Kumppanisi horoskooppi

Leijona

katsotaanpa Leijonat mitä merkkiä ollaan eniten saalistettu =)

Täältä löytyy Neitsyt!

51

12908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      ollut kauris 15v....

    • lion

      mulla on vesimies...

    • atona

      on skorpioni. sitä ennen vaaka 14vuotta.

    • Jalopeura

      Minulla kauris, mutta ei kovin kiiteästi

      Tämä ainakin on hidas toimissaan ja kartaa varsinaista sitoutumista

    • jellonatypy

      ja mulla on toinen leijona.

    • kumppanina

      vaaka.

    • ompi

      neitsytmies. taitaa vaan tää juttu vedellä viimeisiään, joten saas nähä kuinka kauan vielä..

      miehessä ei sinänsä mitään vikaa, taidan vaan olla vähän kyllästynyt!

      • codetsu

        harmittavaa kuulla
        yleensä tuollainen toteamus on jo lopunalku
        pidemmässä suhteessa tarvitaan jotain joka
        silloin tällöin ravistelee molemmat hereille
        se kun on niin helppoa itsekin siihen syylistyneenä
        arki alkaa luistaa ilman kitkaa alkaa tylsyys

        toiv neitsyesi on huomannut kyllästymisesi...
        tosin siitä taitaa alkaa loputon "mikä nyt ?"
        kysely

        eivät suhtee koskaan itsestään parane...
        jomman kumman olisi sytä nostaa kissa pöydälle
        ja sanoa ettei voida jatkaa näin
        varsinkin jos neitsyt on kovasti töiden perään
        voi tuollaiset "Pikku" asiat unohtua tai jäädä huomaamatta kun kaikki on niin hyvin ...


    • useita

      minulla ollut kaloja, neitsyitä ja kauris

    • Nappisilmä...(m)

      Vesimies, vesimies ja viimeinenkin tyttö oli vesimies!

    • didi74

      Kauriita nuorempana, vaaka oli elämäni rakkaus, nyt tutustumassa neitsyeeseen.

      • rapuleijona

        ...ja vaaka aina vaan.
        Enkä pois vaihda:)


    • kaksonen

      viis vuotta.

    • tällä

      hetkellä oinasmies ja hyvin menee jo toista vuotta!! Aiemmin oli suhde härän kanssa ja se ei oikein toiminu..

    • Rva leijona

      Neitsytmies 17 vuotta, pari vaikeaa vuotta alussa sen jälkeen minulle maailman paras valinta.

      • teki siita

        vaikeaa? Juuri aloittanu vakavemman suhteen neitsyen kanssa...


    • Marki-75

      Ensimmäinen oinas ja heti tuotti toivotun tuloksen:) Ihan loistava leijonalle, jos katsoo luonteenpiirteiden yhteen sopivuutta. Ainakin minun hullulle luonteelleni ei sovi kuin vain toinen yhtä hullu:):)

    • pikkulintu1

      seurusteltiin tasan neljä vuotta mut ei siitä sit loppujen lopuksi tullut mitään enää...nyt oon tutustunut toiseen leijonaan :)

    • miss leo

      Ensin oli kauris, sitten seurustelin leijonan kanssa 3,5 vuotta, nyt taas kiikarissa leijona. :)

    • blondiiva

      mun saaliina tuppaa aina olemaan härkä (jo 2 takana)...hitsi...ja eiku mettään menee. Nyt on sitten skaalan katsaus ihan kaikkeen.

    • leijjjjjonaaa

      on ollu leijona, joukkari, neitsyt, kalat, vaaka, kaksonen, härkä, oinas ja nykyään rapu josta en aio luopua ikinä..

      • kaksonenko

        Eikö ollut kaksosia parina kuin yhdellä? Taitaa olla aivan väärä valinta jellolle. Ja siihen tulokseen minäkin olen jo tullut.
        Kaksonen tappaa leijonan olemuksen tyystin. On liian omistushaluinen jellonalle, eikä anna elää.Onko muilla kokemusta?


