. bon Jovi tuli pinnalle ollessani noin 16-vuotias ja sitä ekaa levyä eli Fahrenheitiä ei ole voittanut mikään bändin myöhempi levy.
      Bändin tyyli muuttui 90-luvun alussa jotenkin lepsuksi.
      Olen toki diggaillut muutamia biisejä bändin myöhemmästä tuotannosta ja tämä uusin Bounce jotenkin tuntuu kivalta.

      Eli Fahrenheit, Runaway, Keep the Faith ja Bounce ovat bändin parhaimmat saavutukset.

      • fani.

        Nykybiiseistä Have a nice day on ehdottomasti helmi


      • Jare

        Fahrenheit 7800 ei ollu BJ:n eka levy. Eka oli ytimekkäästi nimeltään Bon Jovi ja mm. Runaway löytyy siltä. Toka oli sitten tuo aliarvostettu Fahrenheit.


    • heheeee

      Bounce, ehdottomasti!

      • mutsis

        bon jovi on hemmetin kova live bändi!!
        jumalauta..ne miehet osaa ihan oikeesti laulaa.. sanoisin et bändi on maailman kovin..


    • Jaakko

      Osta ehdottomasti These Days, voin rehellisesti sanoa että on maailman paras levy.

    • merkku87

      se missä on it's my life

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe