Mites, löytyykös täältä sellaisia ninjoja, jotka pystyvät esim. heittämään neuloja pystyyn seinään? Olen kuullut, että jotkut kiinalaiset hanskit pystyisivät tuohon. Tai mikä on paras temppunne?
Ninjatemput
12
3585
Vastaukset
- Ko-koro
Savun keskeltä alkava klik-klak-sarjani pudottaa aina alaleuat sivustakatsojilta!
ninpo no kokoro - Versinthe
Näin itsekin videon jossa neula heitettiin lasin läpi.
Luuletko tosiaan että nämä 'hanskit' roikuskelee suomi.24:n forumeilla?
Mikä on paras 'temppunne'? Ehkä täältä löytyy joku sirkus tai taikatemppu osio jonne voit mennä kyselemään. Lasketaanko kirvespotku päähän 'tempuksi'? Jos, niin se sitten :) - minä
Minä osaan kuperkeikan!
- janne
mä taas osaa kärrynpyörän että repikää siitä ninjat
- erkki
janne kirjoitti:
mä taas osaa kärrynpyörän että repikää siitä ninjat
melkee seisoo käsilläni
- Marts
erkki kirjoitti:
melkee seisoo käsilläni
Minä pystyn halutessani pidättämään hengitystä ainaskin 20 sekuntia.
- MiracleMike
nimi on "ulvova pyörremyrsky".
- MiMMi
Tota niin, mulla on vahva epäilys, MiracleMike, että tää sun ulvova pyörremyrskys on pieru. Sehän ulvoo ja aiheuttaa pyörremyrskyn. Muaahahahaaahhaahhhhaaahahahah....
- Temppuilija
runkata kahdella kädellä viltin. Toki oikella vähän paremmin. Nopeat vedän 5 sekkaan, normaalit 30 sekkaa.
- tabu
Ninjat ei runkkaa!
- Melkein ninja
tekniikkani nimi on "mäiskis ja roiskis". Puukolla mennään kaspinisti Kallen oppeja seuraten, ja kyllä kiinalaiset kalpeneeeee.....
- ...
minähän olen ninjaa koko jätkä; osaan lukuisia loitsuja jotka olen oppinut Narutosta ja harry potterista, oisko kellään taikasauvaa, ostan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266