Olen putsaamassa merivenettä järvikäyttöön.
Liukuvuuden petraamiseksi ajattelin vetää uuden laiskuitupintamaalin veneen pohjaan. Siispä pitäisi poistaa vanha myrkkymaali ensin, eikös?
Vanha myrkky lähti lohkeilemaan jo kovalla painepesulla, mutta tietenkin jää alueita, mistä maali ei tällä konstilla irtoa.
Löytyykö huokeaa keinoa koko pinnan puhdistukseen, olen miettinen hiekkavesipuhallusta (välineet?) ja hiontakonetta (taso- / epäkesko).
1. Saakohan jostain vuokrattua hiekkavesipuhallukseen lisälaitetta?
2. Voiko kuumailmapuhallinta edes harkita?
3. Löytyykö järkevämpiä / parempia vinkkejä maalin poistoon?
Kiitoksin
Noviisi
Myrkkymaalin poisto
Paas
1
750
Vastaukset
- R K-S
Se on melko yksinkertainen laite, jokaliitetään tehokkaaseen painepesuriin. Ei ole kallis ostaa.
Työ ei ole helppo. Suosittelen, että maalaat sen jälkeen koko pohjan hyvällä epoksiprimerilla ja mielellään myös myrkkymaalilla, niin ei tulee limaa eikä levää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780