moi kaikki. mikä on mielestänne BJ levy. mulla itelläni on vasta slippery when wet ja have a nice day. mitä mieltä ootte,mikä levy bon jovilta mun kannattais hommata seuraavaks? (oon ite ajatellu new jerseytä)
Mikä on paras levy?
11
1455
Vastaukset
- leffafaniKaikki muut on hyviä,bounce on surkea, crushissa soundit surkeat ja vain muutama hyvä biisi, 7800 fahrenheit kans tylsä. Keep the faith ehkä paras levy, ainakin itse kolahtanyt eniten, tosin johtui ehkä elämäntilanteestani silloin. these days parani vuosien myötä aika hyväksi levyksi. Tyylikäs levy piru vie. New jwerseyllä on kans muutama ässä biisi. Hyvä bändi, mut livenä paras. Ulkomailla vieläkin hemmetin suosittu. Täällä ei ehkä niin suosittu, tai paljon piilofaneja, jotka ei kehtaa myöntää, mutta diggaavat salaa bändistä. - ...ehdottomasti New Jersey. These Days ja ehkä Keep The Faith "rauhallisimmat" levyt. 7800 Degrees Fahrenheit, Bon Jovi (ja Bounce) rokimmasta päästä. 

- samakaikki piisit ovat kuin yksi piisi, yksinkertainen bändi, ei osaa uudistua,kuin yhtä piisiä ovat soittaneet alusta saakka 
- TomppaSlippery when wet ja New Jersey on parhaat. 
- fani.olen syntynyt 60-luvun lopulla. bon Jovi tuli pinnalle ollessani noin 16-vuotias ja sitä ekaa levyä eli Fahrenheitiä ei ole voittanut mikään bändin myöhempi levy. 
 Bändin tyyli muuttui 90-luvun alussa jotenkin lepsuksi.
 Olen toki diggaillut muutamia biisejä bändin myöhemmästä tuotannosta ja tämä uusin Bounce jotenkin tuntuu kivalta.
 Eli Fahrenheit, Runaway, Keep the Faith ja Bounce ovat bändin parhaimmat saavutukset.- fani.Nykybiiseistä Have a nice day on ehdottomasti helmi 
- JareFahrenheit 7800 ei ollu BJ:n eka levy. Eka oli ytimekkäästi nimeltään Bon Jovi ja mm. Runaway löytyy siltä. Toka oli sitten tuo aliarvostettu Fahrenheit. 

- heheeeeBounce, ehdottomasti! - mutsisbon jovi on hemmetin kova live bändi!! 
 jumalauta..ne miehet osaa ihan oikeesti laulaa.. sanoisin et bändi on maailman kovin..

- JaakkoOsta ehdottomasti These Days, voin rehellisesti sanoa että on maailman paras levy. 
- merkku87se missä on it's my life 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833