      • K89
        kaksonenko kirjoitti:

        Eikö ollut kaksosia parina kuin yhdellä? Taitaa olla aivan väärä valinta jellolle. Ja siihen tulokseen minäkin olen jo tullut.
        Kaksonen tappaa leijonan olemuksen tyystin. On liian omistushaluinen jellonalle, eikä anna elää.Onko muilla kokemusta?

        kokemusta ei ole ollut, mutta olen itse huomannut että minä itse olen se omistushaluinen parisuhteessa.. karkea totuus on se kamalin :D


      • kansi
        kaksonenko kirjoitti:

        Eikö ollut kaksosia parina kuin yhdellä? Taitaa olla aivan väärä valinta jellolle. Ja siihen tulokseen minäkin olen jo tullut.
        Kaksonen tappaa leijonan olemuksen tyystin. On liian omistushaluinen jellonalle, eikä anna elää.Onko muilla kokemusta?

        Olin onnellinen kaksosmiehen kanssa 35,5 vuotta, kunnes hän itkien kertoi rakastuneensa toiseen. Elämäni musertui hetkessä.Nyt asun yksin ja yritän saada uudestaan elämästä kiinni. Se kaksosmiehestä.En koskaan saa tietää miksi, mitä tein, jätin tekemättä,ehkä sanoin,kenties jätin tekemättä,tai sanomatta, luultavasti....luulin tuntevani hänet....en ymmärrä??????


      • toi on
        kansi kirjoitti:

        Olin onnellinen kaksosmiehen kanssa 35,5 vuotta, kunnes hän itkien kertoi rakastuneensa toiseen. Elämäni musertui hetkessä.Nyt asun yksin ja yritän saada uudestaan elämästä kiinni. Se kaksosmiehestä.En koskaan saa tietää miksi, mitä tein, jätin tekemättä,ehkä sanoin,kenties jätin tekemättä,tai sanomatta, luultavasti....luulin tuntevani hänet....en ymmärrä??????

        Edelliselle.
        Tuskin teit mitään väärin tai jätit mitään tekemättä.
        Olen kysellyt samaa asiaa nyt vuoden, mitä tein kaksoselleni väärin. Vastausta en saa. Yksin mietin ja yritän myös saada elämääni järjestykseen.
        Jos haluat kirjoittaa, [email protected].


    • tenula

      Eka ukkoni oli jousimies
      Toka oli sekin oinas

    • leijona

      mulla Miehenä leijona eli molemmat ollaan leijonia ja hyvin on tähän asti menny. n. 4 vuotta oltu yhdessä. =)

    • katsaus...

      Kärkipaikkaa pitää tällä hetkellä
      LEIJONA JA NEITSYT =)

      perässä tulee Vaaka ja Oinas...

      • Murmeli

        Olen neitsyt ja miesystäväni on leijona. Meillä ainakin toimii suhde todella hyvin vaikka itse alussa hieman pelkäsin koska horoskooppien mukaan meidän ei pitäisi olla niinkään sopivat toisillemme. Mutta niin vaan olemme ja hän on ihanin mies kenen kanssa olen koskaan ollut:)


    • Leijonamamma

      Ekaks oli vesimies ja suhde muuttui kämppäkamu jutuks, onneks löysin ihanan kaksosmiehen jonka kanssa ollaan viihdytty n.6 vuotta ja lapsia halutaan monta!!

    • Ms Leo

      Takana vakavemmista suhteista kaksonen ja kaksi vaakaa, nyt kauris, ja voin sanoa,että kauris on todellakin paras ja ihanin mitä olen kokenut ; )

      • leijona

        Olen samaa mieltä!! Kauris on ihana ja mahtavin tuntemani ihminen!


      • Jane

        Hei,

        minulla kumppanina Rapu, ollut jo 23 vuotta, jonka kanssa kolme lasta.


