MTV3 keräyshuijaus

jukka

keräyshuijauksesta epäilty mtv3 on huijannut rahaa tuhansilta lapsilta.

Lapset ovat lahjoittaneet rahansa mtv3 tv-peleihin, yhteensä lahjoitusten määrä on miljoonia euroja.

Eniten rahaa on kerätty lapsilta maali ja rantalentis peleillä.

7

1709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla..

..tekemättä niitä lapsia, jos ei osaa kasvattaa. Turhaa täällä itket mistään huijauksista, jos et osaa omia lapsiasi kasvattaa oikein tai et edes tiedä mitä ne selkäsi takana puuhaavat.

• jorkka

Mutta se että tuo paska on suunnattu lapsille on moraalisesti arveluttavaa. Mutta sehän on vain bisnestä vai kuinka?

Boikotti maikkaria vastaan ja siellä mainostavia vastaan auttaisi aika nopeasti.

• xxx

olla niitä jatkuvasti vahtimassa.
        Peruskoululaiset tulevat koulusta kotiin jo jopa klo 12, usein klo 13-15 jolloin vanhemmat ovat töissä.
        Käytkö itse töissä lainkaan vaan eleletkö jonkun muun rahoilla.

• KASVATTAA
        xxx kirjoitti:

olla niitä jatkuvasti vahtimassa.
        Peruskoululaiset tulevat koulusta kotiin jo jopa klo 12, usein klo 13-15 jolloin vanhemmat ovat töissä.
        Käytkö itse töissä lainkaan vaan eleletkö jonkun muun rahoilla.

Ne kakarat niin, ettei niitä tarvitse koko ajan vahtia. Mutta sen ymmärrän hyvin, että kun typerykset tekevät lapsia, niin eihän niistä lapsista voi tulla kuin vielä suurempia typeryksiä. Itse olen senverran varakas, että hoitelen työasioita, kun huvittaa.

• madam-perfect
        KASVATTAA kirjoitti:

Ne kakarat niin, ettei niitä tarvitse koko ajan vahtia. Mutta sen ymmärrän hyvin, että kun typerykset tekevät lapsia, niin eihän niistä lapsista voi tulla kuin vielä suurempia typeryksiä. Itse olen senverran varakas, että hoitelen työasioita, kun huvittaa.

Olen samaa mieltä. Huumeet vapaasti myyntiin kadulle (tai niitähän voitaisiin kaupata mtv3-storessa). Ei niitä kakarat osta jos on hyvin kasvatettu.

• maksamatta jättänyt

Eräs korkea virkamies kehoitti lasten vanhempia jättämään esim. chat-maksut maksamatta, koska lapsen huoltajat eivät ole palvelun ostamisesta tejneet sopimusta. Ei ole siis palkko maksaa maikkarin ahneuteen perustuvasta lasten hyväksikäyttöä.

• Hepulihessu

Hassua, että ihmisillä on erikoinen käsitys tästä asiasta:

- Se, jonka puhelin on, maksaa kaikki kulut. Mitähän siitäkin tulisi, kun kaikki hankkisi puhelimen, hummailisi soittelemalla kalliisiin numeroihin ja väittäisi, että kakarat ne soitteli ja chattaili.

Minä pistäisin kakaran maksamaan viikkorahoistaan koko laskun ja jos chattailu jatkuisi, niin puhelin pois kokonaan.

Vastuu on sillä, jonka nimissä puhelin on. Jos laskut menee ulosottoon, niin omistaja on pulassa.

On aivan turha ruikuttaa, että joku muu on syyllinen, kun itse on antanut pennulle pommin käteen.

Lukion Lakitiedon kursseilla oppii kaikenlaista mielenkiintoista. Jotku opettajat jopa tietääkin asioista, vaikka eivät kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe