mahtavaa

hommaa

Olen pitkään seurannut vierestä ihmisiä jotka lähtevät helposti mukaan ku näytetään niissä värväystilaisuuksissa kuvia 50 jalkaisista huvijahdeista ja ökyautoista. On niitä niin monia laiskaperseitä joiden bemareiden tai mersujen ikkunoissa on tarroja josta movestoresta, ternimaitokapseleista tai jostain helevetin gnd shampoista että ihan vituttaa jo tuommonen. En todellakaan ole kyseisille tyypeille kateellinen mut ihmettelen miten ihminen joka ei osaa / jaksa edes hoitaa omaa palkkatyötä pärjätä verkostomarkkinointibisneksessä joka on raakaa ja armotonta?? Verkostomarkkinoinnissa olevat ihmiset ovat tutustuneet suurelta osin erilaisiin perintätoimistoihin koska pitäähän rahaa saada vaikka luotolla siihen toimintaan.. Siitäkin asiasta olen päässyt selville selvityksien jälkeen.
Erään ystäväni kahdeksas verkostomarkkinointibisnes meni kiville viimeistään siinä vaiheessa kun alkoi lappuja sataan voudilta! Ei tullu jätkästä miljonääriä vaikka nyt jo kuopattu P.Jussila näytti ternimaitopurkkia ja sanoi et 10 uutta jäsentä ja elämä on sen jälkeen lokoista ja voit helposti unohtaa palkkatyön ja ajella S-Mersulla auringon laskuun Espanjan aurinkorannalla.

5

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Cassandra-

ei mulle ainakaan esitelty tätä hommaa tollai!! :D mulle sanottiin et työtä se tietää mut se työ palkitaan. eikä meille sellasia kuvia näytetty mistä mainittit. ja sit se et mäki tiän vanhempia henkilöitä jokka on lähteny tähän mukaan ja on ikänsä olleet yrittäjiä.. mutta on mullakin epäilykseni ja sen takia peruutin homman ja sain rahat takaisin. sen näkee sitte mitä tästä tulee, ei sitä voi sanoo ennen, sen mä oon oppinu.

• ja tutkin

Tässä päivän mittaan selvinnyt paljon asioita tästä movestore move... Alkaa jotenkin vaikuttaan ihan quorum nimiseltä verkostomarkkinointi bisnekseltä.

• movettaja2
        ja tutkin kirjoitti:

Tässä päivän mittaan selvinnyt paljon asioita tästä movestore move... Alkaa jotenkin vaikuttaan ihan quorum nimiseltä verkostomarkkinointi bisnekseltä.

quorum?..kerro lisää tästä, en ole koskaan kuullutkaan.

käy kattoon myös http://www.moveplaza.fi

• Mika
        movettaja2 kirjoitti:

quorum?..kerro lisää tästä, en ole koskaan kuullutkaan.

käy kattoon myös http://www.moveplaza.fi

Joo, kävin katsomassa www.moveplaza.fi.

Löysin sieltä moven logon, mutta en päässyt pidemmälle. Pitääkö ostaa polkupyörä että pääsee?

• movettaja2
        Mika kirjoitti:

Joo, kävin katsomassa www.moveplaza.fi.

Löysin sieltä moven logon, mutta en päässyt pidemmälle. Pitääkö ostaa polkupyörä että pääsee?

juu kyllä pitää ostaa ensin polkupyörä, odottaa että se saapuu kotiin, menna moveplaza.fi:hin ja näyttää sitä MOVE:n logon o:n keskellä olevalle infraharmaavalosilmälle, joka tunnistaa pyörän ja päästää sinut pidemmälle.

Mikään mitä selaimesi yläreunassa lukee, ei vaikuta asiaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe