Elikkäs , tarvitsisin apua java tehtävien tekemisessä, jos kiinnostaa auttaa ni hyvä juttu! viestiä peliin..
Apua
8
509
Vastaukset
- Härpäke
Jos et suoraan pyydä mua tekee niitä ja hommat pysyy suht yksinkertasena, ni anna tulla kysymyksiä
- ....
Ois helpompi kysellä varmaan mesen välityksellä??
- komentorivin
.... kirjoitti:
Ois helpompi kysellä varmaan mesen välityksellä??
kanssa on myös ongelmia
- Java-Tehtävä
Jos sul ongelma on niin varmaan myös kerrot sen. Eli lämäse vaan tehtävät/ongelmat tänne niin kyllä varmaan auttajia löytyy. Ei täällä nyt tarte mikään ammatilainen olla jotta uskaltais kysyy jostain tehtävista.
- Jeps
no tässä esim.1
Laadi ohjelma,joka ratkaisee toisen asteen yhtälön
ax² bx c = 0
Esim2.
Tee ohjelma,joka kysyy aikaa sekunteina. Ohjelma tulostakoon kyseisen sekuntimäärän päivinä,tunteina,minuutteina ja sekuntteina. - Kooderi
Jeps kirjoitti:
no tässä esim.1
Laadi ohjelma,joka ratkaisee toisen asteen yhtälön
ax² bx c = 0
Esim2.
Tee ohjelma,joka kysyy aikaa sekunteina. Ohjelma tulostakoon kyseisen sekuntimäärän päivinä,tunteina,minuutteina ja sekuntteina.Ja taas joku kyselee täällä läksyihinsä vastausksia.
Opettele itse tekemään. Siksihän sä opiskelet.
Noiden tehtävien tarkoitus on opettaa asioita, eikä saada ratkaisuja esitettyyn ongelmaan. - niitä
Kooderi kirjoitti:
Ja taas joku kyselee täällä läksyihinsä vastausksia.
Opettele itse tekemään. Siksihän sä opiskelet.
Noiden tehtävien tarkoitus on opettaa asioita, eikä saada ratkaisuja esitettyyn ongelmaan.pitää itse opetella , mutta juuri noista kyseisistä tehtävistä ei itsellä ole mitään materiaalia josta saisin tietoa noiden tekemiseen, ei viittis ostaa kaupasta mitään kirjaa, mut kai se sit pitää.
- juu
niitä kirjoitti:
pitää itse opetella , mutta juuri noista kyseisistä tehtävistä ei itsellä ole mitään materiaalia josta saisin tietoa noiden tekemiseen, ei viittis ostaa kaupasta mitään kirjaa, mut kai se sit pitää.
Kai nyt jotain materiaalia on?
Täällä on vähän alkeita, joilla saat tehtävät tehtyä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/wikla/Ohjelmointi/Sisalto/2/
Toisen asteen yhtälön ratkaiseminen. Matematiikkaa!
http://matwww.ee.tut.fi/jkkm/yhtalot/yhtal02.htm
Neliöjuuri: Math.sqrt( luku )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241