      • Pilvi
        leijona kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!! Kauris on ihana ja mahtavin tuntemani ihminen!

        Kaikki suhteet kauriiden kanssa epäonnistuneet. Oli vaikeuksia sulattaa erään kauriin pilkunhalkomista talousasioissa:) Varsinkin kun kyse oli minun taloudestani, ei hänen. No, pääasiallisin syy oli kuitenkin lopulta hänen mustasukkaisuutensa, vaikka siihen ei ollut aihetta. Olen erittäin vanhoillinen uskollisuuden suhteen. Paljastuikin, että kauriilla oli itsellään ollut niin paljon rinnakkaisia suhteita... se epäluuloisuus nousi kai sieltä (kuvittelin mun olevan samaa puuta). Mutta hauskaa meillä joka tapauksessa oli. Ja väitetään, että eräässä asiassa leijona-kauris -suhde on tulta ja intohimoa;) Mun kokemuksen mukaan tämä pitää ehdottomasti paikkaansa -yhteisessä vuoteessa. Tuli tämä alkuhöpötys tähän, kun huomasin kauriin niittäneen mainetta. Ilo lukea, että toiminut on. Ehkä karttanne laajemmalti ottaen ovat hyvin soljahtaneet yhteen.

        Paras merkki itselleni kaikessa suhteessa on ollut johtava ilmamerkki vaaka. The libra rules!:)


      • Pilvi
        Pilvi kirjoitti:

        Kaikki suhteet kauriiden kanssa epäonnistuneet. Oli vaikeuksia sulattaa erään kauriin pilkunhalkomista talousasioissa:) Varsinkin kun kyse oli minun taloudestani, ei hänen. No, pääasiallisin syy oli kuitenkin lopulta hänen mustasukkaisuutensa, vaikka siihen ei ollut aihetta. Olen erittäin vanhoillinen uskollisuuden suhteen. Paljastuikin, että kauriilla oli itsellään ollut niin paljon rinnakkaisia suhteita... se epäluuloisuus nousi kai sieltä (kuvittelin mun olevan samaa puuta). Mutta hauskaa meillä joka tapauksessa oli. Ja väitetään, että eräässä asiassa leijona-kauris -suhde on tulta ja intohimoa;) Mun kokemuksen mukaan tämä pitää ehdottomasti paikkaansa -yhteisessä vuoteessa. Tuli tämä alkuhöpötys tähän, kun huomasin kauriin niittäneen mainetta. Ilo lukea, että toiminut on. Ehkä karttanne laajemmalti ottaen ovat hyvin soljahtaneet yhteen.

        Paras merkki itselleni kaikessa suhteessa on ollut johtava ilmamerkki vaaka. The libra rules!:)

        "(kuvittelin mun olevan samaa puuta)"

        Siis tuntemani kauris kuvitteli minun olevan kaltaisensa. Tuli painovirhepaholainen Pilvillä;)


    • leijona

      tällä hetkellä (ja toivottavasti lopullisesti). On mielestäni sopivan luonteinen leijonalle! Sitä ennen pitkä suhde kaloihin.. hmm.. ei hyvä. Aiemmat suhteet niin lyhyitä, ettei oikein voi ottaa huomioon, mm. neitsyt, kaksonen, härkä, vesimies, leijona, skorpioni, oinas.. Tämä mies ensimmäinen rapu, ja eron huomaa.. ;)

      • K89

        hmm.. kalat, ei hyvä ? pitääkö tämä paikkaansa, millä tavalla ? itse seurustelen kalamiehen kanssa ja tällä hetkellä onnea on kukoistanut jo yli puolisen vuotta, tosin tämä kalamies on hyvin kunnianhimoinen ja täydellisyyden tavoittelija..


    • leijonamies

      mulla nyt viimesen vuoden ollut neitsytnainen. alkuaika pirun hankalaa, nyt vihdoin löydetty se harmonia, ainakin melkein.

    • jellis

      molemmat ollaan jellonia. :) jellonat äär best!!

    • K89

      jooh, kalamies löytyy rinnaltani.. ja hyvin mennyt tähän asti.. tosin olemme hyvon erillaisia,, toistemme peilikuvia!!

      • vaan

        Rapu ollut kohta 20 vuotta, välillä kokeilin kaksosen kanssa, siitä ei tullut mitään!


    • jellona 71

      Skorparimiehen kanssa olen ollut yhdessä jo 14v ja hän on luonteeltaan herkkä, antelias, rakastava, jääräpäinen, ihana mies. Kyllä meistä jokaisesta löytyy ne huonotkin puolet, niitäkin rakastan hänessä, vaikka välillä en sitä tunnustaisikaan. Täytyy aina välillä kiireen keskelläkin huomioida toista ja sanoa ne tärkeät kolme sanaa... ja skorpparilleni vielä tärkeämpää on osoittaa se myös teoin...Taitaa kuulua skorpparimiehen luonteeseen, että pitää vakuuttaa omaa rakkauttaan häntä kohtaan, että hän sen uskoisi.

    • GreenEyedMonsterLady

      Ex-poikakavereita: 1 härkä, 2 jousimiestä
      Ex-mies: kalat (varokaa tätä tytöt!!!)
      Nykyinen ihan ihqu siippa: Jouskari taas ja voi että kun on ihanaa!!! =oD

    • ndlg

      Olen kokeillut vaikka mitä merkkejä..
      Mutta, avoliitossa olen ollut Skorpionin ja Kalojen kanssa.
      Tällä hetkellä aivan ihastunut Vaakaan.

      Makkarissa synkkaa allmost 100%:sesti
      - Skorpioni
      -Kalat
      -Oinas
      - Kaksonen

      Ja joskus yhden illan suhteissani jos ollaan päädytty vällyjen väliin, pystynkin kysymään mieheltä, mitä noista merkeistä hän edustaa ;) Eron huomaa aivan selvästi. :)

    • JelloNa +40

      Pitkä aikaisia suhteita :

      Oinas -mies

      Kauris -mies

      Jousimies -mies

      Neitsyt -mies nyt kiikarissa... saas nähdä kuin käy... ;)

    • leijonajouskari<3

      Jousimies-miekkoset on aina olleet mulle ne,jotka eniten säväyttää ja joiden parista itseni löydän.

      Joskus pikkutyttönä tykkäsin häristä, sitten tuli jouskareita ja vaaka, yök... en kestä naismaisia vaakamiehiä ollenkaan :/

      Nyt olen skorpparin kanssa, mutta juttu on kalkkiviivoilla. Liian salaperäinen ja totuudessa pysymätön mun kanssa elääkseen.

      Toinen leijona on myös ollut loistovalinta joskus.

      Eli jouskari se on se paras mulle.

    • hopealeijona

      Skorpioni ;)

      • female27

        Neitsyt- ei säväyttäny, hohhoijjaaa, ehkä, no ei ikinä..
        Rapu- liian herkkä.. vähän kynsii niin hyppii pitkin seiniä ;)
        Kalat- hyvä ystävä...
        Leijona- nami, grrrpurnausk, murrr


    • tonou

      Oinas & jello: Ihan uskomaton cocktaili.

      Kauriin kanssa ei tullut mistään mitään ja jousimiehen kanssa repes hermot. Sitä ennen mä olin kalan kanssa ja olin hukkua siihen keikkeen ymmärtämisen määrään.

      Välisälää mä en edes muista.

    • Oli vaaka. Ei sopinut kyllä yhtään. Yks tuuliviiri eikä saanut mitään selkoa, lisäksi pompotti minua miten sattuu (ja sitähän leijonat ei siedä).

      Rapu ollut päälle 3 vuotta ja hienosti menee

    • Jellona jellonalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe