Littoinen on noussut todella arvokkaaksi ja halutuksi asuinalueeksi. Kuulen usein ihmisten sanovan muuttavan Littoisiin muuttaessaan vaikka Kultanummeen tai Suopohjaan jne. Vain 20660 postinumero on oikeaa Littoista. Sitten huvittaa myös joku persaukinen, joka etsii asuntoa Etuovi- lehdessä Littoisista hintaan 90 000€. Onnea yritykseen! Tänne ei enää köyhillä ole varaa muuttaa!!!!!!!
Litsa maailman napa on helmi
paskan keskellä
2
1004
Vastaukset
- ex-litsalainen
Mäkin oon asunut siellä. Upea paikka, todellinen maailman napa. Juna-asemakin löytyy (suljettu), ja hienot uimarannat(sinilevä altaat). Pian kaarina on kaavoittanut paikan umpeen.
- litsalainen
kaipa mä sitten olen persaukinen, kun halvalla saatu mökki on litsassa (alle 90te) vaikka nyt asun turussa.. riippuu fiiliksestä kummassa olen, maalla vai kaupungissa. eikä oo huono tupa ku perunamaakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954