Tuotapa tuota, auttakaa miestä mäessä, ja kertokaa, että voiko tuollaisia kalvollisia(Salomonin Clima-Dry, vastaava kuin Gore-Tex) pestä pesukoneessa, vai pitääkö viedä pesulaan tms., vai miten saisi puhtaaksi. Epäilisin, että ei saa pistää pesukoneeseen, onko näin. Nimimerkillä: kaasunaamari kohta käyttöön. :)
Vaelluskenkien pesu
3
1727
Vastaukset
- moilanen
Vaelluskenkien pesusta minulla ei ole kokemusta, puhdistamisesta jotain. Itse olen harjannut vanhalla tiski- tai muulla harjalla liat pois ja kostealla rätillä pyyhkäissyt pinnat, tämä ei kylläkään poista hajua sisältä. Sisäpuolelta on hankala puhistaa pesemättä. Tietysti voi välttää hajuja vaihtamalla tai pesemällä pohjalliset joka käytön jälkeen tai pistämällä kengät tuulettumaan kovalla pakkasella muutamaks päiväks.
Kaiketi kenkien puhistamiseen on kehitetty ties minkäsorttista puhistusainetta ja erikoispesua. Pesuloista varmaan saisi tietoa. - kpmi
Meindlin kenkiin löytyy netistä hyvät ohjeet, joten oletettavasti myös muille kengille. Omat kenkäni olen ohjeitten mukaisesti hoitanut, ja hyvin ovat toimineet ja kestäneet.
http://www.meindl.de/english/service/index.asp?seite=2 - Hate
Nixvaksin nahan puhdistus geelillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872