Helvata...Ehdin elää jo reilu vuoden tapailematta juurikaan naisia. Eli siis suht hiljaista sillä rintamalla. No, sitten tapasin melkein samanaikaisesti kaksi naista jotka sain ihastumaan itseeni. Toinen näistä asuu huomattavasti kauempana joten tapaileminen on hieman vaikeaa. Ja toinen taas lähellä joten suhde on päässyt jo varsin kiihkeäksi. Lisäksi kolmaskin nainen hieroi lähempää tuttavuutta menneennä viikonloppuna. Kaikki ovat taustaltaan aivan erilaisia ja vieläpä selkeästi eri-ikäisiä, mutta silti niin mielenkiintoisia. Miksi mulle aina käy näin? Ensiksi ei naista löydy mistään ja sitten yht'äkkiä heitä puhkahtaa joka kolosta??? Varsinkin kun en todellakaan ole erikoinen 'naistenmies' ja uskon yksiavioisuuteen...
miksi aina käy näin...???
3
1076
Vastaukset
- sattumalta
Sattumaltahan niitä tulee sun eteesi. Sä olet virittänyt tuntosarvesi paremmin. Mut tee niille selväks et oot yhden mies ja käyttäydy sen mukaan. Ne saa kuitenkin jossakin vaiheessa tietää sun puuhistasi ja sitten sulla ei takuulla ole ketään. Uskomukset yksiavioisuuksista ei paina mitään, jos sä pelaat kolmea kerralla. Tajuatko mitä sä teet, kun leikittelet ihmisten tunteilla? Idiootti, jos yrität saada ne ihastumaan itseesi ja vielä ruokit sitä.
- jade
... helposti, kun "iskee itsensä markkinoille".
Miten ne kaikki voi olla suhun nyt yhtäaikaa ihastuneita? Tietääkö ne toisistaan? Kukahan niistä mahtaa olla rakkain?
Ymmärrän avioliiton sivusuhteen, mutta onko sinulla vielä sivusuhteen sivusuhde?
Koeta saada selvyys elämään, tuo tahti tapaa -ainakin jotain.- hamsteri
:)
Ei mulla ole mitään sivusuhteen sivusuhteita. Itseasiassa näistä kolmesta tapauksesta olen vienyt vain yhtä eteenpäin. Naiset eivät tiedä toisistaan, sillä ei ole mitään kerrottavaa. Täysin viattomia pieniä kohtaamisia ilman sen suurempia tunteenpurkauksia allekirjoittaneen puolelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780