MB ei ole paperipussi/muovikassi.

MAKE

Ajoin noin 1,5vuotta hyvällä VM94 GLI-corollalla. Mutta se persoonattomuus autossa on tehoo, varusteita, mut ei munaa. Eli naisten paperilaatikko.Mersu 124 ei heti sykähdättnyt mut mä oon RAKASTUNUT siihen siin on auto tosi miehille eikä selkärangattomille vellipöksyille.Mersu on kuin viini se paranee vanhetessaan se on herrasmiehille/tosihemmoille.Jätän paskan puhumisen asiattomille!

10

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make2

Nyt puhut vähän, mutta asiaa! Itselläni on samanlainen mese.

• MAKE

Onko jollai Metalli alan SÄLLILLÄ kokemust RST/HST autojen peräkoukusta tai pakoputkiston rakentamisesta. Mullapa on kii lälälällläääää ja on pojat niin ku alusta viim. päälle RUOSTUMATON!! Kyl metalli Make laittaa, asentaa ja huoltaa!!

• Plastik padding

...näiden uusien mersujen laita, vaikkapa c ja jopa E- sarja. Minusta ne ovat sisältä kuin corolla konsanaan, halpaa harmaata muovia koko paneeli pienillä tekaistuilla jalopuuliuskoilla höystettynä. Ei oikein sovi sen hintaluokan autoon.

• KEijo

..on kylläkin vielä aitoa, ei muovijäljitelmää. Repäisepä vaikka jostakin keskikonsoli irti ja kato viilut:-).

• S-TYPE

Juuri näin. Se on RUMA Sisältä

• Pian uuden S-mersun omistaja

...mutta ehkä nykyään on tilausta näille "futuristisille" autoille...ja sitä tehdään, mikä myy. Esim. A-mersua, joka on ulkoapäinkin todellinen floppi (no ehkei nyt niin paha, mutta ei se minusta mersulta näytä) on Suomessakin ostettu kasapäin ja varmaan suht. halvan hintansakin vuoksi.
        Ulkoapäin C- ja S-mersut minusta ainakin ovat ihan mersun näköisiä, tyylikkäitä ja ajotuntumakin on hyvä... mitä siinä sitten enää muutama puulista haittaa?
        Mutta oletteko nähneet SLK:n sisustusta? Todella upea!

• Timo L.
        Pian uuden S-mersun omistaja kirjoitti:

...mutta ehkä nykyään on tilausta näille "futuristisille" autoille...ja sitä tehdään, mikä myy. Esim. A-mersua, joka on ulkoapäinkin todellinen floppi (no ehkei nyt niin paha, mutta ei se minusta mersulta näytä) on Suomessakin ostettu kasapäin ja varmaan suht. halvan hintansakin vuoksi.
        Ulkoapäin C- ja S-mersut minusta ainakin ovat ihan mersun näköisiä, tyylikkäitä ja ajotuntumakin on hyvä... mitä siinä sitten enää muutama puulista haittaa?
        Mutta oletteko nähneet SLK:n sisustusta? Todella upea!

..ja mikä estä ottamasta lisävarustelistalta vaikapa nappanahkaverhoilua? designolistalta löyty varmasti vieläkin mielenkiintoisempia sisustusvaihtoehtoja. Ai hyvänen aika kun W220:n esitteessä (70-sivuinen:-)) oli tyylikäs keskivihreä sisustus...

• mersuilija

Asian ytimessä ! Pidetään tästä kiinni !

• Pietu

..

• MB 260 E

kyllä W124 on mielestä paras mitä on tullut ajettua ja omistettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe