Vaikka katsot minua suoraan silmiin...huh huh...ja tuntuu että flirttailet...niin....kuvittelenko vain....
Taidan olla täysi
12
2866
Vastaukset
- hölmö likka
...samaa oon pohtinu monesti itekkin..sinä katselet katseet kohtaa mut siihen se jää,et tee muuta, miksi kiusaat..
vai onko se vain meilikuvitusta..??? - todellakin
olet! Flirttaaminen mitä se on? Millon se on keksitty? Miten sinä voisit sillä vauhdilla mitään huomatakkaan? ''Useimmat miehet on **
- oletko
m vai n?
- olen
nainen
- mie.sie.kuka.lie.
Totta kai flirttailen sulle, en tosin näkyvästi, mutta mielessäni. Sulla on niin kauniit silmät ja mielenkiintoiset kasvot, että mun on pakko aina katsoa niihin. Ehkä kerron ne sulle jo huomenna, jos tulee hyvä tilaisuus...tai en taidakaan, parempi varmaan nauttia susta etäämpää.
- näe sitä
janoa silmissäni, vaikka sen yritän kätkeä.
Minäkin ha-lu-an sinua!
- en edes
nähnyt sinua, mutta mielessäni olit tämän tästä....huomenna varmaan nähdään ; )
- ja muista!
Huomenna jotain muutakin kuin se karvat nostava ihana hymy...ÄLÄ UNOHDA!!!!
- ne olikin
lauantain kauneimmat silmät;)t:nainen
- Ai kenen?
Ai kenen?
Ai kenen? - nappisilmä
Ai kenen? kirjoitti:
Ai kenen?
Ai kenen?tyttösen.
- olla paha
päivä sulla tänään....Huomenna... ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756