Otsikko kuulostaa ehkä hieman oudolta mutta kyselen tälläista mahdollisuutta. Palstan oikeellisuudesta en kyllä tiedä. Niin siis asiaan:
Olin viimeksi yhdynnässä kolme päivää ennen edellisiä kuukautisiani jotka tulivat normaaliin aikaan ja olivat kaikin puolin normaalit. Olin n. kaksi viikkoa ennen niitä ottanut jälkiehkäisytabletit, jotka voivat vaikuttaa kiertoon. Niin siis edelliset menkat tulivat normaalisti mutta nyt lokakuussa niitä ei sitten ole kuulunutkaan vaikka ovat yleensä ihan säännöllisesti. Voinko siis olla raskaana vaikka edellisten kuukautisten jälkeen en ole kun nukkunut miehen vieressä vai voiko jälkiehkäisystablettien vaikutus näkyä vasta nyt?
Voinko olla raskaana?
MAU
1
531
Vastaukset
- testi itsellesi
niin se selviää. Googlaa raskaustesti, niin saat siihen vierelle kaupallisia mainoksia joista pääset tilaamaan. Halpaa ja helppoa. Tulee huomaamatta kotiin. Teet tilauksen ennen puolta päivää niin saat seuraavana aamuna jo testin kotiin ja voit testata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750